Oké.quote:
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team nietquote:Op zaterdag 4 september 2010 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Belgen in dit spel zijn geniaal, zit ik free-for-all te spelen, hoor ik zo'n Belg via z'n headset dat ie op een plat dak aan de achterzijde zit en wel even zou uitleggen aan z'n maten hoe ze daar kwamen, die tegen hem weer ouwehoeren dat het niet lukt.
Ik ook eenmaal daar aangekomen als sniper, liggen er echt 4 tactcal insertions, headshots achter elkaar bij die 4 en maar gewoon doodleuk constant blijven hangen daar en via die headset maar afvragen wie dat nou doet.
Potje dan ook gewonnen, door enkel die gasten door het hoofd te schieten steeds.
Z is gewoon overall chat hoor.quote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:
[..]
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team niet
wel tochquote:Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:
[..]
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team niet
Uhu.quote:Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef afro het volgende:
Nee je kan alleen in je eigen team lullen het is toch TEAMspeak alleen als je in de lobby zit hoor je elkaar.
zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar lullen als je dood ben.
Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.quote:Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef afro het volgende:
editje zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar de nog levende dudes lullen als je dood ben
Ik weet niet wat voor instellingen jij hebt maar ik heb nog nooit iemand van het andere team over voice chat gehoordquote:Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.
niet veel beleefd in MW2 de laatste tijdquote:Op maandag 13 september 2010 17:29 schreef Deetch het volgende:
Dooie boel hier? Is iedereen collectief op vakantie ofzo?
ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.quote:Op maandag 13 september 2010 17:49 schreef bigbass het volgende:
[..]
niet veel beleefd in MW2 de laatste tijd
En iedereen wacht op Black Ops.
True, maar hopelijk werkt het anti-cheat systeem daar wel. Admins kunnen hackers gewoon weg schoppen, dat scheelt (of gaat heel erg kut worden als je heel goed gaat).quote:Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef Deetch het volgende:
[..]
ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.
Die is lekker irri als je een hoekje om wil en er zit net iemand met een Shotgun attachmentquote:Op dinsdag 14 september 2010 00:43 schreef porsche1 het volgende:
Shotgun attachmemt.
Hoezo overpowered?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |