RPG NOOB GET SKILL!!!_\\-,!@ (RAGE RAGE RAGE)quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben maar eens begonnen met de RPG.... gaat lekker
Maak dan een pic van game summaryquote:Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak ik altijd een foto op het moment dat het scherm weer wisselt?Wou net een foto maken van mijn score in rust, 113-16. Is het weer mislukt.
had 2 keer chopper.
Wat?quote:Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Maak dan een pic van game summary
Ongveer 4x al.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Merkie het volgende:
Iemand de End Game challenge al gehaald?
Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregenquote:
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregen
Dan ben ik nog wel ff bezigquote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....
Hier ook, teller staat nu op een kleine 500.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....
quote:Op zondag 29 augustus 2010 00:36 schreef T3l3tubbie het volgende:
[..]
RPG NOOB GET SKILL!!!_\-,!@ (RAGE RAGE RAGE)
Ja mooi is dat he? Als ze winnen is iedereen te min, als ze verliezen maken ze de winnaars uit voor hackers...quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef Albert86 het volgende:
Lol, iemand had net een best goeie opmerking die ook nog klopt
Zei dat winnaars altijd hackers zijn en de verliezers altijd 'losing noobs'
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld!quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
Ach dat heb je altijd, ik kan me ook voorstellen dat iemand anders denkt dat ik cheat als ik m'n granaat vanaf 150 meter in de middle of nowhere precies in hem plop.
Grotendeels geluk natuurlijk, maakt de kill er niet minder mooi op als het lukt.
Doe ik ook altijdquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld!
Ik quickscope ook wel eens, en soms heb ik het idee dat ik helemaal misschiet maar alsnog schiet ik dan toch raakquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd![]()
Ik twijfel toch echt bij quickscopen lijkt vaak verdacht veel op cheaten.
EMP.quote:Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef luciferist het volgende:
ooh yeah net 5 mensen getubed in 1 schot toen met rocket launcher 2 kills, harrier binnen 10 seconden gehaald
toen pavelow en ik ging net dood voor ik mijn EMP zou krijgen ):
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |