abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:26:58 #1
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85676839

Modern Warfare 2 is een first-person shooter die ontwikkeld is door Infinity Ward en die verschenen is op 10 november 2009.
Modern Warfare 2 is een direct vervolg op Call of Duty 4: Modern Warfare, dat zich in tegenstelling tot alle andere spellen uit de Call of Duty reeks in het heden afspeelt in plaats van tijdens de Tweede Wereldoorlog. De boventitel 'Call of Duty' was eerst geannuleerd, en het spel zou dus Modern Warfare 2 heten. Achteraf bleek de titel Call of Duty toch te blijven staan op de covers. Dit is slechts om het spel beter te doen verkopen. De officiële naam is Modern Warfare 2 :) .
Ontwikkelaar: Infinity Ward Uitgever: Activision Platformen: Xbox 360, Playstation 3 en PC Releasedate: 10 november 2009 Spelmodi: Singleplayer, Spec-Ops, Multiplayer Muziek: Hans Zimmer _O_

Voorgaande deeltjes:
[Call of Duty; Modern Warfare 2 #1] Afwachten... Call of Duty: Modern Warfare 2 (PC) #3 Call of Duty: Modern Warfare 2 #4 (PC) Call of Duty: Modern Warfare 2 #5 (PC) Call of Duty: Modern Warfare 2 #6 (PC) Call of Duty: Modern Warfare 2 #7 (PC) Call of Duty: Modern Warfare 2 - #8 (PC) Call of Duty: Modern Warfare 2 - #9 (PC) HuH? *stab* Call of Duty: Modern Warfare 2 - #10 (PC) Met hoge streaks Call of Duty: Modern Warfare 2 - #11 (PC) Waar cheaters niet welkom zijn! Call of Duty: Modern Warfare 2 - #12 (PC); Unable to connect Call of Duty: Modern Warfare 2 - #13 (PC); Tijd voor updates Call of Duty: Modern Warfare 2 - #14 (PC); Sitrep FTW :+ Call of Duty: Modern Warfare 2 - #15 (PC); Cheater!!! Call of Duty: Modern Warfare 2 - #16 (PC); Boom! Headshot Call of Duty: Modern Warfare 2 - #17 (PC); Nu met E-peen Call of Duty: Modern Warfare 2 - #18 (PC); Host Migration Call of Duty: Modern Warfare 2 - #19 DLC ja/nee? Call of Duty: Modern Warfare 2 - #20 Bevalt de DLC? Call of Duty: Modern Warfare 2 - #21 Ik wil Black Ops.
Call of Duty: Modern Warfare 2 - #23 Met Barry en Bennie.

De game is verschenen met 16 multiplayer maps welke allemaal hieronder staan. Voor gedetailleerde plattegronden van de multiplayer maps verwijs ik je naar deze pagina.

Klik hier voor gedetailleerde plattegronden van de maps
Stimulus pack (DLC) Op 4 mei 2010 is er extra inhoud beschikbaar gekomen voor de PC. Dit zogeheten Stimulus pack bevat de volgende vijf maps: • Bailout • Salvage • Storm • Crash (bekend uit Call of Duty 4: Modern Warfare) • Overgrown (bekend uit Call of Duty 4: Modern Warfare)
De Stimulus pack is inmiddels geintegreerd in de "normale" spelroulatie.
Resurgence pack (DLC) Op 5 juli 2010 is een extra mappack beschikbaar gekomen voor de PC. Deze mappack bevat 3 nieuwe levels en 2 remakes van Call of Duty 4: Modern Warfare levels • Carnival • Trailer Park • Fuel • Vacant (Russich kantoorcomplex uit CoD4) • Strike (Stadje en marktplein uit CoD4)
De meningen zijn verdeeld over de prijs kwaliteit verhouding van de DLC (downloadable content)

Behalve de enorme hoeveelheid wapens die hierboven staat zijn er ook nog andere dingen je kan meedragen in je Equipmentslot:
• Frag Grenade • C-4 • Claymore • Tactical Insertion (Laat deze achter waar je de volgende ronde wil spawnen) • Throwing Knife • Semtex • Blast Shield (Dit is iets anders dan het Riot Shield)
En dan nog een Special Grenade slot:
• Stun Grenade • Flash Grenade • Smoke Grenade
En dan is er ook nog het veel besproken Riot Shield. Dit schild vervangt je primaire wapen en je kan geen secondair wapen gebruiken tijdens het dragen van het schild. Je kan tactisch zijn en je team helpen door voorop te lopen en je kan klappen uitdelen :)

Hieronder een aantal super gave Weapon Attachments. Met de perk "Bling" is het mogelijk om 2 attachments op je primaire wapen te zetten. Wanneer je de perk "Bling Pro" unlocked kan je bovendien ook nog eens 2 attachments op je secondairy weapon zetten. *)
Primary Weapon Attachments
• Grenade Launcher • Red Dot Sight • Silencer • Shotgun • Holographic Sight • Thermal Sight • Heartbeat Sensor • Full Metal Jacket (De Deep Impact perk verdwijnt) • Rapid Fire (De Double Tap perk verdwijnt) • Extended Magazines (De Bandolier perk verdwijnt) • Grip
Secondary Weapon Attachments
• Akimbo (Twee wapens in je handen, geen aim-down-sight) • Red Dot Sight • Silencer • Full Metal Jacket • Rapid Fire • Extended Magazines • Tactical knife

De perks, die de multiplayer van Modern Warfare 1 zo populair maakte keren natuurlijk ook weer terug in deel 2. Infinity Ward heeft er voor gekozen wat minder "basis perks" in het spel te stoppen maar hier staat tegenover dat voor elke perk ook een Pro variant unlocked kan worden door verschillende opdrachten uit te voeren. De lijst van basisperks staat hieronder. De perks zijn ook te upgraden door bepaalde challenges te halen, hierdoor krijgen ze een extra functie (PRO)
Perk Slot 1
• Marathon (onbeperkt sprinten, sneller klimmen) • Sleight Of Hand (sneller herladen, sneller aim-down-sight) • Scavenger (ammo oppakken van doden, starten met extra ammo) • Bling (2 attachments voor primary wapen, 2 attachments voor secundair wapen) • One Man Army (wisselen van klasse in het spel, sneller wisselen van klasse)
Perk Slot 2
• Stopping Power (extra kogelschade op mensen, extra kogelschade op voertuigen) • Lightweight (sneller lopen, sneller mikken na sprint) • Hardline (1 kill minder nodig voor je killstreak, 1 kil minder ndoig voor deathstreak) • Cold-Blooded (onzichtbaar voor UAVs, helicopters en bediende killstreaks (AC-130), geen rode crosshair of naam zichtbaar) • Danger Close (extra explosieven schade, extra schade van killstreaks)
Perk Slot 3
• Commando (meer reikwijdte met je mes, geen valschade) • Steady Aim (beter vanuit de heup vuren, langer adem inhouden bij aim-dwon sight) • Scrambler (radar verstoren, vertragen claymores) • Ninja (onzichtbaar op heartbeat sensor, stillere voetstappen) • Sit-Rep (zie explosieven en tactical insertion liggen, voetstappen van vijanden duidelijker hoorbaar) • Last Stand (pistool trekken voor je dood gaat, equipment gebruiken voor je dood gaat)
Een aantal perks uit MW1 zijn in MW2 verplaatst naar Weapon Attachments (bijvoorbeeld Deep Impact, Double Tap en Bandolier). Ook zijn een aantal perks veranderd naar Deathstreaks (Martydom en Last Stand).
Voor een uitgebreide beschrijving van perks, wat ze doen en wat de Pro mode inhoud verwijs ik je naar deze pagina: Modernwarfare247.com - Perks

Voor het eerst in de CoD reeks is het mogelijk om je eigen set van killstreaks en deathstreaks samen te stellen. Uit de onderstaande lijst van killstreaks kunnen er 3 geselecteerd worden. Behaalde killstreaks stapelen zich op. Wanneer je bijvoorbeeld 3 kills maakt en daarna direct een 4de kill kan je daarna beide killstreaks gebruiken (als je ten minste streaks bij 3 en 4 kills ingesteld hebt ;)) Killstreaks speel je vrij naarmate je level hoger wordt.
Killstreaks • UAV (3 kills) • Care Package (4 kills) • Counter UAV (4 kills) • Sentry Gun (5 kills) • Predator Missile (5 kills) • Precision Airstrike (6 kills) • Harrier Strike (7 kills) • Attack Helicopter (7 kills) • Emergency Airdrop (8 kills) • Pave Low (9 kills) • Stealth Bomber (9 kills) • Chopper Gunner (11 kills) • AC-130 (11 kills) • EMP (15 kills) • Tactical Nuke (25 kills)
Deathstreaks
• Copy Cat (3 deaths) • Painkillers (4 deaths) • Martyrdom (4 deaths) • Final Stand (4 deaths)

1) Grenadier, First Recon, Overwatch - All starting equipment 2) Callsign Title, Callsign Emblem 3) Scout Sniper, Riot Control 4) Create a Class, FAMAS Assault Rifle 5) Challenges (Primary Weapons, Secondary Weapons, Perks, Equipment) 6) Painkiller Deathstreak, Clan Tag 7) Throwing Knife, Basic Training, Demolition Playlist 8) SCAR-H Assault Rifle 9) Hardline Perk 10) Killstreaks, Sabotage, Headquaters Pro, Operations Challenges 11) Tactical Insertion 12) Vector Sub Machine Gun 13) Scavenger Perk, Search and Destroy 14) Thumper x2 Launcher 15) Unlock Another Killstreak 16) MG4 Light Machine Gun, Capture the Flag, Killstreak Challenges 17) Scramber Perk 3 18) AA-12 Shotgun 19) Blast Shield, HC Team Death Match, Hardcore Ricochet SD, 3rd Person Playlists 20) TAR-21 Assault Rifle 21) Bling Perk 1 22) G18 Machine Pistol 23) Unlock Another Killstreak Reward 24) P90 Sub Machine Gun 25) Cold Blooded Perk 2 26) .44 Magnum Pistol, Precision Challenges 27) Martyrdom Deathstreak 28) FAL Assault Rifle 29) Ninja Perk 3 30) Stinger Launcher 31) Claymore 32) AUG HBAR Light Machine Gun 33) Danger Close Perk 2 34) Striker Shotgun 35) Unlock Another Killstreak Reward, Finishing Moves challenges 36) WA2000 Sniper 37) SitRep Perk 3 38) M93 Raffica Machine Pistol 39) Final Stand Deathsteak 40) M16A4 Assault Rifle 41) Last Stand Perk 3, Humiliation Challenges 42) Ranger Shotgun 43) C4 44) Mini-Uzi Sub Machine Gun 45) One Man Army Perk 1 46) M9 Pistol 47) Unlock Another Killstreak Reward, Payback Challenges 48) ACR Assault Rifle 49) 50) Javelin Launcher 51) Unlock Another Killstreak Reward 52) M240 Light Machine Gun 53) Elite Challenges 54) M1014 Shotgun 55) 56) M21 EBR Sniper Rifle 57) Elite Challenges 58) TMP Machine Pistol 59) Unlock Another Killstreak 60) F2000 Assault Rifle 61) Intimidation Challenges 62) Desert Eagle Pistol 63) Unlock Another Killstreak 64) 65) RPG-7 Launcher 66) 67) 1887 Shotgun 68) Unlock Another Killstreak 69) Unlock Another Killstreak (all killstreaks unlocked) 70) AK-47 Assault Rifle 71) Prestige Mode (in level 70 moet je nog voldoende XP halen om prestige te kunnen kiezen)
Prestige: Wanneer je tot level 70 geleveld en in dat level ook voldoende XP hebt gehaald, kan je kiezen om weer helemaal opnieuw te beginnen: de prestige mode. Je krijgt een nieuwe rank icoon en je bent alle dingen die je ge-unlocked hebt kwijt (wapens, attachments, perks, challenges en killstreak rewards). Wat wel behouden blijft zijn je titles, icons en accolades en de weapon mastery challenges (zoveel kills met wapen X) en prestige challenges. De voordelen van prestige zijn dat je een extra custom weapon class tot je beschikking krijgt en dat je wat nieuwe titles en icons erbij kunt krijgen. Ook zijn er een aantal nieuwe weapon challenges.
Dit prestigen kun je blijven doen tot je prestige 10 bent. Bij elke oneven prestige (1, 3, 5, 7 en 9) krijg je er een extra custom class plekje bij.

Bootje84, Prestige 5, level 38, Steamnaam: BootVluchteling Deetch, prestige 1, level 64, Steamnaam: Deetch De_Boswachter, prestige 0, level 39, Steamnaam: Geusselt Scorpie, prestige 1, level 70, Steamnaam: NlScorpie Solique, prestige 0, level 49, Steamnaam: Soliquenl Ered, prestige 0, level 42, Steamnaam: Ered_from_scythia Dj_Day-V, prestige 1, level 70, Steamnaam: SparkleZ Mazora, prestige 0, level 46, Steamnaam: Mazora CheeseFrog, prestige 0, level 48, Steamnaam: *onbekend* Blik, prestige 0, level 56, Steamnaam: Blikmeister AlligatorNL, prestige 4, level 70, Steamnaam: *onbekend* Goldfoxx, prestige 1, level 26, Steamnaam: Leeuwtjevanjuda Jantje12345, prestige *onbekend*, level *onbekend*, Steamnaam: Zatox Razor21, prestige 0, level 25, Steamnaam: Snipes2Kill -J-D-, Prestige 0, level 28, Steamnaam: JohanSigaar Thormodo, Prestige 3, level 70, Steamnaam: Thormodo PieterBas, Prestige 0, level 70, Steamnaam: *onbekend* Amd-xP, Prestige 0, level 59, Steamnaam: jordy1986 Lysdexie, Prestige 1, level 17, Steamnaam: ranslaar Dibble, Prestige 0, level 22, Steamnaam: Murccielago Ezechielk, Prestige 0, level 31, Steamnaam: Ezechiel112 Wuppeltje, Prestige 3, level 35, Steamnaam: lolindir1337 Porsche1, Prestige 6, level 1, Steamnaam: FistNL Monstarr, Prestige 0, level 41, Steamnaam: Talon0765 WurM, Prestige 1, level 70, Steamnaam: wurrempie Tha_Flash, Prestige 1, level 50, Steamnaam: Tha_Flasher Droathoah, Prestige 0, Level 70, Steamnaam: j_badabing Vinniiee, Prestige 0, Level 61, Steamnaam: Vinniiee Frituurvetpet, Prestige 1 , Level 41, Steamnaam: Mats02 BugWorks, Prestige 0 , Level 61, Steamnaam: BugWorks FFSletop, Prestige 1, Level 5, Steamnaam: mgullit Dikke_Donder, Prestige 0, Level 66, Steamnaam: Fragdummy Dj-Okan, Prestige 0, Level 64, Steamnaam: Okan-Duzgun Demon_hunter, Prestige 10, Level 70, Steamnaam: CVDP60 MagischMannetje, Prestige 2, Level 37, Steamnaam: r3vers3 Thrilled, Prestige 0, Level 26, Steamnaam: Reyin1988 Pino112, Prestige 1, Level 63, Steamnaam: PatrickW1693 Appelsientje, Prestige 1, Level 64, Steamnaam: Appelsientje SuperKaasNacho, Prestige 1 , Level 43, Steamnaam: Cordem Mummiepak, Prestige 7, Level 21, Steamnaam: R4SpB3rrY_b0X

Deze topicstart is aangepast door Bootje84 en een groot woord van dank gaat uit naar Neejoh en Monnick van het GoT-forum (welke deze OP hebben gemaakt). De plaatjes komen van de website van Neejoh; www.modernwarfare247.com (met toestemming uiteraard). Voor uitgebreidere en up-to-date informatie verwijs ik je dan ook naar zijn site! ;)
Wil jij jouw naam ook in deze OP hebben? PM naar Bootje84 met de informatie in het volgende format:
1 *FOKnaam*, Prestige *, level *, [b]Steamnaam: [/b] * 
Sterretjes staan voor JOUW gegevens. Graag invullen met de betreffende informatie. Let op de hoofdletters, spaties en neem een voorbeeld aan de lijst die er al staat!!!

Alle Callsigns en Emblems voor Modern Warfare 2!
Link naar deze OP
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_85676896
liggen al die kruisjes aan mij... }:|
The Older I Get, The Better I Was
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:33:08 #3
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85676911
Hmm plaatjes doen het niet :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:43:42 #4
299418 Creeg
Creeg iz zeeg
pi_85677044
Plaatjes?
AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:55:52 #5
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85677219
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:43 schreef Creeg het volgende:
Plaatjes?
Afbeeldingen/ images/ etc.

Volgens mij staan ze niet meer bij de host.
pi_85678064
Zo wat ben ik blij dat ik dan eindelijk mijn sitrep gehaald heb :o
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_85687670
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:35 schreef PieterBas het volgende:
Zo wat ben ik blij dat ik dan eindelijk mijn sitrep gehaald heb :o
Ben ik ook mee bezig. heb nu nog maar 120 en ben er al bestwel lang mee bezig
...
pi_85691354
sitrep :') jullie spelen te serieus
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:43:30 #9
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85700803
Ben ik weer.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_85707725
waza :P
pi_85713096
Heb trouwens maniertje gevonden om die klote challenge van trown back grenades te halen.
Je moet eerst de grenade op de grond gooien en dan weer oppakken en weggooienXD
...
pi_85713418
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:11 schreef afro het volgende:
Heb trouwens maniertje gevonden om die klote challenge van trown back grenades te halen.
:') lol nice man ^O^
pi_85717957
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:33 schreef T3l3tubbie het volgende:
sitrep :') jullie spelen te serieus
omdat het kan >:)

Gisteren werd de tegenpartij een beetje gek van ons.. Eerst 2 harriers toen 2 keer chopper gunner en vervolgens een AC 130 >:) :D
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:54:15 #14
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85718370
quote:
hey... dat is een slim trucje :P
pi_85732625
quote:
Nice! Gaat ik vanavond effe doen!

11 uur in totaal gespeeld en ben level 28... :')
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_85741799
Vannacht een nachtje doorgehaald met een vriend en mijn broertje en even een LANetje aangesloten voor wat all-night MW2. Het viel me op dat er na 2 uur 's nachts minder hackers zijn en dat er meer mensen zijn die de hele nacht MW2 spelen, ben sommigen zeker 3 keer tegen gekomen in verschillende servers.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 20:48:07 #17
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85744830
quote:
Hmm bij mij werkt het niet..
pi_85753104
net een 540 quickscope vanaf t helipad in highrise gemaakt. daarna ff een doekje gepakt om de jizz uit mn pants te halen :D
pi_85758030
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 20:48 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Hmm bij mij werkt het niet..
Ik heb dit vanmiddag nog gedaan in 1 potje hc hq had ik de 10 kills binnen.

Ook voor het eerst genuked. 2de potje dat ik het probeerde meteen raak. potje daarvoor had ik 20-0,XD
Vind nuken zwaar lame maar je meot toch een keertje genuked hebben vind ik.
...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 03:03:10 #20
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85758975
Ik helemaal van WTF? Ik heb al ongeveer 20 throw back nades kills. Heb ik humilation dinges nog niet. }:| Dus ze tellen nog niet.
pi_85760838
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
Ik helemaal van WTF? Ik heb al ongeveer 20 throw back nades kills. Heb ik humilation dinges nog niet. }:| Dus ze tellen nog niet.
_O- :')
pi_85765430
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:38 schreef bigbass het volgende:
Vannacht een nachtje doorgehaald met een vriend en mijn broertje en even een LANetje aangesloten voor wat all-night MW2. Het viel me op dat er na 2 uur 's nachts minder hackers zijn en dat er meer mensen zijn die de hele nacht MW2 spelen, ben sommigen zeker 3 keer tegen gekomen in verschillende servers.
Meestal kom je niet in een andere server dan met dezelfde personen. Maar snachts speelt cod ook veel lekkerder niet van die kindjes met gl en g18 en andere meuk. af en toe een rocket launcher maar dat is het.

[ Bericht 17% gewijzigd door afro op 27-08-2010 13:10:07 ]
...
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 13:04:47 #23
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85768331
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 03:03 schreef porsche1 het volgende:
...o wacht :')
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:40:49 #24
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85774326
ik ben nu rocketlauncher kills challanges aan het halen, dus ik loop met dangerclose pro en noobtube :D
Ik ben nog nooit zo gehaat :P o|O
pi_85778948
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:40 schreef luciferist het volgende:
ik ben nu rocketlauncher kills challanges aan het halen, dus ik loop met dangerclose pro en noobtube :D
Ik ben nog nooit zo gehaat :P o|O
Ik heb bijna altijd een Thumper als secondary, maar loop er zelden random mee te knallen, als ik schiet doe ik het bijna altijd wel mooi (dus door een raampje aan de andere kant van de map ofzo, wat met een gun niet zou kunnen).
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 21:42:46 #26
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85786490
mja welk wapen je ook gebruikt ze vinden het of gay of noobisch...
pi_85794173
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 21:42 schreef luciferist het volgende:
mja welk wapen je ook gebruikt ze vinden het of gay of noobisch...
noob :P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 00:47:54 #28
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85795034
Haha, net weer een noob. Zei dat ik cheat, ik zei dat ik niet cheat. Daagt hij mij uit voor een 1vs1 zodat hij killcam heeft en denkt dat hij me owned.

Limiet was 30 kills.
Ik stond 18-4 voor. Verlaat hij ineens de server want moet wat veranderen. :')
Gaan we weer, win ik met 30-9. Daagt hij mij ineens uit voor een qs match. :') Ik haat qs maar toch deed ik het.
Win ik met 30-23. :')
Faalnoobs.
pi_85795582
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 00:47 schreef porsche1 het volgende:
Haha, net weer een noob. Zei dat ik cheat, ik zei dat ik niet cheat. Daagt hij mij uit voor een 1vs1 zodat hij killcam heeft en denkt dat hij me owned.

Limiet was 30 kills.
Ik stond 18-4 voor. Verlaat hij ineens de server want moet wat veranderen. :')
Gaan we weer, win ik met 30-9. Daagt hij mij ineens uit voor een qs match. :') Ik haat qs maar toch deed ik het.
Win ik met 30-23. :')
Faalnoobs.
kom op ik wil ook met jou 1v1 (qs) wel voor de lulz natuurlijk :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 02:02:37 #30
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85797016
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 01:03 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

kom op ik wil ook met jou 1v1 (qs) wel voor de lulz natuurlijk :D
QS, iets wat ik haat en niet kan. :') Maar ok, voeg me maar eens toe. Check de OP voor mijn steam, denk dat het FistNL is.
pi_85797152
Woeii

Ik ben weer begonnen met Call of Duty 4! Hele poos zwaar geïrriteerd aan MW2. Nu weer old-skool aan het genieten van een echt goed knalspel *O*
pi_85797355
cod mw2 is ook goed alleen de mensen verneuken het
...
pi_85797411
Zijn te veel cheaters en die server shit komt mij de keel uit :o

Het jammerlijke is dat ik MW2 niet kan verkopen ivm Steam. Uitzuigerij.

Gelukkig heb ik Call of Duty 4 nog. Perfecte game ^O^
pi_85797425
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 02:15 schreef afro het volgende:
cod mw2 is ook goed alleen de mensen verneuken het
De makers van het spel bedoel je? ~O>
pi_85799798
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 02:02 schreef porsche1 het volgende:

[..]

QS, iets wat ik haat en niet kan. :') Maar ok, voeg me maar eens toe. Check de OP voor mijn steam, denk dat het FistNL is.
ok mijne is pierkreng ( ik weet het is een kutnaam :P )
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 12:47:06 #36
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85803455
T3l3tubbie met 60-29 ingemaakt. :P

IK HEB EEN STEENHARDE LUL!
pi_85804348
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 12:47 schreef porsche1 het volgende:
T3l3tubbie met 60-29 ingemaakt. :P

IK HEB EEN STEENHARDE LUL!
HET WAS HARDCORE :( EN IK SPEELDE LATER NIET SERIEUS :P
we zien wel als we qs op highrise zonder hardcore doen!!! :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 13:22:14 #38
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85804387
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:21 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

HET WAS HARDCORE :( EN IK SPEELDE LATER NIET SERIEUS :P
we zien wel als we qs op highrise zonder hardcore doen!!! :D
QS. :')
Geen Hardcore. :')
Mensen die denken dat ze mij ownen. :')
Mensen. :')
Porsche1. _O_
FistNL. _O_
Fist-JT-. _O_
pi_85806365
Kon net maar heel sloom lopen in het spel.. een paar cm in 10 seconde of zo...
De rest kon wel gewoon lopen... en de beelden waren verder vloeiend.
Snap er niets van.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:37:38 #40
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85806407
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:36 schreef -J-D- het volgende:
Kon net maar heel sloom lopen in het spel.. een paar cm in 10 seconde of zo...
De rest kon wel gewoon lopen... en de beelden waren verder vloeiend.
Snap er niets van.
Ja, is wel eens vaker.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:39:30 #41
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85806439
Iemand de End Game challenge al gehaald :6 ?
2000 light years from home
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 14:51:52 #42
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85806716
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Merkie het volgende:
Welke is dat, wat krijg je ervoor en wat moet je ervoor doen?
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 15:14:56 #43
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85807253
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:51 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Welke is dat, wat krijg je ervoor en wat moet je ervoor doen?
Tien nukes :@ .
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:15:21 #44
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85808554
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 15:14 schreef Merkie het volgende:

[..]

Tien nukes :@ .
Die heb ik allang. :')
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 16:16:09 #45
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85808574
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 16:15 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Die heb ik allang. :')
Ja oké, als je niet prestiget ;( .
pi_85810038
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 13:22 schreef porsche1 het volgende:

QS. _O_
Geen Hardcore. _O_
Mensen die denken dat ze mij ownen. _O_
Mensen. :r
Porsche1. :')
FistNL. :')
Fist-JT-. :')
:P
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:28:55 #47
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85810148
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:24 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

:P
Nee, donderop met je QS. LOL was close.
pi_85810250
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Nee, donderop met je QS. LOL was close.
voor de lulz tog :D
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 17:49:14 #49
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85810635
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 17:33 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

voor de lulz tog :D
Lol, ja. :D
Net, ging ik weer tegen die zelfde gast die mij gister 1vs1 vroeg.
Zette hij ineens cheats aan. :') En deed hij ook uav, terwijl dat dat niet mocht. Wat een eikel.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 20:23:08 #50
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85814525
Ben maar eens begonnen met de RPG.... gaat lekker :P
pi_85821903
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 20:23 schreef appelsientje het volgende:
Ben maar eens begonnen met de RPG.... gaat lekker :P
RPG NOOB GET SKILL!!!_\\-,!@ (RAGE RAGE RAGE) :P
  zondag 29 augustus 2010 @ 04:06:55 #52
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85824686
Waarom maak ik altijd een foto op het moment dat het scherm weer wisselt? :( Wou net een foto maken van mijn score in rust, 113-16. Is het weer mislukt. ;(
had 2 keer chopper.
pi_85829962
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 04:06 schreef porsche1 het volgende:
Waarom maak ik altijd een foto op het moment dat het scherm weer wisselt? :( Wou net een foto maken van mijn score in rust, 113-16. Is het weer mislukt. ;(
had 2 keer chopper.
Maak dan een pic van game summary :')
  zondag 29 augustus 2010 @ 13:40:37 #54
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85830515
  zondag 29 augustus 2010 @ 14:56:07 #55
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85833123
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 13:19 schreef SuperKaasNacho het volgende:

[..]

Maak dan een pic van game summary :')
Wat? ;(
Prinstscreen doet het niet...
pi_85836291
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 14:39 schreef Merkie het volgende:
Ongveer 4x al. :@
  zondag 29 augustus 2010 @ 21:16:43 #57
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85848490
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 16:20 schreef Ulreazj het volgende:

[..]

Ongveer 4x al. :@
Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregen :')
pi_85848652
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:16 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik mijn eerste airdrop heb gekregen :')
Ik ben nu bezig met de 1000 airdrops challenge, dat duurt lang....
  maandag 30 augustus 2010 @ 01:57:29 #59
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85860054
Ik zat net in een modded server. _O_ Per 3 kills veranderde je wapen naar een ander wapen. Dat was zo vet. _O_ Heb heel wat nieuwe titels en emblems gehaald, attachments, wapens.
pi_85860316
ja dat is de counter strike mod
...
  maandag 30 augustus 2010 @ 04:32:22 #61
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85860832
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:

[..]

Dan ben ik nog wel ff bezig ;)
pi_85862495
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 02:27 schreef afro het volgende:
ja dat is de counter strike mod
volgens mij is het de gun mod of zo
  maandag 30 augustus 2010 @ 09:25:21 #63
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85862551
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 21:19 schreef bigbass het volgende:

[..]

Hier ook, teller staat nu op een kleine 500. _O-
pi_85864587
Lol, iemand had net een best goeie opmerking die ook nog klopt :P

Zei dat winnaars altijd hackers zijn en de verliezers altijd 'losing noobs' :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
  maandag 30 augustus 2010 @ 10:54:56 #65
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85864657
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 00:36 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

RPG NOOB GET SKILL!!!_\-,!@ (RAGE RAGE RAGE) :P
*)
Toch heb je aardig wat skills nodig om een hoge K/D verhouding te krijgen.
pi_85865799
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 10:51 schreef Albert86 het volgende:
Lol, iemand had net een best goeie opmerking die ook nog klopt :P

Zei dat winnaars altijd hackers zijn en de verliezers altijd 'losing noobs' :')
Ja mooi is dat he? Als ze winnen is iedereen te min, als ze verliezen maken ze de winnaars uit voor hackers...

Gisteren schoot ik iemand 1x dood met de AA12. Weg was zn killstreak. N00btube blabla...

Can't stand the heat? Fuck off outta the kitchen!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
  maandag 30 augustus 2010 @ 11:35:48 #67
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85865965
Ach dat heb je altijd, ik kan me ook voorstellen dat iemand anders denkt dat ik cheat als ik m'n granaat vanaf 150 meter in de middle of nowhere precies in hem plop.
Grotendeels geluk natuurlijk, maakt de kill er niet minder mooi op als het lukt. :D
pi_85866718
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:35 schreef Lastpost het volgende:
Ach dat heb je altijd, ik kan me ook voorstellen dat iemand anders denkt dat ik cheat als ik m'n granaat vanaf 150 meter in de middle of nowhere precies in hem plop.
Grotendeels geluk natuurlijk, maakt de kill er niet minder mooi op als het lukt. :D
Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld! _O-
  maandag 30 augustus 2010 @ 12:20:49 #69
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85867580
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 11:56 schreef J.Clarkson het volgende:

[..]

Altijd leuk, gewoon Semtex richting een Capturepoint gooien en ineens PLANTED in beeld! _O-
Doe ik ook altijd :P
Ik twijfel toch echt bij quickscopen lijkt vaak verdacht veel op cheaten.
pi_85869482
Ik snipe ook vrij veel en kan schiet redelijk snel na het scopen. Dus lijkt misschien op aimbot oid, maar dat is het niet :P Zijn gewoon skills, jeweetzz :{
  maandag 30 augustus 2010 @ 13:54:32 #71
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85870699
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Doe ik ook altijd :P
Ik twijfel toch echt bij quickscopen lijkt vaak verdacht veel op cheaten.
Ik quickscope ook wel eens, en soms heb ik het idee dat ik helemaal misschiet maar alsnog schiet ik dan toch raak :{ .
  maandag 30 augustus 2010 @ 15:25:22 #72
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85873924
ooh yeah net 5 mensen getubed in 1 schot toen met rocket launcher 2 kills, harrier binnen 10 seconden gehaald :D
toen pavelow en ik ging net dood voor ik mijn EMP zou krijgen ):
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:04:36 #73
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85875398
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 15:25 schreef luciferist het volgende:
ooh yeah net 5 mensen getubed in 1 schot toen met rocket launcher 2 kills, harrier binnen 10 seconden gehaald :D
toen pavelow en ik ging net dood voor ik mijn EMP zou krijgen ):
EMP. :')
pi_85875846
EMP is idd zo'n faal killstreak :') Je hebt er geen ene zak aan.
Gebruik toch bijna nooit een red dot oid. Mij heb je dr niet mee.
pi_85876896
Zelf met red dot/holo vind ik het niet erg, ik kijk toch naar het midden :c
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:45:58 #76
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85877270
EMP faalt omdat ik het emblem al heb. :P
  maandag 30 augustus 2010 @ 16:59:16 #77
90563 luciferist
proud owner of a penis
pi_85877900
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:04 schreef porsche1 het volgende:

[..]

EMP. :')
ik doe het ook voor de challenges. net had ik weer EMP, ben ik zo achterlijk om hem niet te gebruiken...
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:03:32 #78
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85878067
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 16:59 schreef luciferist het volgende:

[..]

ik doe het ook voor de challenges. net had ik weer EMP, ben ik zo achterlijk om hem niet te gebruiken...
Vrouwen... :N
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:19:37 #79
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_85878721
Zijn de servers down? Ik kan geen games vinden en overal staat 0/0 players.
  maandag 30 augustus 2010 @ 17:22:27 #80
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85878847
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 17:19 schreef Merkie het volgende:
Zijn de servers down? Ik kan geen games vinden en overal staat 0/0 players.
Herstart je steam.
pi_85882721
quote:

[..]

En dan een triple-kill maken *O*

Zat in een leuk potje, een of andere gast die begon met 23-7 en eindigde met 41-33 en die echt op me zat te schleden in de chat omdat ik hem continue killde, zelfs als hij painkiller had of om een hoekje kwam (heartbeat sensor win). Echt geweldig. Eindigde zelf 40-8 ofzo en wonnen ook dik met hq's.
pi_85890532
quote:

[..]

een CAPTUREpoint moet je tog CAPTUREn :?
pi_85891799
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 19:25 schreef bigbass het volgende:

[..]

En dan een triple-kill maken *O*

Zat in een leuk potje, een of andere gast die begon met 23-7 en eindigde met 41-33 en die echt op me zat te schleden in de chat omdat ik hem continue killde, zelfs als hij painkiller had of om een hoekje kwam (heartbeat sensor win). Echt geweldig. Eindigde zelf 40-8 ofzo en wonnen ook dik met hq's.
Heartbeat sensor is altijd faal. Just saying.
pi_85903300
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Waarom is het faal, zie mensen altijd zeiken om die HB. Kom mensen wel eens tegen, maar kill ze net zo snel. :Y)
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 10:46:53 #85
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85903369
Ik merk met deze game wel altijd vrij snel wanneer het tijd wordt om te slapen, begin je de avond nog met kills achter elkaar, op een gegeven moment was ik blij als ik na 20 seconde nog niet doorzeefd was.
pi_85907493
Ik wil wel eens een uurtje wallhack proberen. Je leest er zoveel over dat ik wel benieuwd ben hoe het is om daar even mee te spelen. Ik ken mezelf: na een uurtje is de lol er wel vanaf en speel ik weer gewoon.
Waar kan je een beetje een betrouwbare wallhack downloaden om te proberen?
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:16:07 #87
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_85907971
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:02 schreef -J-D- het volgende:
Ik wil wel eens een uurtje wallhack proberen. Je leest er zoveel over dat ik wel benieuwd ben hoe het is om daar even mee te spelen. Ik ken mezelf: na een uurtje is de lol er wel vanaf en speel ik weer gewoon.
Waar kan je een beetje een betrouwbare wallhack downloaden om te proberen?
:') geintje hoop ik?
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 13:24:22 #88
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85908270
Dude had net nuke, server disconnected. :D
pi_85909118
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:43 schreef Jorwol het volgende:

[..]

:') jij bent er zo eentje die 500 varianten op n00b heeft en ze door de chat spamt? Als je je ergert aan HB users zet je lekker ninja aan, probleem opgelost. Het is een van de makkelijkst te counteren dingen, aangezien er toch niet echt iets heel nuttigs onder perk 3 zit.
pi_85916455
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:48 schreef bigbass het volgende:

[..]

:') jij bent er zo eentje die 500 varianten op n00b heeft en ze door de chat spamt? Als je je ergert aan HB users zet je lekker ninja aan, probleem opgelost. Het is een van de makkelijkst te counteren dingen, aangezien er toch niet echt iets heel nuttigs onder perk 3 zit.
Commando en sitrep ^O^
...
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 17:06:25 #91
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85916637
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:02 schreef afro het volgende:

[..]

Commando en sitrep ^O^
:')!!
pi_85925715
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:06 schreef porsche1 het volgende:

[..]

:')!!
:{w
Cod doet het niet :(
...
pi_85931112
morgen reveal black ops _O_ :9~ KAN NIET WACHTEN!!! :) :D :'(
pi_85934524
Haha net met een knuppel die kon niet tegen noobtube gaat hij een hack aanzetten met wh en aimbot.
en dan nog verliezenXD
...
  woensdag 1 september 2010 @ 00:45:50 #95
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_85935673
YOU JUST GOT NO-SCOPED!
pi_85937998
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 13:48 schreef bigbass het volgende:

[..]

Het is juist faal omdat het gewoon slecht is. Bijna elke andere attachment is beter, snap echt niet dat je blind op dat ding gaat vertrouwen.
pi_85939358
quote:
Op woensdag 1 september 2010 07:30 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Het is juist faal omdat het gewoon slecht is. Bijna elke andere attachment is beter, snap echt niet dat je blind op dat ding gaat vertrouwen.
Natuurlijk ga ik niet blind op dat ding vertrouwen, er lopen genoeg mensen met ninja rond, maar het is zeer vaak zeer goed van pas gekomen. Heartbeat en FMJ vind ik gewoon het beste spelen. Blind op je heartbeat vertrouwen is als alleen naar je UAV kijken, dat gaat gegarandeerd fout, maar je kan niet ontkennen dat het vaak ook heel handig is, je hebt wel net dat beetje meer informatie dan je tegenstander, vooral in HC HQ, wanneer je al weet waar ze zitten te cappen voor je binnen komt en dus meteen gericht kan schieten..
pi_85983349
quote:
Op maandag 30 augustus 2010 22:22 schreef T3l3tubbie het volgende:

[..]

een CAPTUREpoint moet je tog CAPTUREn :?
Ja klopt, maar het capturen gaat heel wat makkelijker als je daarvoor wat long distance cleaning gedaan hebt, nudge nudge, wink wink. ;)
pi_85983382
quote:
Op woensdag 1 september 2010 00:08 schreef afro het volgende:
Haha net met een knuppel die kon niet tegen noobtube gaat hij een hack aanzetten met wh en aimbot.
en dan nog verliezenXD
Die hackers haal je er wel HEEL makkelijk uit, vooral met killcam. Het is te cheap voor woorden......

Ik zie mezelf niet eens als ik naar de killcam kijk, ineens richten ze en BAM dood......
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:38:13 #100
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86057094
Verdomme, hacked server. lvl 70 van prstige 8, alle titles en emblems van de wapens en prestige... :O Kut zooi.
  zaterdag 4 september 2010 @ 12:51:53 #101
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86057494
Als ik een systeem herstel doe is het toch nog hetzelfde?
pi_86059991
Ja, systeem herstel helpt nie.
  zaterdag 4 september 2010 @ 14:13:43 #103
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86060011
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:12 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, systeem herstel helpt nie.
Oké. :O
  zaterdag 4 september 2010 @ 14:25:39 #104
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_86060333
Hehe Belgen in dit spel zijn geniaal, zit ik free-for-all te spelen, hoor ik zo'n Belg via z'n headset dat ie op een plat dak aan de achterzijde zit en wel even zou uitleggen aan z'n maten hoe ze daar kwamen, die tegen hem weer ouwehoeren dat het niet lukt.
Ik ook eenmaal daar aangekomen als sniper, liggen er echt 4 tactcal insertions, headshots achter elkaar bij die 4 en maar gewoon doodleuk constant blijven hangen daar en via die headset maar afvragen wie dat nou doet.

Potje dan ook gewonnen, door enkel die gasten door het hoofd te schieten steeds. :')
pi_86063880
Dubbel XP WEEKEND!!! :D
pi_86064015
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 14:25 schreef Lastpost het volgende:
Hehe Belgen in dit spel zijn geniaal, zit ik free-for-all te spelen, hoor ik zo'n Belg via z'n headset dat ie op een plat dak aan de achterzijde zit en wel even zou uitleggen aan z'n maten hoe ze daar kwamen, die tegen hem weer ouwehoeren dat het niet lukt.
Ik ook eenmaal daar aangekomen als sniper, liggen er echt 4 tactcal insertions, headshots achter elkaar bij die 4 en maar gewoon doodleuk constant blijven hangen daar en via die headset maar afvragen wie dat nou doet.

Potje dan ook gewonnen, door enkel die gasten door het hoofd te schieten steeds. :')
Ps3 of xbox zeker op de pc hoor je elkaars team niet
...
  zaterdag 4 september 2010 @ 16:58:01 #107
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86064038
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:

[..]

Z is gewoon overall chat hoor. :') Dus iedereen hoort je als je Z indrukt.
pi_86064039
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 16:56 schreef afro het volgende:

[..]

wel toch :?
pi_86066807
Nee je kan alleen in je eigen team lullen het is toch TEAMspeak alleen als je in de lobby zit hoor je elkaar.
zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar lullen als je dood ben.
...
  zaterdag 4 september 2010 @ 18:59:32 #110
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86067410
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 18:39 schreef afro het volgende:
Nee je kan alleen in je eigen team lullen het is toch TEAMspeak alleen als je in de lobby zit hoor je elkaar.
zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar lullen als je dood ben.
Uhu. :')
pi_86067725
editje zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar de nog levende dudes lullen als je dood ben
...
  zaterdag 4 september 2010 @ 19:14:16 #112
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_86067850
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:09 schreef afro het volgende:
editje zelfde bij s&d kan je ook niet tegen elkaar de nog levende dudes lullen als je dood ben
Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.
pi_86080095
quote:
Op zaterdag 4 september 2010 19:14 schreef porsche1 het volgende:

[..]

Bij S&D kan jij als dood persoon niet tegen een levend iemand lullen. Maar als jullie allebij nog leven wel. Dus je kan altijd tegen iedereen lullen en iedereen verstaat je bij elk game type.
Ik weet niet wat voor instellingen jij hebt maar ik heb nog nooit iemand van het andere team over voice chat gehoord
...
pi_86388320
Dooie boel hier? Is iedereen collectief op vakantie ofzo?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_86388894
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:29 schreef Deetch het volgende:
Dooie boel hier? Is iedereen collectief op vakantie ofzo?
niet veel beleefd in MW2 de laatste tijd :P
En iedereen wacht op Black Ops.
pi_86389161
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:49 schreef bigbass het volgende:

[..]

niet veel beleefd in MW2 de laatste tijd :P
En iedereen wacht op Black Ops.
ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_86389430
quote:
Op maandag 13 september 2010 17:59 schreef Deetch het volgende:

[..]

ik wacht wel tot de eerste bugfixes en mappacks uit zijn. Vermaak me nog prima in MW2. En hoe meer er gaan black opsen hoe meer hackers daar ook heen gaan. CoD4 en 5 zijn nl. min of meer hacker free.
True, maar hopelijk werkt het anti-cheat systeem daar wel. Admins kunnen hackers gewoon weg schoppen, dat scheelt (of gaat heel erg kut worden als je heel goed gaat).
pi_86394440
Vandaag voor het eerst domination gedaan, 5 rondes gespeeld en 4 keer de meeste punten binnengehaald :P

Ben sinds vandaag rank nummer 32
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_86394978
Is er een Fok! MW2 Steam group??
pi_86408082
Kut spel! dit weekend helemaal niet gespeeld denk vandaag even maar na 2 noobtubes op mijn bek en 3 leuters met g18 had ik het wel gezien. gewoon lekker wachten voor black ops
...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')