Dat sowieso, maar ik vraag me af hoeveel mensen zich over zo n misser binnen de relatie heen zouden kunnen zetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:30 schreef Lekiamh het volgende:
Ik moet zeggen dat ik wel veel respect hebt voor de keuze die je hebt gemaakt. Er zullen weinig mensen (mannen?) zijn die uit durven komen voor een screw up van dit formaat.
voor beide kanten is steun op te brengen: enerzijds voor jou: je gaat de confrontatie aan en biecht het opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:33 schreef kloon_van_account het volgende:
Bedankt voor jullie begrip, maar eigenlijk verdient m'n vriendin alle steun, ik ben de klootzak die deze ellende veroorzaakt heeft... (tevens tvp)
Hoe reageerde ze?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef kloon_van_account het volgende:
Het ergste vond ik het moment toen mn vriendin vroeg wat ik precies met dat meisje gedaan had. Ze hoopte nog dat ik alleen gezoend had oid, maar toen moest ik vertellen dat ik met haar naar bed ben geweest
Ben benieuwd hoe ze reageerde?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:37 schreef kloon_van_account het volgende:
Het ergste vond ik het moment toen mn vriendin vroeg wat ik precies met dat meisje gedaan had. Ze hoopte nog dat ik alleen gezoend had oid, maar toen moest ik vertellen dat ik met haar naar bed ben geweestdurfde m'n vriendin niet aan te kijken
Einde verhaal dus?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het niet kon bevatten en dat ik een klootzak was. Toen is ze weggefietst.
Dat is ook een logische reactie. Ik hoop het beste voor je, geef haar de tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze zei dat ze het niet kon bevatten en dat ik een klootzak was. Toen is ze weggefietst.
Dat is een logische reactie na een dergelijk bericht, betekent niet automatisch einde verhaal. Je kunt niet gelijk helder nadenken en zeggen of je wel of niet met iemand verder wil op zo'n moment.quote:
Het is voor allebei kut, hij heeft z'n vriendin veel pijn gedaan en moet daar mee leren leven. Neemt niet weg dat het voor z'n vriendin natuurlijk erger is want zij kon er verder niks aan doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef LimboFan het volgende:
Trouwens, mensen die zeggen, sterkte en het beste ermee, het was zijn fout, hij was de klootzak, hij kan al lang blij zijn dat zijn vriendin het nog niet uitgemaakt heeft.
Er is wel een verschil tussen sterkte wensen en respect hebben dat hij het opbiecht. Dat laatste zou ik niet meteen op gekomen zijn, net als de gros van de mensen hier. Maar al om al is en blijft dit waardeloos natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef LimboFan het volgende:
Trouwens, mensen die zeggen, sterkte en het beste ermee, het was zijn fout, hij was de klootzak, hij kan al lang blij zijn dat zijn vriendin het nog niet uitgemaakt heeft.
Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef LimboFan het volgende:
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef milowww het volgende:
Jij kan je ook niks meer van herinner, dus je kan ook niet zeggen wat jullie allemaal hebben gedaan.
ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin
Dit ja, hij is wel de vieze klootzak in het verhaal, maar aan de andere kant heeft hij niet gedacht: Oh das niet zo erg, we gaan verder alsof er niks gebeurd isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.
Dan kan ie het inderdaad wel vergeten verder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin
Voor in de toekomst?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef milowww het volgende:
[..]
ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.
Zo een notitieblokje pakken. "En hoe...? Zeg maar bij allebei de enkels pakken en dan? Hier teken het anders eens.."quote:
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:
pfff, dat je een lul bent weet je natuurlijk al.
wel eerlijk dat je het gezegd hebt.
maar wat was nu de echte reden naast de alcohol?
vond je die studiegenote al ltijd geil, weken geen sex gehad?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:
pfff, dat je een lul bent weet je natuurlijk al.
wel eerlijk dat je het gezegd hebt.
maar wat was nu de echte reden naast de alcohol?
vond je die studiegenote al ltijd geil, weken geen sex gehad?
toch ook al ben je dronken weet je vaak nog wel enerzijds waarmee je bezig bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.
Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...
Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
Dan neem ik aan dat, mocht ze je vergeven, je jezelf wel restricties oplegt ten aanzien van de alcohol. Of beter nog, jezelf droog legt. Dan kom je iig niet weer in de verleiding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.
Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...
Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
Moeilijk te bevatten dat dat de enige reden zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.
Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.
Ook al was het niet zo
Dat ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?
Als je de OP van deel 1 gelezen had had je inderdaad kunnen lezen dat TS nog wel zo helder was om een er een tasje om te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef banggang het volgende:
heeft TS het wel met condoom gedaan?
ook niet geheel onbelangrijk
Ik zou haar voorlopig even lekker met rust laten.quote:
saai... neuken met condoomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je de OP van deel 1 gelezen had had je inderdaad kunnen lezen dat TS nog wel zo helder was om een er een tasje om te doen.
Hier was ik ook stellig van overtuigd, tot ik wodka ontdekte. Heb meerdere avonden gehad dat ik me niks kon herinneren.(En raak dat spul ook voor geen goud meer aan)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Toevallig hadden we het hier vandaag op de zaak over (nou ja toevallig, aan de hand van het vorige topic).
En ik snap niet hoe je zoveel kan zuipen dat je jezelf niet meer in de hand hebt.
Ik snap het echt niet, ik ben eerder in coma dan dat ik niet meer weet wat ik doe.
En nu datzelfde bij een niet zo lekker lopend functioneringsgesprek!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Devion het volgende:
Dat toont dat je iig een ruggegraat hebt en eerlijk bent.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Devion het volgende:
[..]
Hier was ik ook stellig van overtuigd, tot ik wodka ontdekte. Heb meerdere avonden gehad dat ik me niks kon herinneren.(En raak dat spul ook voor geen goud meer aan)
Maar TS wist WEL wat die deed, hij herinnert het zich, dus het er ook controle over. Dat hij dronken was is gewoon een smoes, hij had gewoon zin in seks.(Of hij vindt het meisje gewoon erg leuk) De alcohol zal wel zijn invloed hebben gehad, maar dat betekent niet dat je gelijk wilsonbekwaam bent.
Voor de rest wel heel goed dat je alles opbiecht bij je vriendin. Dat toont dat je iig een ruggegraat hebt en eerlijk bent.
Ik heb het idee dat mensen met bovenstaande mening nog nooit echt van iemand hebben gehouden. Niet vertellen = je partner voor de gek houden. Mogelijk voor de rest van haar leven. Zo'n schijnvertoning vind ik pas het toppunt van lafheid.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:31 schreef Ravvie het volgende:
TS je bent een ei. Meer kan ik er niet van maken. Vreemdgaan is natuurlijk al ontzettend stom, maar dat had je gelukkig zelf al door. Echter door het nu te vertellen weet je een foutje te promoveren tot een catastrofe, en dat allemaal omdat je het niet verborgen kon houden. Newsflash, jij was zo stom om vreemd te gaan dus zou jij ook met de vervelende consequenties moeten zitten. Nu heb je om je eigen gemoed te sussen je vriendin pijn gedaan. Het vreemdgaan an sich doet haar geen pijn, slechts het opbiechten van het vreemdgaan doet dat. Kortom je bent een egoïstische zak.
Eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen met bovenstaande mening nog nooit echt van iemand hebben gehouden. Niet vertellen = je partner voor de gek houden. Mogelijk voor de rest van haar leven. Zo'n schijnvertoning vind ik pas het toppunt van lafheid.
mmm, als mijn vriendin zoiets zou doen en het was echt eenmalig en ze had echt superveel berouw dan denk ik dat ik het ook niet zou willen weten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 03:04 schreef Kontiki het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat mensen met bovenstaande mening nog nooit echt van iemand hebben gehouden. Niet vertellen = je partner voor de gek houden. Mogelijk voor de rest van haar leven. Zo'n schijnvertoning vind ik pas het toppunt van lafheid.
WE WERE ON A BREAK. Zoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.
Ook al was het niet zo
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:31 schreef Ravvie het volgende:
TS je bent een ei. Meer kan ik er niet van maken. Vreemdgaan is natuurlijk al ontzettend stom, maar dat had je gelukkig zelf al door. Echter door het nu te vertellen weet je een foutje te promoveren tot een catastrofe, en dat allemaal omdat je het niet verborgen kon houden. Newsflash, jij was zo stom om vreemd te gaan dus zou jij ook met de vervelende consequenties moeten zitten. Nu heb je om je eigen gemoed te sussen je vriendin pijn gedaan. Het vreemdgaan an sich doet haar geen pijn, slechts het opbiechten van het vreemdgaan doet dat. Kortom je bent een egoïstische zak.
Nu maar hopen dat ze genoeg heeft aan alleen een luisterend oor van een ander. Meisjes in deze situatie zijn vaak kwetsbaar, en kwetsbare vrouwen en vrijgezelle mannen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik denk dat vriendinlief nu eerder behoefte heeft aan rust en luisterend oor van iemand anders om nu even haar hele verhaal aan kwijt te kunnen, dan degene die haar in eerste instantie die gevoelens bezorgd heeft.
En daar heb je het punt.. Jij zou het NIET willen weten als je partner een fuckup maakt waar hij/zij superveel berouw van heeft. In een relatie zit je met z'n 2en, maar het intereseert je niet hoe jouw partner zich zou voelen, ondanks dat die iets verkeerd gedaan heeft? Je denkt dus dan eigenlijk alleen maar aan jezelf en jouw gevoelens..? Dat lijkt mij tekenend voor iemand die niet toe is aan een relatie. Tenminste, een gezonde relatie waarbij er rekening gehouden wordt met de partner.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef banggang het volgende:
[..]
mmm, als mijn vriendin zoiets zou doen en het was echt eenmalig en ze had echt superveel berouw dan denk ik dat ik het ook niet zou willen weten.
Als je het niet vertelt (merk de tweede T op) dan weet die ander het dus niet. Vooropgesteld dat je een geheim goed kunt bewaren: waarom zou dan het vertrouwen weg zijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Scrummie het volgende:
Als je het niet doet, is de basis van vertrouwen weg, al helemaal als je het niet verteld.
Ik vraag me af of dat het risico waard is als je kijkt naar de nog veel grotere schade als ze er zelf achter komt. En hoe je het ook wendt of keert, die kans is toch aanwezig, zeker als de relatie jaren verder is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je het niet vertelt (merk de tweede T op) dan weet die ander het dus niet. Vooropgesteld dat je een geheim goed kunt bewaren: waarom zou dan het vertrouwen weg zijn?
Ik zit min of meer op dezelfde lijn als jij, maar volgens velen is dat egoistisch.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:37 schreef Ravvie het volgende:
Ik snap die overdreven hang naar de waarheid niet zo. Het lijkt wel of de waarheid hier als een soort van groter doel wordt gezien, wat te allen tijde nagestreefd dient te worden (Kijkend naar de reacties op mijn stukje, waarbij mensen zelfs insinueren dat ik zelf nooit een relatie heb gehad). Dit terwijl ik van mening ben dat je geluk zou moeten nastreven, wanneer je ,zoals TS, na het vreemdgaan eigenlijk pas beseft wat een geweldige relatie je hebt en deze zeker niet kwijt wilt en je vriendin ook nog vol enthousiaste in de relatie zit, vind ik het van een misplaatst rechtvaardigheid gevoel getuigen om alles op het spel te zetten door het te vertellen. Daar schiet niemand wat mee op en zal voor altijd effect hebben op de relatie, mocht het überhaupt niet direct uitgaan.
Maar blijkbaar zit ik hier op een iets andere lijn, dan de meeste
Ik vind het van een misplaatst gevoel getuigen als zij er vol enthousiasme in de relatie zit, terwijl TS zelf toch in zijn achterhoofd blijft houden dat hij haar bedrogen heeft. Dat is niet zomaar een kleine leugen, maar iets waar ze toch wel achter zal komen aan zijn gedrag (aangezien hij het sowieso al ontzettend stom vindt van zichzelf).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:37 schreef Ravvie het volgende:
Ik snap die overdreven hang naar de waarheid niet zo. Het lijkt wel of de waarheid hier als een soort van groter doel wordt gezien, wat te allen tijde nagestreefd dient te worden (Kijkend naar de reacties op mijn stukje, waarbij mensen zelfs insinueren dat ik zelf nooit een relatie heb gehad). Dit terwijl ik van mening ben dat je geluk zou moeten nastreven, wanneer je ,zoals TS, na het vreemdgaan eigenlijk pas beseft wat een geweldige relatie je hebt en deze zeker niet kwijt wilt en je vriendin ook nog vol enthousiaste in de relatie zit, vind ik het van een misplaatst rechtvaardigheid gevoel getuigen om alles op het spel te zetten door het te vertellen. Daar schiet niemand wat mee op en zal voor altijd effect hebben op de relatie, mocht het überhaupt niet direct uitgaan.
Maar blijkbaar zit ik hier op een iets andere lijn, dan de meeste
Hier ben ik het natuurlijk wel mee eens, iemand anders had het ook al gepost, TS zou eerst eens naar de ware reden van het vreemdgaan moeten zoeken, want die twee biertjes zijn natuurlijk niet de reden maar slechts de katalysator. Maar mocht hij erachter komen dat dit toch alles is wat hij wilt in een relatie, dan blijf ik van mening dat het niet vertellen voor de relatie en voor de vriendin het beste is. En daar hoeft ze denk ik echt niet achter te komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vind het van een misplaatst gevoel getuigen als zij er vol enthousiasme in de relatie zit, terwijl TS zelf toch in zijn achterhoofd blijft houden dat hij haar bedrogen heeft. Dat is niet zomaar een kleine leugen, maar iets waar ze toch wel achter zal komen aan zijn gedrag (aangezien hij het sowieso al ontzettend stom vindt van zichzelf).
En de laatste zin in de post hierboven, dat lijkt me gewoon duidelijk ja. TS had gewoon normaal moeten doen![]()
Ik snap de redenering, maar ik kan werkelijk waar niet begrijpen hoe je als de 'vreemdganger' nog gelukkig kunt zijn in je relatie als je met zo'n geheim blijft rondlopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:52 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Hier ben ik het natuurlijk wel mee eens, iemand anders had het ook al gepost, TS zou eerst eens naar de ware reden van het vreemdgaan moeten zoeken, want die twee biertjes zijn natuurlijk niet de reden maar slechts de katalysator. Maar mocht hij erachter komen dat dit toch alles is wat hij wilt in een relatie, dan blijf ik van mening dat het niet vertellen voor de relatie en voor de vriendin het beste is. En daar hoeft ze denk ik echt niet achter te komen.
Ik ook, meteen. Alcohol is nooit een excuus, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:07 schreef CyclingGirl het volgende:
Nou dan bof je maar met zo'n meisje. Ik had het uitgemaakt. Dan zeggen mensen van ja je bent zeker nog nooit echt dronken geweest.
Ik blijf het geen excuus vinden, drank, alcohol of whatever. De drempel is misschien wat lager maar je hebt altijd nog je werkende hersenpan.
Das mooi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:40 schreef kloon_van_account het volgende:
Ze zei nog wel dat ze blij was dat ik het meteen eerlijk had opgebiecht.
Dat is eigenlijk wat anders: je had het over de basis van vertrouwen die weg is tússen de twee mensen in die relatie. Dat je bang moet zijn dat die ander er achter zal komen, of dat je je mond voorbij zal praten, is iets waar je zelf mee moet leren leven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef heywoodu het volgende:
Ik vraag me af of dat het risico waard is als je kijkt naar de nog veel grotere schade als ze er zelf achter komt. En hoe je het ook wendt of keert, die kans is toch aanwezig, zeker als de relatie jaren verder is.
Dus niet meer dronken worden, simple as that.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:49 schreef Kontiki het volgende:
Alcohol lijkt me geen goed excuus. Daarmee zeg je eigenljik dat het nog een keer kan gebeuren wanneer je weer dronken bent.
Dus hij vertelde het niet tegen jou maar wel tegen je broertje? Je ex was niet bijster slim, begrijp ik?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:14 schreef Muizenbeest het volgende:
ik vindhet wel echt heel knap dat hij het gaat vertellen.
Mijn ex vond het nodig om het niet te vertellen en later kwam men broertje het vertellen, geloof me ik had het veel liever van mijn ex gehoord!
Of het broertje had ze samen gezien of het van iemand anders gehoord.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus hij vertelde het niet tegen jou maar wel tegen je broertje? Je ex was niet bijster slim, begrijp ik?
Oja, dat eerste zou nog kunnen natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Of het broertje had ze samen gezien of het van iemand anders gehoord.
Nee inderdaad. Maar als zoiets tijdens het uitgaan is gebeurd bijvoorbeeld, dan is de kans groot dat anderen het ook meegekregen hebben natuurlijk. Of in ieder geval genoeg om de roddeltrein op gang te brengenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Oja, dat eerste zou nog kunnen natuurlijk.
Maar van iemand anders gehoord: als je het niet aan je partner vertelt, moet je het natuurlijk ook niet aan derden gaan rondbazuinen, hoezeer je diegene ook denkt te kunnen vertrouwen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:27 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb het verneukt
Ik ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
TS: Wel lef van je dat je het gewoon recht in haar gezicht gezegd heb.
Er zijn nog steeds van die lafaards die het helemaal niet vertellen, of via een sms ofzo.
Je bent wel een asshole dat je het gedaan hebt, maar zoals kwiwi zegt, mocht dit overleven, heb je in elk geval vertrouwen getoond door het gewoon gelijk te zeggen. En niet wachten tot zij er achter komt.
Hij heeft het gistermiddag al verteld. Je tweede zin kan ik me heel goed voorstellen, het lijkt me echt heel pijnlijk en lullig om het van een ander te horen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:14 schreef Muizenbeest het volgende:
ik vindhet wel echt heel knap dat hij het gaat vertellen.
Mijn ex vond het nodig om het niet te vertellen en later kwam men broertje het vertellen, geloof me ik had het veel liever van mijn ex gehoord!
Vertrouwen in de zin dat hij eerlijk is geweest door zijn misstap meteen op te biechten, maar het komt raar over in deze en ik vind het ook een ongemakkelijke woordkeuze. Het vertrouwen zal echt wel zoek zijn, als ze al met hem verder wil.quote:
mn ex was op kerstmarkt met ander meisje aan het zoenen, men broertje hoorde dat (ik was aan het werk) hij is gaan kijken of het waar was en zag ze samen naar zijn auto lopen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Maar als zoiets tijdens het uitgaan is gebeurd bijvoorbeeld, dan is de kans groot dat anderen het ook meegekregen hebben natuurlijk. Of in ieder geval genoeg om de roddeltrein op gang te brengen
M'n opmerking is in de OP ook een beetje uit verband getrokken. Ik bedoelde dus dat hij in ieder geval liet zien dat hij eerlijk was, en op de langere termijn (als ze verder gaan) zorgt dat ervoor dat het vertrouwen sneller herstelt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vertrouwen in de zin dat hij eerlijk is geweest door zijn misstap meteen op te biechten, maar het komt raar over in deze en ik vind het ook een ongemakkelijke woordkeuze. Het vertrouwen zal echt wel zoek zijn, als ze al met hem verder wil.
eg wel. had ooit een ex die 1 malig vreemd was gegaan. Duurde een jaar voordat ik haar weer beetje vertrouwde. Uiteindelijk zijn we ongeveer allebei tegelijk weer vreemd gegaan terwijl ik normaal nooit vreemd ga, maar toch was er nog steeds iets kapot. Dat zij vreemd ging op het laatst heb ik ook maar gewoon laten gebeuren. de relatie was toch over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Vertrouwen in de zin dat hij eerlijk is geweest door zijn misstap meteen op te biechten, maar het komt raar over in deze en ik vind het ook een ongemakkelijke woordkeuze. Het vertrouwen zal echt wel zoek zijn, als ze al met hem verder wil.
Nu ik !quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:04 schreef Daniel1976 het volgende:
Er valt veel te zeggen voor de mensen die niet vertellen aanhangen, waarom?
De enige reden dat je het vertelt is om van het geknaag af te zijn. (hoe nobel je die reden ook wil verpakken).
Met als het gevolg dat je partner een heleboel pijn heeft en jij mooi van het geknaag af bent.
Lief broertjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
mn ex was op kerstmarkt met ander meisje aan het zoenen, men broertje hoorde dat (ik was aan het werk) hij is gaan kijken of het waar was en zag ze samen naar zijn auto lopen..
hij heeft hem nog de kans gegeven om het zelf te zeggen maar heeft hij nooit gedaan. 2 weken later is broertje naar me toe gekomen om te vragen of ik wist dat hij was veemd gegaan..
Het zal wel, in dat geval ben ik liever een watje met een gelukkige vriendin en relatie, dan een koene ridder zonder relatie met een gekwetste vriendin. Vreemdgaan is al een verschrikkelijke fout, je vriendin daarna onnodig kwetsen door het te vertellen en alles op het spel te zetten is nog dommer. Dan maar een watjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu ik !
De enige reden dat je het niet vertelt is omdat je een watje bent die schijnbaar wel stoer genoeg was om vreemd te gaan, maar niet stoer genoeg om je fout te bekennen.
Met als gevolg dat je partner het idee heeft nog altijd met een eerlijk en betrouwbaar persoon in een relatie te zitten, en jij mooi buiten de deur geneukt hebt zonder gevolgen.
Da gaat niequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Het zal wel, in dat geval ben ik liever een watje met een gelukkige vriendin en relatie, dan een koene ridder zonder relatie met een gekwetste vriendin. Vreemdgaan is al een verschrikkelijke fout, je vriendin daarna onnodig kwetsen door het te vertellen en alles op het spel te zetten is nog dommer. Dan maar een watje
Ik zal het in de groep gooienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef banggang het volgende:
weet je wat dit topic compleet zou maken....
de (ex)vriendin van TS en het snolletje waarmee die heeft lopen dronk batsen.
en dan alledrie tegelijk hier posten.
kunnen wij achteroverleunen met een flesje bier en chips terwijl we f5-en
shotgunquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef grasvanjohan het volgende:
Ja gaat vreemd, je bent een lul.
Maar in tegenstelling tot de meeste hier.
Ik gun het je wel dat het goed komt
Maarja ik gun iedereen alles.
Iemand miljoentje hebben?
Het spreekwoord is er niet voor niks, maar de komende maanden zullen inderdaad zeker niet meer hetzelfde zijn als voorheen als jullie verder gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Er mag nog best een deeltje 3 komen hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik zal het in de groep gooien![]()
Nee serieus,
Dit wordt een grote reeks, met meerdere volgers, terwijl ik het eerste topic alleen heb geopend om m'n verhaal kwijt te kunnen. Geeft niet, maar ik ga niet elk klein detail met iedereen delen, ik wil liever niet hebben dat m'n vriendin of een vriendin daarvan deze reeks toevallig tegenkomt... Als deze vol is hoeft er wat mij betreft geen nieuw draadje geopend te worden.
Maar goed, een korte update. Gisternacht belde ze me op. Gesprek gehad waarin ze vertelde dat ze serieuze twijfels had over onze relatie, en niet kan voorstellen dat ik haar ooit zou bedriegen, en dat ze onmogelijk begrijpt hoe ik haar zoiets kan aandoen. Ik kon er weinig op zeggen, iig duidelijk gemaakt dat ik mezelf ook een enorme klootzak vind, en doodsbang dat ik haar kwijtraak - maar dat ik het volkomen snap als ze het uitmaakt, en dat ze echt beter verdient dan mij.
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt het zeker ook niet veilig gedaan'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Het rotte is, ze heeft volkomen gelijk met haar reactie, en ik weet echt niet hoe ik moet reageren. Ik neem iig geen contact op, dus laat het initiatief bij haar. Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit. Je vergooit je toekomst en doet degene waarvan je houdt enorm veel pijn voor een stom kortstondig pleziertje. Iig is het nog niet uit, al scheelt het inderdaad niet veel. Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Dus je mag aan je hele familie gaan zeggen dat ze boos is op je omdat je vreemdgegaan bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Dat plaatje erbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef BruinBeertje het volgende:
TS: Je vriendin verdient wel een beter iemand dan haar vent die vreemdgaat ''in een dronken bui ''Gast, als je nog enige respect voor haar heb laat je haar moet rust of gewoon laten varen, en zeg er ook bij dat je haar niet verdient. Je bent een lul! ..
Als je nou na 30 jaar huwelijk vreemdgaat, snap ik ergens (bijna niet) dat je het nog goed kan maken. Maar zo'n kansloos tiener-relatie moet je gewoon laten varen, gewoon laten varen ...
[ afbeelding ]
Dat krijg je er dan van he Had dan ook naar die wijze kangeroe geluisterdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Nee serieus,
Dit wordt een grote reeks, met meerdere volgers, terwijl ik het eerste topic alleen heb geopend om m'n verhaal kwijt te kunnen. Geeft niet, maar ik ga niet elk klein detail met iedereen delen, ik wil liever niet hebben dat m'n vriendin of een vriendin daarvan deze reeks toevallig tegenkomt... Als deze vol is hoeft er wat mij betreft geen nieuw draadje geopend te worden.
Maar goed, een korte update. Gisternacht belde ze me op. Gesprek gehad waarin ze vertelde dat ze serieuze twijfels had over onze relatie, en niet kan voorstellen dat ik haar ooit zou bedriegen, en dat ze onmogelijk begrijpt hoe ik haar zoiets kan aandoen. Ik kon er weinig op zeggen, iig duidelijk gemaakt dat ik mezelf ook een enorme klootzak vind, en doodsbang dat ik haar kwijtraak - maar dat ik het volkomen snap als ze het uitmaakt, en dat ze echt beter verdient dan mij.
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt er zeker ook niet aan gedacht het veilig te doen?'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Het rotte is, ze heeft volkomen gelijk met haar reactie, en ik weet echt niet hoe ik moet reageren. Ik neem iig geen contact op, dus laat het initiatief bij haar. Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit. Je vergooit je toekomst en doet degene waarvan je houdt enorm veel pijn voor een stom kortstondig pleziertje. Iig is het nog niet uit, al scheelt het inderdaad niet veel. Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Jaaaaa. Zoenen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
mn ex was op kerstmarkt met ander meisje aan het zoenen, men broertje hoorde dat (ik was aan het werk) hij is gaan kijken of het waar was en zag ze samen naar zijn auto lopen..
Ik verwachtte minimaal iets smeuïgs als: hij was met m'n broertje vreemd gegaan. Anticlimax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of het broertje had ze samen gezien of het van iemand anders gehoord.
Jouw (ex) vriendin is echt een tof wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Nee serieus,
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt er zeker ook niet aan gedacht het veilig te doen?'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
hoezo de beste overkomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat een laf volk hier allemaal zeg... TS, ik hou wel van een goeie underdog hoor. Sterkte, al ben je een lul geweest. Ik ook weleens, kan de beste gebeuren.
Gaat u verder met open deuren in trappen, waarde FOK vrinden
De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit.
Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?
Ja, een typische Fok!-reactie..maar als je het dan verneukt, dan hoop ik toch wel dat je het nog een beetje met stijl hebt gedaan.
Ja, preeeep! Link?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...
Dus succes met teruglezen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:26 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Reactie 78 topic 1. Welterusten.
Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit, anders had ik me niet laten verleiden denk ik. Ik wist dat ik fout bezig was, maar ik overzag op een of andere manier de gevolgen niet. Ik voelde me pas echt kut toen ik vanmorgen bij haar de voordeur uit liep en gedag zei.
Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?
Jammer knul. Lekker even je "vriendin" met rust laten in ieder geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:39 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.
Dat het simpelweg heel vaak gebeurt, om uiteenlopende redenen.quote:
Ws? Kwestie van pech of mazzel hebbenquote:waarom alles op het spel zetten voor een korte neukpartij die ws toch niet goed zal zijn?
Bewijsdrang staat er buiten.quote:een vrouw bied zich aan en dan moet je je bewijzen of zo?
Hij was dronken en had een erectie, z'n hersenen kregen niet genoeg bloedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef addictivebeat het volgende:
Toen je het deed met die ander, zeg maar een aantal minuten van te voren en tijdens het moment zelf, wat dacht je toen? Heb je toen nog aan je vriendin gedacht? Of dacht je gewoon van, ach fuck it, gewoon lekker neuken?
Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.quote:
Nou precies, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.
Niks ervan, we eisen een updatequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nou precies, helemaal mee eens.
Het wordt steeds gekker hier op Fokquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Damn TS, even alles doorgelezen. Fucking +100 respect voor jou! Echt, eindelijk iemand die gewoon op zijn gevoel afgaat en het meteen opbiecht. Vooral in het eerste topic zaten verschrikkelijk veel assholes die adviseerde niets te zeggen en gewoon door te gaan. Gadverdamme, tuurlijk is een slipper als dit een grove fout maar het achterhouden daarvan is nog een veel grotere fout! Vooral voor jezelf.
Het opbiechten was absoluut geen fout, dat toont enkel dat je eerlijk bent, alhoewel dat natuurlijk wel heel erg gecompenseerd wordt in dit geval XD
Dat klinkt als een ultimatum. Als er IEMAND geen recht heeft om een ultimatum te stellen, dan is het de vreemdganger welquote:Ben blij dat je het hebt gezegd, gozer! Daar heb je ballen voor nodig. Kudoos!
Ik hoop dat het nog goed gaat komen tussen jullie twee. Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
Ik vind 't trouwens een rare plek om zoiets te besprekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef 045represent het volgende:
TS heeft je 'vriendin' nog iets laten weten na het station en jullie telefoongesprek die avond?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.quote:
Maar zo werkt dat bij ramptoerisme.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.
Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Het wordt steeds gekker hier op Fok
Als een vreemdganger(die volgens Fok per definitie een kuthond is) niets zegt dan is hij de duivel zelve.
Biecht hij het op dan krijgt 'ie "fucking +100 respect", "kudoos", "boks ouwe biertje?" en nog meer van dat soort ophemelingen. Doe toch normaal man
Ja, hij moet het opbiechten.
Nee, dat is geen schouderklopje waard.
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vraag me af hoeveel mensen zich over zo n misser binnen de relatie heen zouden kunnen zetten.
Ik weet dat ik het niet zou kunnen
Behalve heeeeel veel fokkersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.
Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
Precies. En dit bovenstaande in een brief zetten en afwachten is nu de beste stapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Sandoval het volgende:
Het komt op mij over alsof je nu ook echt hebt geleerd hoe destructief vreemdgaan is, en om die reden zal je het waarschijnlijk nooit meer doen. Maak dit ook duidelijk aan je vriendin, dat je je les zeker hebt geleerd, en dat ze juist daarom er des te meer op kan vertrouwen dat het nooit weer zal gebeuren (en ze weet ook dat als het toch zou gebeuren je het zal zeggen, dus ze hoeft niet bang te zijn dat je het achter haar rug om doet).
.
Klinkt alsof er nog wel een kans isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef kloon_van_account het volgende:
Bedankt voor alle reacties en support, maar nogmaals - dat ben ik met nembrionic eens -: Ik verdien die steun niet, ik ben zelf degene die mn vriendin enorm pijn heeft gedaan.
Momenteel vindt ze me niet meer leuk en ook niet meer aantrekkelijk, en ze smst dat ze hoopt dat dat gevoel in de toekomst ooit terug komt. We laten het iig ff rusten, dus verwacht niet elke dag een update. Ze heeft wel nogmaals gezegt dat ze het nog veel erger had gevonden als ze er later achter was gekomen, en de relatie is nog niet uitgemaakt.
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.
Daarom zei ik er ook bij, ik weet dat ik het niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.
Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
Ehm..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Vanilia het volgende:
Je moet haar laten zien dat je te vertrouwen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |