abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85661651
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef LimboFan het volgende:
Trouwens, mensen die zeggen, sterkte en het beste ermee, het was zijn fout, hij was de klootzak, hij kan al lang blij zijn dat zijn vriendin het nog niet uitgemaakt heeft.
Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:48:53 #27
284411 crew  heywoodu
pi_85661706
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef milowww het volgende:
Jij kan je ook niks meer van herinner, dus je kan ook niet zeggen wat jullie allemaal hebben gedaan.
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin ^)
pi_85661755
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin ^)
ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:50:03 #29
284411 crew  heywoodu
pi_85661765
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Sportex het volgende:

[..]

Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.
Dit ja, hij is wel de vieze klootzak in het verhaal, maar aan de andere kant heeft hij niet gedacht: Oh das niet zo erg, we gaan verder alsof er niks gebeurd is *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:50:04 #30
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85661766
IS THIS WHERE THE ACTION'S AT?
Nou ja, voor TS mogelijk de komende tijd weinig actie. -O-
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:51:08 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85661811
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan kan ie het inderdaad wel vergeten verder.
pi_85661859
Tvp.
pi_85661923
pfff, dat je een lul bent weet je natuurlijk al.
wel eerlijk dat je het gezegd hebt.

maar wat was nu de echte reden naast de alcohol?
vond je die studiegenote al ltijd geil, weken geen sex gehad?
pi_85661926
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef milowww het volgende:

[..]

ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.
Voor in de toekomst? :')
pi_85662170
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef Sportex het volgende:

[..]

Voor in de toekomst? :')
Zo een notitieblokje pakken. "En hoe...? Zeg maar bij allebei de enkels pakken en dan? Hier teken het anders eens.."
Dit, dus.
pi_85662194
TS hou je ons op de hoogte?
Goed dat je het vertelt hebt, zou ik zelf ook gedaan hebben
pi_85662291
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:

Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet. :{ Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.

Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...

Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:03:18 #38
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85662364
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:

Ben ik ook benieuwd naar :Y

Als in oprechte interesse.
Intelligent, but fucked up.
pi_85662649
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:

[..]

Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet. :{ Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.

Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...

Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
toch ook al ben je dronken weet je vaak nog wel enerzijds waarmee je bezig bent.
heb zelf ook een keer in een dergelijke situatie gezeten.

een paar meisje op vakantie leren kennen en een daarvan was bloedmooi en geil.
tot snachts naaktzwemmen aan toe na veel alcohol.
kwam ze ook op me liggen en uiteraard d8 ik hoe geil ze niet was maar toch nog dat beetje besef dat mijn vriendin in nederland toch zoveel beter was. (en dus niks gedaan, achteraf dom :+)

maar al contact gehad met haar?

als het aan blijft krijg je een hele zure periode, ze zal je niet vertrouwen en minimaal een van haar vriendinnen zal ook achter jou foutje komen,
met een beetje pech ook haar ouders, dan word het verplichte etentje op zondag toch wel erg vervelend
pi_85662770
quote:

[..]

Dan neem ik aan dat, mocht ze je vergeven, je jezelf wel restricties oplegt ten aanzien van de alcohol. Of beter nog, jezelf droog legt. Dan kom je iig niet weer in de verleiding.
pi_85662827
Ja, lijkt me ook zo. Als je je niet inhouden als je dronken bent waarom nog drinken?
pi_85663286
Ik moet zeggen, respect dat je het meteen verteld hebt. Ik weet niet hoe goed je kunt liegen, maar waarschijnlijk was ze er toch ooit achtergekomen. Hopelijk is de schade nu beperkt. Je blijft echter een gigantische lul, daar veranderd niks aan.
Ik weet echter niet of ik zo'n held geweest zou zijn om het meteen te vertellen.
(tvp dus)
Ik heb wel een beetje gelijk :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:23:41 #43
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85663389
quote:
Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.
Moeilijk te bevatten dat dat de enige reden zou moeten zijn.

Enfin, veel sterkte enzo de komende tijd, ergens hoop ik wel voor je dat het goedkomt al verdien je dat eigenlijk niet.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_85663577
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.

Ook al was het niet zo :@
Noot noot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:29:35 #45
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85663670
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.

Ook al was het niet zo :@
Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?
Intelligent, but fucked up.
pi_85663709
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?
Dat ja!
Noot noot.
pi_85665882
Netjes dat je het eerlijk opgebiecht hebt. Dat vind ik nou echt een teken van mannelijkheid. Niet bang zijn je eigen fouten te benoemen en daar de consequenties van te aanvaarden. Ik zou precies hetzelfde gedaan hebben. Kunnen een hoop mensen nog wat van leren in mijn opinie. Dat meisje heeft alle recht van de wereld om te weten wat hij heeft uitgevreten. Dan kan ze zelf namelijk bepalen of ze ondanks zijn misstap bij hem wil blijven ja dan nee. Als ze er toch achteraf zelf achter moet komen terwijl ze al die tijd dacht dat ze in een eerlijke relatie zat, is het leed in mijn ogen nog veel erger.

Verder zou ik nu maar zorgen dat je haar vertrouwen weet terug te winnen. Dat wordt de komende tijd dus extra je best doen om te laten zien dat je echt voor haar wilt gaan en dat je er ontzettend veel spijt van hebt. Ze kan niet eeuwig boos op je blijven en dat gebeurt ook niet. Je hebt een fout gemaakt, nu alles in het werk stellen om te bewijzen dat je het zo echt niet gewild hebt en dat het je spijt.

Good luck!
pi_85666057
heeft TS het wel met condoom gedaan?

ook niet geheel onbelangrijk
pi_85666102
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef banggang het volgende:
heeft TS het wel met condoom gedaan?

ook niet geheel onbelangrijk
Als je de OP van deel 1 gelezen had had je inderdaad kunnen lezen dat TS nog wel zo helder was om een er een tasje om te doen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:40:56 #50
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85667509
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:09 schreef banggang het volgende:

maar al contact gehad met haar?
Ik zou haar voorlopig even lekker met rust laten.
Contact zou op dit moment alleen maar olie op het vuur gooien zijn.

Ik denk dat vriendinlief nu eerder behoefte heeft aan rust en luisterend oor van iemand anders om nu even haar hele verhaal aan kwijt te kunnen, dan degene die haar in eerste instantie die gevoelens bezorgd heeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')