Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:44 schreef LimboFan het volgende:
Trouwens, mensen die zeggen, sterkte en het beste ermee, het was zijn fout, hij was de klootzak, hij kan al lang blij zijn dat zijn vriendin het nog niet uitgemaakt heeft.
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendinquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef milowww het volgende:
Jij kan je ook niks meer van herinner, dus je kan ook niet zeggen wat jullie allemaal hebben gedaan.
ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin
Dit ja, hij is wel de vieze klootzak in het verhaal, maar aan de andere kant heeft hij niet gedacht: Oh das niet zo erg, we gaan verder alsof er niks gebeurd isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:47 schreef Sportex het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook het beste voor TS, namelijk dat zijn vriendin inziet hoe hij echt is. Als je dat topic doorleest, zie je dat hij echt heel veel spijt van heeft en geen eens er over heeft nagedacht om het niet te vertellen.
Dan kan ie het inderdaad wel vergeten verder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Denk dat de details (standjes enzo) niet persé vertelt hoeven te worden aan vriendin
Voor in de toekomst?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:49 schreef milowww het volgende:
[..]
ja, maar meeste willen dat wel willen. Ik zou dat wel willen weten denk ik.
Zo een notitieblokje pakken. "En hoe...? Zeg maar bij allebei de enkels pakken en dan? Hier teken het anders eens.."quote:
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:
pfff, dat je een lul bent weet je natuurlijk al.
wel eerlijk dat je het gezegd hebt.
maar wat was nu de echte reden naast de alcohol?
vond je die studiegenote al ltijd geil, weken geen sex gehad?
Ben ik ook benieuwd naarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:53 schreef banggang het volgende:
pfff, dat je een lul bent weet je natuurlijk al.
wel eerlijk dat je het gezegd hebt.
maar wat was nu de echte reden naast de alcohol?
vond je die studiegenote al ltijd geil, weken geen sex gehad?
toch ook al ben je dronken weet je vaak nog wel enerzijds waarmee je bezig bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.
Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...
Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
Dan neem ik aan dat, mocht ze je vergeven, je jezelf wel restricties oplegt ten aanzien van de alcohol. Of beter nog, jezelf droog legt. Dan kom je iig niet weer in de verleiding.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.Verder was het gewoon een meisje dat leuk is om te zien, maar geen verdere gevoelens voor ofzo.
Klinkt als een laf excuus, maar ik had de laatste bus gemist en zei woonde 'toch vlakbij, dus kom dan met mij mee'. Ik zat al langer die avond met haar te flirten, maar ik had ergens gewoon stop moeten zeggen...
Bah, walg van mezelf. 24 uur geleden was alles nog zo goed, ik verneuk een serieuze relatie van ruim 4 jaar binnen een dag.
Moeilijk te bevatten dat dat de enige reden zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:01 schreef kloon_van_account het volgende:
Het was gewoon lompe geilheid, ik wist dat ik fout zat maar mede door de alcohol besefte ik de consequenties niet.
Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.
Ook al was het niet zo
Dat ja!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Juistem, en snel daarna eroverheen denderen met een langdradig verhaal over opgravingen in oost west Abchazie, toch?
Als je de OP van deel 1 gelezen had had je inderdaad kunnen lezen dat TS nog wel zo helder was om een er een tasje om te doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef banggang het volgende:
heeft TS het wel met condoom gedaan?
ook niet geheel onbelangrijk
Ik zou haar voorlopig even lekker met rust laten.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |