Ik vind 't trouwens een rare plek om zoiets te besprekenquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef 045represent het volgende:
TS heeft je 'vriendin' nog iets laten weten na het station en jullie telefoongesprek die avond?
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.quote:
Maar zo werkt dat bij ramptoerisme.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.
Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:
Het wordt steeds gekker hier op Fok
Als een vreemdganger(die volgens Fok per definitie een kuthond is) niets zegt dan is hij de duivel zelve.
Biecht hij het op dan krijgt 'ie "fucking +100 respect", "kudoos", "boks ouwe biertje?" en nog meer van dat soort ophemelingen. Doe toch normaal man
Ja, hij moet het opbiechten.
Nee, dat is geen schouderklopje waard.
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar ik vraag me af hoeveel mensen zich over zo n misser binnen de relatie heen zouden kunnen zetten.
Ik weet dat ik het niet zou kunnen
Behalve heeeeel veel fokkersquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.
Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
Precies. En dit bovenstaande in een brief zetten en afwachten is nu de beste stapquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Sandoval het volgende:
Het komt op mij over alsof je nu ook echt hebt geleerd hoe destructief vreemdgaan is, en om die reden zal je het waarschijnlijk nooit meer doen. Maak dit ook duidelijk aan je vriendin, dat je je les zeker hebt geleerd, en dat ze juist daarom er des te meer op kan vertrouwen dat het nooit weer zal gebeuren (en ze weet ook dat als het toch zou gebeuren je het zal zeggen, dus ze hoeft niet bang te zijn dat je het achter haar rug om doet).
.
Klinkt alsof er nog wel een kans isquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef kloon_van_account het volgende:
Bedankt voor alle reacties en support, maar nogmaals - dat ben ik met nembrionic eens -: Ik verdien die steun niet, ik ben zelf degene die mn vriendin enorm pijn heeft gedaan.
Momenteel vindt ze me niet meer leuk en ook niet meer aantrekkelijk, en ze smst dat ze hoopt dat dat gevoel in de toekomst ooit terug komt. We laten het iig ff rusten, dus verwacht niet elke dag een update. Ze heeft wel nogmaals gezegt dat ze het nog veel erger had gevonden als ze er later achter was gekomen, en de relatie is nog niet uitgemaakt.
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.
Daarom zei ik er ook bij, ik weet dat ik het niet zou kunnen.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.
Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
Ehm..quote:Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Vanilia het volgende:
Je moet haar laten zien dat je te vertrouwen bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |