abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:37:44 #151
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85771842
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:31 schreef 045represent het volgende:
TS heeft je 'vriendin' nog iets laten weten na het station en jullie telefoongesprek die avond?
Ik vind 't trouwens een rare plek om zoiets te bespreken >:O
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:47:49 #152
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85772222
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
:|W Als hij denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad?! Ze heeft pas genoeg tijd gehad als zij het zegt.
pi_85772246
Wij willen een update. *O*
Sowieso schrijf je zo.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:50:14 #154
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85772311
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:48 schreef -XX- het volgende:
Wij willen een update. *O*
Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:51:12 #155
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85772349
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:50 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Laat TS gewoon even met rust zeg. Of moet ie elke keer komen zeggen dat het er nog hetzelfde voor staat als een paar dagen geleden? Lijkt me erg overbodig.
Maar zo werkt dat bij ramptoerisme.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:53:07 #156
284411 crew  heywoodu
pi_85772425
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:36 schreef Nembrionic het volgende:

Het wordt steeds gekker hier op Fok :D
Als een vreemdganger(die volgens Fok per definitie een kuthond is) niets zegt dan is hij de duivel zelve.
Biecht hij het op dan krijgt 'ie "fucking +100 respect", "kudoos", "boks ouwe biertje?" en nog meer van dat soort ophemelingen. Doe toch normaal man :')

Ja, hij moet het opbiechten.
Nee, dat is geen schouderklopje waard.

Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond. :r
pi_85772460
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:34 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dat sowieso, maar ik vraag me af hoeveel mensen zich over zo n misser binnen de relatie heen zouden kunnen zetten.

Ik weet dat ik het niet zou kunnen
Veel mensen wel, of ze proberen het in elk geval en vaak gaat dat goed.

Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
compact en kleverig.
pi_85772770
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik durf bijna te zeggen dat de meeste mensen die een wat langere relatie hebben niet gelijk een punt erachter zullen zetten.
Behalve heeeeel veel fokkers :') Denk dat daar ook de helft van wel anders piept als ze zelf in zo'n situatie komen
Too much is never enough!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 15:07:51 #159
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_85773017
Kut voor je man.. maarja je moet dan ook niet vreemdgaan, ookal ben je nog zo dronken.. dan nog besef je donders goed dat je verkeerd bezig bent.. ik werd vorig jaar op lowlands op mn bek gepakt door een random wijf.. ik was meteen weer nuchter en heb dr weggeduwd, dus het is echt je eigen fout al zeg ik het zelf (nu weet jij dit ook wel) in ieder geval, dit doe jij nooit meer en dus heb je hier ook weer een les uit gehaald.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_85773868
Erg kut voor jou en je vriendin. Ik snap hoe je zo'n fout kan maken, heb het zelf ook ooit gedaan met een geweldig meisje. Toen was het nog niet officieel een relatie, maar het voelde wel zo dus het is net zo goed vreemdgaan.

Erg goed van je om het gelijk te vertellen, open kaart spelen is belangrijk en redt in ieder geval nog zoveel vertrouwen als mogelijk. Het geeft aan hoe je over je vriendin denkt en dat je haar toch respecteert. Ik hoop voor jullie beide dat het nog goedkomt, want het klinkt alsof jullie echt een goed stel zijn. Het komt op mij over alsof je nu ook echt hebt geleerd hoe destructief vreemdgaan is, en om die reden zal je het waarschijnlijk nooit meer doen. Maak dit ook duidelijk aan je vriendin, dat je je les zeker hebt geleerd, en dat ze juist daarom er des te meer op kan vertrouwen dat het nooit weer zal gebeuren (en ze weet ook dat als het toch zou gebeuren je het zal zeggen, dus ze hoeft niet bang te zijn dat je het achter haar rug om doet).

Tevens tvp, ben erg benieuwd of het nog goed komt.
pi_85775975
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 15:29 schreef Sandoval het volgende:
Het komt op mij over alsof je nu ook echt hebt geleerd hoe destructief vreemdgaan is, en om die reden zal je het waarschijnlijk nooit meer doen. Maak dit ook duidelijk aan je vriendin, dat je je les zeker hebt geleerd, en dat ze juist daarom er des te meer op kan vertrouwen dat het nooit weer zal gebeuren (en ze weet ook dat als het toch zou gebeuren je het zal zeggen, dus ze hoeft niet bang te zijn dat je het achter haar rug om doet).
.
Precies. En dit bovenstaande in een brief zetten en afwachten is nu de beste stap
Too much is never enough!
pi_85776444
Bedankt voor alle reacties en support, maar nogmaals - dat ben ik met nembrionic eens -: Ik verdien die steun niet, ik ben zelf degene die mn vriendin enorm pijn heeft gedaan.

Momenteel vindt ze me niet meer leuk en ook niet meer aantrekkelijk, en ze smst dat ze hoopt dat dat gevoel in de toekomst ooit terug komt. We laten het iig ff rusten, dus verwacht niet elke dag een update. Ze heeft wel nogmaals gezegt dat ze het nog veel erger had gevonden als ze er later achter was gekomen, en de relatie is nog niet uitgemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door kloon_van_account op 27-08-2010 16:48:36 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 16:50:47 #163
284411 crew  heywoodu
pi_85776728
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 16:42 schreef kloon_van_account het volgende:
Bedankt voor alle reacties en support, maar nogmaals - dat ben ik met nembrionic eens -: Ik verdien die steun niet, ik ben zelf degene die mn vriendin enorm pijn heeft gedaan.

Momenteel vindt ze me niet meer leuk en ook niet meer aantrekkelijk, en ze smst dat ze hoopt dat dat gevoel in de toekomst ooit terug komt. We laten het iig ff rusten, dus verwacht niet elke dag een update. Ze heeft wel nogmaals gezegt dat ze het nog veel erger had gevonden als ze er later achter was gekomen, en de relatie is nog niet uitgemaakt.
Klinkt alsof er nog wel een kans is :)

Sterkte in elk geval, en als er eens wat nieuws is horen we het hier vanzelf wel, niet laten opjagen door vragen om updates elke keer ;)
pi_85777492
Heb je d'r sinds die tijd een keer gezien/gesproken, ipv al dat heen en weer gesms?
pi_85777589
ja, telefonisch de nacht nadat het gebeurd was
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:18:08 #166
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85777673
Zou het nu idd maar even laten rusten en niet wanhopig gaan bellen en sms'en met excuses en smeekbedes.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85786599
echt te mooi verhaal dit! TVP!!!!!!

wel erg goed van je dat je het eerlijk verteld hebt.. respect daarvoor! er zijn genoeg kansloze mensen die anderen daar weer opnieuw mee bedonderen..
succes verder.. ergens heb ik misschien nog wel een klein beetje respect voor je.... vanwege je eerlijkheid
pi_85789513
Jeuj
Sowieso schrijf je zo.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 05:52:02 #169
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85799303
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een vreemdganger is ook gewoon een ontzettende kuthond. :r
Oh jee, we hebben een gekwetst zieltje.
Intelligent, but fucked up.
pi_85799331
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

:D
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 28 augustus 2010 @ 07:00:49 #171
284411 crew  heywoodu
pi_85799386
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 05:52 schreef Fortune_Cookie het volgende:

[..]

:')
maar nee :s)
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 09:31:37 #172
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_85800007
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Daarom zei ik er ook bij, ik weet dat ik het niet zou kunnen.
Ik weet dat ik een heel wantrouwend persoon ben en dat ik daarna overal wat achter zou gaan zoeken.
Ook al zijn we 30 jaar getrouwd.
pi_85800707
succes jongen, hoop dat ze je terug neemt.

Voor mij zou vreemdgaan altijd exit zijn. Dan is voor mij het speciale eraf.
pi_85800796
Of je het nou eerlijk zegt of niet. Vreemdgaan blijft gewoon vreemdgaan. :) De aanvankelijke TS kwam kennelijk toch iets te kort bij z'n lieve dinnetje, dat 'ie 'm zomaar in een studiegenootje hangt.
pi_85828001
Ik vind het knap dat TS de moed heeft genomen om het zijn vriendin te vertellen. ^O^ Het vertrouwen zal bij haar veel minder zijn, maar geef haar de tijd en als zij door wil gaan, blijf dan vooral altijd met elkaar praten. Probeer het onderwerp niet te vermijden, maar zorg dat ze weet dat jij het nooit meer zal doen. Ze zal inderdaad in ruzies teruggrijpen naar dit gebeuren, en ze zal misschien veel aan je gaan twijfelen, maar dat zal na een tijd minder worden. Je moet haar laten zien dat je te vertrouwen bent.
pi_85829119
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 12:06 schreef Vanilia het volgende:
Je moet haar laten zien dat je te vertrouwen bent.
Ehm.. :')
Vind het ook weinig moedig of knap eigenlijk.
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')