De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit.
Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?
Ja, een typische Fok!-reactie..maar als je het dan verneukt, dan hoop ik toch wel dat je het nog een beetje met stijl hebt gedaan.
Ja, preeeep! Link?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:17 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...
Dus succes met teruglezen...
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:26 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Reactie 78 topic 1. Welterusten.
Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze zag er leuk uit, anders had ik me niet laten verleiden denk ik. Ik wist dat ik fout bezig was, maar ik overzag op een of andere manier de gevolgen niet. Ik voelde me pas echt kut toen ik vanmorgen bij haar de voordeur uit liep en gedag zei.
Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[..]
Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?
Jammer knul. Lekker even je "vriendin" met rust laten in ieder geval.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:39 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.
Dat het simpelweg heel vaak gebeurt, om uiteenlopende redenen.quote:
Ws? Kwestie van pech of mazzel hebbenquote:waarom alles op het spel zetten voor een korte neukpartij die ws toch niet goed zal zijn?
Bewijsdrang staat er buiten.quote:een vrouw bied zich aan en dan moet je je bewijzen of zo?
Hij was dronken en had een erectie, z'n hersenen kregen niet genoeg bloedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef addictivebeat het volgende:
Toen je het deed met die ander, zeg maar een aantal minuten van te voren en tijdens het moment zelf, wat dacht je toen? Heb je toen nog aan je vriendin gedacht? Of dacht je gewoon van, ach fuck it, gewoon lekker neuken?
Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.quote:
Nou precies, helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.
Niks ervan, we eisen een updatequote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Nou precies, helemaal mee eens.
Het wordt steeds gekker hier op Fokquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Damn TS, even alles doorgelezen. Fucking +100 respect voor jou! Echt, eindelijk iemand die gewoon op zijn gevoel afgaat en het meteen opbiecht. Vooral in het eerste topic zaten verschrikkelijk veel assholes die adviseerde niets te zeggen en gewoon door te gaan. Gadverdamme, tuurlijk is een slipper als dit een grove fout maar het achterhouden daarvan is nog een veel grotere fout! Vooral voor jezelf.
Het opbiechten was absoluut geen fout, dat toont enkel dat je eerlijk bent, alhoewel dat natuurlijk wel heel erg gecompenseerd wordt in dit geval XD
Dat klinkt als een ultimatum. Als er IEMAND geen recht heeft om een ultimatum te stellen, dan is het de vreemdganger welquote:Ben blij dat je het hebt gezegd, gozer! Daar heb je ballen voor nodig. Kudoos!
Ik hoop dat het nog goed gaat komen tussen jullie twee. Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |