abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:13:34 #126
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85715366
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit.
De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?

Ja, een typische Fok!-reactie..maar als je het dan verneukt, dan hoop ik toch wel dat je het nog een beetje met stijl hebt gedaan.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:17:54 #127
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_85715476
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:13 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

De grote vraag die nog niet gesteld is: was die chick waar je mee vreemd ging nou lekker of niet?

Ja, een typische Fok!-reactie..maar als je het dan verneukt, dan hoop ik toch wel dat je het nog een beetje met stijl hebt gedaan.
Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...

Dus succes met teruglezen... ;)
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:19:12 #128
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85715508
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:17 schreef bioloogje het volgende:

[..]

Die vraag is al gesteld, en beantwoord ook trouwens...

Dus succes met teruglezen... ;)
Ja, preeeep! Link?
pi_85715620
ik ga meelezen !
pi_85715686
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:19 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja, preeeep! Link?
Reactie 78 topic 1. Welterusten.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:33:53 #131
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85715858
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:26 schreef kloon_van_account het volgende:

[..]

Reactie 78 topic 1. Welterusten.
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:42 schreef kloon_van_account het volgende:

[..]

Ze zag er leuk uit, anders had ik me niet laten verleiden denk ik. Ik wist dat ik fout bezig was, maar ik overzag op een of andere manier de gevolgen niet. Ik voelde me pas echt kut toen ik vanmorgen bij haar de voordeur uit liep en gedag zei.
Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?
pi_85715979
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:33 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

[..]

Hmm...ze zag er leuk uit en je had je klemgezopen. Het was dus best wel een vies mens?
Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.

[ Bericht 1% gewijzigd door kloon_van_account op 26-08-2010 01:45:33 ]
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:49:18 #133
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85716157
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:39 schreef kloon_van_account het volgende:

[..]

Het was geen meisje waar je zonder te kijken langs loopt. Je had ook kunnen lezen dat ik haar al kende van mijn studie, leuk en knap meisje, maar niet iemand waar ik verliefd op zou worden.
Jammer knul. Lekker even je "vriendin" met rust laten in ieder geval.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:17:25 #134
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85717907
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:27 schreef banggang het volgende:

[..]

hoezo de beste overkomen?
Dat het simpelweg heel vaak gebeurt, om uiteenlopende redenen.

quote:
waarom alles op het spel zetten voor een korte neukpartij die ws toch niet goed zal zijn?
Ws? Kwestie van pech of mazzel hebben :D

Maar ik neem aan dat er bij TS toch iets schortte, al geeft hij zelf aan van niet.

quote:
een vrouw bied zich aan en dan moet je je bewijzen of zo?
Bewijsdrang staat er buiten.
Intelligent, but fucked up.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:55:35 #135
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_85718392
Ondanks dat de originele TS een enorme sukkel is, toch wel props dat hij zo eerlijk is geweest het op te biechten.
Mocht het allemaal niet meer werken e.d., laat het een goede leer voor je zijn!
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 26 augustus 2010 @ 09:45:40 #136
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_85719433
Oeh, wist niet dat #2 er was. Tvp :D
Sterkte TS! ^O^
pi_85721080
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef addictivebeat het volgende:
Toen je het deed met die ander, zeg maar een aantal minuten van te voren en tijdens het moment zelf, wat dacht je toen? Heb je toen nog aan je vriendin gedacht? Of dacht je gewoon van, ach fuck it, gewoon lekker neuken?
Hij was dronken en had een erectie, z'n hersenen kregen niet genoeg bloed :P. Wel knap dat die eraan dacht om een condoom te gebruiken!

Aan de TS. Veel sterkte voor jou en (toch voornamelijk) jouw vriendin. Iedereen heeft je al vanalles en nog wat genoemd maar je weet zelf wel hoe je je voelt.
Een kleine tip verder hoor:

Als jouw vriendin uiteindelijk beslist dat ze het je wil vergeven, kan het mogelijk zijn dat bij de meest onbenullige ruzie die je in de toekomst hebt, ze daar weer op terugkomt, tot jouw (en uiteindelijk haar) frustratie toe, een hele hoop wantrouwen van haar kant uit (logisch) e.d.
Zorg er dus voor dat jullie beiden het goed hebben uitgepraat en dat jullie allebei kunnen zeggen "dit is het verleden en nu gaan we verder". Daar kan wat tijd overgaan maar dat zien jullie zelf wel. Het moet gewoon uitgepraat zijn of jullie relatie springt alsnog kapot op alle stress.

Succes
pi_85756398
TS hoe staan de zaken er nu voor?
#geen
pi_85758545
tvp
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_85761978
Heb dit ook even zitten volgen. Nu heb je een kuttijd van veel onzekerheid waarin je dus mogelijk te horen gaat krijgen dat het uit gaat. Erg klotegevoel is dat. Wellicht een goed idee om haar een brief te sturen met wat je voelt en denkt. Je hebt het natuurlijk al gezegd, maar denk dat ze het nog wel kan waarderen als je het op papier zet. Hopelijk realiseert ze zich uiteindelijk dat 4 jaar niet iets is wat je zomaar weg gooit en kan je je daarna gaan inzetten om het goed te maken
Too much is never enough!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:46:52 #141
284411 crew  heywoodu
pi_85762061
Papier dus ja, geen mail }:|
pi_85762695
TS update van de situatie?
pi_85763127
ik ben ook wel benieuwd :@
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:29:07 #144
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_85763169
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:10 schreef 045represent het volgende:
TS update van de situatie?
Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.
pi_85765172
* Heeft medelijden met TS.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_85765241
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 10:29 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Hij gaat echt niet elke dag een update geven hoor. Is ook onzinnig want ik ga ervan uit dat z'n vriendin wel even nodig heeft om alles te laten bezinken en een beslissing te maken.
Nou precies, helemaal mee eens.
pi_85769607
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 11:39 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Nou precies, helemaal mee eens.
Niks ervan, we eisen een update :( :(

:P

(en ik hoop voor je dat het goed nieuws is)
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_85771343
Damn TS, even alles doorgelezen. Fucking +100 respect voor jou! Echt, eindelijk iemand die gewoon op zijn gevoel afgaat en het meteen opbiecht. Vooral in het eerste topic zaten verschrikkelijk veel assholes die adviseerde niets te zeggen en gewoon door te gaan. Gadverdamme, tuurlijk is een slipper als dit een grove fout maar het achterhouden daarvan is nog een veel grotere fout! Vooral voor jezelf.
Het opbiechten was absoluut geen fout, dat toont enkel dat je eerlijk bent, alhoewel dat natuurlijk wel heel erg gecompenseerd wordt in dit geval XD

Ben blij dat je het hebt gezegd, gozer! Daar heb je ballen voor nodig. Kudoos!
Ik hoop dat het nog goed gaat komen tussen jullie twee. Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.

Ik ben bang dat je ongeveer 25% kans hebt dat ze 'ja' zegt. De rest is nee, of iets wazigs wat je ook als nee moet opvatten. Succes man! Je hebt het goed aangepakt!
pi_85771583
TS heeft je 'vriendin' nog iets laten weten na het station en jullie telefoongesprek die avond?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 14:36:58 #150
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_85771809
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 14:25 schreef Ultimatosoup het volgende:
Damn TS, even alles doorgelezen. Fucking +100 respect voor jou! Echt, eindelijk iemand die gewoon op zijn gevoel afgaat en het meteen opbiecht. Vooral in het eerste topic zaten verschrikkelijk veel assholes die adviseerde niets te zeggen en gewoon door te gaan. Gadverdamme, tuurlijk is een slipper als dit een grove fout maar het achterhouden daarvan is nog een veel grotere fout! Vooral voor jezelf.
Het opbiechten was absoluut geen fout, dat toont enkel dat je eerlijk bent, alhoewel dat natuurlijk wel heel erg gecompenseerd wordt in dit geval XD
Het wordt steeds gekker hier op Fok :D
Als een vreemdganger(die volgens Fok per definitie een kuthond is) niets zegt dan is hij de duivel zelve.
Biecht hij het op dan krijgt 'ie "fucking +100 respect", "kudoos", "boks ouwe biertje?" en nog meer van dat soort ophemelingen. Doe toch normaal man :')

Ja, hij moet het opbiechten.
Nee, dat is geen schouderklopje waard.

quote:
Ben blij dat je het hebt gezegd, gozer! Daar heb je ballen voor nodig. Kudoos!
Ik hoop dat het nog goed gaat komen tussen jullie twee. Als je denkt dat ze genoeg tijd heeft gehad om het te laten bezinken, zal ik haar dé vraag stellen, want deze wazige 'net-niet-uit-situatie' is ook niets. Vraag haar of ze nog verder wil of niet. Recht voor z'n raap, A of B, net als op het station.
Dat klinkt als een ultimatum. Als er IEMAND geen recht heeft om een ultimatum te stellen, dan is het de vreemdganger wel :')

Trouwens, dat hele "ik was dronken en ik wist niet meer wat ik deed"-verhaal is natuurlijk bullshit.

- zoals gezegd: hij weet nog wel even een kapotje om te doen?
- als je echt niet meer weet wat je aan het doen bent, dan krijg je hem ook niet omhoog en weet je waarschijnlijk niet eens meer dat je bij een andere chick in bed ligt

Ik ben in mijn leven(vooral toen ik jonger was) best een paar keer HELEMAAL van de kaart geweest. Een aantal keer met wat gaten in mijn geheugeh die later zijn ingevuld door vrienden. En hoewel ik hele rare shit uit had kunnen halen, heb ik altijd de remming gehad om het niet te doen. Hoe bezopen ik ook was.

Ik durf dan ook te stellen: als je dingen doet tijdens je dronkenschap dan is dat een karakterzwakte en niet de alcohol.

Ergo: TS *wilde* gewoon die chick neuken omdat 'ie geil was en omdat het simpelweg kon. Lekker toch, potje neuken?

Kutsmoesjes altijd :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')