Het zal wel, in dat geval ben ik liever een watje met een gelukkige vriendin en relatie, dan een koene ridder zonder relatie met een gekwetste vriendin. Vreemdgaan is al een verschrikkelijke fout, je vriendin daarna onnodig kwetsen door het te vertellen en alles op het spel te zetten is nog dommer. Dan maar een watjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nu ik !
De enige reden dat je het niet vertelt is omdat je een watje bent die schijnbaar wel stoer genoeg was om vreemd te gaan, maar niet stoer genoeg om je fout te bekennen.
Met als gevolg dat je partner het idee heeft nog altijd met een eerlijk en betrouwbaar persoon in een relatie te zitten, en jij mooi buiten de deur geneukt hebt zonder gevolgen.
Da gaat niequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Het zal wel, in dat geval ben ik liever een watje met een gelukkige vriendin en relatie, dan een koene ridder zonder relatie met een gekwetste vriendin. Vreemdgaan is al een verschrikkelijke fout, je vriendin daarna onnodig kwetsen door het te vertellen en alles op het spel te zetten is nog dommer. Dan maar een watje
Ik zal het in de groep gooienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:10 schreef banggang het volgende:
weet je wat dit topic compleet zou maken....
de (ex)vriendin van TS en het snolletje waarmee die heeft lopen dronk batsen.
en dan alledrie tegelijk hier posten.
kunnen wij achteroverleunen met een flesje bier en chips terwijl we f5-en
shotgunquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef grasvanjohan het volgende:
Ja gaat vreemd, je bent een lul.
Maar in tegenstelling tot de meeste hier.
Ik gun het je wel dat het goed komt
Maarja ik gun iedereen alles.
Iemand miljoentje hebben?
Het spreekwoord is er niet voor niks, maar de komende maanden zullen inderdaad zeker niet meer hetzelfde zijn als voorheen als jullie verder gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Er mag nog best een deeltje 3 komen hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Ik zal het in de groep gooien![]()
Nee serieus,
Dit wordt een grote reeks, met meerdere volgers, terwijl ik het eerste topic alleen heb geopend om m'n verhaal kwijt te kunnen. Geeft niet, maar ik ga niet elk klein detail met iedereen delen, ik wil liever niet hebben dat m'n vriendin of een vriendin daarvan deze reeks toevallig tegenkomt... Als deze vol is hoeft er wat mij betreft geen nieuw draadje geopend te worden.
Maar goed, een korte update. Gisternacht belde ze me op. Gesprek gehad waarin ze vertelde dat ze serieuze twijfels had over onze relatie, en niet kan voorstellen dat ik haar ooit zou bedriegen, en dat ze onmogelijk begrijpt hoe ik haar zoiets kan aandoen. Ik kon er weinig op zeggen, iig duidelijk gemaakt dat ik mezelf ook een enorme klootzak vind, en doodsbang dat ik haar kwijtraak - maar dat ik het volkomen snap als ze het uitmaakt, en dat ze echt beter verdient dan mij.
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt het zeker ook niet veilig gedaan'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Het rotte is, ze heeft volkomen gelijk met haar reactie, en ik weet echt niet hoe ik moet reageren. Ik neem iig geen contact op, dus laat het initiatief bij haar. Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit. Je vergooit je toekomst en doet degene waarvan je houdt enorm veel pijn voor een stom kortstondig pleziertje. Iig is het nog niet uit, al scheelt het inderdaad niet veel. Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Dus je mag aan je hele familie gaan zeggen dat ze boos is op je omdat je vreemdgegaan bentquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Dat plaatje erbijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef BruinBeertje het volgende:
TS: Je vriendin verdient wel een beter iemand dan haar vent die vreemdgaat ''in een dronken bui ''Gast, als je nog enige respect voor haar heb laat je haar moet rust of gewoon laten varen, en zeg er ook bij dat je haar niet verdient. Je bent een lul! ..
Als je nou na 30 jaar huwelijk vreemdgaat, snap ik ergens (bijna niet) dat je het nog goed kan maken. Maar zo'n kansloos tiener-relatie moet je gewoon laten varen, gewoon laten varen ...
[ afbeelding ]
Dat krijg je er dan van he Had dan ook naar die wijze kangeroe geluisterdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Nee serieus,
Dit wordt een grote reeks, met meerdere volgers, terwijl ik het eerste topic alleen heb geopend om m'n verhaal kwijt te kunnen. Geeft niet, maar ik ga niet elk klein detail met iedereen delen, ik wil liever niet hebben dat m'n vriendin of een vriendin daarvan deze reeks toevallig tegenkomt... Als deze vol is hoeft er wat mij betreft geen nieuw draadje geopend te worden.
Maar goed, een korte update. Gisternacht belde ze me op. Gesprek gehad waarin ze vertelde dat ze serieuze twijfels had over onze relatie, en niet kan voorstellen dat ik haar ooit zou bedriegen, en dat ze onmogelijk begrijpt hoe ik haar zoiets kan aandoen. Ik kon er weinig op zeggen, iig duidelijk gemaakt dat ik mezelf ook een enorme klootzak vind, en doodsbang dat ik haar kwijtraak - maar dat ik het volkomen snap als ze het uitmaakt, en dat ze echt beter verdient dan mij.
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt er zeker ook niet aan gedacht het veilig te doen?'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
Het rotte is, ze heeft volkomen gelijk met haar reactie, en ik weet echt niet hoe ik moet reageren. Ik neem iig geen contact op, dus laat het initiatief bij haar. Wat een klotesituatie, mensen doe dit nooit. Je vergooit je toekomst en doet degene waarvan je houdt enorm veel pijn voor een stom kortstondig pleziertje. Iig is het nog niet uit, al scheelt het inderdaad niet veel. Ze heeft gezegd dat mocht ze me ooit kunnen vergeven, dat het ook nooit meer hetzelfde zal zijn. Een mooi spreekwoord is tijd heelt alle wonden, maar ik ben bang dat ik m'n relatie zo erg verminkt heb dat zelfs dat niet van toepassing is.
Jaaaaa. Zoenen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:05 schreef Muizenbeest het volgende:
[..]
mn ex was op kerstmarkt met ander meisje aan het zoenen, men broertje hoorde dat (ik was aan het werk) hij is gaan kijken of het waar was en zag ze samen naar zijn auto lopen..
Ik verwachtte minimaal iets smeuïgs als: hij was met m'n broertje vreemd gegaan. Anticlimax.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of het broertje had ze samen gezien of het van iemand anders gehoord.
Jouw (ex) vriendin is echt een tof wijfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Nee serieus,
Goed, vanmorgen wat smsjes heen en weer, met daarin dat ik een klootzak ben en of ik het wel veilig gedaan heb ('je hebt er zeker ook niet aan gedacht het veilig te doen?'). En dat ze niet naar de verjaardag van m'n pa komt, of ik aan de hele familie wil uitleggen waarom ze er niet is.
hoezo de beste overkomen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Wat een laf volk hier allemaal zeg... TS, ik hou wel van een goeie underdog hoor. Sterkte, al ben je een lul geweest. Ik ook weleens, kan de beste gebeuren.
Gaat u verder met open deuren in trappen, waarde FOK vrinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |