abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:41:29 #51
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85667542
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als je de OP van deel 1 gelezen had had je inderdaad kunnen lezen dat TS nog wel zo helder was om een er een tasje om te doen.
saai... neuken met condoom
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:47:07 #52
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85667877
Toevallig hadden we het hier vandaag op de zaak over (nou ja toevallig, aan de hand van het vorige topic).

En ik snap niet hoe je zoveel kan zuipen dat je jezelf niet meer in de hand hebt.

Ik snap het echt niet, ik ben eerder in coma dan dat ik niet meer weet wat ik doe.
pi_85669152
Balen joh, hoop dat het goed komt :)
~ Bonito La Risa ~
pi_85669806
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:47 schreef Daniel1976 het volgende:
Toevallig hadden we het hier vandaag op de zaak over (nou ja toevallig, aan de hand van het vorige topic).

En ik snap niet hoe je zoveel kan zuipen dat je jezelf niet meer in de hand hebt.

Ik snap het echt niet, ik ben eerder in coma dan dat ik niet meer weet wat ik doe.
Hier was ik ook stellig van overtuigd, tot ik wodka ontdekte. Heb meerdere avonden gehad dat ik me niks kon herinneren.(En raak dat spul ook voor geen goud meer aan)

Maar TS wist WEL wat die deed, hij herinnert het zich, dus het er ook controle over. Dat hij dronken was is gewoon een smoes, hij had gewoon zin in seks.(Of hij vindt het meisje gewoon erg leuk) De alcohol zal wel zijn invloed hebben gehad, maar dat betekent niet dat je gelijk wilsonbekwaam bent.

Voor de rest wel heel goed dat je alles opbiecht bij je vriendin. Dat toont dat je iig een ruggegraat hebt en eerlijk bent.
“Death does not concern us, because as long as we exist, death is not here. And when it does come, we no longer exist.”
- Epicurus
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:28:04 #55
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85669917
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Devion het volgende:
Dat toont dat je iig een ruggegraat hebt en eerlijk bent.
En nu datzelfde bij een niet zo lekker lopend functioneringsgesprek!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:25:43 #56
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85672452
Even snel doorgelezen en die relatie is dus echt wel over voorbij finito, TS.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85673295
@ TS, netjes van je. geef het een paar dagen de tijd, stuur dan eens een smsje ofzo, dan kom je er snel genoeg achter of er nog een kans is.
In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:59:12 #58
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_85673763
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef Devion het volgende:

[..]

Hier was ik ook stellig van overtuigd, tot ik wodka ontdekte. Heb meerdere avonden gehad dat ik me niks kon herinneren.(En raak dat spul ook voor geen goud meer aan)

Maar TS wist WEL wat die deed, hij herinnert het zich, dus het er ook controle over. Dat hij dronken was is gewoon een smoes, hij had gewoon zin in seks.(Of hij vindt het meisje gewoon erg leuk) De alcohol zal wel zijn invloed hebben gehad, maar dat betekent niet dat je gelijk wilsonbekwaam bent.

Voor de rest wel heel goed dat je alles opbiecht bij je vriendin. Dat toont dat je iig een ruggegraat hebt en eerlijk bent.
Dat denk ik ook.
Ik ben niet heilig alles behalve ;)
Maar als ik teveel zoop dan lag ik ergens in een hoek te pitten (of midden op straat is ook gebeurd op een witte streep :@ ) Maar vreemdgaan neuh.
TS was zelfs in staat te melden dat ie het veilig heeft gedaan nou als ie echt kachel was geweest had ie dat ook niet meer geweten.
TS heeft zelf meer schuld dan de drank.
pi_85674675
TS je bent een ei. Meer kan ik er niet van maken. Vreemdgaan is natuurlijk al ontzettend stom, maar dat had je gelukkig zelf al door. Echter door het nu te vertellen weet je een foutje te promoveren tot een catastrofe, en dat allemaal omdat je het niet verborgen kon houden. Newsflash, jij was zo stom om vreemd te gaan dus zou jij ook met de vervelende consequenties moeten zitten. Nu heb je om je eigen gemoed te sussen je vriendin pijn gedaan. Het vreemdgaan an sich doet haar geen pijn, slechts het opbiechten van het vreemdgaan doet dat. Kortom je bent een egoïstische zak.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 02:14:18 #60
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_85675422
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_85675800
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:31 schreef Ravvie het volgende:
TS je bent een ei. Meer kan ik er niet van maken. Vreemdgaan is natuurlijk al ontzettend stom, maar dat had je gelukkig zelf al door. Echter door het nu te vertellen weet je een foutje te promoveren tot een catastrofe, en dat allemaal omdat je het niet verborgen kon houden. Newsflash, jij was zo stom om vreemd te gaan dus zou jij ook met de vervelende consequenties moeten zitten. Nu heb je om je eigen gemoed te sussen je vriendin pijn gedaan. Het vreemdgaan an sich doet haar geen pijn, slechts het opbiechten van het vreemdgaan doet dat. Kortom je bent een egoïstische zak.
Ik heb het idee dat mensen met bovenstaande mening nog nooit echt van iemand hebben gehouden. Niet vertellen = je partner voor de gek houden. Mogelijk voor de rest van haar leven. Zo'n schijnvertoning vind ik pas het toppunt van lafheid.
pi_85677067
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 03:04 schreef Kontiki het volgende:

[..]

Ik heb het idee dat mensen met bovenstaande mening nog nooit echt van iemand hebben gehouden. Niet vertellen = je partner voor de gek houden. Mogelijk voor de rest van haar leven. Zo'n schijnvertoning vind ik pas het toppunt van lafheid.
Eens.

Kan ook niet begrijpen dat die mensen zeggen dat je je eigen geweten sust als je het opbiecht, daar gaat het helemaal niet om...

TS : Respect dat je het hebt opgebiecht, als het nu over is, tsja, dan heb je je les hopelijk geleerd voor een evt. nieuwe vriendin in de toekomst, maar misschien heb je geluk en geeft je vriendin je een 2e kans.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_85677441
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 03:04 schreef Kontiki het volgende:

[..]

mmm, als mijn vriendin zoiets zou doen en het was echt eenmalig en ze had echt superveel berouw dan denk ik dat ik het ook niet zou willen weten.

hij heeft wel gelijk dat ik er dan geen last van heb alleen de dader, maar goed dat zou na een tijdje ook oneerlijk worden.

ik hoop voor de TS dat dit echt eenmalig was en dat zijn vriendin hem een half jaar pikstraf geeft en hem flink laat zweten
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:11:21 #64
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_85677498
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:27 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg gewoon: WE WERE ON A BREAK.

Ook al was het niet zo :@
WE WERE ON A BREAK. Zo :@
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:26:28 #65
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85677857
Benieuwd naar verdere ontwikkelingen!
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_85677959
tvp
pi_85678346
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 01:31 schreef Ravvie het volgende:
:|W
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_85678506
Ik vind het goed dat je het hebt opgebiecht, nu afwachten wat zij wil...
Voices tell me I'm the shit.
pi_85678581
Jezus zeg, echt mensen die het niet zouden vertellen.. ooit een echte relatie gehad? :S Basispunt nummer 1 voor mij in een relatie is vertrouwen, en als je met elkaar afspreekt monogaam te zijn, dien je dat ook te doen. Als je het niet doet, is de basis van vertrouwen weg, al helemaal als je het niet verteld. Waarom zou je dan nog bij elkaar blijven? Het is een ander verhaal als je met elkaar afspreekt buiten de deur te mogen neuken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:20:07 #70
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_85679291
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:40 schreef GimmeGore het volgende:

[..]
Ik denk dat vriendinlief nu eerder behoefte heeft aan rust en luisterend oor van iemand anders om nu even haar hele verhaal aan kwijt te kunnen, dan degene die haar in eerste instantie die gevoelens bezorgd heeft.
Nu maar hopen dat ze genoeg heeft aan alleen een luisterend oor van een ander. Meisjes in deze situatie zijn vaak kwetsbaar, en kwetsbare vrouwen en vrijgezelle mannen.. :P

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef banggang het volgende:

[..]
mmm, als mijn vriendin zoiets zou doen en het was echt eenmalig en ze had echt superveel berouw dan denk ik dat ik het ook niet zou willen weten.
En daar heb je het punt.. Jij zou het NIET willen weten als je partner een fuckup maakt waar hij/zij superveel berouw van heeft. In een relatie zit je met z'n 2en, maar het intereseert je niet hoe jouw partner zich zou voelen, ondanks dat die iets verkeerd gedaan heeft? Je denkt dus dan eigenlijk alleen maar aan jezelf en jouw gevoelens..? Dat lijkt mij tekenend voor iemand die niet toe is aan een relatie. Tenminste, een gezonde relatie waarbij er rekening gehouden wordt met de partner.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:29:24 #71
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_85679557
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Scrummie het volgende:
Als je het niet doet, is de basis van vertrouwen weg, al helemaal als je het niet verteld.
Als je het niet vertelt (merk de tweede T op) dan weet die ander het dus niet. Vooropgesteld dat je een geheim goed kunt bewaren: waarom zou dan het vertrouwen weg zijn?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2010 @ 10:32:00 #72
284411 crew  heywoodu
pi_85679625
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:29 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Als je het niet vertelt (merk de tweede T op) dan weet die ander het dus niet. Vooropgesteld dat je een geheim goed kunt bewaren: waarom zou dan het vertrouwen weg zijn?
Ik vraag me af of dat het risico waard is als je kijkt naar de nog veel grotere schade als ze er zelf achter komt. En hoe je het ook wendt of keert, die kans is toch aanwezig, zeker als de relatie jaren verder is.
pi_85679815
Ik snap die overdreven hang naar de waarheid niet zo. Het lijkt wel of de waarheid hier als een soort van groter doel wordt gezien, wat te allen tijde nagestreefd dient te worden (Kijkend naar de reacties op mijn stukje, waarbij mensen zelfs insinueren dat ik zelf nooit een relatie heb gehad). Dit terwijl ik van mening ben dat je geluk zou moeten nastreven, wanneer je ,zoals TS, na het vreemdgaan eigenlijk pas beseft wat een geweldige relatie je hebt en deze zeker niet kwijt wilt en je vriendin ook nog vol enthousiaste in de relatie zit, vind ik het van een misplaatst rechtvaardigheid gevoel getuigen om alles op het spel te zetten door het te vertellen. Daar schiet niemand wat mee op en zal voor altijd effect hebben op de relatie, mocht het überhaupt niet direct uitgaan.

Maar blijkbaar zit ik hier op een iets andere lijn, dan de meeste :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:43:11 #74
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_85680001
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:37 schreef Ravvie het volgende:
Ik snap die overdreven hang naar de waarheid niet zo. Het lijkt wel of de waarheid hier als een soort van groter doel wordt gezien, wat te allen tijde nagestreefd dient te worden (Kijkend naar de reacties op mijn stukje, waarbij mensen zelfs insinueren dat ik zelf nooit een relatie heb gehad). Dit terwijl ik van mening ben dat je geluk zou moeten nastreven, wanneer je ,zoals TS, na het vreemdgaan eigenlijk pas beseft wat een geweldige relatie je hebt en deze zeker niet kwijt wilt en je vriendin ook nog vol enthousiaste in de relatie zit, vind ik het van een misplaatst rechtvaardigheid gevoel getuigen om alles op het spel te zetten door het te vertellen. Daar schiet niemand wat mee op en zal voor altijd effect hebben op de relatie, mocht het überhaupt niet direct uitgaan.

Ik zit min of meer op dezelfde lijn als jij, maar volgens velen is dat egoistisch.

Dat het misschien egoistischer is om een bom te laten knallen om je eigen gemoedsrust veilig te stellen, dat is voor sommigen ondenkbaar.

Nou ja, ieder z'n mening. Maar TS had zn piemeltje in z'n broek moeten houden, daar zijn we het gelukkig over eens :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 25 augustus 2010 @ 10:44:12 #75
284411 crew  heywoodu
pi_85680042
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:37 schreef Ravvie het volgende:

Ik vind het van een misplaatst gevoel getuigen als zij er vol enthousiasme in de relatie zit, terwijl TS zelf toch in zijn achterhoofd blijft houden dat hij haar bedrogen heeft. Dat is niet zomaar een kleine leugen, maar iets waar ze toch wel achter zal komen aan zijn gedrag (aangezien hij het sowieso al ontzettend stom vindt van zichzelf).

En de laatste zin in de post hierboven, dat lijkt me gewoon duidelijk ja. TS had gewoon normaal moeten doen :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')