abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85636328
Ik heb een relatie met een fantastisch meisje. We zijn al zo'n 4 jaar samen, en tot gisteren zag ik mijn toekomst ook met haar samen. Vannacht heb ik de stomste fout van m'n leven gemaakt.

Ik ben vreemdgegaan met een meisje van mn studie. Heb haar in een dronken bui in de stad versierd en ben met haar mee naar huis gegaan. Vanmorgen om zeven uur werd ik in haar bed wakker met de grootste kater ooit, met het besef dat ik het verneukt heb.

Ik voel mezelf een verschrikkelijke klootzak. Mn vriendinnetje staat altijd voor me klaar en onze relatie was super. Ik snap niet waar dit belachelijke gedrag vandaan komt. We hebben elkaar op jonge leeftijd ontmoet, dus een echt experimentele fase wat betreft vrouwen heb ik overgeslagen, en dat knaagde wel eens, maar nooit serieus. De afgelopen jaren kon ik zonder moeite trouw blijven, waarom verneuk ik zo'n relatie in een stomme dronken bui :r

Ik ben van plan het vanavond aan haar te vertellen. Zie er enorm tegenop, maar zou me nog kutter voelen als ik het voor haar verborgen houd.

Ben net thuis van dat andere meisje, moet het even van me afschrijven. Voel me een klootzak.
pi_85636337
Niet vertellen en niet kut voelen ^O^
pi_85636343
niks vertellen en alles blijven ontkennen.
uitmaken kan altijd nog
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_85636361
Nou ja, je bent er in ieder geval zelf al goed ziek van, dat is een begin.

Denk je dat je nog een kans maakt dat ze het vergeeft?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:00:51 #5
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_85636370
Heb je er nog wel een beetje van genoten vannacht, TS?
pi_85636379
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
Nou ja, je bent er in ieder geval zelf al goed ziek van, dat is een begin.

Denk je dat je nog een kans maakt dat ze het vergeeft?
Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervan
pi_85636384
Je bent een lul, maar gewoon niet vertellen! Je was dronken, je was emotioneel, zand erover!

Nu ook niet extra lief gaan doen, gewoon normaal en niet meer doen!
pi_85636390
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef GateWayX het volgende:
Heb je er nog wel een beetje van genoten vannacht, TS?
Vannacht met m'n stomme dronken kop wel jah :X :r
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:02:46 #9
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85636397
Eigen schuld. ^O^
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85636410
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef kloon_van_account het volgende:

[..]

Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervan
Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.

Als je het niet wil vertellen, dan zou ik me eerst maar goed bedenken wie jou daar gezien hebben, en hoe dat meisje van je studie en zij aan elkaar gelinkt. (als in: kent ze haar? Haar zus? Of kent haar broer haar etc?).
pi_85636415
Ik heb het verneukt
Nee je hebt geneukt, Niks vertellen, dit slijt echt wel.
Too old too rock 'n roll, too young too die
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:04:16 #12
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_85636424
It wasn't me.

www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_85636432
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.

Als je het niet wil vertellen, dan zou ik me eerst maar goed bedenken wie jou daar gezien hebben, en hoe dat meisje van je studie en zij aan elkaar gelinkt. (als in: kent ze haar? Haar zus? Of kent haar broer haar etc?).
Ik ga het zoiezo vertellen. Er is geen link tussen mn vriendin en het meisje van vannacht (andere stad).
pi_85636434
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.

Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
"When Jesus promised us the resurrection of the dead....I thought he had something a little different in mind."
pi_85636481
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.

Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
Geen soa, veilig gedaan. Godverdomme wat voel ik me kut.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:07:10 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_85636483
Waarom zou je het vertellen? :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_85636486
Heb je het wel veilig gedaan? :X

Zo niet, dan moet je het wel vertellen, want anders ben je wel heel slecht bezig.
pi_85636494
tsjah spijt komt helaas pas achteraf, maar als je 4 jaar samen bent, en je vriendin houdt van je, dan moet ze dat je vast wel kunnen vergeven
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:08:15 #19
305516 Stink-ui
Rood, groen, geel, paars
pi_85636501
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Zihuatanejo het volgende:
It wasn't me.

dit dus..

niks zeggen..

wie doet het niet..
Op maandag 23 juni 2014 00:38 schreef LesMiserables het volgende:
Ga anders ff jullie feestje in de DM vieren ofzo, misschien kan stinkui dan aan mavo uitleggen hoe dat neuken via Tinder precies werkt.
pi_85636533
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef babipangang het volgende:
tsjah spijt komt helaas pas achteraf, maar als je 4 jaar samen bent, en je vriendin houdt van je, dan moet ze dat je vast wel kunnen vergeven
Dat lijkt me ook wel, al zal je je wel extra moeten bewijzen de komende tijd.

En alle heren die dit aanmoedigen :') Maar wel hard kuthoer roepen als een vrouw zoiets doet _O-
pi_85636535
Hulde als je het daadwerkelijk opbiecht.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:10:58 #22
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_85636536
Vertellen, bite the bullit en op je blote knietjes hopen dat je relatie het overleeft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:12:33 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_85636558
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Zeurnietzo het volgende:
En alle heren die dit aanmoedigen :') Maar wel hard kuthoer roepen als een vrouw zoiets doet _O-
Mooi hè, die double standards.

TS, is er een kans dat je vriendin je dit gaat vergeven?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:12:52 #24
210142 meg1983
Have a nice day!!!!!
pi_85636563
Als je met haar verder wil = niet vertellen en nooit meer deze fout maken.
Wil je eerlijk zijn = vertellen met het risico dat het over is of je relatie zal nooit meer hetzelfde zijn of het komt goed.

Ik heb het mijn partner en huidige vrouw vertelt toentertijd, maar de pijn die ik haar toen heb aangedaan daar brak mijn hart van( eigen schuld natuurlijk).
Ik ben toen samen met mijn vrouw een maand door een hel heengegaan, maar we zijn er samen uitgekomen.

Als je echt van haar houd bereid je dan voor op veel pijn, maar dat moet je maar slikken het is je eigen schuld.

Maar als je denkt dat het beter is om eerlijk te zijn, dan kan ik je vertellen dat het soms beter is als je niets zegt, je bespaart haar een heel hoop pijn.

Succes en leer hier van!
pi_85636579
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Hulde als je het daadwerkelijk opbiecht.
Ik moet van 12 tot 5 werken, daarna pak ik de trein richting m'n vriendin. Twijfel of ik bij haar thuis moet afspreken (ze woont nog thuis en ouders zijn waarsch. thuis) of ergens anders. Hou jullie op de hoogte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')