Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef Zeurnietzo het volgende:
Nou ja, je bent er in ieder geval zelf al goed ziek van, dat is een begin.
Denk je dat je nog een kans maakt dat ze het vergeeft?
Vannacht met m'n stomme dronken kop wel jahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:00 schreef GateWayX het volgende:
Heb je er nog wel een beetje van genoten vannacht, TS?
Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:01 schreef kloon_van_account het volgende:
[..]
Moeilijk in te schatten. Maar ik kan het niet voor me houden... stel dat we werkelijk samen gaan wonen en bij elkaar blijven, zal dit altijd aan me blijven knagen. Bah Bah voel me goed ziek ervan
Ik ga het zoiezo vertellen. Er is geen link tussen mn vriendin en het meisje van vannacht (andere stad).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:03 schreef Zeurnietzo het volgende:
[..]
Nou als je het echt wil vertellen, kan je dat beter nu doen.
Als je het niet wil vertellen, dan zou ik me eerst maar goed bedenken wie jou daar gezien hebben, en hoe dat meisje van je studie en zij aan elkaar gelinkt. (als in: kent ze haar? Haar zus? Of kent haar broer haar etc?).
Geen soa, veilig gedaan. Godverdomme wat voel ik me kut.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:04 schreef Compatibel het volgende:
Waarom zou je het vertellen, is het niet beter voor iedereen dat dit een eenmalige verborgen gebeurtenis blijft? Check of je een soa hebt opgelopen, spreek met je studiegenoot af dat dit eenmalig was en blijf verder trouw aan je vriendin. Dan hoeft dit voor niemand een probleem te zijn.
Hoe denkt fok! hier over? Waarom zou je iemand kwetsen terwijl je ook gewoon met jezelf af kunt spreken dat dit nooit meer zal gebeuren?
dit dus..quote:
Dat lijkt me ook wel, al zal je je wel extra moeten bewijzen de komende tijd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:07 schreef babipangang het volgende:
tsjah spijt komt helaas pas achteraf, maar als je 4 jaar samen bent, en je vriendin houdt van je, dan moet ze dat je vast wel kunnen vergeven
Mooi hè, die double standards.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Zeurnietzo het volgende:
En alle heren die dit aanmoedigenMaar wel hard kuthoer roepen als een vrouw zoiets doet
Ik moet van 12 tot 5 werken, daarna pak ik de trein richting m'n vriendin. Twijfel of ik bij haar thuis moet afspreken (ze woont nog thuis en ouders zijn waarsch. thuis) of ergens anders. Hou jullie op de hoogte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Hulde als je het daadwerkelijk opbiecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |