quote:
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had hij (jij, want je leest mee zie ik) eerst een andere naam? Want dan weet ik het volgens mij wel.
Ik vind heel lekkere recepten voor perzikkentaart en ook voor appeltaart maar heb nog geen combirecept gevonden waar mijn hartje sneller van gaat slaan.
Jawel, eerst had ie een schaduwlidmaatschap onder de obscure naam Markquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had hij (jij, want je leest mee zie ik) eerst een andere naam? Want dan weet ik het volgens mij wel.
Ik vind heel lekkere recepten voor perzikkentaart en ook voor appeltaart maar heb nog geen combirecept gevonden waar mijn hartje sneller van gaat slaan.
Jij bent helemaal geen kloon van neenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel, eerst had ie een schaduwlidmaatschap onder de obscure naam MarkHij was niet écht lid, maar op de één of andere manier wisten we al alles over hem (ik denk dat er een lek is in zijn huishouden).
ja klopt, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik z'n oude naam hier postquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen heette toch ook anders. als een spelletje of zo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Jan de Vries. Hij wordt vaak verkeerd verstaan.
Nou ja bijna vandaagquote:Op ]woensdag 27 augustus 2008 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weeg 68.1 na m'n intro
Zucht. Op naar de 58.1
Ah OK. Hoi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.
I wantzquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wordt vechten om de laatste post in 1336
Lingo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen heette toch ook anders. als een spelletje of zo?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog wel eens vrijen met een vrouw.Ben heel benieuwd hoe dát is.
Ik denk alleen dat m'n vriend dat niet zo leuk vindt
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Vriendje is weg, dus Viking, grijp je kans!
Die was niet vega.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef neen het volgende:
Tinkepink had het menu laatst gepost, althans een link erheen.
Aw. Rot dat ze je niet meteen gerust konden stellen met een simpele oorzaak.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hopelijk is er niks engs!
Ik voel me ook niet fijn, rillerig, gespannen, hoofd doet gek en voortdurend trekIk geef de schuld aan de stress. Ik begin opnieuw maar moet nog even zien hoe ik het ga bolwerken
Ook succes dan mademoiselle!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik doe met je meeAl heb ik juist helemaal geen trek, alleen buikpijn en stress
succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm, XM! Hoop dat 't gewoon 'voor de zekerheid' was
ik ga op weg naar Arnhem! Eerste klus, yay![]()
Is de deadline heel dichtbij? Soms helpt het om een dagje iets héél anders te gaan doen, wat betreft de rode lijn enzo. Had je zus er nog naar gekeken? In ieder geval succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook succes dan mademoiselle!Ik wil me in een balletje oprollen en wachten tot mn paper zichzelf geschreven heeft. Alles wat ik gelezen heb rent rondjes door mn hoofd en ik zie even de Rode Lijn niet meer (die er toch al waarschijnlijk nooit was, gezien het feit dat 6 verschillende boeken zelden 1 Rode Lijn hebben
)
misschien dat even wat eten helptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik denk dat ik vanaaf vroeg naar bed ga. Heb al zoveel gedaan vandaag en zit nu een beetje in te storten
@XM: Hopelijk valt het allemaal mee
Deadline is 'voor ik naar Leeds ga' en ik zou nog een prefinal version inleveren maar daarvoor is geen deadline afgesproken en ik wou die versie eigenlijk half augustus af hebben... Persoonlijke deadlines werken bij mij niet geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Sts het volgende:
[..]
Is de deadline heel dichtbij? Soms helpt het om een dagje iets héél anders te gaan doen, wat betreft de rode lijn enzo. Had je zus er nog naar gekeken? In ieder geval succes!
Ik heb eigenlijk nog 2 maanden nodig ipv 1 maand voor ik vertrek. Als ik weer een beetje rustig ben, ga ik mijn directe begeleiders daar eens mailen wat ze nu precies van mij verwachten, want ik geloof niet dat ik het nog trek om nadat dat stomme verslag af is, twee vakken in twee weken zelfstandig in mijn hoofd te stampen terwijl ik formulieren en bagage regel en een feestje geef en en en...
Klinkt als een plan! Fijn, zo'n zus. Hier moet het vriendje het ontgeldenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deadline is 'voor ik naar Leeds ga' en ik zou nog een prefinal version inleveren maar daarvoor is geen deadline afgesproken en ik wou die versie eigenlijk half augustus af hebben... Persoonlijke deadlines werken bij mij niet geloof ikZus heeft mn gemekker aangehoord en erover praten helpt altijd bij mij! Ze gaat de prefinal version wel lezen en we hebben elkaar nu de deadline van maandagavond opgelegd, zodat we dinsdag samen kunnen gaan relaxen
![]()
Crisis2 vakken in 2 weken? Dat kan ook helemaal niet toch! Idd maar even overleggen, misschien zijn ze coulant
Dat is toch ergens in de 40 graden celsius? Lijkt me iets te veel van het goede jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef P.F. het volgende:
Ik kreeg vanochtend op mijn telefoon een weeralarm voor SF, vriendje klaagde dat het daar geen zomer was, het wordt 110!!!!!!! Degrees in de stad. Omg
Hier in Nederland hebben we ook wel eens nachten meegemaakt dat het niet onder de 25 graden kwam.... en dat het vroeg in de ochtend al richting de 28 graden gingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef P.F. het volgende:
Ja 43, het is daar nu ochtend en al 22 graden
http://www.buienradar.nl/(...)=24&uur=16&minuut=40quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Swietje het volgende:
Jeeetje. 43 graden is zelfs mij te gekAl heb ik dat nu liever dan dit druilerige weer in Nederland.
Het klimaat is daar ook vrij vochtig en er hangt ook vaak een hardnekkige mist. Op mijn foto's van de Golden Gate brug zie je de bovenkant niet.....dus 43 graden lijkt me er geen pretje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
43 graden in SF zal anders zijn dan in NL, maar toch... Ben heel blij voor de BF dat ze daar overal airco hebben.
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Oeh ik háát het UWV.
Plus: ik ben nu nóg gemotiveerder om die baan te krijgen.
Pardon?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er eerst een 8 van maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb armbanden die kleiner zijnIk ben nu helemaal misselijk
Hier ook ontzettend, echt 2 seconden tussen flits en donder of zo!quote:
Ja ik ben gewoon misselijk van het idee dat ik 3 weken met een armband in mijn buik loop. Nou ja, beter dan een babyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet er eerst een 8 van maken.
Romantisch, met je vriendje Mark?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Hier onweert het ook.
Spannend!
En we gaan vanavond een filmpje kijken samen.
Het is voor mij een buitenkansje om in de randstad terecht te komen. Ik ben nu aan het solliciteren en vind bijna alleen maar banen in Utrecht, Amsterdam, Den Haag etc. Op gesprek gaan is nu een hele wereldreis en dat wordt veel eenvoudiger straks. Als ik daar toch ergens ga werken, kan ik er net zo goed alvast naar toe gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?
En sterkte voor XM! Hoop dat het meevalt.
Ja dát is zo'n feestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
als ik dit soort dingen lees dan ben ik weer blij dat ik een spiraaltje heb
Naja, ieder zijn mening, maar ik heb 'm nu zo'n 7 jaar en eigenlijk probleemloos. Kijk op tegen de dag dat ie er een keer uit moetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dát is zo'n feest.
Ik ben blij dat ik gewoon de pil heb.
Vandaag voor het eerst sinds lang een lijstje zonder snoep of snacks.
O: yoghurt met brambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: twee droge boterhammen
T: halve meloen
D: farfalle met courgette, paprika, champignons, spinazie
Nee, dat doet meneer andersom ook niet voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef neen het volgende:
Haalt viking ook altijd drinken voor je als je voetbal kijkt?
Dan ben jij één van de gelukkigenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Naja, ieder zijn mening, maar ik heb 'm nu zo'n 7 jaar en eigenlijk probleemloos. Kijk op tegen de dag dat ie er een keer uit moet![]()
Alleen plaatsen/vervangen was even ongemakkelijk. Maar 2 dagen ongemak op 7 jaar neem ik wel voor lief
Jullie zijn echt Will en Grace maar dan omgekeerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, dat doet meneer andersom ook niet voor mij.
Dus wij kijken straks film met een flesje water erbij.
Gelukkig heb ik straks een huishoudslaaf als DH doorgaat en hij meegaat.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:36 schreef neen het volgende:GoedzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XM, wat een middag! Goed dus dat je toch naar de huisarts bent gegaan. Maak je niet te druk in de tussentijd, dat verandert toch niks aan de situatie. En die maaltijdsalade zij je vergeven
Mijn lijstje:
O - yoghurt met muesli
S - fietsen
T - beker vivit
L - kop tomatensoep, beker melk, bruine boterham met filet americain, bruine boterham met old amsterdam, witte boterham met pure hagelslag
T - banaan, appel
S - fietsen
D - gnocchi met tuinerwten en ricotta en verse basilicum
T - bakje diepvriesbramen en een rood wijntje"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, thuis en ik leef nog. ()
Oja, ik was niet alleen hoor, Duvel had voorspellende gaves en was al mee naar de huisarts. Doet ie anders nooit, maar kwam nu dus wel heel fijn uit.
Eet een hapje en ga slapen. Morgen weer een dagquote:En nu ben ik doodop. Nog wel mezelf naar de supermarkt gesleept en spinazie, rode kool, boontjes, bietjes en rabarber in pot gehaald. Maar voor vanavond wordt 't een maaltijdsalade. Sorry Slankies...
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Merel het volgende:
Sigme, ik moest net aan je denken toen ik naar huis fietste! Ik had zoooo'n tegenwind en ging zooooo langzaam, en toen dacht ik "als Sigme hier aan het hardlopen was zou ze me inhalen!"
Ik heb alleen gisterochtend in de regen gefietst, gistermiddag en vandaag was het droog! En ik voel me dus wel een lompe fietsende vuilniszak in dat pak, maar achquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:58 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik ben lui en langzaam![]()
Je hebt al wel een hoop profijt van je Actionregenpak, nietwaar? Ik heb er ook een, maar gewoonlijk laat ik me nog liever natregenen (op de terugweg, als ik op de heenweg teveel regen zie/verwacht neem ik de auto of de chauffeur). Heb je al een riem om je pak?
Ik sta nog binnen maar ik wou een foto laten maken voor mijn sportkaartquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:10 schreef Swietje het volgende:
XM, ga nu lekker slapen en probeer je niet druk te maken!![]()
P.F. wat zonde van je haar & make up
Ik moet binnenkort ook weer, als ze mn pasfoto bij de gemeente afkeurenquote:
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer, als ze mn pasfoto bij de gemeente afkeuren. Want ik wil dezelfde als 3 jaar geleden en hij moest ongebruikt zijn ofzo? Maar mijn hoofd is niet veranderd verder, en mensen schatten me toch nog steeds 16! Dus het kan best vind ik.
Dat dusquote:
Oh leuk, dan lijk ik vast 12 ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Co weet ergens een geweldig verjongend pasfotohokje! Toch?
Goed idee, wanneer?quote:
Ouder/vrouwelijker kleden (blouse, kokerrok, nette broek), wat make-up, haren in een "kapsel" (niet pittigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk, dan lijk ik vast 12 ofzo.
Maar serieuze vraag, wat kan ik doen om er wat ouder uit te zien?Ik heb niet het idee dat make-up veel doet, en zelfs in neutrale kleding (pak bij taekwondo) lijk ik minstens 4 jaar jonger dan ik ben. Het jonger schatten begint een beetje vervelend te worden
.
Ik ga mee!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Wanneer was dat ook alweer?quote:
Van mij mag je!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:08 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n de meneer zeggen dat ik van 'm hou ik dat ik 'm mis. Maar dat kan/hoort niet meer. Dus nu zit ik foto's van 'm te googelen. Gut wat ben ik ongesteld, emotionele onzin!
knap dat je jezelf ondanks alles nog naar de supermarkt gesleept hebt. Vanaaf lekker rustig aan, morgen is er weer een dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hoi, thuis en ik leef nog. Ben alleen ontzettend moe van alle stress. Huisarts 'kon' er niet zoveel mee en heeft neuroloog gebeld, die wilde me toch gelijk zien. Dus door naar de SEH, wachtkamer, gelukkig snel aan de beurt, bloeddruk gemeten, bloed afgenomen en weer wachten. Toen kwam de (overigens uiterst vriendelijke) SEH-arts die de anamnese afnam en wat aanvullende testjes deed en toen mocht ik weer wachten. Werd al snel opgehaald want ik mocht in de CT-scan... dat was op zich snel gepiept en toen wachten wachten wachten. Na half uurtje kwam de SEH-arts weer en uitslag was goed. Maar, we zijn er nog niet. Morgen word ik gebeld voor een afspraak voor een MRI. Als het erger wordt, moet ik onmiddellijk terug naar de huisartsenpost/SEH. Ik vroeg nog of er niks te zien was op de CT-scan en toen zei ze: ja, niks ernstigs, geen dingen die we niet ook bij andere mensen zien." Dus wel *iets*, maar schijnt dat je bij iedereen wel *iets* ziet. Naja, maar proberen om me daar niet al te druk over maken.
Oja, ik was niet alleen hoor, Duvel had voorspellende gaves en was al mee naar de huisarts. Doet ie anders nooit, maar kwam nu dus wel heel fijn uit.
En nu ben ik doodop. Nog wel mezelf naar de supermarkt gesleept en spinazie, rode kool, boontjes, bietjes en rabarber in pot gehaald. Maar voor vanavond wordt 't een maaltijdsalade. Sorry Slankies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |