Dat denk ik ookquote:
Of Shawn, van Shawn the sheep!quote:
Ja dat dacht ik ook meteen, maar volgens mij is het Shawn of Shaun. In ieder geval iets met 'Sh'.quote:
Dat is mijn huisgenoot die hier ook even gepost heeft, maar na verloop van tijd zozeer overdonderd werd door al het vrouwelijk schoon hier dat hij het topic heeft verlatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Nachtwacht! (weet ik wie dat is eigenlijk?)
En dat zeg je tegen een anglistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee dat is siiiieen [lol, ]
sjawn is Shawn
Jij weet toch ook niet hoe je alles uit moet spreken als Nederlandicaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een anglist.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij weet toch ook niet hoe je alles uit moet spreken als Nederlandica
Mickey Rourke is gewoon Mikkie Roooork denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hihihih ik noem Sean Connery altijd Sjien Connerie
En mickey rourke doe ik ook altijd foutmaik rorkie of zo. Of zeg je het juist zo.
/confused
En waterhoentjes en knijntjes. Muisjes alleen als 'ie er zin in had, daar speelde hij liever mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Een hónd die een parkiet wegkauwde?Oh nee, een kat. Mijn wereldbeeld is weer hersteld.
O ja dan zeg ik altijd maik rorkiejquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mickey Rourke is gewoon Mikkie Roooork denk ik.
Had hij (jij, want je leest mee zie ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is mijn huisgenoot die hier ook even gepost heeft, maar na verloop van tijd zozeer overdonderd werd door al het vrouwelijk schoon hier dat hij het topic heeft verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |