Tenzij je juist wil dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
Tenzij je juist wil dat ze dat doen.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
Waar je bij bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hij weet dondersgoed dat hij niet naar boven mag, of op de tafel komen, of op de bank komen. En dus doet hij het ook nooit![]()
Die van ons moet lief lachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die van ons moet lief lachen.
En zeggen 'dank je wel, slager'
Feli n8w8!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
De zus van Nachtwacht heeft een baby gekregen, een jongetje.
en wat weegt ie? En hoe lang is ie? De baby dan he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Maar wanneer 'ie geboren is weet 'ie dan weer niet. Mannen
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
De zus van Nachtwacht heeft een baby gekregen, een jongetje.
En de naam en hoe het met de moeder is zeker ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
.
Zou dat lekker zijn ja?quote:
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
.
3800 gr, dat wist 'ie dan weer welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
en wat weegt ie? En hoe lang is ie? De baby dan he!
Sean, denk ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.Hij heet in ieder geval 'sjawn', maar hoe je het spelt, daar zijn we nog niet helemaal uit.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.Hij heet in ieder geval 'sjawn', maar hoe je het spelt, daar zijn we nog niet helemaal uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |