Tegenwoordig is het beter geregeld (ken 2 begeleiders van dit jaar, die krijgen vandaag te horen hoe/wat).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die regels waren er dus niet. En bij de UvA intreeweek ging je dus wel de hele week uit, elke avond een ander feestje (geregeld door de organisatie). Ik kan je wel zeggen dat jarig zijn niet bepaald helpt bij het nuchter blijven![]()
Maar we hebben niet op onze eigen vereniging gehangen, we zijn daar 1 x geweest en ook bij andere verenigingen langsgegaan. En training? Welnee, een foldertje is genoeg.
Ja ik heb nu weer eetlustquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Razztwizzle het volgende:
HR - Dat is halvarine. Ik eet het ook hoor, maar het is geen boter. Verre van, zelfs.
PF - Je yoghurt en peulvruchtenideeën klinken goed.
Honden kwijlen en ze stinken, daarom houd ik er niet vanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind honden een beetje eng. Koekie kan ik nog net handelen
*boksquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je hier echt in de minderheid.
Ik heb juist weer weinig met honden. "Hekel aan" is veel gezegd, maar ik hoef geen hond te hebben ofzo.
Koekie is dan ook de aller, aller, állerliefste hond in de hele wereld. Hij kreeg net wel een fit toen hij Sjakie de kat in zijn mandje vond. Ik dacht dat hij er in zou blijven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik vind honden een beetje eng. Koekie kan ik nog net handelen
Oh, katten kunnen ook stinken hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Honden kwijlen en ze stinken, daarom houd ik er niet van. O ja, en ze moeten opgevoed worden en je moet ze 3 keer per dag uitlaten. Katten zijn zo schoon en makkelijk
.
Bij Nachtwacht thuis hadden ze vroeger van die grote boxers en als die water hadden gedronken vonden ze het nodig om hun hoofd op mijn knie te leggen. Lekker man.
Vertel mij watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:55 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Oh, katten kunnen ook stinken hoor![]()
Maar dat heeft minder voeten in de aarde dan het opvoeden van een hond, volgens mij en als je het niet goed doet, zijn de gevolgen ook minder desastreus.quote:Overigens moet een kat ook opgevoed worden.
Een kat die in de gordijnen klimt is niet prettig hoor. En een kat die eten uit je pannen jat ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vertel mij wat. Het meurt hier 24/7 naar scheetjes van Pippa
.
[..]
Maar dat heeft minder voeten in de aarde dan het opvoeden van een hond, volgens mij en als je het niet goed doet, zijn de gevolgen ook minder desastreus.
Dat zijn blaffende katten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, jij had toch katten? Wat is er met ze gebeurd?
Vik - de kat van m'n zwager liet ook steeds scheetjes. Nouja, scheten. Het stonk echt. Ze zijn toen op ander voer overgegaan (Royal Canin) en toen liet 'ie geen scheten meer. Idee?
Ik vind honden leuk, mits niet groter dan de Shi-Tzu van m'n ouders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Ja het ligt ook aan het voer, maar ze krijgt nu duur voer dus dat maakt ze eerst maar even op. Tot die tijd zullen wij wel even in de stank zitten (nog een dikke maand, denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef Razztwizzle het volgende:
Mo, jij had toch katten? Wat is er met ze gebeurd?
Vik - de kat van m'n zwager liet ook steeds scheetjes. Nouja, scheten. Het stonk echt. Ze zijn toen op ander voer overgegaan (Royal Canin) en toen liet 'ie geen scheten meer. Idee?
Ik vind honden leuk, mits niet groter dan de Shi-Tzu van m'n ouders:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Of m'n allerleerste hondje, Cesareen Malteser:
[ afbeelding ]
Die van mij is een mix van een Maltezer en een Shi tzu. En hij verzamelt espadrilles maat 46 zag ik gisteren.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]heul nie! Dibbes is de trouwste, liefste, aanhankelijkste hond die er is. En hij maakt zelfs schoon. Tenminste, hij jat m'n moeders doekjes uit het gootsteenkastje en verzamelt ze dan onder de bank
.
Oh, dan zijn die van mij toch niet zo goed opgevoedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Een kat die in de gordijnen klimt is niet prettig hoor. En een kat die eten uit je pannen jat ook niet.
Ik had de broer van Mini zo goed opgevoed, en mijn tante heeft dat beest echt geen strobreed in de weg gelegd. Gevolg: kat luistert nergens meer naar en hangt op 4-jarige leeftijd nog steeds in de gordijnen![]()
Handig. Leer hem (het was toch een haar?) om espadrilles in jouw schoenmaat te verzamelen en neem hem mee uit winkelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Die van mij is een mix van een Maltezer en een Shi tzu. En hij verzamelt espadrilles maat 46 zag ik gisteren.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Leer hem (het was toch een haar?) om espadrilles Jimmy Choo's in jouw schoenmaat te verzamelen en neem hem mee uit winkelen.
quote:
Deed de onze ook nooit. Als je erbij was. Gold ook voor het parkietje, als we erbij waren vrat 'ie die ook nooit opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hij weet dondersgoed dat hij niet naar boven mag, of op de tafel komen, of op de bank komen. En dus doet hij het ook nooit![]()
Nee, hem. Bink is een haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Leer hem (het was toch een haar?) om espadrilles in jouw schoenmaat te verzamelen en neem hem mee uit winkelen.
I don't really agree....quote:
Mini is opgevoed door Sashaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn die van mij toch niet zo goed opgevoed. Ik ben allang blij dat ze niet aan het behang krabben.
Op het aanrecht komen doen ze ook niet, maar vooral Pippa mag wel flink schooien als ik aan het eten ben. Maar dat leert ze ook wel weer af.
Ja. Wist je niet dat voeten blijven groeien na je 21e??quote:
Dat dus. Alhoewel ze van mij gewoon op tafel mogen komen, tenzij ik aan het eten ben. Bedelen mogen ze niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
Precies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
Een hónd die een parkiet wegkauwde?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Deed de onze ook nooit. Als je erbij was. Gold ook voor het parkietje, als we erbij waren vrat 'ie die ook nooit op
Dat zegt hij toch ook.. Maar hij zegt nog meer. Jullie verdraaien het een beetjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
Mij een beetje een schuldgevoel proberen aan te praten omdat mijn schatjes niet buiten komen. Ze hebben hier een beter leven dan bij veel andere mensen. Dus.
Ik moest hardop lachen in de tram en nu kijkt iedereen raar naar mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik sta wel achter je HR, maar ik ben meestal de enige die het wel eens is met betweters dus aan mij heb je ook niet zo veel!
Heb je al even naar Couperus gezwaaid?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen in de tram en nu kijkt iedereen raar naar me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |