quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Leer hem (het was toch een haar?) om espadrilles Jimmy Choo's in jouw schoenmaat te verzamelen en neem hem mee uit winkelen.
quote:
Deed de onze ook nooit. Als je erbij was. Gold ook voor het parkietje, als we erbij waren vrat 'ie die ook nooit opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hij weet dondersgoed dat hij niet naar boven mag, of op de tafel komen, of op de bank komen. En dus doet hij het ook nooit![]()
Nee, hem. Bink is een haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Handig. Leer hem (het was toch een haar?) om espadrilles in jouw schoenmaat te verzamelen en neem hem mee uit winkelen.
I don't really agree....quote:
Mini is opgevoed door Sashaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh, dan zijn die van mij toch niet zo goed opgevoed. Ik ben allang blij dat ze niet aan het behang krabben.
Op het aanrecht komen doen ze ook niet, maar vooral Pippa mag wel flink schooien als ik aan het eten ben. Maar dat leert ze ook wel weer af.
Ja. Wist je niet dat voeten blijven groeien na je 21e??quote:
Dat dus. Alhoewel ze van mij gewoon op tafel mogen komen, tenzij ik aan het eten ben. Bedelen mogen ze niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
Precies.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
Een hónd die een parkiet wegkauwde?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Deed de onze ook nooit. Als je erbij was. Gold ook voor het parkietje, als we erbij waren vrat 'ie die ook nooit op
Dat zegt hij toch ook.. Maar hij zegt nog meer. Jullie verdraaien het een beetjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Precies.
Mij een beetje een schuldgevoel proberen aan te praten omdat mijn schatjes niet buiten komen. Ze hebben hier een beter leven dan bij veel andere mensen. Dus.
Ik moest hardop lachen in de tram en nu kijkt iedereen raar naar mequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:34 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ja ik sta wel achter je HR, maar ik ben meestal de enige die het wel eens is met betweters dus aan mij heb je ook niet zo veel!
Heb je al even naar Couperus gezwaaid?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik moest hardop lachen in de tram en nu kijkt iedereen raar naar me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |