Oh, dat zijn idd mooie beestjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:50 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee dit is de juiste omg omg schattig kat van 7000 euro!!!
http://link.marktplaats.nl/371231052
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Hij is nog te koopquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef conleche het volgende:
WAT EEN LEUK BEEST IN DE OP! Oh, m'n caps stond nog aan, nou ja het is ook een HEEL leuk katje.
!
![]()
Verkeerde smiley.. Ik ging voor deze:quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, dat zijn idd mooie beestjes
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Huis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nice Cali! Ga je veel klussen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zou je ooit nog chagrijnig kunnen zjin met zo'n beest in de buurt? Ik zou echt elke keer moeten lachen als ik hem zie
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie![]()
Ik vind een europees korthaar zoals cali nu krijgt echt veeel leuker als ze groot zijn. Nu zijn die maincoonbaksels nog wel schattig, maar later als ze groot zijn![]()
![]()
Lol die katten. Die van Cali is wel echt supercute!
@PF: waar haal ik in deze tijd van het jaar ergens rode beenwarmers vandaan?(dan ga ik misschien wel voor het witte jurkje + rode beenwarmers over mn sneakers)
Oh en nu moet ik echt opruimen, ben mn pilstrip kwijt. Die heb ik gister ergens in mn kamer laten vallen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)![]()
Leuk huisje Cali!
Uhm, de action? Of de wibra of zo denk ik. Die hebben altijd wel rare kleren het hele jaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:57 schreef Chicolate het volgende:
Lol die katten. Die van Cali is wel echt supercute!
@PF: waar haal ik in deze tijd van het jaar ergens rode beenwarmers vandaan?(dan ga ik misschien wel voor het witte jurkje + rode beenwarmers over mn sneakers)
Oh en nu moet ik echt opruimen, ben mn pilstrip kwijt. Die heb ik gister ergens in mn kamer laten vallen.
![]()
![]()
O: bakje volle yoghurt met druifjes en honing
L: roerei (2 kleintjes met wat melk), wat gerookte zalm en champignons op een knackebrodje met een mengsel van creme fraiche, bieslook en zachte geitenkaas. Nom!
T: nectarine
S: hardlopen
T: banaan
D: geen idee nog, wrsch opgedeeld in 2 boterhammen om half 6 en om 11 uur volkorenpasta met pestosausJa doei.![]()
Ik vind ze juist geweldig, vooral als ze groot zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind een europees korthaar zoals cali nu krijgt echt veeel leuker als ze groot zijn. Nu zijn die maincoonbaksels nog wel schattig, maar later als ze groot zijn
Lekker veel vacht <3
Dan vind je deze ook niks, of wel? (plaatje in spoiler, want HUGE)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind ze juist geweldig, vooral als ze groot zijnLekker veel vacht <3
Dan vind je deze ook niks, of wel? (plaatje in spoiler, want HUGE)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(die hebben wij namelijk, ook lekker fluffy)![]()
Ik vind katten met bolle koppen het leukst. Dat kleine rode katertje uit het vorige topic, dat wordt echt zo'n lobbes denk ik!![]()
Is een prima kleur, Cali, in je woonkamer!! En dat doorgeefluik vind ik ook zo grappig!![]()
Mooi huisje Cali!
Moet me om 15:30 melden bij de huisarts.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ik hoop dat de huisarts iets voor je kan betekenen XM!
Cali, je huisje is schattig!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Oh ja nog een koesje vanwege loveli's karbonades!![]()
Cali, puik huisje wordt dat, ben erg benieuwd hoe je alles aan gaat kleden!![]()
Die kat in de OPWat een karikatuur van zichzelf
![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
Leuk huisje Cali! Best ruim zo te zien, klopt dat? Het doorgeefluik is inderdaad een grappig detail en de tuin is fijn! Mooie kleuren zo, heeft goed uitgepakt.
XM, fijn dat je langs kan komen vanmiddag.Venus in pocketformaat
© loveli![]()
Fijn dat je wat van je vriendje gehoord had PF!
En lief huisje, Cali. Een tuin
Planning/lijst:
O: 2 beschuitjes jam, 1 plak roggebrood pindakaas
T: een paar gedroogde abrikozen
L: 4 plakjes roggebrood met pindakaas (als ik dat helemaal wegkrijg)
T: cupcake
D: geroerbakte broccoli met pepers & champignons, basmatirijst, sojasaus
T: vlaflip
Waargh. StressOndanks het feit dat ik aangegeven had geen ervaring te hebben met bepaalde labtechnieken, en mijn prof even zou doorspreken of en wat ik dan voor de groep waar ik stage ga lopen kon betekenen, hebben ze me op een onderzoek geplaatst dat praktisch alleen maar dat is
![]()
Geen twee weken vakantie voor mij, kijken of ik nog wat lesmateriaal van anderen kan lenen, dan maar in ieder geval theoretisch voorbereiden.![]()
Leuk huisje Cali, ben benieuwd hie het er straks ingericht uitzietCute!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef conleche het volgende:
WAT EEN LEUK BEEST IN DE OP! Oh, m'n caps stond nog aan, nou ja het is ook een HEEL leuk katje.
.
Niet meer actief op Fok!![]()
Dat ziet er wel uit als een mooie ruimte Calimero
Lijstje
O: 3 broodjes hagelslag puur![]()
T: koffie
L: cup a soup, 3 broodjes erin gedompeldnog een broodje pindakaas
T: koffie, appel
D: lekker
T: koffie +?
En geen S... ik dacht ja misschien een rondje lopen maar dat heb ik gisteren ook al gedaan
het lijkt niet wat het is![]()
Leuk zeg, Cali. Maar wat moet je nog veel doen!.
Ik hoop dat ik iets vind waar ik zo in kan.
Niet meer actief op Fok!![]()
mooi huis cali!
@ SDB: Je hebt iig je centjes weer terug
En die kat in de OP
Lijstje:
O: havermoutprutje
T: Eiwitshake en 1/2 komkommer
L: 2 roggebrood, 3 plakjes ham, 15 gram pindakaas
T: 2 tomaten en een peer
D: ham met pasta en olijven.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet![]()
Leuk huisje Cali!
Ik heb een hekel aan katten.![]()
Lijstje:
O: Boterham met pindakaas, boterham met appelstroop, glas coolbest jus
T: beker melk en twee digestive biscuitjes
L: pizzabroodje gemaakt van een halve ciabatta met overgebleven tomatensaus van gisteren, paprika, extra ui en knoflook en manchego en een vier overgebleven gehaktballetjes
T: Smoothie met perzik, banaan en framboos en een beetje griekse yoghurt
D: biefstuk met gebakken champignons en gestoofde spitskoolThere is no love sincerer than the love of food.![]()
Dat wordt vechten om de laatste post in 1336quote:
Lijstjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk huisje Cali!
Lijstje:
L: pizzabroodje gemaakt van een halve ciabatta met overgebleven tomatensaus van gisteren, paprika, extra ui en knoflook en manchego en een vier overgebleven gehaktballetjes
D: biefstuk met gebakken champignons en gestoofde spitskool
+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z![]()
O: 1 boterham met vegetarische filet americain+ halfvolle melk
T: 300ml tomatensoep
L: 2 boterhammen kipfilet + komkommer
T: appel
A: 2 wraps met vlees, groente, kaas en saus, net als gister. Zijn nog over.![]()
T: schaaltje vanille vla
T: verse jus d'orange"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."![]()
Damn, wat eet jij altijd lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
D: biefstuk met gebakken champignons en gestoofde spitskool!
![]()
lijstje:
o: yoghurt met banaan en muesli
T: 8 dropjes
L: 2 volkorenbroodjes met ham, kaas, ei en komkommer en komkommerkwark
T: mango
D: salade met appel, champignon, feta, cashews en een paar uitgebakken spekjes met volkorenciabatta met boter en zout
T: stukje chocola.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!![]()
Ik heb net Dexter seizoen 4 afgekeken en nu ga ik in een diep, zwart gat vallen qua series. Verdorie. Laat school maar weer beginnen.![]()
Die regels waren er dus niet. En bij de UvA intreeweek ging je dus wel de hele week uit, elke avond een ander feestje (geregeld door de organisatie). Ik kan je wel zeggen dat jarig zijn niet bepaald helpt bij het nuchter blijvenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in Leiden worden ze allemaal heel hard getraind door de mentortrainers een weekend lang. mentoren zuipen niet mee, hangen niet op hun eigen vereniging etc.
zuipen doen ze pas op de mentorenborrel, als de kindjes om 2 uur in bed liggen
maar kan me voorstellen dat t een paar jaar geleden minder duidelijk was - alhoewel deze regels in 2001 in leiden ook al golden...![]()
Maar we hebben niet op onze eigen vereniging gehangen, we zijn daar 1 x geweest en ook bij andere verenigingen langsgegaan. En training? Welnee, een foldertje is genoeg.
En bedankt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind een europees korthaar zoals cali nu krijgt echt veeel leuker als ze groot zijn. Nu zijn die maincoonbaksels nog wel schattig, maar later als ze groot zijn
Mini is nog steeds schattig!
![]()
![]()
Cali, leuk huisje![b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!![]()
O: 3 boterhammen, waarvan 2 met pure hagelslag en 1 met kalkoenfilet.. en natuurlijk alle 3 met blue band boterPlus 2 glazen optimpel drink.
Nu wachten tot ik weer trek krijg....![]()
Blue Band is geen boter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef horned_reaper het volgende:
O: 3 boterhammen, waarvan 2 met pure hagelslag en 1 met kalkoenfilet.. en natuurlijk alle 3 met blue band boterPlus 2 glazen optimpel drink.
Nu wachten tot ik weer trek krijg....![]()
Dan ben je hier echt in de minderheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk huisje Cali!
.
Ik heb juist weer weinig met honden. "Hekel aan" is veel gezegd, maar ik hoef geen hond te hebben ofzo.Niet meer actief op Fok!![]()
Oh. gister
O: 1 boterham met pindakaas
L: 2 sesamkoekjes, 2 koffie, handje druiven
D: 2x 35 gram chipjes
T: muffin, 2 glazen regular cola
En ik voelde mij wel beter maar trek, neh.
Vandaag
O: 1 boterham hagelslag, 1 cappucino halfvolle melk, glas sinaasappelsap light, banaan, 5 bekers thee
T: 2 banenkoekjes
en hier dacht ik: noes!
En toen
L: 2 boterhammen, 1,5 plak voorgesneden oude kaas, theelepeltje olijfonaise, puntje sambal, 1 tomaat, 1 halve rode ui, zout, peper.
En ik heb na de lunch opeens weer trekIk doe het gewoon niet zo goed op oud vies brood en hagelslag en zo
maar goed nu wil ik nog wel meer groenten, niet te veel suiker, koolhydraten etc.
Ik zou denken een grote schaal magere yoghurt en dan het avondeten iets met peulvruchten?
(Ik wil niet te veel, niet te weinig eten.. En weer beginnen met sporten..)![]()
Wat is het dan![]()
Ik gebruik het al zo lang ik leef op broodDe enige boter die ik echt lekker vind!
EDIT: Ok, het is halvarine... maar dat valt voor mij allemaal onder boter![]()
![]()
HR - Dat is halvarine. Ik eet het ook hoor, maar het is geen boter. Verre van, zelfs.
PF - Je yoghurt en peulvruchtenideeën klinken goed.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2010 13:51:27 ]![]()
Ik vind honden een beetje eng. Koekie kan ik nog net handelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je hier echt in de minderheid.
Ik heb juist weer weinig met honden. "Hekel aan" is veel gezegd, maar ik hoef geen hond te hebben ofzo.
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: