Cute!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hahaha omg, kijk dit rode kitten dan, dat wordt later een monster:
http://link.marktplaats.nl/371512946
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:53 schreef conleche het volgende:
WAT EEN LEUK BEEST IN DE OP! Oh, m'n caps stond nog aan, nou ja het is ook een HEEL leuk katje.
Dat wordt vechten om de laatste post in 1336quote:
Lijstjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk huisje Cali!
Ik heb een hekel aan katten.![]()
Lijstje:
O: Boterham met pindakaas, boterham met appelstroop, glas coolbest jus
T: beker melk en twee digestive biscuitjes
L: pizzabroodje gemaakt van een halve ciabatta met overgebleven tomatensaus van gisteren, paprika, extra ui en knoflook en manchego en een vier overgebleven gehaktballetjes
T: Smoothie met perzik, banaan en framboos en een beetje griekse yoghurt
D: biefstuk met gebakken champignons en gestoofde spitskool
Damn, wat eet jij altijd lekkerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
O: Boterham met pindakaas, boterham met appelstroop, glas coolbest jus
T: beker melk en twee digestive biscuitjes
L: pizzabroodje gemaakt van een halve ciabatta met overgebleven tomatensaus van gisteren, paprika, extra ui en knoflook en manchego en een vier overgebleven gehaktballetjes
T: Smoothie met perzik, banaan en framboos en een beetje griekse yoghurt
D: biefstuk met gebakken champignons en gestoofde spitskool
Die regels waren er dus niet. En bij de UvA intreeweek ging je dus wel de hele week uit, elke avond een ander feestje (geregeld door de organisatie). Ik kan je wel zeggen dat jarig zijn niet bepaald helpt bij het nuchter blijvenquote:Op maandag 23 augustus 2010 17:09 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
in Leiden worden ze allemaal heel hard getraind door de mentortrainers een weekend lang. mentoren zuipen niet mee, hangen niet op hun eigen vereniging etc.
zuipen doen ze pas op de mentorenborrel, als de kindjes om 2 uur in bed liggen
maar kan me voorstellen dat t een paar jaar geleden minder duidelijk was - alhoewel deze regels in 2001 in leiden ook al golden...
En bedankt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:55 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind een europees korthaar zoals cali nu krijgt echt veeel leuker als ze groot zijn. Nu zijn die maincoonbaksels nog wel schattig, maar later als ze groot zijn
Blue Band is geen boter.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef horned_reaper het volgende:
O: 3 boterhammen, waarvan 2 met pure hagelslag en 1 met kalkoenfilet.. en natuurlijk alle 3 met blue band boterPlus 2 glazen optimpel drink.
Nu wachten tot ik weer trek krijg....
Dan ben je hier echt in de minderheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef MinderMutsig het volgende:
Leuk huisje Cali!
Ik heb een hekel aan katten.![]()
Ik vind honden een beetje eng. Koekie kan ik nog net handelenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan ben je hier echt in de minderheid.
Ik heb juist weer weinig met honden. "Hekel aan" is veel gezegd, maar ik hoef geen hond te hebben ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |