Tenzij je juist wil dat ze dat doen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Als je kat bedelt of op tafel zit heb je hem niet goed opgevoed.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
Tenzij je juist wil dat ze dat doen.
Ahahahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
Waar je bij bent.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hij weet dondersgoed dat hij niet naar boven mag, of op de tafel komen, of op de bank komen. En dus doet hij het ook nooit![]()
Die van ons moet lief lachen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef neen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Die van ons moet lief lachen.
En zeggen 'dank je wel, slager'
Feli n8w8!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
De zus van Nachtwacht heeft een baby gekregen, een jongetje.
en wat weegt ie? En hoe lang is ie? De baby dan he!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
Maar wanneer 'ie geboren is weet 'ie dan weer niet. Mannen
.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
De zus van Nachtwacht heeft een baby gekregen, een jongetje.
En de naam en hoe het met de moeder is zeker ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
.
Zou dat lekker zijn ja?quote:
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef Viking84 het volgende:
.
3800 gr, dat wist 'ie dan weer welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
en wat weegt ie? En hoe lang is ie? De baby dan he!
Sean, denk ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.Hij heet in ieder geval 'sjawn', maar hoe je het spelt, daar zijn we nog niet helemaal uit.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Lol. Ik zat nog te denken van: "shit, snel ff naar Renske lopen om te vragen wat ik allemaal moet vragen". Maar dat is ook zo dom midden in een telefoongesprek.Hij heet in ieder geval 'sjawn', maar hoe je het spelt, daar zijn we nog niet helemaal uit.
Dat denk ik ookquote:
Of Shawn, van Shawn the sheep!quote:
Ja dat dacht ik ook meteen, maar volgens mij is het Shawn of Shaun. In ieder geval iets met 'Sh'.quote:
Dat is mijn huisgenoot die hier ook even gepost heeft, maar na verloop van tijd zozeer overdonderd werd door al het vrouwelijk schoon hier dat hij het topic heeft verlatenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Gefeliciteerd Nachtwacht! (weet ik wie dat is eigenlijk?)
En dat zeg je tegen een anglistquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:59 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Nee dat is siiiieen [lol, ]
sjawn is Shawn
Jij weet toch ook niet hoe je alles uit moet spreken als Nederlandicaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat zeg je tegen een anglist.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Jij weet toch ook niet hoe je alles uit moet spreken als Nederlandica
Mickey Rourke is gewoon Mikkie Roooork denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:01 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Hihihih ik noem Sean Connery altijd Sjien Connerie
En mickey rourke doe ik ook altijd foutmaik rorkie of zo. Of zeg je het juist zo.
/confused
En waterhoentjes en knijntjes. Muisjes alleen als 'ie er zin in had, daar speelde hij liever mee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Een hónd die een parkiet wegkauwde?Oh nee, een kat. Mijn wereldbeeld is weer hersteld.
O ja dan zeg ik altijd maik rorkiejquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mickey Rourke is gewoon Mikkie Roooork denk ik.
Had hij (jij, want je leest mee zie ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat is mijn huisgenoot die hier ook even gepost heeft, maar na verloop van tijd zozeer overdonderd werd door al het vrouwelijk schoon hier dat hij het topic heeft verlaten.
Ik denk gewoon Jan de Vries. Hij wordt vaak verkeerd verstaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mickey Rourke is gewoon Mikkie Roooork denk ik.
quote:
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had hij (jij, want je leest mee zie ik) eerst een andere naam? Want dan weet ik het volgens mij wel.
Ik vind heel lekkere recepten voor perzikkentaart en ook voor appeltaart maar heb nog geen combirecept gevonden waar mijn hartje sneller van gaat slaan.
Jawel, eerst had ie een schaduwlidmaatschap onder de obscure naam Markquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Had hij (jij, want je leest mee zie ik) eerst een andere naam? Want dan weet ik het volgens mij wel.
Ik vind heel lekkere recepten voor perzikkentaart en ook voor appeltaart maar heb nog geen combirecept gevonden waar mijn hartje sneller van gaat slaan.
Jij bent helemaal geen kloon van neenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jawel, eerst had ie een schaduwlidmaatschap onder de obscure naam MarkHij was niet écht lid, maar op de één of andere manier wisten we al alles over hem (ik denk dat er een lek is in zijn huishouden).
ja klopt, maar ik weet niet of het de bedoeling is dat ik z'n oude naam hier postquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen heette toch ook anders. als een spelletje of zo?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk gewoon Jan de Vries. Hij wordt vaak verkeerd verstaan.
Nou ja bijna vandaagquote:Op ]woensdag 27 augustus 2008 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik weeg 68.1 na m'n intro
Zucht. Op naar de 58.1
Ah OK. Hoi!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:08 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Neen. Maar ik post ook nog maar mee sinds maart of april.
I wantzquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat wordt vechten om de laatste post in 1336
Lingo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
neen heette toch ook anders. als een spelletje of zo?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog wel eens vrijen met een vrouw.Ben heel benieuwd hoe dát is.
Ik denk alleen dat m'n vriend dat niet zo leuk vindt
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Vriendje is weg, dus Viking, grijp je kans!
Die was niet vega.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef neen het volgende:
Tinkepink had het menu laatst gepost, althans een link erheen.
Aw. Rot dat ze je niet meteen gerust konden stellen met een simpele oorzaak.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hopelijk is er niks engs!
Ik voel me ook niet fijn, rillerig, gespannen, hoofd doet gek en voortdurend trekIk geef de schuld aan de stress. Ik begin opnieuw maar moet nog even zien hoe ik het ga bolwerken
Ook succes dan mademoiselle!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik doe met je meeAl heb ik juist helemaal geen trek, alleen buikpijn en stress
succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm, XM! Hoop dat 't gewoon 'voor de zekerheid' was
ik ga op weg naar Arnhem! Eerste klus, yay![]()
Is de deadline heel dichtbij? Soms helpt het om een dagje iets héél anders te gaan doen, wat betreft de rode lijn enzo. Had je zus er nog naar gekeken? In ieder geval succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook succes dan mademoiselle!Ik wil me in een balletje oprollen en wachten tot mn paper zichzelf geschreven heeft. Alles wat ik gelezen heb rent rondjes door mn hoofd en ik zie even de Rode Lijn niet meer (die er toch al waarschijnlijk nooit was, gezien het feit dat 6 verschillende boeken zelden 1 Rode Lijn hebben
)
misschien dat even wat eten helptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik denk dat ik vanaaf vroeg naar bed ga. Heb al zoveel gedaan vandaag en zit nu een beetje in te storten
@XM: Hopelijk valt het allemaal mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |