quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:46 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooit wil ik nog wel eens vrijen met een vrouw.Ben heel benieuwd hoe dát is.
Ik denk alleen dat m'n vriend dat niet zo leuk vindt
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:39 schreef loveli het volgende:
[..]
![]()
Vriendje is weg, dus Viking, grijp je kans!
Die was niet vega.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:22 schreef neen het volgende:
Tinkepink had het menu laatst gepost, althans een link erheen.
Aw. Rot dat ze je niet meteen gerust konden stellen met een simpele oorzaak.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zit weer in de wachtkamer, huisarts gaat bellen met neuroloog. Great.
Ik doe met je meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hopelijk is er niks engs!
Ik voel me ook niet fijn, rillerig, gespannen, hoofd doet gek en voortdurend trekIk geef de schuld aan de stress. Ik begin opnieuw maar moet nog even zien hoe ik het ga bolwerken
Ook succes dan mademoiselle!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef Sts het volgende:
[..]
Ik doe met je meeAl heb ik juist helemaal geen trek, alleen buikpijn en stress
succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef motorbloempje het volgende:
hm, XM! Hoop dat 't gewoon 'voor de zekerheid' was
ik ga op weg naar Arnhem! Eerste klus, yay![]()
Is de deadline heel dichtbij? Soms helpt het om een dagje iets héél anders te gaan doen, wat betreft de rode lijn enzo. Had je zus er nog naar gekeken? In ieder geval succes!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ook succes dan mademoiselle!Ik wil me in een balletje oprollen en wachten tot mn paper zichzelf geschreven heeft. Alles wat ik gelezen heb rent rondjes door mn hoofd en ik zie even de Rode Lijn niet meer (die er toch al waarschijnlijk nooit was, gezien het feit dat 6 verschillende boeken zelden 1 Rode Lijn hebben
)
misschien dat even wat eten helptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:15 schreef _aurum_ het volgende:
Pff, ik denk dat ik vanaaf vroeg naar bed ga. Heb al zoveel gedaan vandaag en zit nu een beetje in te storten
@XM: Hopelijk valt het allemaal mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |