Deadline is 'voor ik naar Leeds ga' en ik zou nog een prefinal version inleveren maar daarvoor is geen deadline afgesproken en ik wou die versie eigenlijk half augustus af hebben... Persoonlijke deadlines werken bij mij niet geloof ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Sts het volgende:
[..]
Is de deadline heel dichtbij? Soms helpt het om een dagje iets héél anders te gaan doen, wat betreft de rode lijn enzo. Had je zus er nog naar gekeken? In ieder geval succes!
Ik heb eigenlijk nog 2 maanden nodig ipv 1 maand voor ik vertrek. Als ik weer een beetje rustig ben, ga ik mijn directe begeleiders daar eens mailen wat ze nu precies van mij verwachten, want ik geloof niet dat ik het nog trek om nadat dat stomme verslag af is, twee vakken in twee weken zelfstandig in mijn hoofd te stampen terwijl ik formulieren en bagage regel en een feestje geef en en en...
Klinkt als een plan! Fijn, zo'n zus. Hier moet het vriendje het ontgeldenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Deadline is 'voor ik naar Leeds ga' en ik zou nog een prefinal version inleveren maar daarvoor is geen deadline afgesproken en ik wou die versie eigenlijk half augustus af hebben... Persoonlijke deadlines werken bij mij niet geloof ikZus heeft mn gemekker aangehoord en erover praten helpt altijd bij mij! Ze gaat de prefinal version wel lezen en we hebben elkaar nu de deadline van maandagavond opgelegd, zodat we dinsdag samen kunnen gaan relaxen
![]()
Crisis2 vakken in 2 weken? Dat kan ook helemaal niet toch! Idd maar even overleggen, misschien zijn ze coulant
Dat is toch ergens in de 40 graden celsius? Lijkt me iets te veel van het goede jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:38 schreef P.F. het volgende:
Ik kreeg vanochtend op mijn telefoon een weeralarm voor SF, vriendje klaagde dat het daar geen zomer was, het wordt 110!!!!!!! Degrees in de stad. Omg
Hier in Nederland hebben we ook wel eens nachten meegemaakt dat het niet onder de 25 graden kwam.... en dat het vroeg in de ochtend al richting de 28 graden gingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:42 schreef P.F. het volgende:
Ja 43, het is daar nu ochtend en al 22 graden
http://www.buienradar.nl/(...)=24&uur=16&minuut=40quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:44 schreef Swietje het volgende:
Jeeetje. 43 graden is zelfs mij te gekAl heb ik dat nu liever dan dit druilerige weer in Nederland.
Het klimaat is daar ook vrij vochtig en er hangt ook vaak een hardnekkige mist. Op mijn foto's van de Golden Gate brug zie je de bovenkant niet.....dus 43 graden lijkt me er geen pretje!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:50 schreef loveli het volgende:
43 graden in SF zal anders zijn dan in NL, maar toch... Ben heel blij voor de BF dat ze daar overal airco hebben.
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:04 schreef Viking84 het volgende:
Oeh ik háát het UWV.
Plus: ik ben nu nóg gemotiveerder om die baan te krijgen.
Pardon?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |