Ik moet binnenkort ook weer, als ze mn pasfoto bij de gemeente afkeurenquote:
Gewoon proberen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:39 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet binnenkort ook weer, als ze mn pasfoto bij de gemeente afkeuren. Want ik wil dezelfde als 3 jaar geleden en hij moest ongebruikt zijn ofzo? Maar mijn hoofd is niet veranderd verder, en mensen schatten me toch nog steeds 16! Dus het kan best vind ik.
Dat dusquote:
Oh leuk, dan lijk ik vast 12 ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Co weet ergens een geweldig verjongend pasfotohokje! Toch?
Goed idee, wanneer?quote:
Ouder/vrouwelijker kleden (blouse, kokerrok, nette broek), wat make-up, haren in een "kapsel" (niet pittigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:48 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh leuk, dan lijk ik vast 12 ofzo.
Maar serieuze vraag, wat kan ik doen om er wat ouder uit te zien?Ik heb niet het idee dat make-up veel doet, en zelfs in neutrale kleding (pak bij taekwondo) lijk ik minstens 4 jaar jonger dan ik ben. Het jonger schatten begint een beetje vervelend te worden
.
Ik ga mee!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Wanneer was dat ook alweer?quote:
Van mij mag je!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:08 schreef Merel het volgende:
Ik wil m'n de meneer zeggen dat ik van 'm hou ik dat ik 'm mis. Maar dat kan/hoort niet meer. Dus nu zit ik foto's van 'm te googelen. Gut wat ben ik ongesteld, emotionele onzin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |