SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet er eerst een 8 van maken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb armbanden die kleiner zijnIk ben nu helemaal misselijk
Hier ook ontzettend, echt 2 seconden tussen flits en donder of zo!quote:
Ja ik ben gewoon misselijk van het idee dat ik 3 weken met een armband in mijn buik loop. Nou ja, beter dan een babyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:31 schreef conleche het volgende:
[..]
Je moet er eerst een 8 van maken.
Romantisch, met je vriendje Mark?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef Viking84 het volgende:
Hier onweert het ook.
Spannend!
En we gaan vanavond een filmpje kijken samen.
Het is voor mij een buitenkansje om in de randstad terecht te komen. Ik ben nu aan het solliciteren en vind bijna alleen maar banen in Utrecht, Amsterdam, Den Haag etc. Op gesprek gaan is nu een hele wereldreis en dat wordt veel eenvoudiger straks. Als ik daar toch ergens ga werken, kan ik er net zo goed alvast naar toe gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:06 schreef loveli het volgende:
[..]
Neem je Mark mee als je gaat verhuisen?
En sterkte voor XM! Hoop dat het meevalt.
Ja dát is zo'n feestquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:36 schreef _aurum_ het volgende:
als ik dit soort dingen lees dan ben ik weer blij dat ik een spiraaltje heb
Naja, ieder zijn mening, maar ik heb 'm nu zo'n 7 jaar en eigenlijk probleemloos. Kijk op tegen de dag dat ie er een keer uit moetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja dát is zo'n feest.
Ik ben blij dat ik gewoon de pil heb.
Vandaag voor het eerst sinds lang een lijstje zonder snoep of snacks.
O: yoghurt met brambozen
L: twee boterhammen met pindakaas
T: twee droge boterhammen
T: halve meloen
D: farfalle met courgette, paprika, champignons, spinazie
Nee, dat doet meneer andersom ook niet voor mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:50 schreef neen het volgende:
Haalt viking ook altijd drinken voor je als je voetbal kijkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |