abonnement Unibet Coolblue
pi_85638877
quote:
OUD-BEIJERLAND, dinsdag

„Achttien jaar van mijn leven heb ik vergooid door met een Poolse vrouw te trouwen. Van het kind dat we samen kregen, ben ik de biologische vader niet. Ik zit verstrikt in één groot web van leugens en bedrog. Daarom wil ik iedereen waarschuwen: sla niet maar zo een buitenlandse dame aan de haak!

Internationaal vrachtwagenchauffeur Leen Resoort (58) uit Oud-Beijerland zit er helemaal doorheen. Vorig jaar scheidde hij officieel van zijn Poolse echtgenote M.D. „Ik ben zo ontzettend belazerd, ik wil mijn verhaal aan iedereen vertellen.

We schrijven begin jaren negentig. Nadat Leens huwelijk op de klippen was gelopen, stortte de volbloedtrucker zich met zijn hele ziel en zaligheid op het werk. „Rond 1990 was dat. Ik reed in die tijd veel op Rusland. Op een avond parkeerde ik m’n wagen in het Poolse dorpje Siedlce, de laatste stop voor Rusland. Ik had daar een plek voor de nacht. Je kunt daar lekker douchen en er is vaak goeie livemuziek.





Voor 50 mark

Maar Poolse nachten zijn donker en de eenzaamheid slaat wel eens toe als je zo lang van huis bent. „Ik zeg het maar gewoon eerlijk, vertelt Leen, „ik ’kocht’ M. voor de nacht, voor 50 mark van een taxichauffeur. Maar er gebeurde meer dan alleen iets lichamelijks. We raakten aan de praat. Ze vertelde dat ze allerlei ellende had meegemaakt. Ze was getrouwd geweest, had twee dochtertjes, noem maar op. Er ontstond een hechte vriendschap tussen ons tweeën.

„Zodra het maar even kon, ging ik met mijn wagen naar haar toe. Of zij kwam hierheen. Resoort kon z’n geluk niet op, toen M. zwanger bleek te zijn. „Op 24 april 1991 is Danny geboren. We zijn getrouwd op 5 december 1991.

Maar na vier jaar kreeg de Poolse bruid heimwee. „Dus ben ik met haar meegegaan naar haar moederland, waar we van 1995 tot 1999 hebben gewoond. Vanaf toen ben ik gaan merken dat er van alles en nog wat aan de hand was. Ik vond verschillende keren visitekaartjes van vreemde heren. Ze ontkende dat er iets aan de hand was, beweert Resoort.

Toen het echtpaar in 1999 terugkeerde naar Oud-Beijerland leken de problemen even verdwenen. „Maar dat was dus een illusie, zegt Leen Resoort. „Ik ben vanwege mijn beroep natuurlijk veel van huis, en ik hoorde via een buurman dat ze met een kerel lag te rommelen.”

Tot overmaat van ramp werd Leen door buren ingefluisterd dat Danny totaal niet op hem leek.

Dat was de spreekwoordelijke druppel voor trucker Leen. Hij tovert wat papieren tevoorschijn. „Kijk, ik heb toen een dna-test aangevraagd. Ik heb wat wangslijm bij Danny afgenomen en dat opgestuurd naar een instituut in Roosendaal. De uitslag: honderd procent zeker weten dat ik niet de vader van deze jongen ben. M. woont nu elders in Nederland, samen met haar zoon Danny. Ze ontkent overigens de beweringen van Leen Resoort: „Mijn ex-man heeft achter onze rug om een dna-test aangevraagd, dat is op zich al achterbaks. Alles wat deze man u vertelt, is gelogen.

Op 7 december van het afgelopen jaar scheidden Leen Resoort en M. „Zij wilde ook nog 1400 euro alimentatie per maand hebben.

„Maar die eis is afgewezen, zegt Resoorts advocaat mr. Van der Schuil van Brussaard Advocaten te Oud-Beijerland. „Ik heb de dna-papieren ook gezien. Het is zijn woord tegen het hare.

Ondertussen heeft Leen zich weer op het liefdespad begeven, zij het zeer voorzichtig. Geen Poolse. „Een hele gezellige dame. Ze is weduwe. Binnenkort komt ze hierheen om nader kennis te maken.
bron

Koekje van eigen deeg. Hij haar eerst gebruiken en zij die hetzelfde terug doet. Ik heb er geen medelijden mee met z'n 'sla niet zo maar een buitenlandse dame aan de haak' :') .

Ondertussen heeft ie weer een vrouw uit het buitenland gehaald. Maar geen Poolse hoor :') .
pi_85638933
Je hebt het wel over de ouders van Danny hoor

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 25-08-2010 14:43:40 ]
Flauw he?
  Moderator dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:52:43 #3
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85639005
Godallemachtig, is het nu zo triest met de dagblad pers dat men dit soort triviale onzin publiceert?

WTF is hier nieuws aan? Tokkie voelt zich belazerd door vrouw die hij kocht?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:54:54 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85639074
:') Dit overstijgt zelfs het niveau van het standaard komkommernieuws. Wat is de nieuwswaarde van een vechtscheiding :?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:54:56 #5
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_85639075
Net goed hoor. Als je beetje verstand hebt weet je als je een wijf uit het oostblok of azie haalt dat ze een kerel stroop rond de mond smeren om zo naar het westen te komen. Erna worden die kereltjes opgelicht, beduvelt en voor de gek gehouden en dan is het janken geblazen. Net goed voor die sukkels.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_85639084
Eens een hoer...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:56:46 #7
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_85639131
Hehe trouwen met een hoer :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:59:03 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85639187
-

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 25-08-2010 13:45:26 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:59:35 #9
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_85639203
quote:
Tot overmaat van ramp werd Leen door buren ingefluisterd dat Danny totaal niet op hem leek.
Dat had ie zelf nog niet door?
pi_85639217
wat wil je dan ook als je haar "koopt", :')
dan is het ook lekker betrouwbaar zeker..
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_85639233
Domme aap.
pi_85639247
quote:
Ondertussen heeft Leen zich weer op het liefdespad begeven....
Binnenkort komt ze hierheen om nader kennis te maken.
:')
pi_85639394
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:00 schreef Feeeeble het volgende:

[..]

:')
Het zal een vrouw uit Oekraïne ofzo zijn. Alsof de vrouwen daar dan beter zouden zijn :') .
pi_85639398
Leen 'niet zo luxe' Resoort
pi_85639555
Eigenlijk is dit gewoon van beide personen dom....
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_85639811
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat had ie zelf nog niet door?
_O-
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:21:33 #17
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_85639836
Helemaal daarheen rijden om er 1 op te halen terwijl je ze gewoon met een container thuis kunt laten bezorgen :')
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_85639905
Ach, ieder heeft recht op zijn eigen on-geluk.
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_85639977
Kerels die denken dat vrouwen uit minder ontwikkelde landen zelf ook minder ontwikkeld zijn :')
know'm sayin?
×
word? word.
pi_85640191
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef alors het volgende:
Kerels die denken dat vrouwen uit minder ontwikkelde landen zelf ook minder ontwikkeld zijn :')
Precies ja :D.
pi_85640585
Dat kan ook met een Nederlandse vrouw gebeuren, dan schelden ze elkaar ook verrot

De waarheid zal wel in het midden liggen, ze is toch wel 18 jaar bij hem gebleven.
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85641131
Wat een slet en wat een sukkel :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:01:11 #23
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85641189
En ergens verdient zo'n boy het weer wel, denken dat je met zo'n dikke pens een slanke blonde sensueel kunt scoren. Vanaf het begin is duidelijk dat het om de chartale middelen gaat. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85641212
Even twee vraagjes.

quote:
Op 7 december van het afgelopen jaar scheidden Leen Resoort en M. „Zij wilde ook nog 1400 euro alimentatie per maand hebben.

„Maar die eis is afgewezen, zegt Resoorts advocaat mr. Van der Schuil van Brussaard Advocaten te Oud-Beijerland. „Ik heb de dna-papieren ook gezien. Het is zijn woord tegen het hare.
- Is Leen niet sowieso verplicht om haar partneralimentatie te geven, ze zal nu wel werkloos zijn?
- Als Leen het kind heeft erkend in 1991, doet het er voor de kindalimentatie dan nog toe of hij wel of niet de biologische vader is?Erkend=erkend.
pi_85641341
Die kerel mag blij zijn dat hij over haar heen mocht met zijn grafkop.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  User die je het meest gemist hebt 2022 dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:22:20 #26
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85646366
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Radio-silence het volgende:
Hehe trouwen met een hoer :')
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85646938
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef Wokkel het volgende:
Even twee vraagjes.
[..]

- Is Leen niet sowieso verplicht om haar partneralimentatie te geven, ze zal nu wel werkloos zijn?
- Als Leen het kind heeft erkend in 1991, doet het er voor de kindalimentatie dan nog toe of hij wel of niet de biologische vader is?Erkend=erkend.
Volgens mij zijn ze juist gescheiden omdat ze niet werkloos bleek te zijn.
pi_85646948
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef alors het volgende:
Kerels die denken dat vrouwen uit minder ontwikkelde landen zelf ook minder ontwikkeld zijn :')
Volgens mij is dit vaak ook wel het geval hoor.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:33:43 #29
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85646950
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef BansheeBoy het volgende:
En ergens verdient zo'n boy het weer wel, denken dat je met zo'n dikke pens een slanke blonde sensueel kunt scoren. Vanaf het begin is duidelijk dat het om de chartale middelen gaat. :{

:{²
Heb je ook die kop van hem gezien. :')
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:49:47 #30
171161 Bellatrix
video et taceo
pi_85647597
Sukkel. :')
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_85652311
En nu is het een ouwe hoer met zijn centen :)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:42:27 #32
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85652454
zou het geen vrouw zijn uit een ander dorp in Nederland?

of doe ik nu naief? :')
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:47:49 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_85652677
Als je een of andere hoer uit Polen haalt vraag je er ook wel een beetje om he. :')
pi_85652771
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:42 schreef Foksnor het volgende:

ze is toch wel 18 jaar bij hem gebleven.
tja, toch wel makkelijk dat hij elke maand zijn salaris met haar deelde....
Innocent Bystander.
pi_85652909
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een slet en wat een sukkel :')
Niet om dit goed te praten maar als ik hoor hoe de Nederlandse tiener meisjes zich laten uitwonen voor wat prepaid tegoed of een spijkerbroek... Zeg maar niks dan.
pi_85653012
Een enkele Noordpool voor deze filister.
pi_85653255
Je ziet het aan zijn redeneringen zo dat het een mongolito first class is. :')
pi_85653668
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Godallemachtig, is het nu zo triest met de dagblad pers dat men dit soort triviale onzin publiceert?

WTF is hier nieuws aan? Tokkie voelt zich belazerd door vrouw die hij kocht?
Ik dacht eerst even dat het een bericht van de Speld was. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_85654196
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:02 schreef Wokkel het volgende:
Even twee vraagjes.
[..]

- Is Leen niet sowieso verplicht om haar partneralimentatie te geven, ze zal nu wel werkloos zijn?
1400 euro alimentatie is toch best veel?
pi_85654242
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef Mylene het volgende:

[..]


1400 euro alimentatie is toch best veel?
Dat was een eis, maar die is afgewezen.
pi_85654470
:D :D :D _O- _O- _O-

Je moet ook hoeren trouwen uit de Oekraine, zijn veel beter dan die verwende Poolse nesten *O*
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_85655194
Polen,Rusland,Filipijnen,Dominicaanse Republiek,Thailand het is allemaal 1 pot nat het draait allemaal alleen om geld.
Wat wel lachwekkend is dat al die domme kerels die in dat soort vrouwen trappen allemaal denken dat zij nou net de uitzondering hebben die niet zo is. :Y
pi_85655267
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:59 schreef BansheeBoy het volgende:
:P
Deze gaat mij vast nog wel eens van pas komen :+

En even over de reacties. Lees het bericht eens.

Trouwens een hoer huwen hoeft niet fout te gaan. Een losbandige hoer is natuurlijk weer vragen om problemen.

En de vrouw heeft volgens mij gewoon recht op alimentatie of ze moeten het zwart op wit hebben staan dat ze hier afstand van heeft gedaan. Ze heeft zelfs recht op een gedeelte pensioen over de jaren dat ze bij hem is geweest. Zou zij hebben gewerkt heeft hij daar ook weer recht op.

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:53 schreef Wijze_appel het volgende:

[..]

Niet om dit goed te praten maar als ik hoor hoe de Nederlandse tiener meisjes zich laten uitwonen voor wat prepaid tegoed of een spijkerbroek... Zeg maar niks dan.
Mja, zo zijn er ook jonge jongens die de bossen in gaan om geld te verdienen (omgerekend voor hetzelfde bedrag als de de broek of het beltegoed van deze meisjes) en daar doen alle kleurtjes aan mee, maar daar hebben we het niet over.

Boeit me niet eens.

Die twee zijn achttien jaar bij elkaar geweest. Ik denk dus dat dat het niet meer is dan een scheiding. Wanneer ik er van moest maken dat het een bewust huwelijk zou zijn geweest om te profiteren had ze beter een andere man kunnen gaan zoeken. Zoveel verdienen die vrachtwagenchauffeurs nu ook weer niet. En meestal blijft een dergelijke vrouw dan ook niet langer bij de man dan nodig is om de juiste papieren te krijgen..

Een gewone scheiding dus.

[ Bericht 2% gewijzigd door sp3c op 25-08-2010 13:46:55 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:02:16 #44
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_85655536
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 17:51 schreef Michelle_2 het volgende:
Polen,Rusland,Filipijnen,Dominicaanse Republiek,Thailand het is allemaal 1 pot nat het draait allemaal alleen om geld.
Wat wel lachwekkend is dat al die domme kerels die in dat soort vrouwen trappen allemaal denken dat zij nou net de uitzondering hebben die niet zo is. :Y
Ligt er wel aan wat voor vrouw je ontmoet, echter als toerist in zon land kom je meestal de verkeerde soort vrouwen tegen (gelukzoekers / prostituees). Het is echter fout om alle vrouwen zomaar over 1 kam te scheren. Dat is vrij kortzichtig.

Ik zie genoeg foute dames met mannen en dat zijn meestal toeristen. Kan ook niet anders want deze soort kom je het makkelijkste tegen. Je zal wat minder snel met "normale"vrouwen in contact komen en zo krijg je een redelijk vertekend beeld.
mai pen rai
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:08:12 #45
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_85655731
Wat een wereldnieuws weer.
Als ik vanavond maar kan slapen na al die opwinding. :')

on-topic: zo'n (Poolse) hoer moet je zo nu en dan een beetje in elkaar rossen; dan luisteren ze wel.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_85655735
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Net goed hoor. Als je beetje verstand hebt weet je als je een wijf uit het oostblok of azie haalt dat ze een kerel stroop rond de mond smeren om zo naar het westen te komen. Erna worden die kereltjes opgelicht, beduvelt en voor de gek gehouden en dan is het janken geblazen. Net goed voor die sukkels.
Mee eens. Heb het al zo vaak gehoord. Eerst helemaal verrukt met hun verovering en maar schelden op westerse vrouwen (omdat ze hem er daar niet zo maar in kunnen douwen). Als het gedonder dan begint, blijven ze ook nog heel lang excuusjes voor der verzinnen totdat het op dit soort situaties uit komt.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:38:46 #47
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_85656611
Die kerel had het bij 1 keertje neuken moeten houden :')
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_85656831
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Gewone vrouwen dus. :')
Net als mannen dus :')
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_85656834
Gelukkig zijn er geen Nederlandse vrouwen die dit doen....die blijven voor eeuwig bij hun man, gaan nooit vreemd en kleden je ook niet financiëel uit bij een scheiding....dat is écht heel erg Pools.
pi_85657078
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:45 schreef Kingstown het volgende:
Gelukkig zijn er geen Nederlandse vrouwen die dit doen....die blijven voor eeuwig bij hun man, gaan nooit vreemd en kleden je ook niet financiëel uit bij een scheiding....dat is écht heel erg Pools.
Het komt in alle culturen voor. En die gaat ook op voor mannen. Het is hier beter geregeld. Vooral ook voor de kinderen.

Wanneer 1 iemand werkt vind ik alimentatie heel normaal. Daar kies je samen voor.

Het is gewoon een optelsom. Werkt alleen de vrouw, moet die alimentatie betalen. Werken ze beiden? Word het inkomen opgeteld en gedeeld. Dan wordt er bekeken wie de kinderen het meeste verzorgt. Dat wordt er een alimentatie uitgedeeld. Wanneer de vrouw dus meer verdient dan de man wordt de alimentatie net zo goed berekend.

We leven hier niet in een land waar jij je vrouw of man kan dumpen aan de weg. Het is dus ook niet zo dat wanneer jij als man of vrouw een laag loon hebt, jij alsnog veel moet betalen.

Ik vind het prima geregeld. De vrouw krijgt ook niet eindeloos die alimentatie en de kinderen tot 21. Vanaf 18 jaar mag je het zelfs op de rekening van de kinderen storten.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 24 augustus 2010 @ 18:57:24 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_85657186
Mannen die poolse of rusische bruidjes importeren zijn het equivalent van meisjes die zo'n leuke lieve trouwe jongen in Antalya hebben ontmoet.
pi_85657272
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Het komt in alle culturen voor. En die gaat ook op voor mannen. Het is hier beter geregeld. Vooral ook voor de kinderen.

Wanneer 1 iemand werkt vind ik alimentatie heel normaal. Daar kies je samen voor.

Het is gewoon een optelsom. Werkt alleen de vrouw, moet die alimentatie betalen. Werken ze beiden? Word het inkomen opgeteld en gedeeld. Dan wordt er bekeken wie de kinderen het meeste verzorgt. Dat wordt er een alimentatie uitgedeeld. Wanneer de vrouw dus meer verdient dan de man wordt de alimentatie net zo goed berekend.

We leven hier niet in een land waar jij je vrouw of man kan dumpen aan de weg. Het is dus ook niet zo dat wanneer jij als man of vrouw een laag loon hebt, jij alsnog veel moet betalen.

Ik vind het prima geregeld. De vrouw krijgt ook niet eindeloos die alimentatie en de kinderen tot 21. Vanaf 18 jaar mag je het zelfs op de rekening van de kinderen storten.
Ik ken de theorie niet, maar de praktijk die ik om me heen zie bij gescheiden stellen is een stuk minder rooskleurig...financiële ellende tot bis zum geht nicht mehr en vooral de kinderen zijn vaak de dupe.

Als 18-21 jarige kun je dan je vader voor het gerecht dagen als ze niet al aan hun verplichtingen voldoen....ja, dat is gezellig en doen kinderen vast met heel veel plezier.

Geen idee wat de leeftijdsgroepen zijn waar jij je dagelijks in beweegt, maar zo rond de 35 waar ik dagelijks in verkeer, zijn scheidingen met kids schering en inslag en werkelijk niemand (man, vrouw of kind) is blij met hoe het geregeld is.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:10:20 #53
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_85657556
;(
Snollebolt
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:11:04 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85657587
ach als ie nu maar gelukkig is...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85657910
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Mannen die poolse of rusische bruidjes importeren zijn het equivalent van meisjes die zo'n leuke lieve trouwe jongen in Antalya hebben ontmoet.
:Y of zo'n 45+ vrouw die zo'n aardige jongen heeft ontmoet die in het plaatselijke asielzoekers centrum woont.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:16:38 #56
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_85663037
Veel zelfingenomen reacties hier. Als of de gemiddelde FOKker het zo goed voor elkaar heeft met de vrouwen.

Deze man erkent dat hij een (domme) fout heeft gemaakt en wil anderen daarvoor waarschuwen. Er zijn helaas nog (te) veel mannen die deze waarschuwing in de wind slaan. Iets met hormonen, eigendunk en naïviteit.
Non possumus non loqui
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:20:46 #57
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85663241
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef Knip het volgende:
Veel zelfingenomen reacties hier. Als of de gemiddelde FOKker het zo goed voor elkaar heeft met de vrouwen.
Nogmaals, op Fok! lopen alleen users rond met:

- een netto salaris van 2500 euro
- een tool van 25 cm.
- flexibele werktijden die ze écht invullen zoals ze zelf willen


:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:27:21 #58
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_85663553
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nogmaals, op Fok! lopen alleen users rond met:

- een netto salaris van 2500 euro
- een tool van 25 cm.
- flexibele werktijden die ze écht invullen zoals ze zelf willen


:{²
En aangezien 70% van de fokkers op wilders stemt, zie daar de tegenstrijdigheid. :D
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_85665187
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nogmaals, op Fok! lopen alleen users rond met:

- een netto salaris van 2500 euro
- een tool van 25 cm.
- flexibele werktijden die ze écht invullen zoals ze zelf willen


:{²
En in de oorlog zouden ze allemaal in het verzet zitten.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:07:24 #60
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85665600
Laat Leen maar schuiven!! *O* *O*
!!! Go 49-ers !!!
pi_85666236
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nogmaals, op Fok! lopen alleen users rond met:

- een netto salaris van 2500 euro
- een tool van 25 cm.
- flexibele werktijden die ze écht invullen zoals ze zelf willen


:{²
Check op minimaal 2 punten, en op het laatste punt bijna 8-)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_85666259
Oja BS, de balkan houd ongeveer 5000 kilo zuidelijker op....
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:25:33 #63
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85666588
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:18 schreef raptorix het volgende:
Oja BS, de balkan houd ongeveer 5000 kilo zuidelijker op....
Ze hebben een gemeenschappelijke oorsprong en zeker cultureel gezien hebben ze veel raakvlakken. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:29:43 #64
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85666846
Er is in principe niks mis met Poolse vrouwen. Maar als jij als 40-jarige kansloze op de huwelijksmarkt een dan 18-jarige blondine haalt, dan kun je op je vingers natellen dat zij in meer dingen geïnteresseerd is dan alleen jouwzelf.

Net als al die mannen van rond de 50 die ene 18-jarige Braziliaanse importeren. Dat gaat ook altijd fout. Je moet je eerst afvragen of zo'n vrouw ook voor jou gekozen zou hebben als ze daarmee niet een verblijfsvergunning + toegang tot jouw financiën gekregen zou hebben.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_85671043
Polen zijn gewoon Marokaan 2.0
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:10:00 #66
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_85676231
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef LXIV het volgende:
Er is in principe niks mis met Poolse vrouwen. Maar als jij als 40-jarige kansloze op de huwelijksmarkt een dan 18-jarige blondine haalt, dan kun je op je vingers natellen dat zij in meer dingen geïnteresseerd is dan alleen jouwzelf.

Net als al die mannen van rond de 50 die ene 18-jarige Braziliaanse importeren. Dat gaat ook altijd fout. Je moet je eerst afvragen of zo'n vrouw ook voor jou gekozen zou hebben als ze daarmee niet een verblijfsvergunning + toegang tot jouw financiën gekregen zou hebben.
Typische Nederlandse mentaliteit, hier krijg je makkelijk vrouwen die 10-20 jaar jonger als je zijn omdat dat in deze cultuur veel normaler is. Je kan niet alles meten aan je Nederlandse cultuur. Die gaan niet gelijk met een ander aan de haal (tenzij je wel het type treft die het voor je geld doet zoals de meeste toeristen die tegenkomen).

Het leeftijdsverschil moet niet te extreem worden zoals 50 met 18, maar 50 met 30 zie je hier genoeg zonder veel problemen. Natuurlijk telt je geld altijd wel wat mee. Maar dat is altijd zo zelfs in Nederland ik neem aan dat een bijstandstrekker moeilijker een vriendin krijgt als een miljonair.

Het probleem beging met toeristen die dames (vaak bar dames of hoertjes) ontmoeten, daar kan je zowat vergif op innemen dat het fout gaat. Echter er zijn ook normale vrouwen alleen die vind je een stuk moeilijker op je 3 weken vakantie.
mai pen rai
pi_85677331
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:10 schreef niet_links het volgende:

[..]
Het leeftijdsverschil moet niet te extreem worden zoals 50 met 18, maar 50 met 30 zie je hier genoeg zonder veel problemen. Natuurlijk telt je geld altijd wel wat mee. Maar dat is altijd zo zelfs in Nederland ik neem aan dat een bijstandstrekker moeilijker een vriendin krijgt als een miljonair.

Tatjana Simic komt altijd toevallig eenzame miljonairs tegen die lopen te wandelen in de PC Hooftstraat
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85677376
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:10 schreef niet_links het volgende:

Het probleem beging met toeristen die dames (vaak bar dames of hoertjes) ontmoeten, daar kan je zowat vergif op innemen dat het fout gaat. Echter er zijn ook normale vrouwen alleen die vind je een stuk moeilijker op je 3 weken vakantie.
Ja, en die gaan ook niet met de eerste de beste loser uit het westen mee, dus dat kunnen ze ook wel vergeten.
pi_85678682
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:20 schreef BansheeBoy het volgende:

Nogmaals, op Fok! lopen alleen users rond met:

- een netto salaris van 2500 euro
- een tool van 25 cm.
- flexibele werktijden die ze écht invullen zoals ze zelf willen

Je weet dat jij nu claimt aan deze drie criteria te voldoen? ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:43:14 #70
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_85680006
Die gek trouwt met een prostituee die hij bezoekt, en dan verwacht hij ook nog dat ze hem trouw is? :') Allemachtig.

Dit heeft niets met te maken met ''buitenlandse'' vrouwen, maar meer dat je niet met een vrouw die ''in het leven zit'' moet trouwen als je zeker wil zijn dat al je kinderen echt van jou zijn.
pi_85680167
Ach, hij had ook met een hoofddoek kunnen trouwen, dan was hij nu dood geweest.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 25 augustus 2010 @ 10:58:47 #72
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85680547
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:29 schreef LXIV het volgende:
Er is in principe niks mis met Poolse vrouwen. Maar als jij als 40-jarige kansloze op de huwelijksmarkt een dan 18-jarige blondine haalt, dan kun je op je vingers natellen dat zij in meer dingen geïnteresseerd is dan alleen jouwzelf.

Net als al die mannen van rond de 50 die ene 18-jarige Braziliaanse importeren. Dat gaat ook altijd fout. Je moet je eerst afvragen of zo'n vrouw ook voor jou gekozen zou hebben als ze daarmee niet een verblijfsvergunning + toegang tot jouw financiën gekregen zou hebben.
Maar hier is het nog veel erger: volgens het bericht had hij haar oorspronkelijk voor 50 euro besteld als hoer en is toen verliefd geworden. Dan weet je toch wat je in huis haalt.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_85680818
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:02 schreef Foksnor het volgende:

[..]

Tatjana Simic komt altijd toevallig eenzame miljonairs tegen die lopen te wandelen in de PC Hooftstraat
Tatjana en haar Ronny Rosenbaum. Hij is 61 jaar en miljonair. Ze gaan binnenkort trouwen.



pi_85680858
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef bijdehand het volgende:
Ach, hij had ook met een hoofddoek kunnen trouwen, dan was hij nu dood geweest.
Met een hoofddoek trouwen?
Of een pet, lekker stoer.
pi_85680879
misschien moet je ze dan alleen in huis halen als je jezelf realiseert dat ze een hoer is en dan samen een poosje plezier maken, soort van leasehoer

Dan weet je beiden van te voren de einddatum en de kosten.
De kosten zullen bij een importhoer zeker lager zijn dan bij een autochtone en ook lager dan een trouwdrama
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85680906
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef Mylene het volgende:

[..]


Tatjana en haar Ronny Rosenbaum. Hij is 61 jaar en miljonair. Ze gaan binnenkort trouwen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Maar ja, Tatjana is nu ook niet meer de jongste. Hoe oud is ze eigenlijk, tegen de 45 ook al? Dan is 61 toch helemaal niet zo oud?
pi_85680992
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ja, Tatjana is nu ook niet meer de jongste. Hoe oud is ze eigenlijk, tegen de 45 ook al? Dan is 61 toch helemaal niet zo oud?
De laatste berichten zijn dat het alweer over is,
Tatje is ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken hoor.
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85681359
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Maar ja, Tatjana is nu ook niet meer de jongste. Hoe oud is ze eigenlijk, tegen de 45 ook al? Dan is 61 toch helemaal niet zo oud?
Maar de grote vraag, waarop iedereen het antwoord al weet, is, of ze ook zo verliefd zou zijn als het over een vuilnisman zou gaan.
  User die je het meest gemist hebt 2022 woensdag 25 augustus 2010 @ 11:39:33 #79
78918 SeLang
Black swans matter
pi_85681988
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:06 schreef Mylene het volgende:

[..]


Tatjana en haar Ronny Rosenbaum. Hij is 61 jaar en miljonair. Ze gaan binnenkort trouwen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Die Tatjana is 47 dus dat is nauwelijks een leeftijdsverschil
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:42:47 #80
229392 Lemans24
dé ervaringsdeskundige
pi_85682143
Detail: Er staat 'pik' rechtsboven haar hoofd op de eerste foto in het artikel.

Nu is hij op z'n pik getrapt en liep z'n pik achterna, maar of het bewust is gedaan?
pi_85682676
Ik ben blij om te zien dat een man die lelijk, eenzaam en verdrietig is, maar een goed hart lijkt te hebben, toch aan een mooie vrouw is kunnen komen.

Zonde dat zij hem zo misbruikt heeft. Net alsof alle Poolse vrouwen zo zijn. :') En dan de berichten van de FOK!wijven: HOEREN :')

Alsof je een islamitische moeder haar nog onbesneden dochter ziet uitschelden omdat ze nog niet "rein" genoeg is. :') :') :') :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85683084
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:21 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Maar de grote vraag, waarop iedereen het antwoord al weet, is, of ze ook zo verliefd zou zijn als het over een vuilnisman zou gaan.
Nee, natuurlijk niet. Maar ken jij een BN-er die met een vuilnisman is?

Maar ze lijkt me ook geen makkelijke nee. En heeft ze nooit geen kinderen kunnen krijgen ofzo? Ze ziet er trouwens wel nog goed uit voor haar leeftijd!
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 12:07:36 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85683110
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:56 schreef El_Matador het volgende:
Ik ben blij om te zien dat een man die lelijk, eenzaam en verdrietig is, maar een goed hart lijkt te hebben, toch aan een mooie vrouw is kunnen komen.
Ben jij nou echt zo naief? Goed hart? Een gast die een vrouwtje 'koopt' voor een paar euro's? Echt?

quote:
Zonde dat zij hem zo misbruikt heeft. Net alsof alle Poolse vrouwen zo zijn. :') En dan de berichten van de FOK!wijven: HOEREN :')
Ja nou, goh...ik heb meer het idee dat beide partijen geen hoogstaande motieven hadden/hebben.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_85686211
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 12:07 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ben jij nou echt zo naief? Goed hart? Een gast die een vrouwtje 'koopt' voor een paar euro's? Echt?
Ik neem aan dat de vertaling brak is en dat hij zich voor 40 mark heeft laten afzuigen. Sja, niet mijn ding, maar als je nooit een vrouw hebt gehad, een begrijpelijke keuze.

En na de betaling van dat geld bleek achter het goedkope hoertje een mens met levenservaring schuil te gaan. En zo zijn zij beiden tot elkaar gekomen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85686493
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik neem aan dat de vertaling brak is en dat hij zich voor 40 mark heeft laten afzuigen. Sja, niet mijn ding, maar als je nooit een vrouw hebt gehad, een begrijpelijke keuze.

En na de betaling van dat geld bleek achter het goedkope hoertje een mens met levenservaring schuil te gaan. En zo zijn zij beiden tot elkaar gekomen.
Ja, en hij heeft er zo'n wijze les van geleerd dat hij er weer een over laat komen waar het zo goed mee klikt. Volgens de laatste zin in de OP komt ze binnenkort over zodat ze nader kennis met elkaar kunnen maken! _O-
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 13:55:38 #86
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85687425
beetje schoongemaakt

anyways, de goede man huurt een dame voor minder dan 50 euro en denkt/gelooft gelijk dat het kind van hem is als mevrouw even later zwanger raakt ... vervolgens begint hij te twijfelen omdat de buurman het kind niet op hem vind lijken?

mweh, ik geloof hem voor geen meter ... wanneer heeftie zijn nieuwe bruidje voor het eerst afgehuurd?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 13:58:11 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85687533
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die Tatjana is 47 dus dat is nauwelijks een leeftijdsverschil
geloof ook niet dat Tatjana 'het' nog om het geld moet doen eerlijk gezegd

ik ga er vanuit dat die vrij lekker kan leven zonder dr miljonair en anders gun ik het haar van harte O+
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 14:41:07 #88
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85689300
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, en hij heeft er zo'n wijze les van geleerd dat hij er weer een over laat komen waar het zo goed mee klikt. Volgens de laatste zin in de OP komt ze binnenkort over zodat ze nader kennis met elkaar kunnen maken! _O-
Ik ken iemand die een vrouwtje uit Brazilië heeft laten overkomen, in gemeenschap van goederen met haar getrouwd is. Zat de hele dag bij haar Braziliaanse vrienden in Amsterdam, eiste na 3 jaar de helft van zijn bedraf van 5 miljoen op en ging in A-dam wonen met een landgenoot zonder verblijfsvergunning.

Toch een nieuwe gehaald. 'Deze is heel anders'
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_85689967
Het is zo grappig he. Al die veroordelingen over "mannen die een vrouwtje halen"... :')

Alsof iedere man die zijn liefde in het buitenland vindt, een hoerenloper is ofzo. Of een man zonder gevoelens.

Vaak zijn het lelijke, kalende, slecht verzorgde mannen met laagbetaalde banen die in Nederland helaas niet de liefde kunnen vinden die ze zo zoeken. Als zij die liefde vinden in het buitenland, wat is daar dan mis mee? Waarom toch die afgunstige reacties?

En ja, er zitten ook klootzakken bij. En ja er zitten ook onbetrouwbare wijven bij.

Maar het algemene verhaal is gewoon niks mis mee.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:05:25 #90
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85690290
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:41 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een vrouwtje uit Brazilië heeft laten overkomen, in gemeenschap van goederen met haar getrouwd is. Zat de hele dag bij haar Braziliaanse vrienden in Amsterdam, eiste na 3 jaar de helft van zijn bedraf van 5 miljoen op en ging in A-dam wonen met een landgenoot zonder verblijfsvergunning.

Toch een nieuwe gehaald. 'Deze is heel anders'
Wat een sukkel! Als je rijk bent ga je toch niet in gemeenschap van goederen trouwen? Dan ben je wel echt dom bezig _O-

Die knakker die Frasier speelt is nu voor de 3e keer gescheiden, 3x getrouwd in gemeenschap van goederen. Deze laatste keer mag hij de helft van z'n 80 miljoen dollar weggeven _O-
pi_85690324
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:05 schreef slashdotter3 het volgende:

[..]

Wat een sukkel! Als je rijk bent ga je toch niet in gemeenschap van goederen trouwen? Dan ben je wel echt dom bezig _O-

Die knakker die Frasier speelt is nu voor de 3e keer gescheiden, 3x getrouwd in gemeenschap van goederen. Deze laatste keer mag hij de helft van z'n 80 miljoen dollar weggeven _O-
Domme onzekere mannen met geld houd je altijd. :s)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 15:33:02 #92
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85691335
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Domme onzekere mannen met geld houd je altijd. :s)
Zonder geld ook, die halen hun vrouwtjes uit Oost Europa en Thailand :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:35:13 #93
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85691399
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Het is zo grappig he. Al die veroordelingen over "mannen die een vrouwtje halen"... :')

Alsof iedere man die zijn liefde in het buitenland vindt, een hoerenloper is ofzo. Of een man zonder gevoelens.

Vaak zijn het lelijke, kalende, slecht verzorgde mannen met laagbetaalde banen die in Nederland helaas niet de liefde kunnen vinden die ze zo zoeken. Als zij die liefde vinden in het buitenland, wat is daar dan mis mee? Waarom toch die afgunstige reacties?

En ja, er zitten ook klootzakken bij. En ja er zitten ook onbetrouwbare wijven bij.

Maar het algemene verhaal is gewoon niks mis mee.
Eens en oneens. Ik vind dat Nederlandse/Westerse mannen het helemaal zelf moeten weten als ze hun vrouw uit het buitenland willen halen. Ergens snap ik het wel, oostblok/aziatische vrouwen zijn vaak hardewerkender, klagen minder en gedragen zich vaak op en top vrouw.


Aan de andere kant is het vragen om problemen, heb verhaal gehoord van een Nederlandse man die ene importbruidje uit de Philipijnen had gehaald (natuurlijk 20 jr. jonger) die na een paar uitgepoepe kinderen ervandoor ging met zijn spullen en geld, en de kinderen achterliet. Tja, de meeste van die importbruiden gaat het nou eenmaal om het geld. Die hoeven dan ook niet persé een hunk, maar een Westerse man van 1,60 met een flinke grijzen baard is alang oke (zolang ze maar naar het westen kunnen komen) ^O^
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85691616
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef BruinBeertje het volgende:

[..] oostblok/vrouwen zijn vaak hardewerkender, klagen minder en gedragen zich vaak op en top vrouw.
Dat zeker
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85691881
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Eens en oneens. Ik vind dat Nederlandse/Westerse mannen het helemaal zelf moeten weten als ze hun vrouw uit het buitenland willen halen. Ergens snap ik het wel, oostblok/aziatische vrouwen zijn vaak hardewerkender, klagen minder en gedragen zich vaak op en top vrouw.
[ afbeelding ]

Aan de andere kant is het vragen om problemen, heb verhaal gehoord van een Nederlandse man die ene importbruidje uit de Philipijnen had gehaald (natuurlijk 20 jr. jonger) die na een paar uitgepoepe kinderen ervandoor ging met zijn spullen en geld, en de kinderen achterliet. Tja, de meeste van die importbruiden gaat het nou eenmaal om het geld. Die hoeven dan ook niet persé een hunk, maar een Westerse man van 1,60 met een flinke grijzen baard is alang oke (zolang ze maar naar het westen kunnen komen) ^O^
Daar ben je als man zelf bij.

Maar er is een verschil tussen mannen met een normaal relatiepotentieel en de behoeftige mannen die nog nooit een relatie hebben gehad, zoals zoveel van die "lelijke" mannen die "een vrouwtje halen". Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze verkeerd handelen in een relatie, omdat ze in de 20 jaar ervoor nooit een gehad hebben, zoals jij en ik wel.

Ja, ze zijn dom, kiezen voor goedkoop, sexy en makkelijk, maar het is een heel makkelijk verwijt van jonge niet onknappe FOK!kers die wel relaties aan kunnen gaan aan een deel van Nederland dat dat niet kan.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:54:02 #96
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85692115
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar ben je als man zelf bij.

Maar er is een verschil tussen mannen met een normaal relatiepotentieel en de behoeftige mannen die nog nooit een relatie hebben gehad, zoals zoveel van die "lelijke" mannen die "een vrouwtje halen". Je kan het ze moeilijk kwalijk nemen dat ze verkeerd handelen in een relatie, omdat ze in de 20 jaar ervoor nooit een gehad hebben, zoals jij en ik wel.

Ja, ze zijn dom, kiezen voor goedkoop, sexy en makkelijk, maar het is een heel makkelijk verwijt van jonge niet onknappe FOK!kers die wel relaties aan kunnen gaan aan een deel van Nederland dat dat niet kan.
ik ben geen man hoor ... -O-

In iedergeval kan ik het begrijpen als ze hier niet kunnen vinden en dan maar uit het buitenland. Toch kunnen ze van te voren weten dat het vaak gewoon misgaat. Sugardaddy's met op-geld-azende sletjes daat mis. Waar praat je dan over in je relatie, wat heb je met elkaar gemeen,? .. niks. Op een keer gaat de sex vervelen en wil je een diepzinnig gesprek, maarja je importbruid is heeft alleen de basisschool afgemaakt en ben je aangewezen op je vrienden bij de biljartclub.

ook de wat mindere knappe mannen in Nederland kunnen Echt wel vrouwen kregen. Niet iedere vrouw gaat alleen achter de Brad-pitt look aan, komop zeg O-)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:56:53 #97
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85692255
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

Ergens snap ik het wel, oostblok/aziatische vrouwen zijn vaak hardewerkender, klagen minder en gedragen zich vaak op en top vrouw.
[ afbeelding ]

Klopt helemaal, maar dat heb je al direct over de grens, in landen als Frankrijk, Italië en zelfs Duitsland zijn vrouwen veel vrouwelijker/minder lelijk. En hoe komt het dat Nederlandse vrouwen zulke kapsones hebben? En minder feminien zijn (mannelijker uitzien, dik, fors, lang, grof gezicht, weinig aandacht aan kleding)?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85692388
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:54 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

ik ben geen man hoor ... -O-
Ben je nou echt zo dom?? :o :')

quote:
In iedergeval kan ik het begrijpen als ze hier niet kunnen vinden en dan maar uit het buitenland. Toch kunnen ze van te voren weten dat het vaak gewoon misgaat. Sugardaddy's met op-geld-azende sletjes daat mis. Waar praat je dan over in je relatie, wat heb je met elkaar gemeen,? .. niks. Op een keer gaat de sex vervelen en wil je een diepzinnig gesprek, maarja je importbruid is heeft alleen de basisschool afgemaakt en ben je aangewezen op je vrienden bij de biljartclub.
Ah, alsof je met buitenlandse vrouwen geen dingen kan delen die dieper gaan dan dat. Jij denkt dat die lelijke mannen geen gevoelige kant hebben en die "sletjes" (hoezo oneerbiedig over medevrouwen lullen :') ) hebben geen diepgang? :') :') :')

Ben je wel es in het buitenland geweest, moppie? :O

quote:
ook de wat mindere knappe mannen in Nederland kunnen Echt wel vrouwen kregen. Niet iedere vrouw gaat alleen achter de Brad-pitt look aan, komop zeg O-)
Vertel dat de hordes eeuwige FOKsingles als Schenkstroop die ook irl bestaan en op hun 40ste nog geen relatie hebben gehad, op wat nachtjes bij de hoeren na.

Je hebt makkelijk lullen. Zij niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85692462
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:56 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Klopt helemaal, maar dat heb je al direct over de grens, in landen als Frankrijk, Italië en zelfs Duitsland zijn vrouwen veel vrouwelijker/minder lelijk. En hoe komt het dat Nederlandse vrouwen zulke kapsones hebben? En minder feminien zijn (mannelijker uitzien, dik, fors, lang, grof gezicht, weinig aandacht aan kleding)?
Duitse vrouwen zijn juist over het algemeen veeeel lelijker en slechter verzorgd dan de Nederlandse. Werkelijk, wat een verschil.

Maar in veel landen letten vrouwen graag op hun uiterlijk. Waarop ze prompt door hun jaloerse Hollandse medevrouwen "sletten" genoemd worden. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:01:58 #100
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85692521
Tsja, je legt in 1990 50 mark neer voor een Poolse prostituee, en je wordt verliefd, vervolgens blijkt ze zwanger te zijn en je bent helemaal blij dat ze zwanger is.

Ik weet niet hoor, hoe naïef ben je als je blij bent als een prostituee zwanger is, en je er ook maar vanuitgaat dat het van jou is?? Ben je dan niet gewoon blij dat je de kans krijgt zoiemand aan je te binden?
En daar heeft hij op gehapt.

Tsja... dat is z'n eigen keuze geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85693104
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:00 schreef El_Matador het volgende:


Maar in veel landen letten vrouwen graag op hun uiterlijk. Waarop ze prompt door hun jaloerse Hollandse medevrouwen "sletten" genoemd worden. :')
Het zijn geen sletten. Ze hebben vaak geen keuze. In veel landen is het bij armere mensen zo dat de mooiste dochter iets met haar uiterlijk moet doen, geld verdienen, waarvan een groot deel naar de familie gaat.

Ik snap mannen die vrouwen uit het buitenland vaak niet zo goed. Die meiden kiezen er dus vaak voor uit armoede en het is vaak moeilijk communiceren met elkaar (bv oost-europese en thaise meiden spreken vaak ook niet goed engels).
Nou ja, het zijn vaak ook typ's die een vrouw willen die goed uitziet, goed kan koken en zorgt dat de krant klaarligt en ze zijn sloffen haalt als ie thuis is van het werken. Vooral niet te veel diepgang (behalve misschien tijdens de seks :') )
Ik denk dat je omgeving en je familie je ook niet zo serieus nemen als je als 50-jarige ineens met een 20 jarige Poolse gaat trouwen.

Voorbeeldje: tijdens mijn werk bij een zeer oude dame thuis stond een foto van haar zoon met een meisje naast zich, elkaar innig omhelzend.
Ik: 'Oh, da's uw zoon, met zijn dochter'
Zij: 'Nee, da's zijn vrouw'

Ook uit Polen dus. Zoon is 60, meisje 23. :')
pi_85693255
Oh ja, en dat zijn trouwens vaak echt geen mannen de nooit een vrouw hebben kunnen krijgen. Maar meer types die wel houden van iets jongs wat afhankelijk van ze is.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:20:34 #103
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85693392
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom?? :o :')
[..]

Ah, alsof je met buitenlandse vrouwen geen dingen kan delen die dieper gaan dan dat. Jij denkt dat die lelijke mannen geen gevoelige kant hebben en die "sletjes" (hoezo oneerbiedig over medevrouwen lullen :') ) hebben geen diepgang? :') :') :')

Ben je wel es in het buitenland geweest, moppie? :O
[..]

Vertel dat de hordes eeuwige FOKsingles als Schenkstroop die ook irl bestaan en op hun 40ste nog geen relatie hebben gehad, op wat nachtjes bij de hoeren na.

Je hebt makkelijk lullen. Zij niet.
Schenkstroop is een trol en aanstellerig. Dat er nog uberhaubt mense in zijn zielige verhaaltjes trappen. Vooral als nederlandse of buitenuitziende man kun je met ene beetje moeite er gewoon goed uitzien. Dus dan hoef je dus niet het internet op om je bruid te zoeken. dat je toevallig je vrouwtje in het buitenland vind of buitenlandse vrouwen te gék vind kan ik begrijpen.
Maar die aanstellerigheid met ''lelijke mannen kiezen daarom importbruiden'' is jankerig gehui;

Ik heb makkelijk lullen? -O- want? ... ik moet ook moeite doen om een leuke vriend/man te vinden. Tuurlijk ik kan ook gewoon een steegie inlopen en de eerste beste zwerver op de bek pakken, maar je begrijpt dat ik óók moeite moet doen net als ieder ander mens. :Y)

En ja, ben al eens in het buitenland geweest. vaak genoeg. En de poolse vrouw uit de OP was gewoon een sletje die uit was op geld. En tuurlijk zijn er genoeg buitenlandse vrouwen waarmee je diepgaande leuke gesprekken kunt voeren (niet de poolse dame uit de OP)
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
pi_85693454
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
Oh ja, en dat zijn trouwens vaak echt geen mannen de nooit een vrouw hebben kunnen krijgen. Maar meer types die wel houden van iets jongs wat afhankelijk van ze is.
Die types heb je OOK.

En je hebt mensen die verliefd worden op iemand in het buitenland.

Ik val totaal niet op Aziatische vrouwen, maar waarom zouden andere mannen dat niet kunnen? Mijn beste maat had een Russische vriendin. Ja, knap, lastig in de omgang, veeleisend enzo. Maar ook de goede kanten.

Gelijk een buitenlandse relatie afkappen omdat het een buitenlander is vind ik nogal kortzichtig.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85693519
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die types heb je OOK.

En je hebt mensen die verliefd worden op iemand in het buitenland.

Ik val totaal niet op Aziatische vrouwen, maar waarom zouden andere mannen dat niet kunnen? Mijn beste maat had een Russische vriendin. Ja, knap, lastig in de omgang, veeleisend enzo. Maar ook de goede kanten.

Gelijk een buitenlandse relatie afkappen omdat het een buitenlander is vind ik nogal kortzichtig.
Doe ik niet hoor.

Maar als er een groot verschil is in leeftijd en ze uit een arm land komt vind ik het toch altijd een beetje zielig. Geen gelijkwaardige relatie enzo.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:26:53 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85693664
Laten we eerlijk zijn;
Mannen die via een relatiebemiddelingsbureau dat zich specialiseert in dames uit de Oekraïne, iemand leren kennen terwijl het ze hier in 45 jaar niet lukt ooit verkering te krijgen, en daar ineens keuze hebben uit tig dames die hem allemaal graag willen, die zijn daar niet ineens God's gift to women omdat hij werkelijk zo geweldig is, maar simpelweg omdat hij voor die dames een manier is om aan hun armoede te ontsnappen.

Geeft verder niets, maar laten we dan niet doen alsof het allemaal wel oprecht is, het is al triest genoeg dat de sukkel van dienst er in trapt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:28:53 #107
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85693747
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:22 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Die types heb je OOK.

En je hebt mensen die verliefd worden op iemand in het buitenland.

Ik val totaal niet op Aziatische vrouwen, maar waarom zouden andere mannen dat niet kunnen? Mijn beste maat had een Russische vriendin. Ja, knap, lastig in de omgang, veeleisend enzo. Maar ook de goede kanten.

Gelijk een buitenlandse relatie afkappen omdat het een buitenlander is vind ik nogal kortzichtig.
IK heb dat trouwens niet gezegd dat nederlandse mannen niet op buitenlandse vrouwen kunnen vallen en verliefd worden. Het gaat in de OP om een op-geld-beluste Poolse dame die een slet was en onbetrouwbaar. Ik ben zelf buitenlandse van oorsprong dus weet echt wel dat veel buitenlandse vrouwen echt wel te vetrouwen zijn. Al zitten dat soort betrouwbare buitenlandse vrouwen niet echt op importbruid-sites.

Vrouwen uit Aziatische landen en oost-bloklanden zijn vaak wat armer. Ze zijn niet allemaal opgevoed op de manier van: kies een goede opleiding, ga werken voor je geld etc etc. Maar eerder zoeken ze dus hun uitvlucht in rijkere westerse mannen.

don't be mad at me ;) ...
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:33:06 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85693937
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:28 schreef BruinBeertje het volgende:
Het gaat in de OP om een op-geld-beluste Poolse dame die een slet was en onbetrouwbaar.
Het gaat in de OP om een sukkel die daar ingetrapt is, en als ze werkelijk alleen maar op geld belust was dan was ze geen 18 jaar met hem getrouwd gebleven, maar had ze hem na 5 jaar ingeruild en toen fijn met een verblijfsvergunning op zak een andere sukkel aan de haak geslagen.

Ik vermoed dat het verhaal in de OP dus vooral gebaseerd is op een hoop nijd van zijn kant, en niet zozeer op de waarheid.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:40:40 #109
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85694278
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat in de OP om een sukkel die daar ingetrapt is, en als ze werkelijk alleen maar op geld belust was dan was ze geen 18 jaar met hem getrouwd gebleven, maar had ze hem na 5 jaar ingeruild en toen fijn met een verblijfsvergunning op zak een andere sukkel aan de haak geslagen.

Ik vermoed dat het verhaal in de OP dus vooral gebaseerd is op een hoop nijd van zijn kant, en niet zozeer op de waarheid.
ja, snap wat je bedoelt, maar dan nog. Beide kanten is het gewoon raar. En de chauffeur in kwestie was niet al te slim
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:03:16 #110
1234 HiZ
Istanbullu
pi_85695244
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het gaat in de OP om een sukkel die daar ingetrapt is, en als ze werkelijk alleen maar op geld belust was dan was ze geen 18 jaar met hem getrouwd gebleven, maar had ze hem na 5 jaar ingeruild en toen fijn met een verblijfsvergunning op zak een andere sukkel aan de haak geslagen.

Ik vermoed dat het verhaal in de OP dus vooral gebaseerd is op een hoop nijd van zijn kant, en niet zozeer op de waarheid.
Ditto, als ze echt zo'n onbetrouwbare hoer was geweest had ze hem na 3 jaar kunnen dumpen (het is alweer 18 jaar terug dat dit gebeurde he) en dan was ze lekker vrij geweest met een Nederlands paspoort en geen lelijke man. Ik heb ook vooral het idee dat hij haar maximaal zwart zit te maken omdat zij 'm gedumpt heeft. Wel schandalig dat de Telegraaf zich voor dat karretje laat spannen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 17:15:40 #111
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85695736
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:03 schreef HiZ het volgende:

[..]

Ditto, als ze echt zo'n onbetrouwbare hoer was geweest had ze hem na 3 jaar kunnen dumpen (het is alweer 18 jaar terug dat dit gebeurde he) en dan was ze lekker vrij geweest met een Nederlands paspoort en geen lelijke man. Ik heb ook vooral het idee dat hij haar maximaal zwart zit te maken omdat zij 'm gedumpt heeft. Wel schandalig dat de Telegraaf zich voor dat karretje laat spannen.
Een detail waar je misschien overheen hebt gelezen: Die 18 jaar is dus ook precies het aantal jaren dat haar zoon Danny oud is. En volgens het verhaal blijkt uit een DNA test dat Danny niet de zoon van hem is (is i.d.d. wel alleen zijn kant van zijn verhaal). Als dit klopt dat heeft ze hem gewoon al die jaren gebruikt en gewacht tot haar zoon meerderjarig werd. Slim van haar, hè! ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperSenseo op 25-08-2010 17:24:54 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85696593
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Een detail waar je misschien overheen hebt gelezen: Die 18 jaar is dus ook precies het aantal jaren dat haar zoon Danny oud is. En volgens het verhaal blijkt uit een DNA test dat Danny niet de zoon van hem is (is i.d.d. wel alleen zijn kant van zijn verhaal). Als dit klopt dat heeft ze hem gewoon al die jaren gebruikt en gewacht tot haar zoon meerderjarig werd. Slim van haar, hè! ;)
Uit Kanye West - Golddigger

"And on the 18th birthday he found out the child wasn't his ..."

Moest er door bovenstaande aan denken :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:11:12 #113
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_85697618
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef Leandra het volgende:
Laten we eerlijk zijn;
Mannen die via een relatiebemiddelingsbureau dat zich specialiseert in dames uit de Oekraïne, iemand leren kennen terwijl het ze hier in 45 jaar niet lukt ooit verkering te krijgen, en daar ineens keuze hebben uit tig dames die hem allemaal graag willen, die zijn daar niet ineens God's gift to women omdat hij werkelijk zo geweldig is, maar simpelweg omdat hij voor die dames een manier is om aan hun armoede te ontsnappen.

Geeft verder niets, maar laten we dan niet doen alsof het allemaal wel oprecht is, het is al triest genoeg dat de sukkel van dienst er in trapt.
Russian bride scams :Y

  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:26:55 #114
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85698106
Leen moet nu de volle mep alimentatie betalen aan zijn Poolse ex _O- _O-

quote:
Wij

Partneralimentatiebetalers willen dat de wet met betrekking tot de partneralimentatie moet wijzigen en
constateren

dat de huidige partneralimentatiewet inclusief de jaarlijkse wettelijke indexatie niet meer van deze tijd is. De tijdsduur is te lang en prikkelt de alimentatie ontvanger niet om economisch zelfstandig te worden. Mijn ex mag de welstand genieten die ze in het huwelijk heeft genoten maar hoe zit het met mijn welstand? De wet moet wijzigen. Niet 12 jaar lang opbouwend maar binnen 8 jaar afbouwend. Volgens mij is de politiek het hier mee eens! Ik ondersteun het gestelde op de site www.referendumalimentatie.nl
en verzoeken

de Tweede Kamer om de partneralimentatie wetgeving op de agenda te plaatsen en zodoende ter discussie te stellen.
was getekend:
quote:
Leen Resoort Breitnerstraat 26 3262 HC Oud Beijerland Int. Chauffeur. Sinds maart 2009 gescheiden van Poolse oplichtster
http://petities.nl/petitie/referendum-alimentatie?page=3
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:30:29 #115
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85698237
Leen is trouwens PVV-er schijnt. Niks mis mee normaal gesproken, maar ik dacht dat ie dan wel tegen het importeren van buitenlandse vrouwtjes zou zijn w/ w/

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 25-08-2010 19:46:37 ]
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:36:07 #116
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85698422
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 11:06 schreef Mylene het volgende:

[..]


Het zal een vrouw uit Oekraïne ofzo zijn. Alsof de vrouwen daar dan beter zouden zijn :') .
Leen zoekt zijn geluk nu in Thailand...

Recente foto als bewijs hier:

Floating Markt in Pattaya, mei 2010

http://en.netlog.com/leen(...)785939&surr=0#photos

Hij heeft ook al vriendinnetjes, gek genoeg eentje uit Thailand en eentje uit Ghana
http://en.netlog.com/leenresoort/myfriends

[ Bericht 8% gewijzigd door RobertoCarlos op 25-08-2010 18:45:53 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_85700481
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:35 schreef BruinBeertje het volgende:


Aan de andere kant is het vragen om problemen, heb verhaal gehoord van een Nederlandse man die ene importbruidje uit de Philipijnen had gehaald (natuurlijk 20 jr. jonger) die na een paar uitgepoepe kinderen ervandoor ging met zijn spullen en geld, en de kinderen achterliet. Tja, de meeste van die importbruiden gaat het nou eenmaal om het geld. Die hoeven dan ook niet persé een hunk, maar een Westerse man van 1,60 met een flinke grijzen baard is alang oke (zolang ze maar naar het westen kunnen komen) ^O^
Er zijn veel vrouwen die het gaat om het geld....dat is niet voorbehouden aan zogenaamde importbruiden.
Kijk om je heen naar succesvolle oudere mannen die met babes aan hun arm lopen die 30 50 jaar jonger zijn....dat gaat ook alleen om het geld.

  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:37:34 #118
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85700621
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er zijn veel vrouwen die het gaat om het geld....dat is niet voorbehouden aan zogenaamde importbruiden.
Kijk om je heen naar succesvolle oudere mannen die met babes aan hun arm lopen die 30 50 jaar jonger zijn....dat gaat ook alleen om het geld.

[ afbeelding ]
Of kijk naar de gemiddelde stervoetballer, die zijn echt niet altijd allemaal moeders mooiste. En laten we maar zwijgen over hun verbale en sociale kwaliteiten... En toch hebben ze allemaal een bovengemiddeld knappe vrouw, maar oeh wat een domme snollen :X
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:38:08 #119
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85700632
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:26 schreef Leandra het volgende:
Laten we eerlijk zijn;
Mannen die via een relatiebemiddelingsbureau dat zich specialiseert in dames uit de Oekraïne, iemand leren kennen terwijl het ze hier in 45 jaar niet lukt ooit verkering te krijgen, en daar ineens keuze hebben uit tig dames die hem allemaal graag willen, die zijn daar niet ineens God's gift to women omdat hij werkelijk zo geweldig is, maar simpelweg omdat hij voor die dames een manier is om aan hun armoede te ontsnappen.
Precies. Voor hen is het niet Leen Resoort maar Last Resort.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:45:14 #120
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85700864
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef Morendo het volgende:

[..]

Precies. Voor hen is het niet Leen Resoort maar Last Resort.
Ik zag niet zo lang gelden op TV (KRO? SBS?) een programma wat ging over 40+ jaar oude vrouw die op vakantie was geweest naar Gambia en daar een 'hunk' van 25 jaar was tegengekomen en vervolgens 'dolverliefd' (righttt :') ) op hem was geworden. Paar maanden daar gewoond, maar ze probeert hem nou hierheen te krijgen. Kom op zeg, de gasten doen het toch ook alleen om een visum :X
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85700891
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Of kijk naar de gemiddelde stervoetballer, die zijn echt niet altijd allemaal moeders mooiste. En laten we maar zwijgen over hun verbale en sociale kwaliteiten... En toch hebben ze allemaal een bovengemiddeld knappe vrouw, maar oeh wat een domme snollen :X
Hehe....om de 1 of andere reden moest ik meteen aan Peter Crouch denken. :P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:46:35 #122
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85700912
Ik heb mijn vrouw ook geïmporteerd. Ze heeft al een tijdje de Nederlandse nationaliteit. En ze is nog bij me. :)

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:47:41 #123
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85700958
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb mijn vrouw ook geïmporteerd. Ze heeft al een tijdje de Nederlandse nationaliteit. En ze is nog bij me. :)

:{²
Dan noemen we jou van nu af van 'Leen'
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:47:41 #124
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85700959
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze heeft al een tijdje de Nederlandse nationaliteit. En ze is nog bij me. :)

:{²
Lijken de kinderen een beetje op jou?
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:49:39 #125
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85701044
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:47 schreef Morendo het volgende:

[..]

Lijken de kinderen een beetje op jou?
Slechte vraag. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85701091
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:45 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik zag niet zo lang gelden op TV (KRO? SBS?) een programma wat ging over 40+ jaar oude vrouw die op vakantie was geweest naar Gambia en daar een 'hunk' van 25 jaar was tegengekomen en vervolgens 'dolverliefd' (righttt :') ) op hem was geworden. Paar maanden daar gewoond, maar ze probeert hem nou hierheen te krijgen. Kom op zeg, de gasten doen het toch ook alleen om een visum :X
Tsja....je weet het niet en ieder individueel geval is weer anders.
Ruim 20 jaar geleden heeft een vriend van me een Thaise vrouw daar uit de gevangenis gekocht gehaald en dat had ook een heel erg hoog zieligheidsgehalte en ik gaf ze maximaal een jaar.

Ondertussen zijn ze ruim 15 jaar getrouwd hebben 2 kinderen en ze spreekt prima Nederlands.
Moet ik wel bij zeggen dat er geen groot leeftijdsverschil is (2 jaar), maar toch....je kunt de liefde van je leven tegenkomen in het (verre) buitenland.
pi_85701139
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:37 schreef SemperSenseo het volgende:

En toch hebben ze allemaal een bovengemiddeld knappe vrouw, maar oeh wat een domme snollen :X
Heb je er wel eens een paar gesproken? Want dit is gewoon onzin. Ze zijn niet allemaal de meeste heldere, maar er zitten ook zeer intelligente dames bij met gewoon een WO opleiding achter de rug.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:52:28 #128
306713 turnazz
Gym Tan Laundry
pi_85701174
quote:
„ik ’kocht’ M. voor de nacht, voor 50 mark van een taxichauffeur.
_O-
Weet je wat dit? Dit kost me niet alleen 10.000 en shit. Dit kost me 10.000, en gevangenisstraf. Tot hoeverre kan ik een black-out beheersen. Niemand kan mijn black-out beheersen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:53:13 #129
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85701209
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb je er wel eens een paar gesproken? Want dit is gewoon onzin. Ze zijn niet allemaal de meeste heldere, maar er zitten ook zeer intelligente dames bij met gewoon een WO opleiding achter de rug.
Kan wel zijn, maar geen voetballer heeft een lelijke vrouw. En dat is geen toeval. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85701241
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Heb je er wel eens een paar gesproken? Want dit is gewoon onzin. Ze zijn niet allemaal de meeste heldere, maar er zitten ook zeer intelligente dames bij met gewoon een WO opleiding achter de rug.
Goed....laat dat zo zijn....waarom gaan ze dan in zee met een domme voetballer, die het uiterlijk heeft van een gnoe....die hebben met een beetje mazzel de middelbare school geeneens afgemaakt, omdat ze vanaf kind afaan met voetbal bezig zijn.

Vrouwelijke golddiggers heb je overal....niet alleen in Polen.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:54:19 #131
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85701254
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar geen voetballer heeft een lelijke vrouw. En dat is geen toeval. :{

:{²
Huntelaar wel.

Die scoort tegenwoordig ook niet meer buiten het veld. :o
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 19:57:11 #132
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85701375
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef Morendo het volgende:

[..]

Huntelaar wel.

Die scoort tegenwoordig ook niet meer buiten het veld. :o
_O- _O- _O- _O- _O- lachuh _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- :+

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertoCarlos op 25-08-2010 20:10:41 ]
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:00:17 #133
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85701510
De promiscuïteit van een vrouw is trouwens recht-evenredig met de omvang van de penis van haar mannelijke volksgenoten. Dat is logisch.
Aziatische vrouwen zijn dus wat dat betreft wel loyaal en trouw.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:01:04 #134
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85701548
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:49 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Slechte vraag. :{

:{²
Goede vraag, ontwijkend antwoord. Ik zou die DNA-test maar eens bestellen.
Die Lebenslust bringt dich um.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:31:01 #135
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85702770
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:00 schreef LXIV het volgende:
De promiscuïteit van een vrouw is trouwens recht-evenredig met de omvang van de penis van haar mannelijke volksgenoten. Dat is logisch.
Aziatische vrouwen zijn dus wat dat betreft wel loyaal en trouw.
blablabla. Wat een lulkraak onzin. Dus ik ben onbetrouwbaar en onloyaal??? Ligt niet aan de penis, stomme zeekoe maar aan de cultuur :{
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:33:54 #136
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85702891
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:31 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

blablabla. Wat een lulkraak onzin. Dus ik ben onbetrouwbaar en onloyaal??? Ligt niet aan de penis, stomme zeekoe maar aan de cultuur :{
Het zegt natuurlijk niks over het individu. En die penis is niet de oorzaak maar het gevolg van promiscuïteit.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:42:39 #137
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85703283
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:33 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het zegt natuurlijk niks over het individu. En die penis is niet de oorzaak maar het gevolg van promiscuïteit.
nog een x blablabla :')
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 20:45:21 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_85703391
'lulkraak onzin'

die gebruik ik voortaan ook _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:45:44 #139
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85703406
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:42 schreef BruinBeertje het volgende:

[..]

nog een x blablabla :')
Nou nou, jij doet stoer :')
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 21:38:06 #140
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85705701
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:46 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik heb mijn vrouw ook geïmporteerd. Ze heeft al een tijdje de Nederlandse nationaliteit. En ze is nog bij me. :)

:{²
Ik ook, de mijne heeft nog steeds haar eigen nationaliteit en spreekt 5 woorden Nederlands. Heerlijk, die EU, dan hoef je tenminste niet aan inburgeringsregels te voldoen :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 25 augustus 2010 @ 21:39:09 #141
54278 crew  Tijger_m
42
pi_85705745
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:45 schreef sp3c het volgende:
'lulkraak onzin'

die gebruik ik voortaan ook _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zou ik voorzichtig mee zijn, lijkt mij dat een lulkraak toch wel erg pijnlijk is en zelfs de Poolse vrouwtjes zullen je met een gekraakte lul toch niet meer zien zitten :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_85706285
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:

Kan wel zijn, maar geen voetballer heeft een lelijke vrouw.
Ook dat is niet waar.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:48:35 #143
1234 HiZ
Istanbullu
pi_85709673
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:15 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Een detail waar je misschien overheen hebt gelezen: Die 18 jaar is dus ook precies het aantal jaren dat haar zoon Danny oud is. En volgens het verhaal blijkt uit een DNA test dat Danny niet de zoon van hem is (is i.d.d. wel alleen zijn kant van zijn verhaal). Als dit klopt dat heeft ze hem gewoon al die jaren gebruikt en gewacht tot haar zoon meerderjarig werd. Slim van haar, hè! ;)
Ja hoor, net alsof dat nodig is in Nederland. We hebben het over een vrachtwagenchauffeur he, geen bankdirecteur. Kinderen worden trouwens na hun 18e explosief veel duurder.
pi_85711412
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:45 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Ik zag niet zo lang gelden op TV (KRO? SBS?) een programma wat ging over 40+ jaar oude vrouw die op vakantie was geweest naar Gambia en daar een 'hunk' van 25 jaar was tegengekomen en vervolgens 'dolverliefd' (righttt :') ) op hem was geworden. Paar maanden daar gewoond, maar ze probeert hem nou hierheen te krijgen. Kom op zeg, de gasten doen het toch ook alleen om een visum :X
Ik ben ook wel eens in Gambia geweest, dar zie je geblondeerde vrouwen van >80 jaar met een jochie van +/-20 jaar
ongeloofelijk
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85717800
En op de een of andere manier accepteren we dat laatste beter dan mannen die naar Thailand gaan voor jong grut.

(ook die vrouwen halen wel eens wat minderjarigs...)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 08:26:41 #146
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85718013
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 19:53 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar geen voetballer heeft een lelijke vrouw. En dat is geen toeval. :{

:{²
met jouw 2500 netto per maand zal je wel een iets minder mooi ding aan de haak hebben geslagen?
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85720191
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met jouw 2500 netto per maand zal je wel een iets minder mooi ding aan de haak hebben geslagen?
Als je die snor en het feit dat ze 3 tanden heeft wegdenkt, dan is ze vast O+
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_85720512
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met jouw 2500 netto per maand zal je wel een iets minder mooi ding aan de haak hebben geslagen?
Daar hangt een doekie over, dus dat boeit niet zo. 8-)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85720590
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:06 schreef DS4 het volgende:
En op de een of andere manier accepteren we dat laatste beter dan mannen die naar Thailand gaan voor jong grut.

(ook die vrouwen halen wel eens wat minderjarigs...)
Dat komt omdat we vrouwen en mannen niet gelijk behandelen. Is nooit gebeurt en zal ook nooit gebeuren.
pi_85722283
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:23 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Dat komt omdat we vrouwen en mannen niet gelijk behandelen. Is nooit gebeurt en zal ook nooit gebeuren.
Denk ook dat er een stuk minder (oudere) vrouwen zijn die naar een arm land gaan op jacht naar een jonge god.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:14:52 #151
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85722442
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Denk ook dat er een stuk minder (oudere) vrouwen zijn die naar een arm land gaan op jacht naar een jonge god.
Plus dat het aantal minderjarige jongens dat in zulke landen misbruikt wordt door oudere dames waarschijnlijk een stuk lager ligt....

Voor de meeste vrouwen is een jongen die nog in ontwikkeling is een stuk minder aantrekkelijk dan een 15-jarige voor een hoop mannen, als een 50-jarige vrouw een 25-jarige vent kan scoren in Gambia dan is ze waarschijnlijk ook gelukkig....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85722448
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:10 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Denk ook dat er een stuk minder (oudere) vrouwen zijn die naar een arm land gaan op jacht naar een jonge god.
Klopt, hoewel vrouwen (zoals op veel gebieden) ook hier een inhaalslag aan het maken zijn, maar van oudsher zijn het idd voor het overgrote deel mannen op zoek naar een jonge godin.
pi_85722493
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat het aantal minderjarige jongens dat in zulke landen misbruikt wordt door oudere dames waarschijnlijk een stuk lager ligt....

Voor de meeste vrouwen is een jongen die nog in ontwikkeling is een stuk minder aantrekkelijk dan een 15-jarige voor een hoop mannen, als een 50-jarige vrouw een 25-jarige vent kan scoren in Gambia dan is ze waarschijnlijk ook gelukkig....
"Voor een hoop mannen"... :')

De feministenbrigade is weer binnen hoor. }:|
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85722537
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Plus dat het aantal minderjarige jongens dat in zulke landen misbruikt wordt door oudere dames waarschijnlijk een stuk lager ligt....

Voor de meeste vrouwen is een jongen die nog in ontwikkeling is een stuk minder aantrekkelijk dan een 15-jarige voor een hoop mannen, als een 50-jarige vrouw een 25-jarige vent kan scoren in Gambia dan is ze waarschijnlijk ook gelukkig....
Klopt allemaal....mijn punt was eigenlijk het volgende:

Als maatschappij kijken we heel anders aan tegen jonge man met oudere vrouw vs. oudere man met jongere vrouw.

Leraren die seks hebben met jonge meiden worden virtueel gekielhaald, maar een lerares die seks heeft met minderjarige jongens levert hele andere reacties op.
pi_85722607
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

"Voor een hoop mannen"... :')

De feministenbrigade is weer binnen hoor. }:|
Ja, vraag me af hoeveel mannen nu daadwerkelijk warmlopen van een 15-jarige giechelende puisterige bakvis met beugel.
Beetje overdreven inderdaad.
pi_85722608
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:16 schreef El_Matador het volgende:


De feministenbrigade is weer binnen hoor. }:|
Je kunt altijd in een Islamitisch land gaan wonen....daar hebben ze geen feministes, dus een paradijs voor jou! ^O^
pi_85722633
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, vraag me af hoeveel mannen nu daadwerkelijk warmlopen van een 15-jarige giechelende puisterige bakvis met beugel.
Beetje overdreven inderdaad.
O+ :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_85722641
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:19 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Je kunt altijd in een Islamitisch land gaan wonen....daar hebben ze geen feministes, dus een paradijs voor jou! ^O^
Been there, done that.

Nee dank je. :{
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:22:26 #159
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85722728
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Klopt allemaal....mijn punt was eigenlijk het volgende:

Als maatschappij kijken we heel anders aan tegen jonge man met oudere vrouw vs. oudere man met jongere vrouw.

Leraren die seks hebben met jonge meiden worden virtueel gekielhaald, maar een lerares die seks heeft met minderjarige jongens levert hele andere reacties op.
Nou, ik reageerde vooral op de suggestie van DS dat er ook wel eens een minderjarige knul door een oudere vrouw geschaakt werd.
En dat zal best gebeuren, maar qua sextoerisme en importpartners heb ik toch het idee dat dat verhoudingsgewijs een stuk minder vaak voorkomt dan mannen die in Thailand "verwend" worden door meisjes die daar nog niet oud genoeg voor zijn.

En ja, er is een dubbele moraal; een 15-jarig meisje dat een seksuele relatie heeft met een man van 40 wordt al snel gezien als misbruikt, en de man is automatisch de bad guy, waar een 15-jarige jongen die een seksuele relatie heeft met een 40-jarige vrouw niet als zielig wordt gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_85722802
Maar een vijftienjarige jongen met een vrouw van 40 mag toch net zo goed niet?
pi_85722939
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Maar een vijftienjarige jongen met een vrouw van 40 mag toch net zo goed niet?
Neuh, maar is weer net wat meer geaccepteerd in de maatschappij.

Als een jongen van 15/16 een vrouw van 35/40 'doet' dan is hij de held, is het andersom de man is de man een pedo en viespeuk
pi_85723117
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Neuh, maar is weer net wat meer geaccepteerd in de maatschappij.

Als een jongen van 15/16 een vrouw van 35/40 'doet' dan is hij de held, is het andersom de man is de man een pedo en viespeuk
Waar komt die grotere acceptatie vandaan t.o.v. de "oudere" vrouw?
Zien we de vrouw onbewust nog als zwak en kan een jongen van 15/16 beter voor zichzelf opkomen als een meid van die leeftijd of is er een andere gedachtengang?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:39:29 #163
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_85723392
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar komt die grotere acceptatie vandaan t.o.v. de "oudere" vrouw?
Zien we de vrouw onbewust nog als zwak en kan een jongen van 15/16 beter voor zichzelf opkomen als een meid van die leeftijd of is er een andere gedachtengang?
Dat, plus dat de man in prinicpe altijd degene is die penetreert..... het lichaam van de vrouw wordt binnengedrongen, en daarvoor hoeft niet altijd sprake te zijn van instemming.

De man wordt traditioneel als de sterkste gezien en is degene die binnendringt, en wordt daardoor minder snel als misbruikt gezien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 11:53:02 #164
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_85723863
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat, plus dat de man in prinicpe altijd degene is die penetreert..... het lichaam van de vrouw wordt binnengedrongen, en daarvoor hoeft niet altijd sprake te zijn van instemming.

De man wordt traditioneel als de sterkste gezien en is degene die binnendringt, en wordt daardoor minder snel als misbruikt gezien.
En het heeft gewoon iets geils, zo'n knappe 25-jarige lerares die een knaap van 17 laat nablijven. Niet voor niets staan dat soort berichten iedere keer op de voorpagina. Iedereen klikt het aan om te kijken hoe die lerares eruit ziet.

En laten we nu eerlijk zijn, het was de droom van een heel groot deel van de mannen op die leeftijd om eens straf te krijgen van zo'n lerares op hoge hakken en met een laag decoleté. Ik dacht in ieder geval in de klas aan weinig anders.



Typisch voor het puriteinse Amerika om hier zo tegen te ageren. Zelfs wanneer de jongen zelf helemaal geen aanklacht heeft ingediend. Er schande over spreken maar ondertussen zelf wel met een foto van de lerares zich terugtrekken op het toilet.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 augustus 2010 @ 12:03:43 #165
862 Arcee
Look closer
pi_85724219
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:27 schreef Loveless85 het volgende:
Neuh, maar is weer net wat meer geaccepteerd in de maatschappij.

Als een jongen van 15/16 een vrouw van 35/40 'doet' dan is hij de held, is het andersom de man is de man een pedo en viespeuk
http://www.fugly.com/videos/9941/south-park-nice.html :P
  donderdag 26 augustus 2010 @ 12:08:34 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_85724379
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

En het heeft gewoon iets geils, zo'n knappe 25-jarige lerares die een knaap van 17 laat nablijven. Niet voor niets staan dat soort berichten iedere keer op de voorpagina. Iedereen klikt het aan om te kijken hoe die lerares eruit ziet.

En laten we nu eerlijk zijn, het was de droom van een heel groot deel van de mannen op die leeftijd om eens straf te krijgen van zo'n lerares op hoge hakken en met een laag decoleté. Ik dacht in ieder geval in de klas aan weinig anders.

[ afbeelding ]

Typisch voor het puriteinse Amerika om hier zo tegen te ageren. Zelfs wanneer de jongen zelf helemaal geen aanklacht heeft ingediend. Er schande over spreken maar ondertussen zelf wel met een foto van de lerares zich terugtrekken op het toilet.
nice!
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_85724637
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

En het heeft gewoon iets geils, zo'n knappe 25-jarige lerares die een knaap van 17 laat nablijven. Niet voor niets staan dat soort berichten iedere keer op de voorpagina. Iedereen klikt het aan om te kijken hoe die lerares eruit ziet.

En laten we nu eerlijk zijn, het was de droom van een heel groot deel van de mannen op die leeftijd om eens straf te krijgen van zo'n lerares op hoge hakken en met een laag decoleté. Ik dacht in ieder geval in de klas aan weinig anders.

[ afbeelding ]

Typisch voor het puriteinse Amerika om hier zo tegen te ageren. Zelfs wanneer de jongen zelf helemaal geen aanklacht heeft ingediend. Er schande over spreken maar ondertussen zelf wel met een foto van de lerares zich terugtrekken op het toilet.
die meid mag me elke dag meerdere keren misbruiken
  donderdag 26 augustus 2010 @ 14:02:00 #168
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85729336
quote:
Geweldig! Al 10.000x geplaatst, maar hij blijft zo relevant en to the point! :D

Maar het is gewoon scheef: een oudere man met een jong meisje dat is raar en dan roept iedereen Wat? Schande! (zoals die agenten in het southpark stukje), maar is het andersom - een oude vrouw met een jongetje, dan roept iedereen 'nice'! En vooral als de vrouw in kwestie knap is.

Maar het is gewoon zo, vrouwen zijn van het zwakke geslacht of worden zo beschouwd. En dat men zegt dat meisjes eerder volwassen zijn dan jongens, is natuurlijk ook een grote feministische leugen. Ik denk dat het eerder andersom is en jongens eerder volwassen zijn, en zich daardoor niet zo snel mentaal onder druk laten zetten door een veel oudere sekspartner. Jongens zijn wat dat betreft veel meer weerbaarder dan meisjes die op die leeftijd.

En ik denk trouwens die opschepperij verhalen van jonge gasten, die beweren het gedaan te hebben met een oudere vrouw a.k.a. “cougar”, toch meer op waarheid berusten dan vele denken. Het komt veel veel meer voor dan je denkt. Maar hier werd nooit zoveel aandacht aan besteed, omdat iedereen het bij die jongens als opschepperij werd afgedaan en die oudere vrouwen wijselijk hun mond houden.

En die vrouwen die naar Afrika gaan voor een “toy boy” komt ook meer voor dan je denkt. Wederom, onze maatschappij heeft nog steeds enige puriteinse opvattingen, leftovers van de Victoriaanse tijd, en accepteert niet dat vrouwen promiscues zijn of hyperseksueel. Daarom worden dit soort vakantietripjes naar Afrika door die vrouwen met veel meer omzichtigheid en geheimzinnigheid ondernomen. Maar daarentegen zijn mannen meer geneigd tot opscheppen, dus die zullen het eerder verklappen aan vrienden.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85729719
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, ik reageerde vooral op de suggestie van DS dat er ook wel eens een minderjarige knul door een oudere vrouw geschaakt werd.
En dat zal best gebeuren, maar qua sextoerisme en importpartners heb ik toch het idee dat dat verhoudingsgewijs een stuk minder vaak voorkomt dan mannen die in Thailand "verwend" worden door meisjes die daar nog niet oud genoeg voor zijn.
Meisjes in Thailand die eruit zien als 18 zijn vaak al in de 30 , komt dat ze zo klein en mager zijn.

Het heeft iets raars als je zo een lange Europeaan met een kleine thaise ziet lopen , maar als je voor je werk wel eens in die landen komt, dan merk je goed het verschil met Europese vrouwen

[ Bericht 1% gewijzigd door Foksnor op 26-08-2010 14:17:52 ]
When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.
pi_85733431
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Koekje van eigen deeg. Hij haar eerst gebruiken en zij die hetzelfde terug doet. Ik heb er geen medelijden mee met z'n 'sla niet zo maar een buitenlandse dame aan de haak' :') .

Ondertussen heeft ie weer een vrouw uit het buitenland gehaald. Maar geen Poolse hoor :') .
Als het uiteindelijk wederzijds was.. dat en ze liet het zelf toe dat ze verkocht werd.
Dat en is er ooit iets goeds uit Polen gekomen want ik er nog nooit iets positiefs van gezien.

Edit: ok, Lech Walesa was cool, maar dan houd het wel op.
pi_85735731
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:57 schreef El_Matador het volgende:
Het is zo grappig he. Al die veroordelingen over "mannen die een vrouwtje halen"... :')

Alsof iedere man die zijn liefde in het buitenland vindt, een hoerenloper is ofzo. Of een man zonder gevoelens.

Vaak zijn het lelijke, kalende, slecht verzorgde mannen met laagbetaalde banen die in Nederland helaas niet de liefde kunnen vinden die ze zo zoeken. Als zij die liefde vinden in het buitenland, wat is daar dan mis mee? Waarom toch die afgunstige reacties?

Lelijk, kalend, slecht verzorgd en ook nog eens een slechte baan. En die willen dan voor een dubbeltje op de eerste rij zitten? _O-

Dan moeten ze maar wat zelfkennis hebben en niet zo dom blindelings geloven dat zo'n vrouw voor iets anders dan voor hun paspoort gaat. Heeft niks met afgunst te maken, maar met plaatsvervangende schaamte en irritatie dat dat soort mensen zo verbijsterd gaan lopen doen als het zo afloopt.
pi_85737129
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Lelijk, kalend, slecht verzorgd en ook nog eens een slechte baan. En die willen dan voor een dubbeltje op de eerste rij zitten? _O-

Ik ken iemand die een leraar op een VMBO school was en getrouwd is met een ex- leerlinge, hij was 42 en zij was 15 jaar toen ze gingen samenwonen.

en 6 jaar geleden zijn ze getrouwd, zij was toen 21 jaar
O ja en hij was lelijk, klein, kalend, maar met lang haar en hij rookte shag , zij was jong, mooi en met enorme tieten.

Niemand die het snapte , maar zij beiden kennelijk wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Verburg_K op 26-08-2010 17:26:07 ]
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  donderdag 26 augustus 2010 @ 17:39:45 #173
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85737715
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 08:26 schreef zoalshetis het volgende:
met jouw 2500 netto per maand zal je wel een iets minder mooi ding aan de haak hebben geslagen?
Nee maar van mij aan dat ik héél erg tevreden ben met mijn girl. :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_85738331
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een leraar op een VMBO school was en getrouwd is met een ex- leerlinge, hij was 42 en zij was 15 jaar toen ze gingen samenwonen.

en 6 jaar geleden zijn ze getrouwd, zij was toen 21 jaar
O ja en hij was lelijk, klein, kalend, maar met lang haar en hij rookte shag , zij was jong, mooi en met enorme tieten.

Niemand die het snapte , maar zij beiden kennelijk wel
Zij had hem niet nodig voor een paspoort of baan en dan kan je er wel in geloven dat zij hem echt leuk vond. Een groot verschil met mannen die naar het buitenland gaan, eerst moeten dokken en voor een verblijfsvergunning zorgen voordat ze mee gaat, maar dan wel geloven dat het om echte liefde gaat.

Leuk voorbeeld, maar niet relevant in dit topic.
pi_85738572
Ja maar sommigen mannen zijn voor vrouwen aantrekkelijk om de toekomst die ze bieden, dat kan ook Nederlandse vrouwen gelden

[ Bericht 72% gewijzigd door Verburg_K op 26-08-2010 21:40:53 ]
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:24:22 #176
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85739069
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 17:20 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ik ken iemand die een leraar op een VMBO school was en getrouwd is met een ex- leerlinge, hij was 42 en zij was 15 jaar toen ze gingen samenwonen.

en 6 jaar geleden zijn ze getrouwd, zij was toen 21 jaar
O ja en hij was lelijk, klein, kalend, maar met lang haar en hij rookte shag , zij was jong, mooi en met enorme tieten.

Niemand die het snapte , maar zij beiden kennelijk wel
Hm, ik herken die omschrijving... Ken ook zo'n klein, kalend,mannetje, maar hij was wel coole leraar, reed motor, rookte shag enzo. En idd hij 42 jaar en zij 15 jaar, uberknap... in Delft toevallig? Nee, te toevallig :D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85739155
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:24 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Hm, ik herken die omschrijving... Ken ook zo'n klein, kalend,mannetje, maar hij was wel coole leraar, reed motor, rookte shag enzo. En idd hij 42 jaar en zij 15 jaar, uberknap... in Delft toevallig? Nee, te toevallig :D
nee, maar dat coole klopt wel en zeer goed van de tongriem gesneden
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  donderdag 26 augustus 2010 @ 18:28:46 #178
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85739205
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:27 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

nee, maar dat coole klopt wel en zeer goed van de tongriem gesneden
Hm..., en waar gaf/geeft hij les in? :{
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85739638
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:52 schreef Tijger_m het volgende:
Godallemachtig, is het nu zo triest met de dagblad pers dat men dit soort triviale onzin publiceert?

WTF is hier nieuws aan? Tokkie voelt zich belazerd door vrouw die hij kocht?
Ja goh vreemd he. Overigens, als je met een prostituee wat hebt en die blijkt opeens zwanger te zijn, laat je toch gelijk een DNA test doen alvorens je dat kind erkent en met die vrouw trouwt? Dat was midden jaren 90 al goed mogelijk.
pi_85740327
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:28 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Hm..., en waar gaf/geeft hij les in? :{
engels, geloof ik., nee weet ik zeker

maar hij geeft al ruim tien jaar geen les meer
hij zal nu bijna 60 zijn, als ie nog leeft, that is
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85740675
Stallone bijvoorbeeld, denkt dat vrouwen hem zo aardig vinden, omdat hij zo grappig is.
Misschien wel maar ik denk het niet,
Vrouwen zijn golddiggers en willen zich verbeteren, of het nu in Polen is of in the USA

quote:
do 26 aug 2010,
AMSTERDAM - Sylvester Stallone mag dan op leeftijd zijn, in de slaapkamer heeft hij geen hulpmiddelen nodig.

De 64-jarige acteur is al dertien jaar getrouwd met zijn vrouw Jennifer Flavin en vindt volgens Showbizspy dat mannen geen pillen nodig zouden moeten hebben, mits ze een zware jetlag hebben.

Overigens denkt Sylvester dat hij flirten goed in de vingers heeft. "Ik ben geen Casanova, maar ik denk dat vrouwen wel houden van een gevatte man.
Niet dat ze zeggen: laten we naar mijn huis gaan en ons uitkleden.
Misschien daarna, maar eerst moet je een beetje grappig zijn".
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:12:03 #182
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85740788
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:00 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

engels, geloof ik., nee weet ik zeker

maar hij geeft al ruim tien jaar geen les meer
hij zal nu bijna 60 zijn, als ie nog leeft, that is
Okee, dan is het niet dezelfde persoon. :P
Hj gaf les in biologie/chemie maar is verhuisd en ergens anders les gaan geven. Of misschien is hij ook nu met pensioen want hij is ook ergens in de 50 of bijna 60.

Hij had trouwens wel echt charisma en was zeer populair onder de leerlingen. Ik hoorde dat hij en zij nog steeds erg gelukkig met elkaar zijn. Of ze ooit getrouwd zijn weet ik niet. Maar zo zie je maar weer, uiterlijk is ook niet alles.
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_85740858
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:09 schreef Verburg_K het volgende:
Stallone bijvoorbeeld, denkt dat vrouwen hem zo aardig vinden, omdat hij zo grappig is.
Misschien wel maar ik denk het niet,
Vrouwen zijn golddiggers en willen zich verbeteren, of het nu in Polen is of in the USA
[..]


Een lul van 30 cm wil ook helpen... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:15:44 #184
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_85740922
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:42 schreef Sessy het volgende:

[..]

Ja goh vreemd he. Overigens, als je met een prostituee wat hebt en die blijkt opeens zwanger te zijn, laat je toch gelijk een DNA test doen alvorens je dat kind erkent en met die vrouw trouwt? Dat was midden jaren 90 al goed mogelijk.
Tjonge, jonge, wat ben jij kil zeg :N Die man was smoorverliefd op die prachtige droomvrouw! ;)
!!! Go 49-ers !!!
pi_85741481
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lul van 30 cm wil ook helpen... ;)
nee hoor, veel geld of een toekomst helpt meer
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_85741529
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:30 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

nee hoor, veel geld of een toekomst helpt meer
Bij Stallone hielp dit nog een beetje extra... ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:49:10 #187
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_85742260
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lul van 30 cm wil ook helpen... ;)
Stallone is klein, maar 30 cm. :?

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 26 augustus 2010 @ 19:54:09 #188
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_85742462
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:31 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij Stallone hielp dit nog een beetje extra... ;)
dan heb jij nooit die pornoflick met stallone gezien toen hij nog druk bezig was naam te maken in hollywood. ok, voor een dwerg heeft ie een aardig apparatus, maar 30 cm haalt ie lang niet.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_85747222
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 18:07 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

Ja maar sommigen mannen zijn voor vrouwen aantrekkelijk om de toekomst die ze bieden, dat kan ook Nederlandse vrouwen gelden
Lees eens waar het over ging wat jij quote :Z

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 16:44 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Lelijk, kalend, slecht verzorgd en ook nog eens een slechte baan. En die willen dan voor een dubbeltje op de eerste rij zitten? _O-
Het ging dus over kale, lelijke, slecht verzorgde mannen met een slechte baan.

Daar zit geen Nederlandse vrouw op te wachten vanwege een goede toekomst. Voor vrouwen uit dit soort landen ligt dat anders want Nederlands=Nederlands paspoort=leven in een rijk land. Die mannen zijn dus dom om te denken dat het om iets anders gaat.
pi_85818864
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:39 schreef SeLang het volgende:

[..]

Die Tatjana is 47 dus dat is nauwelijks een leeftijdsverschil
Leen is 58 en die Poolse slet 45, ook geen groot verschil toch.
Maar als je als vrouw liegt over het vaderschap van je kind dan bedrieg je niet alleen je man, familie maar zeer zeker ook je kind.

Als je dan zo zeker ben van je zaak moet je zelf een DNA test laten uitvoeren, maar ze weet de uitslag al bij voorbaat, Leen is niet de biologische vader, hoe moet ze dit verkopen aan haar zoon welke een valse verklaring heeft moeten opstellen van haar om alimentatie te verkrijgen, nu is deze eis geheel afgewezen omdat ze "de lotsverbondenheid in het huwelijk heeft verbroken" door te liegen over het vaderschap.

Ben je dan een goeie moeder als je je kind verplicht om mee te liegen, heeft ze niet in de gaten hoeveel leed ze iedereen toebrengt, dat wijf is een gestoorde crimineel.
  zaterdag 28 augustus 2010 @ 22:36:12 #191
198365 Morendo
The Real Deal
pi_85818972
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lul van 30 cm wil ook helpen... ;)
Door jarenlang steroïde gebruik moet hij toch plassen met behulp van een pompje? :s)
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 29 augustus 2010 @ 01:55:41 #192
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_85823450
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 22:31 schreef volvo460fh het volgende:

[..]

Leen is 58 en die Poolse slet 45, ook geen groot verschil toch.
Maar als je als vrouw liegt over het vaderschap van je kind dan bedrieg je niet alleen je man, familie maar zeer zeker ook je kind.

Als je dan zo zeker ben van je zaak moet je zelf een DNA test laten uitvoeren, maar ze weet de uitslag al bij voorbaat, Leen is niet de biologische vader, hoe moet ze dit verkopen aan haar zoon welke een valse verklaring heeft moeten opstellen van haar om alimentatie te verkrijgen, nu is deze eis geheel afgewezen omdat ze "de lotsverbondenheid in het huwelijk heeft verbroken" door te liegen over het vaderschap.

Ben je dan een goeie moeder als je je kind verplicht om mee te liegen, heeft ze niet in de gaten hoeveel leed ze iedereen toebrengt, dat wijf is een gestoorde crimineel.
Ik weet uit mijn biologielessen dat uit wetenschappelijk onderzoek is gebleken dat van 12% van de kinderen de vader toch niet de biologische vader blijkt te zijn, maar dit zijn de gevallen waar men er achter is gekomen. Schattingen lopen uiteen, maar men gaat er van uit dat dit percentage nog wel 'ns hoger zou kunnen zijn tot wel 18%.

Dit betekent dus dat van de 6 tot 8 kinderen er 1 kind is waarover de moeder gelogen heeft over diens afkomst. Niet een zodanig hoog getal om te suggeren dat vele vrouwen niet te vertrouwen zijn, maar ook absoluut geen zeldzaamheid :D

[ Bericht 18% gewijzigd door SemperSenseo op 29-08-2010 11:17:18 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_86178699
Wie zegt dat ik een andere vrouw uit het buitenland gehaald heeft.

Die verslaggever heeft er zijn eigen verhaal van gemaakt, ik heb helemaal niet gezegd dat ik iedereen wil waarschuwen voor een buitenlandse dame. Dat is ieders eigen keus.

Alleen heb ik hem verteld dat deze vrouw willens en wetens heeft gelogen over haar zwangerschap en ook na het DNA onderzoek nog steeds volhoudt dat ik de biologische vader ben, ook tegen haar zoon blijft ze dit volhouden en hij heeft een verklaring moeten opstellen waarin hij schrijft dat hij zich niet kan herinneren dat er wangslijm is afgenomen. Ben je dan een goede moeder als je je kind tot zoiets dwingt en blijft liegen tegen hem. Ook heeft ze toen ze naar Holland kwam in 1991 haar 2 dochtertjes van 3 en 4 jaar, uiy haar 1e huwelijk welk maar 2 jaar geduurd heeft, achtergelaten bij haar moeder in Polen en is ze nooit van plan geweest om deze naar Holland te laten komen.

Niemand hoeft medelijden te hebben met mij, ik ben zelf in haar leugens getrapt en zal daar de consequenties van dragen alleen kan ik het niet uitstaan dat ze in mijn dorp, waar ze allebei ook nog wonen in mijn vorige woning, mij lopen zwart te maken omdat ik hun verlaten zou hebben. Ze is zelf vertrokken op 6 maart 2009, de dag dat ik de uitslag zou horen van het DNA onderzoek, dus ze wist de uitslag al bij voorbaat, tenslotte heeft zij op haar rug gelegen voor aan andere vent en weet ze heel goed wat ze allemaal aangericht heeft, Haar zoon en alle familie allemaal leugens vertellen, dan ben je volgens mij geestelijk gestoord en dat is zij dus.
Haar zoon is ook slachtoffer van haar leugens, ze kan hem nooit vertellen wie zijn echte vader is want dit soort vrouwen noteren nooit adres gegevens van hun "klanten". Ik heb medelijden met hem en als hij naar me toekomt voor hulp zal ik er altijd zijn voor hem maar voor haar nooit meer.

Nu heeft ze weer een relatie met een buurman uit de straat daar, deze man ging veel met mij mee op de vrachtwagen als hij vakantie had, hij is alleen en heeft nooit een vrouw gehad, hij is nog ouder dan mij maar heeft wat geld op de bank, nu nog tenminste maar dat duurt niet lang meer.
Ook heeft ze een ander huwelijk kapot gemaakt, ze heeft jaren een verhouding gehad met die man en toen hij gescheiden was moest ze niets meer van hem hebben, ook heeft hij haar veel geld geleend en nooit terug gekregen.

De echtscheiding heeft me meer dan Euro 9.000 gekost aan advocaat kosten tot nu toe en nu gaat ze in Hoger Beroep tegen de uitspraak, dit gaat me minimaal nogmaals Euro 9.000 kosten en zij lekker procederen met een Toevoeging van Euro 92.00, dus van onze belastingcenten.


quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

Koekje van eigen deeg. Hij haar eerst gebruiken en zij die hetzelfde terug doet. Ik heb er geen medelijden mee met z'n 'sla niet zo maar een buitenlandse dame aan de haak' :') .

Ondertussen heeft ie weer een vrouw uit het buitenland gehaald. Maar geen Poolse hoor :') .
  dinsdag 7 september 2010 @ 22:00:19 #194
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_86183261
allemaal verzachtende omstandigheden...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_86189207
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef volvofh16 het volgende:
mij lopen zwart te maken
"Ketel, jij bent zwart!!!!"
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_86189497
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 22:00 schreef zoalshetis het volgende:
allemaal verzachtende omstandigheden...
Daar hebben ze tegenwoordig viagra voor. :')
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_86191435
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:50 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Je hebt het wel over de ouders van Danny hoor

:D :'( :D .
  woensdag 8 september 2010 @ 03:25:41 #198
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_86192665
Man beschuldigt vrouw van bedrog, is waarschijnlijk niet de vader van het kind, vrouw ontkent...

Komt dit niet aan de lopende band voor? Ook bij stelletjes die bij wijze van spreken in hetzelfde dorp zijn opgeroeid?

Dat men hier een heel arikel aan durft te wijden :? Dat het hier een (ex-) hoer betrof maakt het alleen maar nog minder nieuwswaardigm
Krekker is de bom!
  woensdag 8 september 2010 @ 05:15:38 #199
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86192978
quote:
Op woensdag 8 september 2010 03:25 schreef KreKkeR het volgende:
Man beschuldigt vrouw van bedrog, is waarschijnlijk niet de vader van het kind, vrouw ontkent...

Komt dit niet aan de lopende band voor? Ook bij stelletjes die bij wijze van spreken in hetzelfde dorp zijn opgeroeid?

Dat men hier een heel arikel aan durft te wijden :? Dat het hier een (ex-) hoer betrof maakt het alleen maar nog minder nieuwswaardigm
Ik vind het ook niet zo bijzonder, wel grappig dat er nog steeds mensen zijn die denken dat iedereen maar monogaam is en dat monogaam zijn het hoogste goed is. Vind het wel handig om te weten of je kinderen van jezelf zijn. Maar ik kan er niet mee zitten als mijn vrouw eens wat met een ander zou doen en ik ook (als de rest van de relatie maar goed is). Meeste mannen in een relatie weten dat je seksleven op een gegeven moment steeds minder wordt omdat je elkaars lichaam te goed kent. Blijkbaar is dat ingebouwd.
mai pen rai
pi_86412658
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:54 schreef controlaltdelete het volgende:
Net goed hoor. Als je beetje verstand hebt weet je als je een wijf uit het oostblok of azie haalt dat ze een kerel stroop rond de mond smeren om zo naar het westen te komen. Erna worden die kereltjes opgelicht, beduvelt en voor de gek gehouden en dan is het janken geblazen. Net goed voor die sukkels.
Mwah, ken een paar gevallen waarbij het goed is gegaan. Die lui haalden echter gelijkwaardige partners hierheen, zakenvrouwen die hier hun handel gewoon voortzetten. Dat waren geen vrouwen die het daar niet naar hun zin hadden. Bovendien behandelden zij hier hun partner ook als gelijkwaardig en waren dit ook allemaal mensen van ongeveer dezelfde leeftijd.

Je hebt ook van die lui die eigenlijk gewoon een slavin willen, daartoe een mooie jonge meid hierheen halen en vervolgens haar als oud vuil behandelen. Vind je 't gek dat zij dan hetzelfde terug doet.
pi_86412685
quote:
Op dinsdag 7 september 2010 20:38 schreef volvofh16 het volgende:
De echtscheiding heeft me meer dan Euro 9.000 gekost aan advocaat kosten tot nu toe en nu gaat ze in Hoger Beroep tegen de uitspraak, dit gaat me minimaal nogmaals Euro 9.000 kosten en zij lekker procederen met een Toevoeging van Euro 92.00, dus van onze belastingcenten.
En een echtscheiding met een Nederlandse had je minder gekost, denk je? Dude, als je gaat trouwen weet je dat een scheiding je 10k gaat kosten, dat is gewoon zo. Moet je maar niet trouwen.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:21:50 #202
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86416731
Opzich wel belachelijk, dat advocaten en rechtzaken zo duur zijn. Zeker als de andere partij het lekker kan rekken en het haar geen geld kost. Dan kan je stellen dan moet je maar niet trouwen.. maar de meeste mensen die ik ken trouwen niet om te scheiden.

Dan hebben ze het hier in Thailand toch een stuk beter bekeken qua scheidingen, gaat 10x makkelijker en veel minder problemen.
mai pen rai
pi_86416811
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:21 schreef niet_links het volgende:
Opzich wel belachelijk, dat advocaten en rechtzaken zo duur zijn. Zeker als de andere partij het lekker kan rekken en het haar geen geld kost. Dan kan je stellen dan moet je maar niet trouwen.. maar de meeste mensen die ik ken trouwen niet om te scheiden.

Dan hebben ze het hier in Thailand toch een stuk beter bekeken qua scheidingen, gaat 10x makkelijker en veel minder problemen.
Je kunt ook onder huwelijkse voorwaarden trouwen ipv onder gemeenschap van goederen. Natuurlijk trouw je niet om te scheiden, maar het loopt nu eenmaal vaak niet goed af.
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:27:10 #204
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86416926
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:23 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Je kunt ook onder huwelijkse voorwaarden trouwen ipv onder gemeenschap van goederen. Natuurlijk trouw je niet om te scheiden, maar het loopt nu eenmaal vaak niet goed af.
Ik was onder huwelijkse voorwaarden getrouwd in Nederland. Slimme zet scheelde me een berg geld, echter dat veranderd niets aan het feit dat advocaten veel te duur zijn voor simpele dingen. Plus het feit dat als je ex wil vertragen of je pesen en zij het niet zelf hoeft te betalen dankzij de Nederlandse staat dat je lekker de klos bent.
mai pen rai
pi_86416956
Waarom hoeft een ex geen advocaatskosten te betalen?
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:39:11 #206
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86417313
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
Waarom hoeft een ex geen advocaatskosten te betalen?
Als je onder bepaald inkomen zit kan je voor zo goed als niets procederen. Je betaald naar iets van 100 euro de rest betaald de belastingbetaler. Erg leuk als je ex gewoon dwars wil liggen om jou op kosten te jagen. De advocaat doet wel die krijgt toch wel betaald.
mai pen rai
pi_86417459
een lelijke chauffeur die er door zn (ex)wijf uit gezet wordt scoort een poolse prostituee en verwacht dat verder alles goed gaat :')

ennuh over die dna test:
quote:
Ik heb de dna-papieren ook gezien. Het is zijn woord tegen het hare.
wazig verhaal.

maar goed. ik ken die types wel ja. eigen schuld dikke bult en alles. kan er geen medelijden mee hebben eigenlijk.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86417487
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:39 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als je onder bepaald inkomen zit kan je voor zo goed als niets procederen. Je betaald naar iets van 100 euro de rest betaald de belastingbetaler. Erg leuk als je ex gewoon dwars wil liggen om jou op kosten te jagen. De advocaat doet wel die krijgt toch wel betaald.
Ik heb er geen verstand van verder maar het zou ook niet eerlijk zijn als degene met het minste inkomen dan geen advocaat kan krijgen. Want dan ben je automatisch slechter uit.
pi_86417607
30 mark betalen voor een vrouw.. verdiende loon voor die gast!
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:51:48 #210
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86417824
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:46 schreef Evie het volgende:
30 mark betalen voor een vrouw.. verdiende loon voor die gast!
Inderdaad veel te duur. Vrouwen zijn bij lange na geen 30 mark waard. ~O>
mai pen rai
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:53:27 #211
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86417897
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:43 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ik heb er geen verstand van verder maar het zou ook niet eerlijk zijn als degene met het minste inkomen dan geen advocaat kan krijgen. Want dan ben je automatisch slechter uit.
Nu benadeel je juist weer degenen met wel inkomen want je hoeft niet zoveel inkomen te hebben om er geen recht op te hebben. Ieder geval ik vind het een goede zaak alleen het is minder als dit gebruikt wordt om de andere partij op kosten te jagen. Ik ben gewoon met alles akkoord gegaan. Ik had geen advocaat, maar ik had wel huwelijkse voorwaarden en er waren geen kinderen. Het was dus vrij makkelijk.
mai pen rai
pi_86417942
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef niet_links het volgende:

[..]

Inderdaad veel te duur. Vrouwen zijn bij lange na geen 30 mark waard. ~O>
o|O come again?
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 12:56:59 #213
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86418014
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:54 schreef Evie het volgende:

[..]

o|O come again?
Dat je een moralist bent, wat maakt het uit dat die man een keer 30 mark betaald heeft om met haar naar bed te gaan. Was vrijwillig hoor van zowel hem als haar. Ik kan me niet echt druk maken om prostitutie, ik zie het hier ook genoeg. Zolang er niemand gedwongen wordt vind ik het wat vreemd dat andere mensen daar over vallen.
mai pen rai
pi_86418198
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:56 schreef niet_links het volgende:

[..]

Dat je een moralist bent, wat maakt het uit dat die man een keer 30 mark betaald heeft om met haar naar bed te gaan. Was vrijwillig hoor van zowel hem als haar. Ik kan me niet echt druk maken om prostitutie, ik zie het hier ook genoeg. Zolang er niemand gedwongen wordt vind ik het wat vreemd dat andere mensen daar over vallen.
Daar heb je een punt. Vrijwilligheid en gedwongen worden.
90% van de hoeren in nederland zegt dit niet vrijwillig te doen.. nu jij weer :)
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:05:08 #215
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86418284
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:02 schreef Evie het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Vrijwilligheid en gedwongen worden.
90% van de hoeren in nederland zegt dit niet vrijwillig te doen.. nu jij weer :)
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk anders zou de Nederlandse politie er bovenop zitten. Prostitutie is van alle tijden en vrij normaal ik zie het probleem er niet zo mee. Voor mij hoeft het (nog) niet maar kan me er niet druk over maken als andere dat wel doen. Probleem is dat er veel moraal ridders zijn die dit voor andere willen verbieden. Baas over eigen lichaam zou ik zeggen.
mai pen rai
pi_86418380
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:05 schreef niet_links het volgende:

[..]

Lijkt me zeer onwaarschijnlijk anders zou de Nederlandse politie er bovenop zitten. Prostitutie is van alle tijden en vrij normaal ik zie het probleem er niet zo mee. Voor mij hoeft het (nog) niet maar kan me er niet druk over maken als andere dat wel doen. Probleem is dat er veel moraal ridders zijn die dit voor andere willen verbieden. Baas over eigen lichaam zou ik zeggen.
Baas over eigen lichaam is iets anders dan gedwongen worden.
Je hebt een te mooi beeld van de wereld...
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:12:59 #217
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86418549
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:08 schreef Evie het volgende:

[..]

Baas over eigen lichaam is iets anders dan gedwongen worden.
Je hebt een te mooi beeld van de wereld...
Ik denk van niet, ik woon al een jaar of 5 in het buitenland en heb waarschijnlijk een beter beeld van de wereld als mensen die hun hele leven in Nederland blijven. Ik ben het wel met je eens dat er altijd wel gedwongen vrouwen zijn, dat is jammer maar om dan alles te veroordelen is wat gek.

Ik zie hier in Thailand ook genoeg prostitutie allemaal zonder dwang (er is werk genoeg echter niet elke vrouw wil voor een laag loon aan de gang). Pooiers heb je hier al helemaal niet ieder geval niet bij de reguliere prostitutie.

Maar weer even terug naar Nederland, je kan veel van Nederland zeggen maar 90% gedwongen is grote onzin er zijn in Nederland genoeg hulpinstanties en manieren om eruit te komen. Ik denk dat jij degene bent met een vertekend beeld.
mai pen rai
pi_86418676
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik denk van niet, ik woon al een jaar of 5 in het buitenland en heb waarschijnlijk een beter beeld van de wereld als mensen die hun hele leven in Nederland blijven. Ik ben het wel met je eens dat er altijd wel gedwongen vrouwen zijn, dat is jammer maar om dan alles te veroordelen is wat gek.

Ik zie hier in Thailand ook genoeg prostitutie allemaal zonder dwang (er is werk genoeg echter niet elke vrouw wil voor een laag loon aan de gang). Pooiers heb je hier al helemaal niet ieder geval niet bij de reguliere prostitutie.

Maar weer even terug naar Nederland, je kan veel van Nederland zeggen maar 90% gedwongen is grote onzin er zijn in Nederland genoeg hulpinstanties en manieren om eruit te komen. Ik denk dat jij degene bent met een vertekend beeld.
Je kan je in bepaalde kringen ook afvragen of het geven van een grote som geld nog enige vorm van vrijwilligheid heeft.
Zo is in duitsland ooit Big Brother verboden, omdat het geldbedrag dat vraagstuk centraal stelde...

En geloof me.. alle hulpinstanties in nederland laten te wensen over..
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:21:11 #219
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86418839
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:16 schreef Evie het volgende:

[..]

Je kan je in bepaalde kringen ook afvragen of het geven van een grote som geld nog enige vorm van vrijwilligheid heeft.
Zo is in duitsland ooit Big Brother verboden, omdat het geldbedrag dat vraagstuk centraal stelde...

En geloof me.. alle hulpinstanties in nederland laten te wensen over..
Je begint nu echt als een of andere feministe te praten. Met dwang hebben we het over geweld ect. Niet geld dat is vrijwillig en hoef je niet te doen. Ik ben het eens met je dat hulpinstanties te wensen over laten echter als ze eruit willen is het mogelijk en ook is jou 90% een grote overdrijving.

Je probeert je standpunt met onwaarheden wat kracht bij te zetten en als je dan geen argumenten meer hebt begin je de definitie van vrijwillig aan te vallen. Ik denk dat je als vrouw er gewoon op tegen bent en nu met allerlei rare argumenten je gelijk probeert te behalen.
mai pen rai
pi_86418884
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:21 schreef niet_links het volgende:

[..]

Je begint nu echt als een of andere feministe te praten. Met dwang hebben we het over geweld ect. Niet geld dat is vrijwillig en hoef je niet te doen. Ik ben het eens met je dat hulpinstanties te wensen over laten echter als ze eruit willen is het mogelijk en ook is jou 90% een grote overdrijving.

Je probeert je standpunt met onwaarheden wat kracht bij te zetten en als je dan geen argumenten meer hebt begin je de definitie van vrijwillig aan te vallen. Ik denk dat je als vrouw er gewoon op tegen bent en nu met allerlei rare argumenten je gelijk probeert te behalen.
Niet bepaald, maar ik heb er gewoon een andere mening over. Die tamelijk gegrond is IMO.
En nee, ik ben geen feministe :r
dus
pi_86418916
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:12 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik zie hier in Thailand ook genoeg prostitutie allemaal zonder dwang (er is werk genoeg echter niet elke vrouw wil voor een laag loon aan de gang). Pooiers heb je hier al helemaal niet ieder geval niet bij de reguliere prostitutie.

uhm, in thailand is de gemiddelde leeftijd van prostituees toch 12 ofzo? tuurlijk is dat vrijwillig :')
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_86418947
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef simmu het volgende:

[..]

uhm, in thailand is de gemiddelde leeftijd van prostituees toch 12 ofzo? tuurlijk is dat vrijwillig :')
_O-
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:26:04 #223
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86418999
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:23 schreef simmu het volgende:

[..]

uhm, in thailand is de gemiddelde leeftijd van prostituees toch 12 ofzo? tuurlijk is dat vrijwillig :')
Ah een ervaringsdeskundige. (kom vooraan eens ergens voordat je jezelf voor gek zet)

Legaal mag je pas je lichaam hier verkopen vanaf 20.

Dat er ook jonge meisjes verkocht worden geloof ik wel echter niet openbaar en de politie jaagt er wel op. Pedofilie is hier echt niet toegestaan en regelmatig worden er mannen gepakt die dan heel lang in een hel van een gevangenis gaan (en terecht). Ook komt het wel eens voor dat er van die bordelen worden opgerold maar het is echt niet zo dat zoiets normaal is.
mai pen rai
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:26:58 #224
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86419037
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:22 schreef Evie het volgende:

[..]

Niet bepaald, maar ik heb er gewoon een andere mening over. Die tamelijk gegrond is IMO.
En nee, ik ben geen feministe :r
Die 90% is gegrond ?
Betalen voor sex == dwang ?

Vind dat niet echt gegrond.
mai pen rai
pi_86419126
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef niet_links het volgende:

[..]

Die 90% is gegrond ?
Betalen voor sex == dwang ?

Vind dat niet echt gegrond.
Nee. je leest het helemaal verkeerd.
Grote getallen geld betalen zet een vraagteken bij de vrijwilligheid die over is. Ik zeg niet per definitie dat betalen voor seks gelijkt staat aan dwang!
En die 90%, sjah ga wat onderzoeken zoeken... en kijk naar hoe ze dat onderzocht hebben en wat de uitkomsten zijn! :)
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:36:40 #226
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86419392
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:29 schreef Evie het volgende:

[..]

Nee. je leest het helemaal verkeerd.
Grote getallen geld betalen zet een vraagteken bij de vrijwilligheid die over is. Ik zeg niet per definitie dat betalen voor seks gelijkt staat aan dwang!
En die 90%, sjah ga wat onderzoeken zoeken... en kijk naar hoe ze dat onderzocht hebben en wat de uitkomsten zijn! :)
Ten eerste ligt het eraan wie wat onderzoekt en wat ze willen (subsidie of niet) Dan ligt het aan de vraagstelling.

Jij zegt dus als je weinig voor sex betaald is het vrijwillig betaald je veel is het dwang... beetje vreemd. Dwang is het als iemand je vermoord / mishandeld ect. Niet als iemand je veel geld betaald. Als iemand mij 100 euro betaald om een man te pijpen of 10.000 euro dan is er nog steeds geen dwang echter is de motivatie hoger.

Die onderzoeken daar heb ik wat naar gezocht en de cijfers variëren nogal van 5% tot 30%. Ik heb echter geen cijfers van de overheid gezien en die vertrouw ik alleen. Cijfers van clubjes die gesubsidieerd worden heb ik niet zoveel vertrouwen in omdat ze niet onpartijdig zijn.
mai pen rai
pi_86419912
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:36 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ten eerste ligt het eraan wie wat onderzoekt en wat ze willen (subsidie of niet) Dan ligt het aan de vraagstelling.

Jij zegt dus als je weinig voor sex betaald is het vrijwillig betaald je veel is het dwang... beetje vreemd. Dwang is het als iemand je vermoord / mishandeld ect. Niet als iemand je veel geld betaald. Als iemand mij 100 euro betaald om een man te pijpen of 10.000 euro dan is er nog steeds geen dwang echter is de motivatie hoger.

Die onderzoeken daar heb ik wat naar gezocht en de cijfers variëren nogal van 5% tot 30%. Ik heb echter geen cijfers van de overheid gezien en die vertrouw ik alleen. Cijfers van clubjes die gesubsidieerd worden heb ik niet zoveel vertrouwen in omdat ze niet onpartijdig zijn.
8)7
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 13:52:13 #228
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86420006
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:49 schreef Evie het volgende:

[..]

8)7
Sterke argumenten ik heb zelden iemand gezien met betere argumenten.
mai pen rai
pi_86420572
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:52 schreef niet_links het volgende:

[..]

Sterke argumenten ik heb zelden iemand gezien met betere argumenten.
thnx :*
Heb even geen zin om er op in te gaan.. dat komt later welweer!
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 14:11:29 #230
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86420737
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:07 schreef Evie het volgende:

[..]

thnx :*
Heb even geen zin om er op in te gaan.. dat komt later welweer!
Kijk dat is een stuk beter als een rare smiley neerzetten zonder argumenten. En ik zoek me rot naar cijfers maar moet zeggen ik kan niets recentst vinden. Ik blijf erbij dat 90% schromelijk overdreven is zeker nu er de BIBOB wet is waarmee gemeenten clubs en raam exploitanten mee kunnen sluiten.

Ook zou ik graag je veel geld is dwang argumentatie willen zien.

Ik vind het ook vreemd dat je niet wil accepteren dat clubs die op subsidie leven niet altijd goede cijfers naar buiten brengen omdat ze afhankelijk van de subsidie zijn. Dat is zoiets als wij van WCeend bevelen aan WC eend.
mai pen rai
pi_86422178
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 13:26 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ah een ervaringsdeskundige. (kom vooraan eens ergens voordat je jezelf voor gek zet)

Legaal mag je pas je lichaam hier verkopen vanaf 20.

Dat er ook jonge meisjes verkocht worden geloof ik wel echter niet openbaar en de politie jaagt er wel op. Pedofilie is hier echt niet toegestaan en regelmatig worden er mannen gepakt die dan heel lang in een hel van een gevangenis gaan (en terecht). Ook komt het wel eens voor dat er van die bordelen worden opgerold maar het is echt niet zo dat zoiets normaal is.
Volgens mij hebben wij deze discussie al eens gevoerd. De zaken zijn in ieder geval niet zo rooskleurig als jij je ze voordoet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Thailand
pi_86422305
lol, gaan trouwen met een vrouw die je voor een nacht 'gekocht' hebt, dan kan je wel eens vermoeden dat het niet om echte liefde gaat hè :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86422346
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:11 schreef niet_links het volgende:

[..]

Kijk dat is een stuk beter als een rare smiley neerzetten zonder argumenten. En ik zoek me rot naar cijfers maar moet zeggen ik kan niets recentst vinden. Ik blijf erbij dat 90% schromelijk overdreven is zeker nu er de BIBOB wet is waarmee gemeenten clubs en raam exploitanten mee kunnen sluiten.

Ook zou ik graag je veel geld is dwang argumentatie willen zien.

Ik vind het ook vreemd dat je niet wil accepteren dat clubs die op subsidie leven niet altijd goede cijfers naar buiten brengen omdat ze afhankelijk van de subsidie zijn. Dat is zoiets als wij van WCeend bevelen aan WC eend.
Je laatste argument ben ik het wel mee eens. Ieder onderzoek geeft een uitkomst waar je de onderzoeker zijn argumenten en de reden van onderzoek grondig in na zou moeten checken..
dus
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:26:05 #234
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86423667
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:50 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Volgens mij hebben wij deze discussie al eens gevoerd. De zaken zijn in ieder geval niet zo rooskleurig als jij je ze voordoet.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Prostitutie_in_Thailand
Waar zeg ik dat het perfect is.. dat wiki verhaal zegt niets anders als wat ik zeg. Ik zeg alleen dat kinderprostitutie niet zo veel voorkomt als sommige hier willen doen geloven (en zo openbaar is). Ook zijn er hier geen pooiers (tenzij je de familie als pooiers ziet)
mai pen rai
  dinsdag 14 september 2010 @ 15:28:41 #235
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86423780
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 14:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
lol, gaan trouwen met een vrouw die je voor een nacht 'gekocht' hebt, dan kan je wel eens vermoeden dat het niet om echte liefde gaat hè :')
Echt slim is ie niet maar ik zie dat ook veel hier hoor. Mannen die maar niet willen zien dat een prostitué een prostitué is en alleen maar geld wil hebben. Daarvoor zullen ze liegen en bedriegen. Zullen er vast wel een paar zijn die willen veranderen. Veel zullen het er echter niet zijn en makkelijk zal het ook niet zijn.
mai pen rai
pi_86425182
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 12:51 schreef niet_links het volgende:

[..]

Inderdaad veel te duur. Vrouwen zijn bij lange na geen 30 mark waard. ~O>
Dat het de man is die moet betalen en niet de vrouw zegt al genoeg over de waarde van mannen.

In de min dus :W
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:05:57 #237
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86425343
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:02 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Dat het de man is die moet betalen en niet de vrouw zegt al genoeg over de waarde van mannen.

In de min dus :W
Ben ik het wel mee eens mannen zijn slaven aan hun seksdrive. Maar ik betaal liever niet voel ik me gelijk zo laag heb liever iemand die mij ook echt wil. Maar ik heb dus geen problemen met prostitutie en sluit ook niet uit dat ik er ooit (weer) gebruik van zal maken.
mai pen rai
pi_86425907
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens mannen zijn slaven aan hun seksdrive. Maar ik betaal liever niet voel ik me gelijk zo laag heb liever iemand die mij ook echt wil. Maar ik heb dus geen problemen met prostitutie en sluit ook niet uit dat ik er ooit (weer) gebruik van zal maken.
Ga je daar je vrouw dan ook van op de hoogte stellen? :')
pi_86425991
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:05 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens mannen zijn slaven aan hun seksdrive. Maar ik betaal liever niet voel ik me gelijk zo laag heb liever iemand die mij ook echt wil. Maar ik heb dus geen problemen met prostitutie en sluit ook niet uit dat ik er ooit (weer) gebruik van zal maken.
Ik heb op het principe ook weinig tegen, maar het probleem is dat er in die 'branche' zo vaak van dwang en geweld sprake is. Als het gewoon iemand is die het niet uit dwang of uiterste noodzaak doet, moeten die vrouwen het zelf maar weten als ze zo geld willen verdienen.
pi_86426140
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Ik heb op het principe ook weinig tegen, maar het probleem is dat er in die 'branche' zo vaak van dwang en geweld sprake is. Als het gewoon iemand is die het niet uit dwang of uiterste noodzaak doet, moeten die vrouwen het zelf maar weten als ze zo geld willen verdienen.
Ik zou in dit land dan niet bij een hoer langsgaan die geen Nederlands spreekt. Heb het idee dat er dan veel vaker sprake is van dwang.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:26:15 #241
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86426295
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:18 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ga je daar je vrouw dan ook van op de hoogte stellen? :')
Tuurlijk, ik zit in een open relatie. Zoek maar op wat dat betekend.
mai pen rai
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:29:26 #242
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86426468
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:19 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]

Ik heb op het principe ook weinig tegen, maar het probleem is dat er in die 'branche' zo vaak van dwang en geweld sprake is. Als het gewoon iemand is die het niet uit dwang of uiterste noodzaak doet, moeten die vrouwen het zelf maar weten als ze zo geld willen verdienen.
Kijk ik heb er dus ook geen bezwaar bij als het vrijwillig is. Maar ik denk dus dat er niet zoveel dwang is, ieder geval niet de 90% die iemand anders noemde. Ik heb nog geen echt cijfers gezien en ik heb er ook naar gezocht.
mai pen rai
pi_86426505
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:26 schreef niet_links het volgende:

[..]

Tuurlijk, ik zit in een open relatie. Zoek maar op wat dat betekend.
Joh, wat denk je, dat ik dat niet weet. :o

No way trouwens dat ik in een open relatie nog zou gaan betalen seks met anderen te hebben. :{w
pi_86426579
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:29 schreef niet_links het volgende:

[..]

Kijk ik heb er dus ook geen bezwaar bij als het vrijwillig is. Maar ik denk dus dat er niet zoveel dwang is, ieder geval niet de 90% die iemand anders noemde. Ik heb nog geen echt cijfers gezien en ik heb er ook naar gezocht.
Heb je het over Nederland?
Ik denk niet dat 90% van de hoeren in dit land van Nederlandse afkomst is. En ik schat zo in dat van de buitenlandse hoeren die hier al dan niet legaal zitten minstens de helft hier niet voor de fun zit.
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:33:21 #245
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86426640
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:30 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Joh, wat denk je, dat ik dat niet weet. :o

No way trouwens dat ik in een open relatie nog zou gaan betalen seks met anderen te hebben. :{w
Doe ik ook niet, maar ik ben heus wel eens bij een prostitué geweest in het verleden. Hoef daar niet geheim over te doen.
mai pen rai
pi_86426717
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:33 schreef niet_links het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar ik ben heus wel eens bij een prostitué geweest in het verleden. Hoef daar niet geheim over te doen.
Are you gay?

Het is te merken dat jij al lang in het buitenland woont, het Nederlands wordt steeds slechter. :+
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:35:43 #247
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86426755
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:31 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Heb je het over Nederland?
Ik denk niet dat 90% van de hoeren in dit land van Nederlandse afkomst is. En ik schat zo in dat van de buitenlandse hoeren die hier al dan niet legaal zitten minstens de helft hier niet voor de fun zit.
Nee een andere poster zij dat er bij 90% van alle hoeren in Nederland er onder dwang zitten. Zowel Nederlandse als buitenlandse. Ik vond dat wat overdreven.
mai pen rai
  dinsdag 14 september 2010 @ 16:36:46 #248
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_86426808
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Are you gay?

Het is te merken dat jij al lang in het buitenland woont, het Nederlands wordt steeds slechter. :+
Nee.. maar je hebt gelijk gaat soms akelig slecht met me Nederlands zeker als ik aan het multitasking ben.
mai pen rai
pi_86428205
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 16:29 schreef niet_links het volgende:

[..]

Kijk ik heb er dus ook geen bezwaar bij als het vrijwillig is. Maar ik denk dus dat er niet zoveel dwang is, ieder geval niet de 90% die iemand anders noemde. Ik heb nog geen echt cijfers gezien en ik heb er ook naar gezocht.
Hoeveel procent dat is, nee, daar heb ik ook geen idee van. Al zullen vrouwen die bij zich thuis mannen ontvangen, veel minder vaak gedwongen worden dan tippelaarsters ed. Vraag me af hoe dat met vrouwen achter het raam zit, wat daar wel een beetje tussen in zit.

Degenen die uit het buitenland komen, zijn hier vaak naartoe gelokt met het idee een baan in de horeca of als au pair te krijgen. Zelfs als ze wisten wat ze hier gingen doen, denk ik dat hun paspoort vaak afgenomen wordt als ze hier eenmaal zijn en ze niet zo maar weg kunnen.
pi_86428404
Zijn vrouwen die tippelen vaak niet verslaafd? Dacht dat vrouwen achter het raam vaak uit oostbloklanden en Afrika komen enzo.
pi_86430195
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:10 schreef nummer_zoveel het volgende:
Dacht dat vrouwen achter het raam vaak uit oostbloklanden en Afrika komen enzo.
En je moeder en je zus dan??
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_86430430
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:56 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

En je moeder en je zus dan??
Nee Verburg, niet iedereens moeder en zussen zijn zoals die van jou. :')
pi_86431763
quote:
Op dinsdag 14 september 2010 17:04 schreef Zeurnietzo het volgende:

[..]
Hoeveel procent dat is, nee, daar heb ik ook geen idee van. Al zullen vrouwen die bij zich thuis mannen ontvangen, veel minder vaak gedwongen worden dan tippelaarsters ed. Vraag me af hoe dat met vrouwen achter het raam zit, wat daar wel een beetje tussen in zit.
Ik las een keer zo'n interview met iemand die op de wallen werkte, volgens haar was bijna iedereen daar ooit een keer gedwongen tot prostitutie op echt maar een paar na, zij het dan dat er een aantal het ook inmiddels zonder dwang deden omdat ze verslaafd waren of zo. Die lui hadden dan verborgen camera's hangen of telden de condooms.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')