abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:41:11 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85592804
Ik vond het hartstikke leuk :Y Zeker getroffen met het weer. En een hoop leuke acts kunnen zien. :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:42:50 #2
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85592843
Selah Sue :verliefd:
Goed van jou.
pi_85593163
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:54:29 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593190
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
HI-LA-RISCH!
pi_85593222
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85593228
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

HI-LA-RISCH!
:')
pi_85593268
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
pi_85593271
quote:

volgend jaar wil ik je kaartje wel dan.. ;(
pi_85593287
Juicyhil, was jouw vriendin afgelopen week in Eindhoven?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:00:35 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_85593358
quote:

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:16 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593396
quote:

Ik sliep zelf op camping 1, precies achter de Grolsch tent die ook tot in de late uren door ging. Maar ik sliep heerlijk. Sterker nog, nog nooit zo goed op een festival geslapen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:36 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593405
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
Ik moet morgen weer gewoon werken.
pi_85593407
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:05:04 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.
Ik denk dat zo een silent disco niet echt zal bijdragen aan de sfeer.

Maar goed, als je op een festival camping staat, dan kun je van tevoren weten dat je er niet voor je rust hoeft te staan. En daarbij is camping 7 al een stuk rustiger.
pi_85593945
The National O+
Prachtig _O_
pi_85594756
Holy Fuuuuck!!
Doe eens lief!
pi_85595019
Ed Rush was fucking geniaal...

en een dikke lol @ het klapstuk met Kees van Hondt...wat een gekkenhuis was dat zeg :p
People assume too much.
pi_85595037
Ik vond de Bratwursten-stand toch wel 1 van de hoogtepunten dit jaar.
pi_85595395
fantastisch!! Net thuis... zijn om 3 uur weggereden ... superfestival... sfeer was geweldig, en Miike Snow helemaal :D
pi_85595924
quote:

Ga dan ook niet zo dicht bij de 24uurs tent staan :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_85596582
Ik heb het ook erg naar mijn zin, gehad, heb redelijk kunnen slapen op de caravancamping, welk in een tentje trouwens.
Ik heb niet zo gek veel gezien, maar dat doe ik nooit op Lowlands, LCD soundsystem was wel leuk, en Snow Patrol vond ik ronduit supergoed.

Vandaag lekker nog een dagje vrij, om een beetje uit te garen
pi_85596624
Het lijkt trouwens wel alsof ik 4 weken ben weggeweest, dit heb ik nu meer dan anders.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:42:19 #23
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85597309
Het was weer tof!! Volgende jaar weer .:)
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:04 #24
177242 Irien
Innit though
pi_85599197
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Op donderdag was 's nachts ook ene ferme basdreun van de 24-uurstent... om 05.00 ofzo... toen baalde ik ook ff. Maar sliep op Camping 2, dus dan kun je dat verwachten. Ik neem sinds 2 jaar disco oordopjes mee voor bij optredens, heb ze niet altijd nodig gehad, maar vaak wel! Voor mij kan het ook wel tikkie zachter...

Wel intens genoten van Lowlands uiteraard *O*
Hoogtepunten

Mumford and Sons O+ ontroerend en opzwepend tegelijk
Queens of the Stone Age *O* daar dus met die oordopjes keihard op staan swingen en headbangen
Air, live heel goed,... dromerig, lief, tripmuziek, analoge synthesiser ^O^ .... "do you speak french?" :')
Placebo
Selah Sue / Ok Go (tweede halfuur dan, eerste saai)
Between the click of the light and the start of the dream
pi_85599389
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:12:16 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85599443
quote:

Dan sta je op de verkeerde camping. Voor je rust moet je op de achterste campings (6/7??) staan. Niet op 1/2/3/4.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_85599462
Ik vond het zooo'n tof weekend! Alleen jammer dat, wat mij betreft, de echte hoogtepunten pas na mijn vertrek speelden :'( . Kan wel janken dat ik queens of te stone age en massive attack heb gemist.
pi_85599492
Camping 1 was goed te doen vond ik. Zonder eurdopjes zelfs.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:25:16 #29
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85599881
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan sta je op de verkeerde camping. Voor je rust moet je op de achterste campings (6/7??) staan. Niet op 1/2/3/4.
4 is het ook stil hoor.
pi_85600390
Selah Sue ^O^ O+
Foals ^O^
Kip Braadworst ^O^
pi_85600503
Pendulum

Sub Focus

Fat Freddy's Drop

Dit waren echt onbetwist de toppers.

Leuk waren:
Katzenjammer
Daily Bread
Skindred
Snow Patrol

Tegenvallers:
ANOUK (totaal geen interesse + gebrek aan leuke nummers)
Jan Jaap van der Wal (die had alleen maar anti PVV propaganda)
De pannenkoekentent (2,5 muntje voor een pannenkoek met suiker ) :S
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_85601927
Fantastisch gehad. Stond lekker op camping 4 met een supermooie plek, vlakbij het brandpad zodat we gauw en veilig naar de plee konden, hoewel de greppel langs het toiletgebouw altijd verraderlijk blijft.

Leuk:
- Skindred
- QOTSA
- de enorme parade op camping 4 gisteravond.
- drumconcert door lowlanders voor de ingang gisteravond
- sfeer was weer top

Niet/Minder leuk:
- gisteren wel 3x eruit gevist door politie of beveiliging.
- veel eten kost veel muntjes
- regen op maandagochtend

Er komt gauw meer in mij op waarschijnlijk, maar ik moet toch eerst maar eens gaan slapen :P
pi_85602466
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef Mone het volgende:
Ik vond het zooo'n tof weekend! Alleen jammer dat, wat mij betreft, de echte hoogtepunten pas na mijn vertrek speelden :'( . Kan wel janken dat ik queens of te stone age en massive attack heb gemist.
Waarom ga je dan zo vroeg weg?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_85602572
Zoooo

Tering wat ben ik fucking brak zeg, nog niet geslapen vanacht. :')_!

Hoe dan ook leuk waren:

Tame Impala
Massive Attack
Broken Bells
Mumford & Sons
Yeasayer
The National
The XX
En de nachtprogramma's in Bravo/X-Ray

Ook onze buurman die in zijn Boerkini rondliep over camping 4, vrijdag in zijn speedo met gunther pruik. :')

Niet leuk waren:

Grootste tegenvallende concert: Snow Patrol!!

In 2006 was dat geweldig. Wat een arrogante mooiboy-kwal is dat geworden. Alleen maar 14 jarige groupies en de sfeer daar. :r :r Evenals de nummers van het nieuwe album :') Echt tering wat een tegenvaller was dat.
It's you my love, you who are the stranger
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:37:05 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85602639
We leven noooog!

Ondanks dat ik vooraf dacht "Ik vind de line up niet zo boeiend als vorig jaar" heb ik toch veel mooie dingen gezien. Minder hoogte- en dieptepunten dan vorig jaar, maar gewoon algeheel goed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_85602690
Prima festivalletje,

top-acts voor mij waren queens o/t stone age, pendulum en NOFX en de Thai met broodje hete kip, die gvd gisterenmiddag al op waren

btw programma vrijdag was wel matig over het algemeen

ps parade camping 4 was epic

[ Bericht 16% gewijzigd door Mupz op 23-08-2010 12:43:36 ]
pi_85602723
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef itchycoo het volgende:

Inderdaad dat was wel lachen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:41:04 #38
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85602774
Wat waren de security dit jaar een stel bitches.

Drumconcert voor de ingang was weer hard!
The Most Incredible, Baby
pi_85603028
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef RedGuy het volgende:

Je was er gratis heen penis, niet janken. :') Ze hadden je het terrein af moeten schoppen.
pi_85603713
Deadmau5 _O_
HAWTIN _O_ Wat een show _O_
pi_85603719
quote:

Ze hadden de drumpartij bij de Llow Chi Minh City gelijk afgebroken :(
pi_85603728
En The Opposites openden echt master.
pi_85603897
Uitstekend vermaakt! Wel behoorlijk spierpijn nu, heb aardig wat meters gemaakt (sorry aan iedereen die ik bijna van de sokken heb gereden of het laten schrikken).

Plus:
Pendulum - heerlijk stampende Alpha
NOFX - hoe gaan de ouders van det 13jarige roodharige jongetje 'felching' uitleggen? :P
Mumford & Sons
LCD Soundsystem
Snow Patrol
Deadmau5
alle mensen die mij duwtjes door het gras/grind aanboden of aangaven het toch zo tof te vinden dat ik het met mijn rolstoel deed ^O^
De toiletpapierkunstenaar in/om de Alpha. Met terecht applaus op zondagmiddag :D

Min:
Blink 283 - automatische piloot en te gescript
Anouk - ook nogal automatische piloot
30 Seconds to Mars - net driekwart van de Alpha vol, beetje sneu
Queens of the Stone Age - prima optreden, maar een kwartier voor tijd eindigen en dan geen toegift?
de mestlucht die zondag over het terrein hing

Jammer dat ik een paar optredens voortijdig heb moeten ontvluchten vanwege de drukte. Met zoveel mensen op een kluitje vordt het een beetje benauwd op anderhalve meter hoogte "{.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_85604162
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef itchycoo het volgende:
Fantastisch gehad. Stond lekker op camping 4 met een supermooie plek, vlakbij het brandpad zodat we gauw en veilig naar de plee konden, hoewel de greppel langs het toiletgebouw altijd verraderlijk blijft.

Leuk:
- Skindred
- QOTSA
- drumconcert door lowlanders voor de ingang gisteravond
- sfeer was weer top

Niet/Minder leuk:
- gisteren wel 3x eruit gevist door politie of beveiliging.
- veel eten kost veel muntjes
- regen op maandagochtend

Er komt gauw meer in mij op waarschijnlijk, maar ik moet toch eerst maar eens gaan slapen :P
Wij stonden ook aan t brandpad op camping 4. Wat ook mooi was, was de kabouter wesley stand up op zaterdagavond op camping 4.
pi_85604282
Leuk, springen in de alpha op van alles en nog wat...
de silent disco.. maar wat een mega lange rijen.
Crowd surfen bij Kees van der Hondt en dan keihard op de grond terecht komen en je portemonnee ineens kwijt zijn. En nu rug pijn :D
pi_85604431
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Mone het volgende:

[..]

Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!
Camping 1, achter de Grolsch :'). Vlak voor de WC's.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:24:46 #47
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85604484
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Camping 1, achter de Grolsch :'). Vlak voor de WC's.
Precies, daar zat ik ook. Tussen de Grolsch en de WC's in aan het pad bij het bordje waarop staat dat je die vuilniszakken moet gebruiken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:24:57 #48
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85604493
Ik vond Burning Spear, The Specials, Beach House en Tim Knol wel de muzikale hoogtepunten eigenlijk. Goed dat er dit jaar weer wat meer ska en reggae te bewonderen was! ^O^ ^O^
pi_85604510
We kwamen er trouwens ook pas vrijdag achter dat camping 4 een Greenzone bleek te zijn. Gek genoeg stonden er alleen nergens prullenbakken of iets, dus van dat green is weinig terechtgekomen. Wel een paar gasten gehad die helemaal gingen flippen als ik een papiertje in de greppel gooide. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:26:00 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85604532
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef itchycoo het volgende:
We kwamen er trouwens ook pas vrijdag achter dat camping 4 een Greenzone bleek te zijn. Gek genoeg stonden er alleen nergens prullenbakken of iets, dus van dat green is weinig terechtgekomen. Wel een paar gasten gehad die helemaal gingen flippen als ik een papiertje in de greppel gooide. :P
Dat is camping 5 toch?
pi_85604621
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is camping 5 toch?
Nee.

Wij hadden echt een huge afvalberg onder onze partytent. Al onze buren kwamen bij ons zitten dagelijks en dat was echt lachen.
pi_85604693
quote:

Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.

Goed:
Oposites, wat zullen die gasten een b0ner hebben gehad de rest van het weekend.
La pegatina, wat een feest!
Dj Producer, lekker hersenloos rammen beetje jammer dat ik op het einde van de set werd opgepakt.
Bloodybeetroots, totale chaos
Metropool orkest met Serj blablabla waren echt supergoed.
blood redshoes, wat een lekker chick!!! en ze kan nog spelen ook. Heerlijke bak herrie!
Placebo, helemaal top.
DE QUEENS!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Speelde echt superstrak, kei en keihard.

Verder nog gezien: LCD soundsystem vond ik niet zo tof. Beetje saai. My favorite scar (ofzo?) niet heel speciaal.

Volgend jaar moet ik nog maar zien of ik ga. Het is te duur. De security is irritant. De regeltjes worden tot op de letter gehandhaafd, bij het omschenkpunt "nee meneer de regel is dat er 2 bekers per keer worden afgegeven dus als u meer wilt moet u weer in de rij gaan staan" WTF!!!!! Daar krijg IK nou een slappe van.

Het was echt goed hoor, maar dit weekend heeft me inc kaartje tussen de 5 en 700 eu gekost en dat vind ik echt teveel van het goede.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sam_Raimi op 23-08-2010 13:34:59 ]
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_85604768
Het was echt liefde. O+
En nu ga ik douchen
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:40:34 #54
73209 dnzl
Minimalist.
pi_85605186
Is een van jullie nog naar de Aanwijsstokjes expositie gegaan?
pi_85605350
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.

Hebbie geluk.
Bij een maat van me was 0.6 teveel >:O 100euro en 24 uur met een geel bandje lopen en nog gekker alles missen v/d zaterdag
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:44:51 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85605391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Mupz het volgende:

[..]

Hebbie geluk.
Bij een maat van me was 0.6 teveel >:O 100euro en 24 uur met een geel bandje lopen en nog gekker alles missen v/d zaterdag
Geel bandje? Wat is dat?
pi_85605395
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Nee.

Wij hadden echt een huge afvalberg onder onze partytent. Al onze buren kwamen bij ons zitten dagelijks en dat was echt lachen.
dan ken ik jou!! :o
Doe eens lief!
pi_85605469
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geel bandje? Wat is dat?
Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:47:27 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85605514
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef Mupz het volgende:

[..]

Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.
Wow, triest :')
pi_85605535
die antwoord was gay
pi_85605757
Fool's Gold was geniaal!!!
Publiek zingt, feest en springt nog een kwartier door nadat de band het podium heeft verlaten. Presentator moest zijn afsluitende praatje nog houden, volgens mij heeft niemand dat kunnen verstaan. Podium leeg, alle instrumenten weg, en nog zingen we door. Top!
pi_85605791
Die Antwoord heeft gevochten met Major Lazer backstage :')
pi_85605918
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Perquisite het volgende:
Die Antwoord heeft gevochten met Major Lazer backstage :')
pi_85606036
quote:

Slapen doe je maar op Pinkpop.
pi_85606090
Het was geweldig _O_

Top-5:
1. Mumford & Sons , prachtig O+
2. Typhoon & New Cool Collective, geweldig _O_
3. The Opposites & friends, feestje ^O^
4. Die Antwoord, beetje vreemd maar heel lekker :D
5. Shantel, dizko dizko Partizani! *O*

Ook goed: LCD Soundsystem (All My Friends _O_ ), The xx (veel van hetzelfde na een tijdje maar wel goed), Fresku, Flying Lotus, The Bloody Beetroots, Baskerville, The National (helaas maar de helft kunnen zien).

Tegenvaller: Broken Bells.

En: Zer00's Heroes was leuk. Tof dat ik The Expandables heb kunnen zien, maar een film in de Alpha is niet ideaal. Lowlands Rave was geniaal :D En weer genoten in de Groove Tube, zeker op zondagavond *O*
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_85606247
Oh en Kees van Hondt :D Wat een chaos weer :')
pi_85606263
Leuk:
Muziek
Wazige gesprekken voeren op de camping
Mijn tipitent (de stokken van de koepeltent waren doormidden gebroken :') )
Dat ik met een groep was ipv. met z'n twee zodat ik mijn eigen plan kon trekken
Melk

Geweldig maar ook kut:
Qotsa; WAAROM ZO VROEG EINDIGEN?!?!?!?!??!?!?!?!????!!!!11!!1?
Magnetic man; mobiel verloren in de moshpit, aan het einde van de dag weer teruggekregen, maar daarna geblokkeerd door bezorgde ouders dus ik heb 2 dagen lang niemand kunnen bereiken. Erg handig als je iemand nodig hebt. :')
Hudson Mohawke; ik moest naar qotsa en dus na plusminus 25 minuten al weg. ;( Wat een typje was dat zeg. Zo'n vadsige witte engelse jongen die met een trolley het podium op kwam zetten en na 10 minuten gekloot met kabels MOEILIJK lekker draait. O+

en blalalalalalala ga zo maar door
pi_85606287
Oh Deadmau5 en Hawtin :o

Had ik wel tof gevonden, maar weet niet wat ik de andere dagen dan had gedaan :9!
pi_85606337
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef ScottTracy het volgende:
Oh en Kees van Hondt :D Wat een chaos weer :')
Ik zag campingtafels de india worden ingedragen. _O- :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:17:07 #70
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85606879
Deadmau5 was echt wel een tegenvaller. Bleergh, nu weet ik waarom ik niet van tranceachtige muziek hou. Beetje blazen...stilstaan..handjes in de lucht...blazen...na 3 minuten weer stilstaan. Zo kom je er toch nooit in! Nee het is geen echte trance, maar die wil ik ook geen techno noemen.

Synergie DJ-set daarentegen was SUPERRRR!

Later meer.
pi_85606906
quote:

;( Dit soort mensen heeft gewoon wel een kaartje.... :r huillie!
pi_85607301
De grote vraag is natuurlijk, was de zondagavond Keeswaardig?
pi_85607342
Heb me heerlijk vermaakt :)

Pluspunten:
Snow Patrol gaf een leuke show
Heel veel middagdutjes in 't zonnetje
Snel door de controle en het tentje opzetten (helaas wel op camping 7)
Die gast met z'n wcpapier bij de Alpha

Minpunten
Realiseren voor hoeveel geld je net gegeten hebt
Heel erg moe jezelf over de brug slepen om op camping 7 te komen
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:49:18 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85608266
Ik vond het heel erg gezellig. Heb me heel goed vermaakt en kom volgend jaar denk ik wel weer. Pendulum O+ O+ Voor de rest vond ik Deadmau5, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem en Blood Red Shoes helemaal te gek. En Die Antwoord was ook lekker geniaal. :D

Ik stond op camping 6 en ik heb nog nooit zo relaxt gekampeerd. Toch handig zo'n camper :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85608528
Hoe heet trouwens het laatste nummer dat Selah Sue zong?
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:58:01 #76
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_85608721
Top:
-Lowlands zingt _O- Alicia Keys werd niet in dank afgenomen. En vervolgens Rammstein aankondigen als 'een klein Duits bandje, ietwat klassiek, niet veel mensen kennen het..' _O-
-Ge-wel-di-ge plek op Camping 3.
-Mumford & Sons. Ietwat eentonig, maar heerlijke muziek.
-Ting Tings, lekkere muziek :9.
-La Pegatina. Feest!
-Silent Disco. Lange rij, maar erg de moeite waard.
-De kunstenaars van Converse. Heb 2 paar schitterende All Stars nu!
-Groove Armada. Effe goed los gegaan!
-De 2 straatartiesten met een vissenkom op _O-
-Topweer!

Flop:
-Regen op maandag
-Tsja, kost veel geld, maar ga niet op m'n centen letten daar.
-Superdruk overal
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:01:43 #77
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85608868
Was gezellig maar muzikaal toch wel matig.
Hoogtepunten:
Qotsa
Mark Lanegan
A-trak
Cymbals eat Guitars
Soft Pack
9 picknicktafels op elkaar gestapeld in de surinamer, security die de boel omgooit waarna een tafel ook nog half op iemand landt.

Edit: HOLY FUCK, die worden echt alleen maar beter, en ze waren al geniaal.

Minpunten:
Buren die de halve camping bij elkaar jatten.
Veel kutbands als Snow Patrol en Anouk die niet (weer) op Lowlands horen.
Die Alpha-dj's :')
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:02:53 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85608925
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:01 schreef ralfseltje het volgende:
Was gezellig maar muzikaal toch wel matig.
Hoogtepunten:
Qotsa
Mark Lanegan
A-trak
Cymbals eat Guitars
Soft Pack
9 picknicktafels op elkaar gestapeld in de surinamer, security die de boel omgooit waarna een tafel ook nog half op iemand landt.

Minpunten:
Buren die de halve camping bij elkaar jatten.
Veel kutbands als Snow Patrol en Anouk die niet (weer) op Lowlands horen.
Die Alpha-dj's :')
Hadden jullie de dieven nog gepakt?
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:07:57 #79
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85609177
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:02 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hadden jullie de dieven nog gepakt?
Nee. Nouja het waren gewoon irritant buren die opeens drie partytenten hadden en die hadden ze niet zelf meegenomen. En ze dachten dat ze konden rappen. Halve camping bij elkaar jatten is wat overdreven uitgedrukt misschien, waren gewoon sukkels :P
pi_85609394
Ik heb een geweldige eerste Lowlands gehad:
- O.a. The National, Foals en Two Door Cinema Club waren erg leuk (en FM Belfast in de X-Ray was ook erg tof :D );
- Erg leuke sfeer, zowel op het terrein als op de camping;
- Mooie afsluiter zondagavond/-nacht met het getrommel op de kliko's en wat al niet meer.

Enige tegenvaller was de regen bij het inpakken van de spullen op maandagochtend.
Wie dit leest is alfabeet.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:17:24 #81
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85609568
Het was mijn eerste LL en ik vond t super!! Mumford & Sons en Snow Patrol waren mijn hoogtepunten. Verder eigenlijk niet veel gezien, veel gewoon rondgehobbeld over 't terrein. Die DukesBox bij de Llo CHi Min City (zo heet dat toch he :?) was ook wel super!
Nadeel was dat een vriend zaterdagavond doodziek is geworden. Toen hij zondagmiddag nog steeds over aan het geven was zijn we maar naar huis gegaan. Helaas dus Massive Attack, Hot Chip, Yeahsayer en nog wat dingen moeten missen. Maar ach, waarschijnlijk had ik een deel toch niet gezien omdat ik ergens anders nog was :D

Volgend jaar zeker weer!!
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:18:33 #82
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85609620
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:17 schreef Lips het volgende:
Het was mijn eerste LL en ik vond t super!! Mumford & Sons en Snow Patrol waren mijn hoogtepunten. Verder eigenlijk niet veel gezien, veel gewoon rondgehobbeld over 't terrein. Die DukesBox bij de Llo CHi Min City (zo heet dat toch he :?) was ook wel super!
Nadeel was dat een vriend zaterdagavond doodziek is geworden. Toen hij zondagmiddag nog steeds over aan het geven was zijn we maar naar huis gegaan. Helaas dus Massive Attack, Hot Chip, Yeahsayer en nog wat dingen moeten missen. Maar ach, waarschijnlijk had ik een deel toch niet gezien omdat ik ergens anders nog was :D

Volgend jaar zeker weer!!
Het is Yeasayer.
pi_85609929
Leuk, maar niet super vond de line-ups een beetje tegen vallen t.o.v. vorig jaar maar dat is uiteraard puur persoonlijk. Verder was de sfeer super vooral bij keesiee
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:26:47 #84
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85609987
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:18 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Het is Yeasayer.
Oe, sorry hoor ;)
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:27:40 #85
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85610032
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Lips het volgende:

[..]

Oe, sorry hoor ;)
Jaaa, je bent gewaarschuwd.
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:35:28 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85610386
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:26 schreef Lips het volgende:

[..]

Oe, sorry hoor ;)
Spanken dat wijf!

;)

Was leuk je ff te zien! :*
L'Amour menaçant:
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:37:32 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85610472
De lijst trouwens:

Dag 1:
Triggerfinger ---> Ouderwetse rock met ene gastoptreden van Selah Sue
I blame Coco ---> Dochter van Sting, ondanks dat ze ziek was de dag ervoor ^O^
Katzenjammer ---> Echt niet mijn soort muziek, deed de naam eer aan
All time low ----> Puberale springrock, heerlijk fout!
Nationaal Toneel - Dat Smoel ----> Heftig
The Kooks ----> Blijven gewoon wel goed live
Enter the void (film) ----> Ik heb de hel gezien en het is deze film
Baskerville (DJ) -----> Springeeeeeen!

Dag 2
Theatergroep Siberia - Krijg nou Titus ----> Leuke moderne versie van Shakespeare
Lowlands zingt (karaoke) -----> Minder leuk dan vorig jaar, maar nog steeds mooi met duizenden zingen
Laura Marling ----> Te verlegen, te statisch, te saai
Mumford & Sons -----> Kregen de hele tent en beyond mee met hun sprookje
Marina & The Diamonds ----> Hallelujah! _O_
Anouk ----> Arrogant routinematig optreden, maar ze is wel gewoon goed live
Snow Patrol ----> Jeugdsentiment, en het was weer mooi... wat een fijne vent is dat zeg!
Lowlands Rave (DJ) ----> Poing poing poing, jaren 90 house!
Alpha Disco (DJ) ----> Fuck you I won't do what you told me!!!!

Dag 3
Blaudzun ----> Even wakker worden met wat klanken
Go back to the zoo -----> Springen! *O*
Noord Nederlandse Dans - Through the center ----> Rustig zen vloeiend
Yeasayer ----> Vanaf het gras, kijkend naar touwtjespringende mensen
Pendulum -----> Energiebom! Nog nooit zoveel zwetende lijven bij elkaar gezien
30 Seconds to Mars ---> Godvergeten lekkere vent, maar niet zoveel lullen tijdens het optreden!
The XX ----> O+ Zwoel O+ , :9 sexy :9 , laidback.... maar in een grote tent? Hmmz.
Two door cinema club -----> Springen! *O*
Un Prophète (film) ---->Eerste helft mooi, tweede helft saai
L'Amour menaçant:
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:39:28 #88
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_85610580
Plus:
Tame Impala
Het spontaan ontstane feestje op de tafels bij de loempiatent
Spanish Sahara van Foals (waar ook hele Bravo ging zitten)
Queens of the Stone Age
Algemene sfeer
Kees

Min:
Het te vroeg stoppen van headliner QOTSA
Ook al was de sfeer goed, het was minder dan voorgaande jaren
Te weinig personeel bij de bar
  maandag 23 augustus 2010 @ 15:46:38 #89
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85610877
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Spanken dat wijf!

;)

Was leuk je ff te zien! :*
Ja jammer dat je haast had voor je homo pop / rock :P
Miauw
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:04:12 #90
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85611515
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 15:39 schreef Haunter het volgende:
Plus:
Tame Impala

Te gek idd, dat laatste nummer _O_
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:11:05 #91
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85611800
Wij zaten grotendeels gewoon lekker op de camping, gezellig tot een uur of 11 en daarna het festivalterrein op, lekker losgaan in de bravo, daarna even lekker eten, even naar de 24 uurs tent, en weer lekker op de camping zitten, en rond 8 uur op bed. Wij stonden op een goede plek, lekker chill op camping 3, vlakbij het toiletgebouw, met onze mooie vlag als herkenningspunt :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:17:30 #92
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85612045
Geweldig, echt vijf prachtige dagen!

Voor mij was het de eerste keer, maar volgend jaar wil ik weer! *)
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:20:54 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85612201
Tegengekomen op het festivalterrein:
Jongen in rolstoel met t-shirt aan, tekst op t-shirt: Lopen is voor mietjes.
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:21:53 #94
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85612247
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:20 schreef peaceman het volgende:
Die had ik zaterdag bij de India zien staan _O-
Of althans, zittend in zijn rolstoel
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:22:28 #95
136730 PiRANiA
pi_85612270
quote:
Daar heb ik ook zó hard om gelachen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:23:31 #96
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85612308
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:22 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Daar heb ik ook zó hard om gelachen :D
Ik vond het briljant! :D
pi_85612364
quote:
:D Nou heb ik ook wel zelfspot, maar dat is paste echte humor :D
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:25:56 #98
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85612404
quote:
Wat een held die man! :D
pi_85612490
quote:
Die heb ik ook gezien ja :D _O-
Wie dit leest is alfabeet.
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:34:44 #100
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85612753
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 16:27 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien ja :D _O-
Idem. Te geniaal ook. _O-
pi_85613189
Ik vond het super! Was mijn eerste Lowlands.... Stonden op camping 3.. dus snachts soms wel last van bas van 24uurs tent.. maar in principe nog prima kunnen pitten :)

Ik heb veel hoogtepunten gezien.. nu te moe om allemaal te noemen :)
pi_85613266
Geweldige eerste Lowlands gehad! Ik heb meer genoten van de iets kleinere bands dan van de headliners. Beste optredens die ik gezien heb:

bloody beetroots
mumford & sons
baskerville
go back to the zoo
queens of the stone age (HARD!! :o )
stond op camping twee vlakbij te douches
teveel meegemaakt om op te noemen
pi_85613496
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:32 schreef Albert86 het volgende:

[..]

Waarom ga je dan zo vroeg weg?
moest van m'n moeder.
pi_85613554
LL was weer vet _O_ _O_
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:53:10 #105
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85613607
Top. Enorm brak nu.

Enige min vond ik eigenlijk dat volgens mij het vertonen van een film op zaterdagavond in de Alpha teveel mensen naar andere tenten dreef. In de India, Bravo en Groovetube was het iig arelaxed druk.

Muzikaal toch ook weer prima vermaakt, alleen op de zaterdag niet zoveel gezien.

Highlights: Katzenjammer, Fat Freddy's Drop, Imelda May (ook leuke foto op de voorpagina van Daily Paradise), Mark Lanegan, The Specials, NOFX, LCD (alleen de laatste 5 nummers gezien,maar iig Yeah en dan ben ik snel tevreden).
Op zondag toch het meeste genoten, denk ik. Lekker dansen! (helaas mijn sambabal kwijtgeraakt, Low Anthem, Staff Benda Bilili, Alain Johannes die in zijn eentje wel wist te boeien. En dan toch wel mijn 2 hoogtepunten van dit weekend: Wallis Bird (ik ben verliefd) en Delphic.

[ Bericht 0% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 23-08-2010 17:44:11 ]
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 23 augustus 2010 @ 16:59:21 #106
283085 TWP
kassalade
pi_85613896
Mijn eerste Lowlands en echt super gaaf!

Vooral The Opposites, Local Natives, The xx, The Kooks en Foals waren vet :D

Foals: Spanish Sahara
The xx: alles, vooral de afsluiter!
Local Natives: samenwerking, Sun Hands.

Verder was de sfeer ook overal goed, lekker weer, goed eten en een mooie plek op camping 4. Volgend jaar ben ik er weer bij :D
:)
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:04:51 #107
13973 ranja
image means nothing
pi_85614152
Mijn verslag (gebruik dit topic maar en niet slowchat).

Vrijdag.
We kwamen op vrijdag rond 10 uur aan op de camping, tenten opgezet en daarna vrij snel naar het festivalterrein voor een van de weinige interessante Alfa bands dit jaar:
Triggerfinger. Het concert was goed al heb ik ze wel eens beter gezien. De nieuwe nummers vond ik niet allemaal even boeiend. Wat alles in 1 klap goedmaakte was de opkomst van Selah Sue die even meezong op de Duffy cover Mercy.
Hierna naar Grolsch, Band of Skulls. Niet in de tent geweest, maar klonk van buiten ook goed maar niet echt bijzonder. Door naar Lima dan voor Katzenjammer. Dat was feest, erg gaaf optreden al snapte niet iedereen in het publiek dat helemaal geloof ik.
Nog even wat proberen te zien van Selah Sue solo maar die tent was wat te vol, dan maar buiten staan luisteren. Goede stem maar toch niet helemaal mijn stijl muziek.
Daarna even staan wachten op Ok Go maar dat had ik na anderhalf nummer wel gehoord, laat maar. Even wat rondlopen dan maar.
Op Charlie even blijven kijken naar Minus the Bear maar dat werd gedurende het concert steeds minder interessant.
Terug naar Lima dan. Imelda May, dat was weer feest. Heerlijke 50s rockabilly met wat soul en country invloed, en zelfs met een cover van Tainted Love. Gaaf.
Vervolgens bij Lima blijven hangen om een god plekje te hebben bij Mark Lanegan. Ondanks dat na 2 nummers de stroom wegviel en hij geirriteerd weg liep en even later terugkwam een geweldig indrukwekkend optreden. Slechts hij, De Stem, en een gitarist. Behalve wat nummers van z'n eigen albums kwamen ook Screaming Trees nummers langs. Geweldig.
Toen dat afgelopen was, ik kon me er niet toe zetten eerder weg te gaan, was Grolsch al vol bijThe Specials. Dat dan maar lekker lounged bij de Hi stand beluisterd.
Het nachtprogramma was vervolgens niet aan mij besteed, de zeroes heroes bleek voornamelijk house te zijn met soms wat pop, rap en heel af en toe een gitaartje. Als ik Jet al met gejuich begroet moet er toch iets niet goed zijn.

Zaterdag.
Na een paar uurtjes slaap en ontbijt alweer op tijd naar het festival terrein opgegaan voor
Daily Bread. Wow, wat gaaf, nog beter dan eerder dit jaar op het Bevrijdingsfestival. Heerlijk.
Daarna naar And So I Watch You from Afar, eerder dit jaar gezien als voorprogramma van Them Crooked Vultures. Ook nu weer erg gaaf, lekker instrumentale soundscapes.
Bij India gebleven voor Laura Marling, dat was ook erg goed net als 2 of 3 jaar geleden. Toen ze de band het podium afstuurde ben ik vertrokken, ik wilde namelijk niet te laat zijn voor
The Soft Pack en terecht, dat was ook weer eeen gaaf optreden. Lekkere indierock.
Daarna op naar Grolsch voor Blood Red Shoes. Kon het prima zien, had een geweldig optreden moeten zijn en dat zou het ook geweest zijn als de decibellen iets teruggeschroefd zouden zijn. Geen idee waarom de bands in Grolsch zo hard moeten. Maar muzikaal was het geweldig.
Terug naar India voor Marina and the Diamonds, dat klonk wel redelijk maar ben wel na een nummer of wat vertrokken, boeide toch niet echt lang. Even wat dingen als beugelbar en Plato.
Nog wel een stukje meegekregen van Peggy Sue, aangeraden door Blood Red Shoes maar dat viel me niet mee. Dus maar naar Grolsch gegaan voor een mooi plekje bij
LCD Soundsystem. Een mooi plekje betekende in dit geval niet erg ver naar voren, maar juist wat meer achteraan zodat er nog wat beweegruimte was. En bewogen heb ik. Wat een gaaf optreden, tenminste de meeste nummers. Een paar missers of in elk geval die mij iets minder deden, waarschijnlijk met name de nummers van het laatste album.
Dat was wel weer genoeg voor de zaterdag, dus wat zitten wachten tot de Alpha dj's in Grolsch hun welbekende set wederom afspeelden. Het wordt wat eentonig elk jaar dezelfde nummers, maar het gros van het publiek was al lang blij dat ze konden mee doen, la la la en tu tu tu en dum dum dum enzo. Makkelijk publiek, dus waarom zou je dan moeite doen je set aan te passen aan een nieuw jaar.

Zondag.
Slapen. Opstaan. Ontbijten. Tent afbreken. Tent naar auto brengen. Terrein op. Wachten op QOTSA.
Dat was de zondag zo'n beetje zoals die tot 7 uur leek te gaan worden. Maar eerst dus het terrein op.
In de buurt van India wat eten en ja, dan hoor je Blaudzun. Daar word je niet blij van. Verschikkelijk.
Wel op tijd weg dus niks van GBTTZ gehoord, maar of Moss nou zoveel beter was... die waren vorig jaar bij het Excelsior kerstfeest in Tivoli nog wel ok, maar nu boeiden ze niet echt. En dat lag vast niet aan het feit dat ik buiten de tent zat, het volume was ruim voldoende om het daar nog prima te horen.
Op naar Charlie dan voor Alain Johannes. Ai. Hij komt alleen het podium op. Weinig hoopvol. En terecht, het boeide mij niks. Weg dan maar naar Lima.
Wallis Bird stond als een soort kruising tussen Melissa Etheridge en Amy MacDonald op het podium maar het deed me niet veel. Maar ja, vind maar eens iets beters.
Op naar India voor The Drums. Ik denk dat de zanger de film Control veel heeft gezien, alle Ian Curtis moves waren goed. Maar ja, de muziek. Mwah. Niet bijzonder.
Na een nummer of 3 terug naar Grolsch, in het gras zittend met The National blazend in de tent. Ook al geen succes. Wordt het nog wat vandaag?
Jawel... in India begon Delphic. Helemaal goed, goede mix van electro en rock en op de rustigere momenten wat doen denken aan New Order.
Vervolgens besloten dat het niet handig was om eerst Massive Attack te gaan kijken en dan naar qotsa te gaan, dus al eerder naar Alpha gegaan, net op tijd voor nog 2 nummers Placebo.
Daarna op Charlie Sleepy Sun, wat was dat goed. Lekker langzaam, zwaar, goede mix van man/vrouw zang, geweldig. Maar toen was het toch echt tijd voor Queens of the Stoneage en tja, dat was natuurlijk ook helemaal goed. Snaarstrak, veel snelle nummers, maar ook zo maar opeens voorbij.
En tja. Daarna maar weer naar de auto en naar huis...

+++
Triggerfinger in duet met Selah Sue
Katzenjammer
Imelda May
Daily Bread
The Soft Pack
Blood Red Shoes
LCD Soundsystem
Sleepy Sun
Queens of the Stoneage

++
Triggerfinger
Mark Lanegan
And So I Watch You from Afar
Delpic

+
lahmachun
falafel

-
geluid (volume) bij de bands in de Grolsch
zeroes heroes
alpha dj's in de Grolsch

Top 10 :
1. Queens of the Stoneage
2. Sleepy Sun
3. LCD Soundsystem
4. The Soft Pack
5. Daily Bread
6. Katzenjammer
7. Imelda May
8. Blood Red Shoes
9. Delphic
10. Mark Lanegan
pi_85614209
Net thuis. Moe, Voldaan.

Mijn highlights: Mark Lanegan, The Specials, LCD (bovenaan), Mumford, Shantel

Niet bevallen en weer bij weggelopen:
XX (prachtige muziek voor in de slaapkamer, niet voor een Festival. Eigen schuld, ik was al door meerderen gewaarschuwd)
Marina and the diamonds (was benieuwd, vast een leuk grietje maar muzikaal is het nog veel te weinig)
Yeasayer (tja, ze waren zo leuk ten tijde van de eerste cd. Jammere poging electronisch, hip en dansbaar te zijn)

Verder was Galight Anthem leuk, maar het geluid erbarmelijk slecht. Bassen die pas halverwege het 2e nummer erin komen en snaredrums heel het concert maar half.

[ Bericht 71% gewijzigd door elplato op 23-08-2010 17:25:55 ]
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:10:42 #109
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_85614381
Wie was er bij "And So I Watch You From Afar"? Toen zij speelden stond ik te kijken naar twee schnabbelaars die het voor elkaar kregen een hele Alpha tent aan het zingen te krijgen met behulp van een powerpointpresentatie en wat verkleedartikelen. Een heuse prestatie, maar natuurlijk niets vergeleken bij de instrumentale post-rock en -metal van ASIWYFA! Ik ontdek het pas op Youtube nu ik thuis ben van Lowlands. Ik vind enige troost in de live registratie op de 3voor12 site.

That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:11:51 #110
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_85614419
Hawtin! Queens! Ed Rush! Finntroll! Jonsí!

Verder een vage Griekse film gezien (Dogtooth) die indruk maakte en Expendables was ook ok, ondanks de houten kont na die tijd.

Silent disco was erg leuk, vrijdag en zaterdag daar tot het einde geweest. Zaterdag het laatste half uur staan walsen. :D

Ik moest wel lachen om de vele bewonderende (sarcastisch of niet) reacties die ik kreeg als ik mijn stokoude Nokia tevoorschijn haalde. "Die doet zeker 4 dagen op een accu??"

Maar de grootste held van het festival was degene die mijn op maat gemaakte oordopjes gevonden heeft en ze naar de gevonden voorwerpen heeft gebracht, waar ik ze in onbeschadigde staat terug heb gekregen! Mocht diegene op Fok! zitten: JE BENT EEN BAAS (m/v)!!

[ Bericht 16% gewijzigd door Hooghoudt op 23-08-2010 17:30:33 ]
Nicht ärgern, nur wundern!
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:13:00 #111
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85614461
Die love bites rated x film was te lachwekkend gewoon xD
pi_85614581
Ik vond het wel erg druk dit jaar, of lag dat aan mij? Zeker op vrijdag en zaterdagavond vond ik het veel drukker dan normaal.
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:19:42 #113
161882 Trigalti
Doet maar wat!
pi_85614737
Het was geniaal!

Vooral La Pegatina :D
------------------
pi_85615293
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:04 schreef ranja het volgende:
Mijn verslag (gebruik dit topic maar en niet slowchat).

Vrijdag.
We kwamen op vrijdag rond 10 uur aan op de camping, tenten opgezet en daarna vrij snel naar het festivalterrein voor een van de weinige interessante Alfa bands dit jaar:
Triggerfinger. Het concert was goed al heb ik ze wel eens beter gezien. De nieuwe nummers vond ik niet allemaal even boeiend. Wat alles in 1 klap goedmaakte was de opkomst van Selah Sue die even meezong op de Duffy cover Mercy.
Hierna naar Grolsch, Band of Skulls. Niet in de tent geweest, maar klonk van buiten ook goed maar niet echt bijzonder. Door naar Lima dan voor Katzenjammer. Dat was feest, erg gaaf optreden al snapte niet iedereen in het publiek dat helemaal geloof ik.
Nog even wat proberen te zien van Selah Sue solo maar die tent was wat te vol, dan maar buiten staan luisteren. Goede stem maar toch niet helemaal mijn stijl muziek.
Daarna even staan wachten op Ok Go maar dat had ik na anderhalf nummer wel gehoord, laat maar. Even wat rondlopen dan maar.
Op Charlie even blijven kijken naar Minus the Bear maar dat werd gedurende het concert steeds minder interessant.
Terug naar Lima dan. Imelda May, dat was weer feest. Heerlijke 50s rockabilly met wat soul en country invloed, en zelfs met een cover van Tainted Love. Gaaf.
Vervolgens bij Lima blijven hangen om een god plekje te hebben bij Mark Lanegan. Ondanks dat na 2 nummers de stroom wegviel en hij geirriteerd weg liep en even later terugkwam een geweldig indrukwekkend optreden. Slechts hij, De Stem, en een gitarist. Behalve wat nummers van z'n eigen albums kwamen ook Screaming Trees nummers langs. Geweldig.
Toen dat afgelopen was, ik kon me er niet toe zetten eerder weg te gaan, was Grolsch al vol bijThe Specials. Dat dan maar lekker lounged bij de Hi stand beluisterd.
Het nachtprogramma was vervolgens niet aan mij besteed, de zeroes heroes bleek voornamelijk house te zijn met soms wat pop, rap en heel af en toe een gitaartje. Als ik Jet al met gejuich begroet moet er toch iets niet goed zijn.

Zaterdag.
Na een paar uurtjes slaap en ontbijt alweer op tijd naar het festival terrein opgegaan voor
Daily Bread. Wow, wat gaaf, nog beter dan eerder dit jaar op het Bevrijdingsfestival. Heerlijk.
Daarna naar And So I Watch You from Afar, eerder dit jaar gezien als voorprogramma van Them Crooked Vultures. Ook nu weer erg gaaf, lekker instrumentale soundscapes.
Bij India gebleven voor Laura Marling, dat was ook erg goed net als 2 of 3 jaar geleden. Toen ze de band het podium afstuurde ben ik vertrokken, ik wilde namelijk niet te laat zijn voor
The Soft Pack en terecht, dat was ook weer eeen gaaf optreden. Lekkere indierock.
Daarna op naar Grolsch voor Blood Red Shoes. Kon het prima zien, had een geweldig optreden moeten zijn en dat zou het ook geweest zijn als de decibellen iets teruggeschroefd zouden zijn. Geen idee waarom de bands in Grolsch zo hard moeten. Maar muzikaal was het geweldig.
Terug naar India voor Marina and the Diamonds, dat klonk wel redelijk maar ben wel na een nummer of wat vertrokken, boeide toch niet echt lang. Even wat dingen als beugelbar en Plato.
Nog wel een stukje meegekregen van Peggy Sue, aangeraden door Blood Red Shoes maar dat viel me niet mee. Dus maar naar Grolsch gegaan voor een mooi plekje bij
LCD Soundsystem. Een mooi plekje betekende in dit geval niet erg ver naar voren, maar juist wat meer achteraan zodat er nog wat beweegruimte was. En bewogen heb ik. Wat een gaaf optreden, tenminste de meeste nummers. Een paar missers of in elk geval die mij iets minder deden, waarschijnlijk met name de nummers van het laatste album.
Dat was wel weer genoeg voor de zaterdag, dus wat zitten wachten tot de Alpha dj's in Grolsch hun welbekende set wederom afspeelden. Het wordt wat eentonig elk jaar dezelfde nummers, maar het gros van het publiek was al lang blij dat ze konden mee doen, la la la en tu tu tu en dum dum dum enzo. Makkelijk publiek, dus waarom zou je dan moeite doen je set aan te passen aan een nieuw jaar.

Zondag.
Slapen. Opstaan. Ontbijten. Tent afbreken. Tent naar auto brengen. Terrein op. Wachten op QOTSA.
Dat was de zondag zo'n beetje zoals die tot 7 uur leek te gaan worden. Maar eerst dus het terrein op.
In de buurt van India wat eten en ja, dan hoor je Blaudzun. Daar word je niet blij van. Verschikkelijk.
Wel op tijd weg dus niks van GBTTZ gehoord, maar of Moss nou zoveel beter was... die waren vorig jaar bij het Excelsior kerstfeest in Tivoli nog wel ok, maar nu boeiden ze niet echt. En dat lag vast niet aan het feit dat ik buiten de tent zat, het volume was ruim voldoende om het daar nog prima te horen.
Op naar Charlie dan voor Alain Johannes. Ai. Hij komt alleen het podium op. Weinig hoopvol. En terecht, het boeide mij niks. Weg dan maar naar Lima.
Wallis Bird stond als een soort kruising tussen Melissa Etheridge en Amy MacDonald op het podium maar het deed me niet veel. Maar ja, vind maar eens iets beters.
Op naar India voor The Drums. Ik denk dat de zanger de film Control veel heeft gezien, alle Ian Curtis moves waren goed. Maar ja, de muziek. Mwah. Niet bijzonder.
Na een nummer of 3 terug naar Grolsch, in het gras zittend met The National blazend in de tent. Ook al geen succes. Wordt het nog wat vandaag?
Jawel... in India begon Delphic. Helemaal goed, goede mix van electro en rock en op de rustigere momenten wat doen denken aan New Order.
Vervolgens besloten dat het niet handig was om eerst Massive Attack te gaan kijken en dan naar qotsa te gaan, dus al eerder naar Alpha gegaan, net op tijd voor nog 2 nummers Placebo.
Daarna op Charlie Sleepy Sun, wat was dat goed. Lekker langzaam, zwaar, goede mix van man/vrouw zang, geweldig. Maar toen was het toch echt tijd voor Queens of the Stoneage en tja, dat was natuurlijk ook helemaal goed. Snaarstrak, veel snelle nummers, maar ook zo maar opeens voorbij.
En tja. Daarna maar weer naar de auto en naar huis...

+++
Triggerfinger in duet met Selah Sue
Katzenjammer
Imelda May
Daily Bread
The Soft Pack
Blood Red Shoes
LCD Soundsystem
Sleepy Sun
Queens of the Stoneage

++
Triggerfinger
Mark Lanegan
And So I Watch You from Afar
Delpic

+
lahmachun
falafel

-
geluid (volume) bij de bands in de Grolsch
zeroes heroes
alpha dj's in de Grolsch

Top 10 :
1. Queens of the Stoneage
2. Sleepy Sun
3. LCD Soundsystem
4. The Soft Pack
5. Daily Bread
6. Katzenjammer
7. Imelda May
8. Blood Red Shoes
9. Delphic
10. Mark Lanegan
ging je elke dag om 12 uur slapen ofzo?....
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 23 augustus 2010 @ 17:58:17 #115
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85616187
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 17:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ik vond het wel erg druk dit jaar, of lag dat aan mij? Zeker op vrijdag en zaterdagavond vond ik het veel drukker dan normaal.
Vond ik eigenlijk niet, misschien wat beter verdeeld doordat er geen hele grote Alpha acts waren??

Heb me weer uitstekend vermaakt trouwens, het blijft een jaarlijks hoogtepunt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_85616985
Het was niet drukker dan andere jaren. Maar de sfeer was in ieder geval weer perfect.

Toppers waren Mumford & Sons en Shantel. Minder waren Anouk en 30 Seconds to Mars (vriendin wou erheen, ik dek mij alvast in :P ).

Verder genoten van Silent Disco (of course), donderdagavond, feestje voor Pablo Fransisco (geweldig _O_ ) en het spontane optreden van een paar Afrikanen. :D

Alleen zijn de muntjes erg duur. Je beteelt 6 euro 25 voor een pannekoek, 10 euro voor patat met saté en 5 euro voor een hamburger. Ondanks dat een festival geld kost, is dit wel een beetje teveel van het goed (of eigenlijk slechte).

Toch zeker weer vermaakt en in februari kan de voorpret weer beginnen. Maar nu sparen. :6
pi_85617147
Mijn eerste Lowlands gehad dit jaar. Wat een gaaf festival :D
We waren met 8 man op camping 1 en omdat ik een heel andere muzieksmaak heb, heb ik het terrein vaak in mijn eentje bezocht. Maar volgens mij heb ik het meeste lol gehad :P

Hoogtepunten:
- Gelijk de donderdagnacht doorgaan tot 8 uur in de 24 uurstent. Vooral de banaan in het publiek :')
- Deadmau5, Noisia en Richie Hawtin waren mijn muzikale hoogtepunten. Vooral Deadmau5 draaide super.
- Kees van Hondt natuurlijk! Ik was te herkennen aan mijn grote ogen :') Durfde alleen niet te crowdsurfen, heb 1 meisje op haar hoofd zien vallen en zelfs met onze hulp kon ze amper staan.
- Zondagmiddag wilden we met een stoeltje en wat bier mensen gaan kijken. Toen kwam ik er achter dat de beste plek daar voor midden voor de ingang van het festivalterrein was :P Had nog 3 koude grolsch geruild tegen 3 lauwe schultenbrau. Later kreeg ik nog een koude grolsch van iemand anders uit meedelijden :D

Dieptepunten:
- Vrijdagochtend proberen te slapen, maar na 15 minuten kletsnat de tent uitkomen omdat de zon er vol op scheen. De rest van het weekend stonk hij ook te erg :P Heb hem dan ook laten staan.
- Maandagochtend in de regen inpakken en 4 uur stilstaan op de parkeerplaats.
pi_85617294
Opposites _O_
Air _O_ (jammer van het ontbreken van All I Need)
Snow Patrol _O_
Deadmau5 _O_ (jammer van de laatste 2 nummers)
Groove Armada _O_ _O_
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:37:37 #119
136730 PiRANiA
pi_85617466
Ik moet trouwens wel zeggen dat de MC's bij voornamelijk de dubstep werkelijk zwaar onder de maat waren, ze hebben een paar optredens echt verpest, met als dieptepunt Joker.
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:48:55 #120
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85617844
Donderdagavond rond 9 uur aangekomen, op camping 5 gaan staan. Super vermaakt.

Trudy de opblaaspop die op mijn rug getaped was op zondag had het ook naar haar zin. Ik weet niet waar de slet nu uithangt, want heb haar op zondagavond cadeau gedaan aan iemand anders. Ook de glitterhoepel is kapot en weg ;( ;(

Pluspunten
- the XX (ja geen vette show, maar muziek is moooooi)
- Synergie DJ-set (heerlijk opzwepend, niet stilstaan, maar DANSEN)
- Shantel, wat een feest met die balkanklanken, geweldig!
- Staff Benda Billi, heerlijk feestje!
- Fat Freddy's Drop!
- toch Snowpatrol, even lekker meezingen
- Meezingfestijn in de Alpha
- LOEMPIA'SSSS! _O_
- treintjes maken van bakjes van Loempia's _O_ _O_
- op bekertjesjacht bij de loempia-kraam _O_ _O_ _O_
- Hoepels en opblaaspoppen
- lekker liggen en luisteren naar Air / Massive Attack / Yeasayer
- alles in de X-ray buiten Jack Parrow, maar vooral wel FM Belfast

Twijfelachtig
Bloody Beetroots - Ja heftig en flink opzwepend, maar ik vond het wel een beeeetje 'makkelijk' eerlijk gezegd.
The Opposites ("Willen jullie geschiedenis meemaken?" :') )
Nightwriters FM (bleergh)
Deadmau5 (beats...stilstaan...beats...stilstaan.... make up your mind!)

Minpunt
- de etenstent op camping 5 die de tent opengooit om half 9 met de boxen VOL aan en een luidspreker van "jaaaa we zijn open kom eten halen" :') Laat gewoon die camping slapen en kap met die muziek. Voor muziek ga ik wel het festivalterrein op.
- dat ik Richie Hawtin moest missen.
- Muziek kapot bij meezingfestein in de Alpha toen net Andre Hazes kwam gvd! :N

Verder niets negatiefs, gewoon top festivalletje!
pi_85617977
Ik ergerde me wel kapot aan die trieste zwervers die bekertjes van de grond af raapten... Helemaal irritant was toen zo'n persoon naast me bleef staan, wachtend totdat ik de laatste slokjes van m'n biertje op dronk...

Weet iemand waar ik de setlists terug kan vinden?
pi_85618094
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:52 schreef Ace1 het volgende:
Ik ergerde me wel kapot aan die trieste zwervers die bekertjes van de grond af raapten... Helemaal irritant was toen zo'n persoon naast me bleef staan, wachtend totdat ik de laatste slokjes van m'n biertje op dronk...

ik gooi m dan altijd op de grond en ga er gelijk met mn voet op stampen, flikker maar lekker op. ga ergens anders maar zoeken :r
  maandag 23 augustus 2010 @ 18:55:54 #123
136730 PiRANiA
pi_85618112
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:52 schreef Ace1 het volgende:

Ik trapte/kneep mijn bekertjes gewoon stuk en donderde ze bij het vuilnis ^O^
pi_85618239
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ja dat deed ik ook..

Ik zag tijdens Pendulum een groepje dat een paar bekertjes op de grond had gegooid, met een touwtje eraan }) Gasten trokken aan dat touwtje als iemand ze wilde pakken..
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:00:12 #125
136730 PiRANiA
pi_85618267
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:59 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Ja dat deed ik ook..

Ik zag tijdens Pendulum een groepje dat een paar bekertjes op de grond had gegooid, met een touwtje eraan }) Gasten trokken aan dat touwtje als iemand ze wilde pakken..
Whehe, lache :+
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:04:25 #126
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85618391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:55 schreef PiRANiA het volgende:

[..]

Ik zag mensen gewoon het vuilnis doorzoeken om intacte bekertjes eruit te halen.. Royal sadness. :')
pi_85618711
En toch heb ik in tegenstelling tot vorig jaar geen professioneel uitgeruste rapers gezen. Jeweetwel, met handschoenen en knijperstof enzo. Het kleine meisje dat heel stilletjes tussen het publiek van Charlie rondliep met een stapeltje bekertjes heb ik daarentegen mijn lege bekertje gegeven. Wat keek ze blij :).
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:13:09 #128
13973 ranja
image means nothing
pi_85618771
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef WheeleE het volgende:
En toch heb ik in tegenstelling tot vorig jaar geen professioneel uitgeruste rapers gezen. Jeweetwel, met handschoenen en knijperstof enzo.
Klopt... misschien waren die te laat met kaartjes kopen, of kon het toch niet helemaal uit... je moet onwijs veel bekers hebben voor je winst hebt gemaakt.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:15:07 #129
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85618858
quote:

Hahaha, lachen.
Maar waarom is dat nou erg, bekertjes rapen? Kijk als ze aggressief zijn en je echt omver duwen: oke.(hoorde overigens dat er om die reden 3 mensen het terrein afgezet zijn).

Maar als ze dat niet doen en gewoon je beker pakken; waarom niet? Whats the use van je beker kapot maken?
Het is beter voor het milieu, je loopt zelf in minder shit, je festivalgangers ook en je maakt er andere mensen 'blij' mee.

Dus waarom zou je je er aan ergeren? Totaal niet nodig, wat boeit jou dat nou...
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:15:59 #130
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85618895
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:11 schreef WheeleE het volgende:
En toch heb ik in tegenstelling tot vorig jaar geen professioneel uitgeruste rapers gezen. Jeweetwel, met handschoenen en knijperstof enzo. Het kleine meisje dat heel stilletjes tussen het publiek van Charlie rondliep met een stapeltje bekertjes heb ik daarentegen mijn lege bekertje gegeven. Wat keek ze blij :).
Klopt, ze hadden ook een reglement voor bekerrapers dit jaar, zat iemand hardop voor te lezen aan zo'n raper :Y Ze waren veel minder irritant aanwezig dan voorgaande jaren, vooral vorig jaar was het echt te erg, als je stond te pissen moest je uitkijken dat ze de bekers in de pisbak niet onder je leuter vandaan trokken. Dit jaar heb ik diverse keren gewoon bekers afgegeven als ze er gewoon netjes om vroegen (al mocht dat niet volgens het reglement :P )
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:23:25 #131
13973 ranja
image means nothing
pi_85619268
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:15 schreef SnuggLe het volgende:
Hahaha, lachen.
doen ze elk jaar wel hoor :)

quote:
Het is beter voor het milieu, je loopt zelf in minder shit, je festivalgangers ook en je maakt er andere mensen 'blij' mee.
Dat van dat milieu, ik vraag me af of ze bekers inderdaad in de wasmachine gooien en hergebruiken, of dat ze meteen naar de plastic recycling gaan. Als het dat laatste is vraag ik me af waarom de bekers perse heel moeten zijn bij het inleveren.

Ik heb trouwens niks van een reglement meegekregen :? Beetje vaag ook.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:29:51 #132
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85619553
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:31 schreef Toad het volgende:
The National O+
Prachtig _O_
Was inderdaad mooi ja :D
Maar dat terzijde; is die leadzanger een beetje autistisch ofzo? Zat nogal vreemd te bewegen en shit

:D En toen op het laatst ineens zo weglopen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:33:51 #133
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85619712
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:23 schreef ranja het volgende:

[..]

doen ze elk jaar wel hoor :)
[..]

Dat van dat milieu, ik vraag me af of ze bekers inderdaad in de wasmachine gooien en hergebruiken, of dat ze meteen naar de plastic recycling gaan. Als het dat laatste is vraag ik me af waarom de bekers perse heel moeten zijn bij het inleveren.

Ik heb trouwens niks van een reglement meegekregen :? Beetje vaag ook.
Dan zie je er waarschijnlijk te netjes uit dan een bekerhippie.
pi_85619713
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 18:32 schreef Ruud het volgende:
Opposites _O_
Air _O_ (jammer van het ontbreken van All I Need)
Snow Patrol _O_
Deadmau5 _O_ (jammer van de laatste 2 nummers)
Groove Armada _O_ _O_
Ik vergeet helemaal Mumford & Sons, dat was geweldig.
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:35:40 #135
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_85619785
Hoogtepunten voor mij:
- Deadmau5
- Beetroots
- Air
- The National
- Ontzettend veel chicks daar :D
- Willy Wartaal gezien op het terrein (een high five gegeven, die baas :D )

Dieptepunten:
- Donderdagavond absoluut niet kunnen slapen aangezien iedereen in een directe cirkel van 200 meter AMERSFOOOOOORT te schreeuwen tot de volgende ochtend.
- Niet doorhebben dat ik zelf één muntje voor een saucijzenbroodje erg schappelijk vond, terwijl datzelfde broodje in de supermarkt 30 cent kost ipv 2,50. (de muntjes vond ik wat duur)
pi_85619917
O ja, en dat Wawazda was ook geweldig. :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:43:43 #137
136730 PiRANiA
pi_85620177
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:38 schreef Beaudelaire het volgende:
O ja, en dat Wawazda was ook geweldig. :D
Die gast maakte er wel een echte show van, leuk was dat!
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:44:34 #138
136730 PiRANiA
pi_85620211
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef RickoKun het volgende:
Ik zat praktisch naast hem bij de loempia's, ik had alleen geen idee wie het was tot het mij werd verteld :')
pi_85620338
ik ben niet in staat om een verhaal te gaan typen, maar het was geweldig!
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:51:34 #140
49615 Bismarck
Left on the sands of history
pi_85620553
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:15 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Klopt, ze hadden ook een reglement voor bekerrapers dit jaar, zat iemand hardop voor te lezen aan zo'n raper :Y Ze waren veel minder irritant aanwezig dan voorgaande jaren, vooral vorig jaar was het echt te erg, als je stond te pissen moest je uitkijken dat ze de bekers in de pisbak niet onder je leuter vandaan trokken. Dit jaar heb ik diverse keren gewoon bekers afgegeven als ze er gewoon netjes om vroegen (al mocht dat niet volgens het reglement :P )
Bedoeling van het hele bekerraapsysteem is vooral dat iedereen z'n eigen troep opruimt. Niet dat een paar Polen met hoofdlampjes en handschoenen 14 uur per dag bekers rapen om vervolgens met 1500 euro naar huis te gaan.

Overigens vind ik het maar een raar systeem. Koffiebekers, overschenkbekers en meer zulks tellen niet mee, dus een teringzooi wordt het alsnog. Neemt niet weg dat veruit het meeste vuilnis van bier/frisbekers zou ontstaan, maar toch. Rond de eettentjes is het veelal ook een ranzige bende. Hoogtepunt is de omgeving rondom de tent met de broodjes kip en de chicken wings. Overal liggen afgekluifde botjes op de grond :r .
That's...Montgomery Clift, honey!
  maandag 23 augustus 2010 @ 19:51:48 #141
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_85620564
Ooooh wat was het geweldig! O+
QOTSA was het heerlijkst
Bloody Beetroots lekkerst
Jonsi het mooist
Band of Skulls verrassend geweldig
O+ O+

Ik hou van jullie mede Lowlanders :s)
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_85620848
Vond het weer geweldig, vond vantevoren de line up niet supersterk maar me uiteindelijk prima vermaakt.
Hoogtepunten voor mij waren The Gaslight Anthem, QOTSA, The Opposites en de uitsmijters van de La Place s'ochtends.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:14:42 #143
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85621590
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:23 schreef ranja het volgende:

Hmmm..heb je een p unt.

Nu ben ik geen volleerd bekersraper, maar een kapotte beker kan je heel makkelijk nieuw leven inblazen door hem tussen 2 goede bekers in te klemmen. Merken ze niets van met het inleveren.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:15:17 #144
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85621627
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:15 schreef SnuggLe het volgende:

[..]

Hahaha, lachen.
Maar waarom is dat nou erg, bekertjes rapen? Kijk als ze aggressief zijn en je echt omver duwen: oke.(hoorde overigens dat er om die reden 3 mensen het terrein afgezet zijn).

Maar als ze dat niet doen en gewoon je beker pakken; waarom niet? Whats the use van je beker kapot maken?

Dus waarom zou je je er aan ergeren? Totaal niet nodig, wat boeit jou dat nou...
Ik snap al jaren niet waarom mensen zich er aan ergeren.. laat ze toch. Scheelt toch wel wat troep als je op het gras wil gaan zitten. :)

Lag het trouwens aan mij dat ik het gevoel had dat de gemiddelde leeftijd iets hoger lag dan andere jaren?
pi_85621650
Lowlands was wel aardig, maar het is duidelijk dat Lowlands last van de recessie heeft. Te weinig sponsorgeld, wat rechtstreeks invloed op het programma heeft. Dat verklaart dat het niet alleen met de acts tegenviel, maar dat zelfs het straattheater mager aanvoelde. Vivit als hoofdsponsor, gaat het een beetje?

Met de huidige bandprijzen, de formule van Lowlands, zal dit wel zo blijven. Aan de andere kant: er is altijd genoeg te zien en te beleven. Shakespeare op de zaterdagochtend, Metropool-orkest op de zondagochtend, Wawazda en standup comedians als afsluiter.Voor de bands ga ik allang niet meer naar Lowlands.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:16:29 #146
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85621664
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:35 schreef RickoKun het volgende:
Hoogtepunten voor mij:
- Deadmau5
- Beetroots
- Air
- The National
- Ontzettend veel chicks daar :D

Dieptepunten:
- Donderdagavond absoluut niet kunnen slapen aangezien iedereen in een directe cirkel van 200 meter AMERSFOOOOOORT te schreeuwen tot de volgende ochtend.
- Niet doorhebben dat ik zelf één muntje voor een saucijzenbroodje erg schappelijk vond, terwijl datzelfde broodje in de supermarkt 30 cent kost ipv 2,50. (de muntjes vond ik wat duur)
Hahah, ik had hetzelfde met de saucijzenbroodjes :P Ik vond het lekker goedkoop maar achteraf natuurlijk niet :P
pi_85621868
Ik vond het tof. Weinig tegenvallers m.u.v. mijn voedselvergiftiging. En iets anders.

De herbal energizers die bij de smartshop verkocht werden waren de reden van de meeste opnames bij de ziekenploeg. Er werd kennelijk aangeraden om er 2 te nemen, en er kwamen mensen binnen die al 48 uur niet geslapen hadden. Helemaal aan het trippen van de 400 mg caffeine. Onvoorstelbaar dat zoiets verkocht wordt..
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:24:55 #148
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622043
Ben trouwens wel erg blij dat er geen toestanden zoals op Pukkelpop waren. Dat festival heeft een aardige domper gekregen.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:25:40 #149
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85622083
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben trouwens wel erg blij dat er geen toestanden zoals op Pukkelpop waren. Dat festival heeft een aardige domper gekregen.
Hoe bedoel je?
pi_85622103
Zelfmoord, hartaanval.
pi_85622107
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Een zanger heeft zelfmoord gepleegd.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:27:17 #152
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622164
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:25 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Zanger van Ou est le Swimmingpool heeft daar bij een stagedive een meisje zwaar verwond en later op de aretiestenparkeerplaats zichzelf opgehangen.

En er was ook nog een vader/geluidsman van een artiest die na het optreden een hartstilstand kreeg. Weet even niet wie dat was.
pi_85622200
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond het tof. Weinig tegenvallers m.u.v. mijn voedselvergiftiging. En iets anders.

Voedselvergiftiging, door eten van daar?

Veel optredens waren ontzettend baas; Pendulum, Deadmau5, Bloody beatroots, Opposites kon ik ook zeker waarderen, etc. :Y

Zoals altijd de sfeer en het publiek zelf, meest vredelievend festival dat ik ken :Y O+

Jared Leto die zijn publiek niet los kreeg was ook priceless :')

And last but not least, Mr. Long's loempia's :Y :9 :9

Wat jammer was dat er veel optredens tegelijkertijd waren met andere die ik ook graag had willen zien, maar goed dat heb ik wel elk jaar (dit jaar was wel wat erger :'( )
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:28:29 #154
136730 PiRANiA
pi_85622206
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:26 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Een zanger heeft zelfmoord gepleegd.
Ik zie het :o
pi_85622211
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Zanger van Ou est le Swimmingpool heeft daar bij een stagedive een meisje zwaar verwond en later op de aretiestenparkeerplaats zichzelf opgehangen.

En er was ook nog een vader/geluidsman van een artiest die na het optreden een hartstilstabd kreeg. Weet even niet wie dat was.
Nee, zanger is van een toren gesprongen op de artiestenparkeerplaats.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:29:10 #156
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622242
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Nee, zanger is van een toren gesprongen op de artiestenparkeerplaats.
Andere bronnen beweren weer met stropdas aan hek.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:30:32 #157
270242 ynuhh
Cuddle cuddle
pi_85622282
Hoogtepunten:
A-Trak
Selah Sue
Groove Armada
The Specials
Gentleman and the revolution
Typhoon & New cool collective
Pendulum
Breakage
Gomes vs. Brutuzz

En de sfeer. O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:31:13 #158
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622313
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:28 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Jared Leto die zijn publiek niet los kreeg was ook priceless :')

Ik hoorde dat iemand die naast de Alpha op de heuvel met een toiletrol bezig was, meer applaus kreeg dan Jared :)
pi_85622361
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik hoorde dat iemand die naast de Alpha op de heuvel met een toiletrol bezig was, meer applaus kreeg dan Jared :)
En terecht. Ik heb 30 sec. niet gezien, maar dat kan gewoon niet boeiend zijn.
pi_85622433
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Hahah, nee, die gozer stond op de prullenbakken op de linkerheuvel, jared zei wat over 'm en toen kreeg ie idd veel meer applaus dan jared :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:37:55 #161
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85622564
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:34 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Hahah, nee, die gozer stond op de prullenbakken op de linkerheuvel, jared zei wat over 'm en toen kreeg ie idd veel meer applaus dan jared :P
Nee, er was of waren iemand(en) een rol aan het uitrollen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 20:39:47 #162
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_85622653
verslagje volgt later
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_85622776
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Nee, er was of waren iemand(en) een rol aan het uitrollen.
Oh hehe, dat was dan op de andere heuvel denk :P

Wie was trouwens die fokker met de tekst:

'I'm with Kees Kankerkachel ->'

Op z'n rug geschreven met marker? :D
pi_85622919
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:42 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Oh hehe, dat was dan op de andere heuvel denk :P

Wie was trouwens die fokker met de tekst:

'I'm with Kees Kankerkachel ->'

Op z'n rug geschreven met marker? :D
wie was dan die met een strandscherm en tent met pedobeer erop? :P (grens camping 2/3)
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:02:35 #165
207860 Mistaken
Dé grappenmaker v/d bingoclub.
pi_85623567
O+ O+ FOOOOOOOOOOOOOOOLS GOLD!!!1!!!! O+ O+
Dat ga ik echt nooit meer vergeten, het feest, het fruit, het halfuurlangdoorzingen en als klap op de vuurpijl heb ik toen ook nog gecrowdsurft :D :D :D
Toen ik eindelijk terugliep naar de tent vond een vriend nog 20¤!

Sowieso die hele zondagavond/nacht. _O_
Sowieso Lowlands _O_
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:03:29 #166
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_85623599
Helemaal kapot...

3 dagen van 12 - 00 gewerkt. Zaterdag op zondag 7:45 in bed zondag op maandag 8:45.

Verder vond ik de sfeer echt kut. Veeeeeeel drugsgebruikende aggresieve idioten.

Topper: Zondag nacht in de ogononogo! Op het podium uit je dak!
Bla Bla Bla :P
pi_85623678
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:03 schreef Blackviper het volgende:
Helemaal kapot...

3 dagen van 12 - 00 gewerkt. Zaterdag op zondag 7:45 in bed zondag op maandag 8:45.

Verder vond ik de sfeer echt kut. Veeeeeeel drugsgebruikende aggresieve idioten.

Topper: Zondag nacht in de ogononogo! Op het podium uit je dak!
Veel drugsgebruikers dat klopt ja, maar agressief? Geen incidenten gezien / meegemaakt. Alleen een klein meningsverschil met de beveiliging omdat onze partytent niet het terrein op mocht ;( ;(
  maandag 23 augustus 2010 @ 21:12:41 #168
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_85623941
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:05 schreef willemwaus het volgende:

[..]

Veel drugsgebruikers dat klopt ja, maar agressief? Geen incidenten gezien / meegemaakt. Alleen een klein meningsverschil met de beveiliging omdat onze partytent niet het terrein op mocht ;( ;(
* Backstage problemen gehad met een dealer. Beveiliger wou haar eruit zetten maar ze was hem al gepeerd.
* Als je aan het werk bent en je loopt met een )#*($# zware kist en je vraag of je er langs mag dat je volle beker bier en cola naar je toegegooid krijgt.
* Je vervoermiddel waar mensen op en in klimmen en als je vraagt of ze weg willen gaan gaan lopen duwen.
* Een idioot die in de Groove tube 5 man (met zoveel waren we) gaan staan duwen en uitdagen met ogen waar je u tegen zegt.

Dit was voornamelijk in de Bravo en omstreken. Denk dat daar al het tuig verzameld was.. Want in de 24-uurs en ogononogo was het prima vertoeven was het onwijs gezellig met veel mooie vrouwen. Heb nog vriendjes gemaakt met een leuke meid. :D Had een thanks shirt van de artiesten in maatje s. Dus ik naar haar toe wat is je maat.. beetje vaag reageren.. Uiteindelijk had ze small dus heb ik dat shirt gegeven. Toen was ze echt onwijs blij erg leuk om te zien. :D
Bla Bla Bla :P
pi_85624017
Lowlands was weer super! O+
PS4 online: micro_nl
pi_85624097
quote:

[..]

Ja dat deed ik ook..

Haha dat waren wij, wij zaten bovenin bij het hek :D. Ik zal wel kijken of ik het filmpje op youtube kan zetten zodra ik het beeldmateriaal heb :P
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_85624294
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:12 schreef Blackviper het volgende:

[..]

* Backstage problemen gehad met een dealer. Beveiliger wou haar eruit zetten maar ze was hem al gepeerd.
* Als je aan het werk bent en je loopt met een )#*($# zware kist en je vraag of je er langs mag dat je volle beker bier en cola naar je toegegooid krijgt.
* Je vervoermiddel waar mensen op en in klimmen en als je vraagt of ze weg willen gaan gaan lopen duwen.
* Een idioot die in de Groove tube 5 man (met zoveel waren we) gaan staan duwen en uitdagen met ogen waar je u tegen zegt.
Hmm, dat is wel jammer ja, niet echt de lowlands kant die bij vele bekend is (waaronder mijzelf)...

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:16 schreef SvenM het volgende:

[..]

Haha dat waren wij, wij zaten bovenin bij het hek :D. Ik zal wel kijken of ik het filmpje op youtube kan zetten zodra ik het beeldmateriaal heb :P
Hahah baas _O_ _O-
pi_85624759
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:51 schreef Bismarck het volgende:
Overigens vind ik het maar een raar systeem. Koffiebekers, overschenkbekers en meer zulks tellen niet mee, dus een teringzooi wordt het alsnog. Neemt niet weg dat veruit het meeste vuilnis van bier/frisbekers zou ontstaan, maar toch. Rond de eettentjes is het veelal ook een ranzige bende. Hoogtepunt is de omgeving rondom de tent met de broodjes kip en de chicken wings. Overal liggen afgekluifde botjes op de grond :r .
Het lijkt inderdaad weinig effectief, maar het is echt een enorm stuk schoner sinds het statiegeldsysteem. Voordat dat werd ingevoerd kon je vrijwel nergens op de grond zitten en was de houten vloer in de tenten onzichtbaar door het dikke plastic tapijt dat erop lag.
pi_85625099
quote:

[..]

Ik zag het op het pad tussen de Alpha tent en de grasheuvel... :) Jullie? Of andere mensen met dezelfde humor :D
pi_85625169
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:33 schreef zebaz het volgende:

[..]

Het lijkt inderdaad weinig effectief, maar het is echt een enorm stuk schoner sinds het statiegeldsysteem. Voordat dat werd ingevoerd kon je vrijwel nergens op de grond zitten en was de houten vloer in de tenten onzichtbaar door het dikke plastic tapijt dat erop lag.
95% van de bekers wordt weer ingeleverd. Dat is echt knap hoor.

Nederlands bedrijf discrimeert Poolse Lowlands bezoekers

Poolse bekkerrapers zijn eruit gezet :')
pi_85626588
the dj producer
deadmau5
Opposites
moss

------------
slechtste wat ik gezien heb.

snowpatrol
jan jaap van der wal.
blood red shoes
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_85626639
quote:

jan jaap van der wal.
was lowlands zingt slecht dan? :'(
question everything
pi_85626919
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
the dj producer
deadmau5
Opposites
moss

------------

snowpatrol
jan jaap van der wal.
blood red shoes
Het kan misschien niet je smaak zijn..maar Snow Patrol was echt niet slecht..
  maandag 23 augustus 2010 @ 22:26:11 #178
283085 TWP
kassalade
pi_85627325
quote:

[..]

Haha dan zat ik 5 meter naast jou, was inderdaad wel lachen :P
:)
pi_85628918
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 20:21 schreef friekin_ het volgende:

De herbal energizers die bij de smartshop verkocht werden waren de reden van de meeste opnames bij de ziekenploeg. Er werd kennelijk aangeraden om er 2 te nemen, en er kwamen mensen binnen die al 48 uur niet geslapen hadden. Helemaal aan het trippen van de 400 mg caffeine. Onvoorstelbaar dat zoiets verkocht wordt..
Die smartshop is echt retarded, lekker een beetje Salvia gaan verkopen aan festivalgangers. Dat spul gaat zo hard dat je niet weet wat je meemaakt voor een half uur, als je gewonden op je naam wilt zetten moet je vooral dat uitdelen aan mensen. Net als de truffels, als je wilt dat die dingen ook nog eens verboden gaan worden moet je ze vooral op een festival gaan uitdelen.
Doe eens lief!
pi_85628969
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:02 schreef Prenzlauer het volgende:

[..]

Die smartshop is echt retarded, lekker een beetje Salvia gaan verkopen aan festivalgangers. Dat spul gaat zo hard dat je niet weet wat je meemaakt voor een half uur, als je gewonden op je naam wilt zetten moet je vooral dat uitdelen aan mensen. Net als de truffels, als je wilt dat die dingen ook nog eens verboden gaan worden moet je ze vooral op een festival gaan uitdelen.
crap, dan had ik toch de verkeerde pilletjes gekozen. super caps waren op, toen had ik de guarana genomen, geen effect.

was ephedra nog maar legaal :'(

lowlands was weer relaxed, zoals altijd, alleen word ik oud. Dave Clarke missen omdat je te moe bent |:(

[ Bericht 5% gewijzigd door Byte_Me op 23-08-2010 23:17:09 ]
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:11:56 #181
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_85629300
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:04 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

crap, dan had ik toch de verkeerde pilletjes gekozen. super caps waren op, toen had ik de guarana genomen, geen effect.

was ephedra nog maar legaal :'(

lowlands was weer relaxed, zoals altijd, alleen wordt ik oud. Dave Clark missen omdat je te moe bent |:(
Vriend van mij is dus ziek geworden van die herbal dingen, weet zo niet meer welke hij had.
Maar idd, was ephedra er nog maar!! Had ik dit weekend ook wel willen hebben omdat m'n lijf niet meer wilde...

Vroeger.... ;)
Miauw
pi_85629380
Mensen die die herbal troep kopen :')

Het enige dat die zooi doet is je hartslag verhogen. Nou jeeej.
pi_85629736
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:11 schreef Lips het volgende:
Maar idd, was ephedra er nog maar!! Had ik dit weekend ook wel willen hebben omdat m'n lijf niet meer wilde...

Vroeger.... ;)
kippenvel op je kop! (8>
pi_85629820
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:11 schreef CecilBDemented het volgende:
the dj producer
deadmau5
Opposites
moss

------------

snowpatrol
jan jaap van der wal.
blood red shoes
Wat is er mis met BRS?
pi_85630001
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:13 schreef kikoooooo het volgende:
Mensen die die herbal troep kopen :')

Het enige dat die zooi doet is je hartslag verhogen. Nou jeeej.
Zeg dat dus wel. De mensen die bij de zoekenploeg lagen met herbal energizers op dachten dat ze dood gingen. Hartkloppingen, trillende ledematen, geen rust meer. Echt erg om te zien, die mensen hadden 2 bier op en 2 energizers. Echt niet schokkend dus.
pi_85630131
quote:
Achterop stond ook iets, maar kon het niet lezen.
pi_85630141
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ook gezien.
  maandag 23 augustus 2010 @ 23:49:04 #188
20720 brother52
Dus..........
pi_85630551
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:34 schreef Ruud het volgende:

[..]

Volgens mij was dat 'Ik rijd'
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_85634084
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:30 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Zeg dat dus wel. De mensen die bij de zoekenploeg lagen met herbal energizers op dachten dat ze dood gingen. Hartkloppingen, trillende ledematen, geen rust meer. Echt erg om te zien, die mensen hadden 2 bier op en 2 energizers. Echt niet schokkend dus.
Omdat ik ook echt gesloopt was en per se zondagavond tot het einde door wilde gaan bij gebrek aan beter (mdma) naar smartshop gegaan.
Dus ik zeg voor de gein heb je grammetje mdma voor me, zegt die ik heb wel mexicaanse truffels voor je!
Echt wtf, truffels aanbieden als vervanging voor mdma :{ :{ Want daar wordt je ook vaag van :{ :')
Maar goed ik heb toen de duurste energizers gekocht en hij zei je moet er 2 innemen. Dus ik neem er 2 in en na een uur krijg ik trillende benen, kon niet meer staan omdat dan mn knieen zeer begonnen te doen kon niet dansen omdat ik dan bij pauzes in de muziek ook door moest bewegen. Maar niet op een fijne manier :{ Wat er op neerkwam dat ik alleen kon rondlopen of kort kon zitten of liggen. En het voelde echt fucking ongemakkelijk. Wat een kuttroep is dat :r Uiteindelijk hele nacht wakker in mn tent gelegen hele tijd onrustig draaien en bewegen. (Niet dat ik uberhaupt kon slapen omdat ik naast de toiletten op camping 2 lag :P )

Eerste en laatste keer dat ik zoiets ga gebruiken. MDMA daarentegen O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 09:25:09 #190
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85636806
Ik heb wel truffels genomen zondagnacht en heb me heerlijk vermaakt.
The Most Incredible, Baby
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:06:18 #191
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_85641318
Tof alleen voor mij te weinig goede muziek.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_85641344
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Tof alleen voor mij te weinig goede muziek.
Ik vond het aanbod juist wel enorm goed, maar ik geil dan ook op obscure shizz :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:08:34 #193
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85641372
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:41 schreef tech4u het volgende:

[..]

Omdat ik ook echt gesloopt was en per se zondagavond tot het einde door wilde gaan bij gebrek aan beter (mdma) naar smartshop gegaan.
Dus ik zeg voor de gein heb je grammetje mdma voor me, zegt die ik heb wel mexicaanse truffels voor je!
Echt wtf, truffels aanbieden als vervanging voor mdma :{ :{ Want daar wordt je ook vaag van :{ :')
Maar goed ik heb toen de duurste energizers gekocht en hij zei je moet er 2 innemen. Dus ik neem er 2 in en na een uur krijg ik trillende benen, kon niet meer staan omdat dan mn knieen zeer begonnen te doen kon niet dansen omdat ik dan bij pauzes in de muziek ook door moest bewegen. Maar niet op een fijne manier :{ Wat er op neerkwam dat ik alleen kon rondlopen of kort kon zitten of liggen. En het voelde echt fucking ongemakkelijk. Wat een kuttroep is dat :r Uiteindelijk hele nacht wakker in mn tent gelegen hele tijd onrustig draaien en bewegen. (Niet dat ik uberhaupt kon slapen omdat ik naast de toiletten op camping 2 lag :P )

Eerste en laatste keer dat ik zoiets ga gebruiken. MDMA daarentegen O+
Drugs :')
pi_85642079
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 01:41 schreef tech4u het volgende:

[..]

Je beschrijft precies mijn ervaring met die smartshop, maar dan van vorig jaar. Ik blijf er ook ver van weg, die troep werkt volgens mij toch alleen maar bij mensen die nog nooit de chemische varianten hebben gehad lijkt wel :')
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_85642625
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Ace1 het volgende:

[..]

Snow Patrol was ECHT WEL SLECHT.

in 2006 was het goed, dit jaar slechtste optreden van Lowlands. Arrogante kwal issie geworden.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:58:25 #196
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85642903
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

in 2006 was het goed, dit jaar slechtste optreden van Lowlands. Arrogante kwal issie geworden.
Nah, het was niet slecht, in die zin dat ze de nummers prima uitvoeren. Ik vind het alleen erg slaapverwekkend, maar dat zal ook smaak zijn ;)
pi_85642947
De zanger was niet arrogant, de gitarist keek wel arrogant. Echt zo van: "wat doe ik hier op dit kutfestival"
pi_85643066
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

dan heb je anouk niet gezien :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:07:55 #199
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85643247
Ik vond het gezellig, maar ik vond dit wel de matigste versie tot nog toe (dit was mijn 5e lowlands).

Het leek wel of de organisatie minder haar best had gedaan om een goed programma neer te zetten, want het was toch al uitverkocht. Er waren weinig echt grote namen, weinig echt goede acts, en ik heb een aantal dingen echt gemist. Het was overal stervensdruk, de muntjes waren belachelijk duur, en het programma was matig. Anouk als hoofdact op zaterdag? Seriously?

De nieuwe X-Ray vind ik veel te groot om nog sfeer te hebben (was vorig jaar ook al zo, hadden ze nu dus terug kunnen draaien), LLowgenda was ooit een serieuze discussie met een klein groepje ipv een massale lezing vanaf de Lima, de swirls zijn verdwenen, en waren er ooit eerder zoveel gesponsorde activiteiten?

Don't get me wrong, ik heb me prima vermaakt (vooral in de ogoNONogo), maar hoop toch echt dat ze volgend jaar weer hun best gaan doen voor een goed programma ipv dat het uitgroeit tot één grote commerciële bende, met nóg meer bezoekers (waren er nu wederom 10.000 meer dan vorig jaar).
KuikenGuppy
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:13:42 #200
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_85643439
Ik vond het weer mooi, maar vond de eindconclusie van de NRC next wel treffend. Het is verworden tot 3 dagen Koninginnedag waar het voorheen nog een muziekfestival met vernieuwende en obscure acts was.

Het niveau van de line-up was om te janken, maar ik heb me onwijs goed vermaakt! O+

NOFX was echt geniaal om weer eens te zien en het Diablo Swing Orchestra was fantastisch! Ik heb me iig geen moment verveeld.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:15:20 #201
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_85643512
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Burdie het volgende:
Het leek wel of de organisatie minder haar best had gedaan om een goed programma neer te zetten, want het was toch al uitverkocht. Er waren weinig echt grote namen, weinig echt goede acts, en ik heb een aantal dingen echt gemist. Het was overal stervensdruk, de muntjes waren belachelijk duur, en het programma was matig. Anouk als hoofdact op zaterdag? Seriously?
Er waren meer dan genoeg goede acts, alleen inderdaad niet de hele grote interationale acts. Het is maar wat je zoekt denk ik. Acts als Anouk kun je gelukkig makkelijk mijden door elders iets leuks op te zoeken ;)

Ik denk overigens dat het ontbreken van hele grote headliners vooral met beschikbaarheid te maken heeft, het festival zal zijn naam en reputatie ook hoog willen houden.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:21:11 #202
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_85643770
quote:
Don't get me wrong, ik heb me prima vermaakt (vooral in de ogoNONogo), maar hoop toch echt dat ze volgend jaar weer hun best gaan doen voor een goed programma ipv dat het uitgroeit tot één grote commerciële bende, met nóg meer bezoekers (waren er nu wederom 10.000 meer dan vorig jaar).
Ehm de afgelopen jaren is het max bezoekers 55000, net zoals dit jaar. Nadat er een jaar volgens mij zelfs 75000 mensen waren. Dus groter wordt het al een tijdje niet meer.
pi_85643949
Het maximum was 60.000, ze hebben ook 57.500 geprobeerd maar dat was allemaal veel te druk. Er zijn inderdaad al jaren 55.000 kaartjes (in 2003 ofzo verkocht het niet uit, waren er maar 40.000 bezoekers, maar dat was niet gepland).
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:27:55 #204
96116 ralfseltje
Sitting on a cornflake
pi_85644052
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik vond het aanbod juist wel enorm goed, maar ik geil dan ook op obscure shizz :')
Obscure shizzle was toch juist (vrijwel) niet aanwezig in deze line-up? Line-up was juist veel te voorspelbaar.
pi_85644085
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 21:02 schreef Mistaken het volgende:
O+ O+ FOOOOOOOOOOOOOOOLS GOLD!!!1!!!! O+ O+
Dat ga ik echt nooit meer vergeten, het feest, het fruit, het halfuurlangdoorzingen en als klap op de vuurpijl heb ik toen ook nog gecrowdsurft :D :D :D
Toen ik eindelijk terugliep naar de tent vond een vriend nog 20¤!

Sowieso die hele zondagavond/nacht. _O_
Sowieso Lowlands _O_
Jaaa Fool's Gold _O_ Wat een bazen, later ging dat deuntje ook nog vrolijk door de hemelpoort heen richting de andere kant van het festivalterrein.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:28:41 #206
13973 ranja
image means nothing
pi_85644088
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef TAV74 het volgende:

Er waren meer dan genoeg goede acts, alleen inderdaad niet de hele grote interationale acts. Het is maar wat je zoekt denk ik. Acts als Anouk kun je gelukkig makkelijk mijden door elders iets leuks op te zoeken ;)
Dat vond ik ook inderdaad. Al heb ik weinig bands gezien die ik nog niet eerder had gezien. Doordat ik weinig overlap had van bands die ik wilde zien was mijn programma behoorlijk gevuld, alleen zondag overdag liep ik echt van tegenvallend uitprobeersel naar de volgende die ik eigenlijk niet had hoeven horen.
pi_85646128
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef SicSicSics het volgende:
Ik vond het weer mooi, maar vond de eindconclusie van de NRC next wel treffend. Het is verworden tot 3 dagen Koninginnedag waar het voorheen nog een muziekfestival met vernieuwende en obscure acts was.

Het niveau van de line-up was om te janken, maar ik heb me onwijs goed vermaakt! O+

NOFX was echt geniaal om weer eens te zien en het Diablo Swing Orchestra was fantastisch! Ik heb me iig geen moment verveeld.
Diablo Swing orchestra was geweldig, de recensist in het lowlandskrantje is echt een klapmongool die nodig een ander beroep moet gaan zoeken. Hoe kan je het een slechte performance noemen als je als band een encore krijgt van het publiek?
Doe eens lief!
pi_85646235
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:27 schreef ralfseltje het volgende:

[..]

Obscure shizzle was toch juist (vrijwel) niet aanwezig in deze line-up? Line-up was juist veel te voorspelbaar.
Mwa. Actress, Gonjasufi, Hudson Mohawke, Mount Kimbie. Relatief gezien vrij onbekend. Ik vond de line up niet klachtwaardig. Ik ga nooit voor headliners. Al heb ik natuurlijk wel staan beesten bij opposites ;)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:24:07 #209
116015 SicSicSics
pi_85646461
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:17 schreef Prenzlauer het volgende:
Diablo Swing orchestra was geweldig, de recensist in het lowlandskrantje is echt een klapmongool die nodig een ander beroep moet gaan zoeken. Hoe kan je het een slechte performance noemen als je als band een encore krijgt van het publiek?
Inderdaad heb me er oprecht over zitten verbazen! :)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:24:58 #210
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85646511
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef conobram het volgende:

[..]

Jaaa Fool's Gold _O_ Wat een bazen, later ging dat deuntje ook nog vrolijk door de hemelpoort heen richting de andere kant van het festivalterrein.
Damnit, ik krijg er nu toch wel behoorlijk spijt van dat we in de Groovetube zijn blijven hangen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:29:00 #211
116015 SicSicSics
pi_85646702
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:19 schreef friekin_ het volgende:
Mwa. Actress, Gonjasufi, Hudson Mohawke, Mount Kimbie. Relatief gezien vrij onbekend. Ik vond de line up niet klachtwaardig. Ik ga nooit voor headliners. Al heb ik natuurlijk wel staan beesten bij opposites ;)
Weinig (obscure) (echte) gitaarmuziek! ;) Ofwel een overdosis electro, producers, britpop, indie, singer-/ songerwriters, etc. :D Niet dat ik me verveelt heb, echt niet! En ik weet dat het geen metal-festival is, maar vroegah :') stond er echt meer (echte) gitaarmuziek!
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:31:59 #212
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85646863
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Weinig (obscure) (echte) gitaarmuziek! ;) Ofwel een overdosis electro, producers, britpop, indie, singer-/ songerwriters, etc. :D Niet dat ik me verveelt heb, echt niet! En ik weet dat het geen metal-festival is, maar vroegah :') stond er echt meer (echte) gitaarmuziek!
Commercie

Viel me trouwens ook op dat het aantal minderjarigen toch vrij hoog lag.
pi_85646878
quote:

[..]

Helemaal mee eens. echt een overdosis electro en indie dit jaar. En dingen als Anouk hoe HALEN ze het in hun kop.
Maar ondanks dat ik niks leuks gezien heb heb ik me wel vermaakt hoor boyz
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:37:09 #214
13973 ranja
image means nothing
pi_85647107
quote:

Er zit nogal een verschil tussen gitaarmuziek en metal, dwz metal is maar een klein stukje van de grote groep gitaarmuziek. Je kunt toch moeilijk zeggen dat met bands als Qotsa, Sleepy Sun, Triggerfinger, And So I Watch You from Afar de rockmuziek niet vertegenwoordigd was, en dan wil ik nog niet eens oa. The Soft Pack, Moss, The National, Blink 182, NoFX, The Drums en nog veel meer noemen... allemaal gitaarmuziek maar inderdaad geen metal. Dat was dit jaar zo'n beetje alleen Finntrol denk ik...
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:40:01 #215
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85647239
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Commercie

Viel me trouwens ook op dat het aantal minderjarigen toch vrij hoog lag.
Veel 'first timers' ook, had ik het idee.
KuikenGuppy
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:46:52 #216
116015 SicSicSics
pi_85647489
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:37 schreef ranja het volgende:
Er zit nogal een verschil tussen gitaarmuziek en metal, dwz metal is maar een klein stukje van de grote groep gitaarmuziek. Je kunt toch moeilijk zeggen dat met bands als Qotsa, Sleepy Sun, Triggerfinger, And So I Watch You from Afar de rockmuziek niet vertegenwoordigd was, en dan wil ik nog niet eens oa. The Soft Pack, Moss, The National, Blink 182, NoFX, The Drums en nog veel meer noemen... allemaal gitaarmuziek maar inderdaad geen metal. Dat was dit jaar zo'n beetje alleen Finntrol denk ik...
Lowlands ging ik ook altijd heen voor de diversiteit/ alternatieve muziek! Vage bandjes of rare combinaties van bandjes. Osdorp met Blind Justice bijvoorbeeld! Of System of a Down toen pas net de eerste cd uit was... Fear Factory als headliners. Limp Bizkit er neerzetten toen alleen Three Dollar Bill, Yall$ uit was...

Maar nu singer-/ songwriters, indie en britpop opeens alto muziek zijn wil ik me nog wel eens vervelen. :P

QotsA had ik natuurlijk al 6 keer gezien (ook op LL), Finntrol ook al, Blink ook al en NoFX ook al. :) Ik ben niet echt enthousiast over rockmuziek in het algemeen. Dus het enige nieuwe wat ik heb gezien wat ik echt de moeite waard vond was Diablo Swing Orchestra. Dat was echt een feestje!

Pendulum was ook echt vet, maar ook die had ik al redelijk vaak gezien en ik vond het niet beter dan 2 jaar geleden bijvoorbeeld.

Ik ben ook wel een beetje verwend geloof ik... En een zeikerd... :)
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:51:22 #217
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85647656
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Maar nu indie en britpop opeens alto muziek zijn wil ik me nog wel eens vervelen. :P

dat was natuurlijk bij de allereerste LL al zo.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:52:05 #218
13973 ranja
image means nothing
pi_85647693
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef SicSicSics het volgende:

Lowlands ging ik ook altijd heen voor de diversiteit/ alternatieve muziek! Maar nu indie en britpop alto muziek zijn wil ik me nog wel eens vervelen. :P

Wat dat betreft vond ik het nu wel meevallen. Jaar of 2 geleden was het bijna alleen maar britpop, dat werd wat veel. Nu had je natuurlijk wel weer de (on)nodige bands als Ok Go, The Drums, Two Door Cinema Club maar dat viel nog te omzeilen :)
Dit jaar was meer het jaar van de 'mannen met baarden', Mumford & Sons, Yeasayer, Blaudzun, dat soort geneuzel. Ook niet aan mij besteed.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:53:50 #219
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_85647754
Nog meer mensen de film Suck gezien zaterdagnacht? :')
KuikenGuppy
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:53:50 #220
116015 SicSicSics
pi_85647755
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
dat was natuurlijk bij de allereerste LL al zo.
Ja, het is natuurlijk ook een heel breed verhaal. Als ze zelfs Nivana al als indie beschouwen dan had ik misschien een ander woord moeten kiezen... :D
Fine, fuck you then!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:02:08 #221
116015 SicSicSics
pi_85648119
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:52 schreef ranja het volgende:
Wat dat betreft vond ik het nu wel meevallen. Jaar of 2 geleden was het bijna alleen maar britpop, dat werd wat veel. Nu had je natuurlijk wel weer de (on)nodige bands als Ok Go, The Drums, Two Door Cinema Club maar dat viel nog te omzeilen :)
Dit jaar was meer het jaar van de 'mannen met baarden', Mumford & Sons, Yeasayer, Blaudzun, dat soort geneuzel. Ook niet aan mij besteed.
Dat was het aan mij inderdaad ook niet. En die britpop wave (veroorzaakt door de Kaiser Chiefs (die tot mijn grote verschrikken best een leuk optreden gaven :@) en Franz Ferdinand (hoewel dat officieel natuurlijk ook weer geen britpop is :') )) was drama inderdaad.

Maargoed, al staan de havenzangers 3 dagen in de Alpha... Ik ga en vermaak me toch wel! *O*
Fine, fuck you then!
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:18:35 #222
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_85648831
Ben even alles aan het terug kijken via uitzending gemist. _O_
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:21:01 #223
191178 WalterSobchak
calmer than you are
pi_85648945
Zo, ik leef weer (soort van). Het was weer gezellig! Hoogtepunt was Plastikman, verrassing vond ik Die Antwoord. Grootste tegenvaller was Gonjasufi, leek echt helemaal nergens op, ronduit slecht. Verder veel gezien en weinig geslapen (vanaf donderdagochtend tot maandagmiddag 4 uur slaap weten te pakken). Toffe Lowlands (mede door onze groep 50 man, met 28 tenten), maar niet eentje die de boeken in zal gaan als beste editie ooit.
De buurmeisjes die donderdagavond per se hun tent in ons kamp wilden zetten zullen er wel spijt van hebben gehad, er zat altijd wel een groepje te ouwehoeren onder de partytent, 24h. Ze vonden ons 'curieuze buren' _O-
Are these the nazis, Walter?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:30:34 #225
177242 Irien
Innit though
pi_85649321
Ik heb weer m'n standaard post-Lowlands verkoudheid }:| Vaste prik. Vriend ook dit keer. Samen snotteren, niezen, keelpijn.
pi_85649536
3e x lowlands en het was supergaaf!

Vrijdag :

Chase & Status
Fat Freddys Drop
The Kooks
Blink 182
BaskerVille
Zeroos Heroes
Noisia

Zaterdag :

Laura Marling
Foals
Magnetic Man
Bloody Beetroots
Snow Patrol
Olene Kadar
Dave Clarcke
Len Faki

Zondag :

Staff Benda Bilili
Yeasayer
Pendulum
The XX
Placebo
Deadmau5
A-Trak
Dr Lektroluv
Boemklatsch

O+
pi_85649879
Een van de hoogtepunten voor mij was toch wel Delphic, jammer dat je er bijna niemand over hoort alleen
pi_85649992
Gister nog helemaal relaxt, niks aan de hand en nu ben ik stront verkouden, allesch doet pijn ;( :{

Mja, lowlands _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:18:59 #229
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85651466
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef SicSicSics het volgende:

[..]
Franz Ferdinand (hoewel dat officieel natuurlijk ook weer geen britpop is :')
Hoezo dat dan?
pi_85651486
wat trouwens mijn grote ontdekking was, deze lowlands, was de sauna in de llowzone. Ik had de oversteek nog nooit gemaakt, maar ik liep een keer langs de boothalte, en er stond geen rij, dus ik dacht toch eens kijken. de sauna op lowlands is tamelijk briljant, doordat er een wat ander publiek zit dan normaal, dus je hoeft niet bang te zijn dat je het beeld van uitgelubberde geriatrische lijven van je netvlies wil krabben, integendeel! ^O^
pi_85651714
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Ace1 het volgende:

[..]

ik had ze eerder gezien, en vond het ze op lowlands erg tegenvallen snowpatrol.
het is wel degelijk mijn smaak.
pi_85651743
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

ik had ze eerder gezien, en vond het ze op lowlands erg tegenvallen snowpatrol.
het is wel degelijk mijn smaak.
Ik vind het gewoon een jankband :@
pi_85652182
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 23:25 schreef Toad het volgende:

[..]

Wat is er mis met BRS?
op cd niks, live viel tegen :$ sorry.
maar er was genoeg dat leuk was en wat niet.
het blijft slechts mijn mening. er is op lowlands voor ieder wat wils gelukkig!!
pi_85652478
Iemand nog dubieuze foto's op zijn teruggevonden camera gevonden?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:47:55 #235
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85652683
Wij hebben ook een camera gevonden en ingeleverd en 1 foto gemaakt van ons. Zodat de mensen wisten wie de camera terug had gebracht.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 20:27:13 #236
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85660659
quote:
Ik vond het gezellig, maar ik vond dit wel de matigste versie tot nog toe (dit was mijn 5e lowlands).

Het leek wel of de organisatie minder haar best had gedaan om een goed programma neer te zetten, want het was toch al uitverkocht. Er waren weinig echt grote namen,
*O* that's lowlands!
quote:
weinig echt goede acts
Heb toch echt prachtige dingen gezien!
quote:
, en ik heb een aantal dingen echt gemist. Het was overal stervensdruk,
minder bij Alpha komen dan!
quote:
de muntjes waren belachelijk duur
quote:
, en het programma was matig.
:N
quote:
Anouk als hoofdact op zaterdag? Seriously?
Tja.. je moet er niet naartoe...
quote:
De nieuwe X-Ray vind ik veel te groot om nog sfeer te hebben (was vorig jaar ook al zo, hadden ze nu dus terug kunnen draaien), LLowgenda was ooit een serieuze discussie met een klein groepje ipv een massale lezing vanaf de Lima, de swirls zijn verdwenen, en waren er ooit eerder zoveel gesponsorde activiteiten?
Daar heb je echt niet perse last van. Althans ik heb er nauwelijks iets van gemerkt!
quote:
Volgens mij niet hoor..Ik vond het zelfs wat rustiger dan verleden jaar.
pi_85663502
Voor de muziek komen wij niet, maar iedereen van mijn groep vond het veel minder gezellig dan vorig jaar. Buren die s nachts klagen over geluidsoverlast, was dit jaar veel rustiger op de camping overdag dan voorgaande jaren, broodje kip was er niet meer, de feestjes 's nachts waren minder gezellig en dan vooral kees van hondt en de 24uurstent was ook minder dan vorig jaar. Zeker de donderdagnacht....

Ondanks dat alles minder gezellig was dan vorig jaar zijn we er volgend jaar gewoon weer bij. Lowlands blijft geweldig _O_ _O_
pi_85663794
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef Irien het volgende:
Ik heb weer m'n standaard post-Lowlands verkoudheid }:| Vaste prik. Vriend ook dit keer. Samen snotteren, niezen, keelpijn.
dit is ook een teken voor mij dat ik mij minder heb vermaakt op Lowlands. Voor het eerst geen verkoudheid de dagen/weken erna :P
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:32:24 #239
13973 ranja
image means nothing
pi_85663816
Camping overdag :? Wat heb je daar dan te zoeken :')
pi_85663861
En de drukte bij het bier halen is een ramp. De organisatie kan veel meer verdienen als er meer bierpunten zijn. Nu hebben wij rondjes overgeslagen omdat niemand een kwartier in de rij wilde staan voor bier :')
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:35:05 #241
213498 SpauldingPF
When the music's over
pi_85663966
Gezellig toch, lekker op de camping zitten te zuipen ideaal, af en toe even naar het fest. terrein.
pi_85664213
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef ranja het volgende:
bijkomen van de nachten met leuke mensen om je heen. Heerlijk is dat tussen 3 en 6 ff paar uurtjes gewoon lekker biertjes drinken met je buren of mensen die langs komen lopen ^O^
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:41:05 #243
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85664271
Ik ben alleen 's ochtends op de camping geweest... biertjes drinken en lekker kletsen kan ook op het festivalterrein en met een beetje geluk heb je dan nog leuke achtergrondmuziek.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:49:07 #244
20720 brother52
Dus..........
pi_85664661
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef peaceman het volgende:
Ik ben alleen 's ochtends op de camping geweest... biertjes drinken en lekker kletsen kan ook op het festivalterrein en met een beetje geluk heb je dan nog leuke achtergrondmuziek.
:Y
Zoals zaterdagavond bij de India.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:49:33 #245
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85664684
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef brother52 het volgende:

[..]

:Y
Zoals zaterdagavond bij de India.
Beach House O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:21:30 #246
177242 Irien
Innit though
pi_85666381
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef don-diablo het volgende:
Wij hebben ook een camera gevonden en ingeleverd en 1 foto gemaakt van ons. Zodat de mensen wisten wie de camera terug had gebracht.
lief O+
pi_85668458
TopLL, misschien hier en daar wel wat op aan te merken, maar dat kan ik op alles en iedereen wel.

De pleepapierman met het peaceteken, zijn daar foto's van?
De gem leeftijd leek idd hoger, doe ik zelf een flinke duit in het zakje :D
Kheb weer zat leuks gehoord, nog meer leuks gezien.
Geslapen als een roosje, tonnetjerond gegeten *O*
Op zeker volgend jaar weer :Y

Dit was het eerste jaar met beide kinderen (20 en bijna 22), wat wel voor een xtra LLgevoel O+ zorgde.
pi_85668908
Wat was nu eigenlijk de surprise-act?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:08:07 #249
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85668925
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Balgehakt het volgende:
Wat was nu eigenlijk de surprise-act?
Depeche Mode
pi_85669176
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Depeche Mode
Oh, ik dacht Daft Punk. :')
pi_85669259
quote:

[..]

Depeche Mode
Ik vond ze dit jaar minder
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:17:38 #252
20720 brother52
Dus..........
pi_85669377
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ik vond ze dit jaar minder
Ja, maar Mike was ook veel te groot voor ze. Ze hadden ze veel beter in zo'n container bij de Converse Compound kunnen zetten. Daar komen ze veel beter tot hun recht.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:27:55 #253
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85669908
over surprise-acts gesproken: wat was nu eigenlijk de afsluiter van de Lima vrijdag ipv Eli Reed? Heb nog even gekeken, maar geen idee waarnaar.
pi_85670599
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
over surprise-acts gesproken: wat was nu eigenlijk de afsluiter van de Lima vrijdag ipv Eli Reed? Heb nog even gekeken, maar geen idee waarnaar.
quote:

[..]

Depeche Mode
pi_85670662
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Heb ik volgens mij ook nog ff gezien. Nederlandstalig iets toch?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:43:45 #256
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85670728
Weet het niet meer zo precies, het klonk me iets te klezmer om te blijven luisteren.
pi_85670824
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weet het niet meer zo precies, het klonk me iets te klezmer om te blijven luisteren.
Dan was het waarschijnlijk dezelfde en ben ik ook om dezelfde reden weer vertrokken. Geen idee wat het was, in het mobiele blokkenschema stond nog een TBA of iets in die richting toen.
pi_85670887
Van de lowlandssite:

Op de valreep nog twee nieuwe toevoegingen: het Nederlandse Klavan Gadjé komt met tien man sterk en een repertoire vol uitbundige balkanmuziek zorgen dat je zo weer vergeten bent dat 'krantenjongen' Eli eigenlijk op zou treden (VRIJDAG, LIMA, 22:00).
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:49:01 #259
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85670970
Dank U! Ik ga er zeker niets van 'kopen' ;)
pi_85671529
Wij hadden trouwens wel echt geniale buurmeisjes. Een vriend van mij was jarig maar wij waren de slingers vergeten (zoals elk jaar :') ) en zij hadden wel slingers bij dus vrijdagochtend hadden ze de hele tent versierd hahaha. En we hebben echt het hele weekend verjaardagsliedjes voor hem gezongen :D Zaterdagavond vonden de buurmeisjes het tijdvoor een nieuw cadeautje, dus ze hadden tampons gepakt, er water overheen gegooid en er rode lipgloss op gesmeerd. Daarna aan de tent en in de tent gehangen :P Die vrienden van mij die in die tent sliepen wisten dus niet dat het 'maar' lipgloss was dus die vonden het fucking smerig, dus zij hadden een condoom gepakt en er een paar keer in gespuugd, vervolgens het bed opgemaakt van het buurmeisje en dat condoom er netjes op gelegd. Buurmeisje zondagochtend dus helemaal aan t freaken omdat ze dacht dat ie echt gebruikt was :D Maandagochtend na het sluiten van t festivalterrein gingen die vrienden van mij weer ff naar de tent omdat de een wilde slapen en de ander nog iets nodig had. Komen ze daar aan zien ze de tent niet meer staan, komen ze dichterbij, hadden de buurmeisjes de tentstokken er uit gehaald _O-
pi_85671930
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dank U! Ik ga er zeker niets van 'kopen' ;)
Had jij trouwens niet een platte pet op?

Herinner me nu dat ik daar iemand zag langslopen en dacht hey, die heb ik ooit eens gezien op fok. Toen bedacht ik me zelfs dat jij het wel eens kon zijn. En toen zag ik je niet meer.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:16:14 #262
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85672073
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:12 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Had jij trouwens niet een platte pet op?

Herinner me nu dat ik daar iemand zag langslopen en dacht hey, die heb ik ooit eens gezien op fok. Toen bedacht ik me zelfs dat jij het wel eens kon zijn. En toen zag ik je niet meer.
that was probably me :Y
pi_85672103
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

that was probably me :Y
_O-

Volgend jaar krijg je bier van me
pi_85672206
Had jij mij met geblesseerde vriendin trouwens niet een paar jaar geleden gespot?

Immerfalende Sack-Noobie-meet :o
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:20:02 #265
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85672219
Ik zal dan wat langzamer weglopen. Tenzij het nog kutter is, uiteraard.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:21:57 #266
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85672285
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:19 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Had jij mij met geblesseerde vriendin trouwens niet een paar jaar geleden gespot?

Immerfalende Sack-Noobie-meet :o
Stimmt. Zat pal naast je bij De jeugd buiten de Bravo in 200...5.
pi_85672395
O+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:29:29 #268
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85672590
pi_85688174
Iemand trouwens nog naar Graffiti6 geweest? Ik vind dat nummer "stare into the sun" van hun wel lekker, maar ik trok het niet om daar zoveel nummers op te wachten, want de rest is helemaal kut (live al helemaal).
iemand enig idee of ze dat nummer uberhaupt nog gespeeld hebben??
People assume too much.
pi_85695514
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef very het volgende:
Iemand trouwens nog naar Graffiti6 geweest? Ik vind dat nummer "stare into the sun" van hun wel lekker, maar ik trok het niet om daar zoveel nummers op te wachten, want de rest is helemaal kut (live al helemaal).
iemand enig idee of ze dat nummer uberhaupt nog gespeeld hebben??
Ja. Dat hebben ze gespeeld. Volgens de recensies was dat ook het enige nummer waar naar uitgekeken werd. Rest was niet boeiend.
pi_85696367
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 17:10 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ja. Dat hebben ze gespeeld. Volgens de recensies was dat ook het enige nummer waar naar uitgekeken werd. Rest was niet boeiend.
Daar kan ik me dan ook 100% in vinden...
People assume too much.
pi_85697335
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef ranja het volgende:
Man, ik heb me op de camping 10 keer zoveel vermaakt als op het festivalterrein _O_
pi_85703600
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:02 schreef MaartenVanRossum het volgende:

[..]

Man, ik heb me op de camping 10 keer zoveel vermaakt als op het festivalterrein _O_
Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping dan :o ?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 20:56:40 #274
136730 PiRANiA
pi_85703828
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Mone het volgende:

[..]

pi_85704000
quote:

[..]

Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 21:27:56 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85705180
ow moest dit hier:

wow wat een geweldige Lowlands _O_

Donderdag om 10.30 op de dijk en toen konden we er ineens al snel in... nouja wat wachten bij de ingang. De donderdag op de camping wordt zo steeds langer :') over een paar jaar staat de eerste bands al op donderdag :')

vrijdag lekkere dag gehad, veel gezien, zaterdag wat relaxter rond kunnen lopen en eens al die leuke uithoekjes van het terrein kunnen bekijken. De heerlijke ligbedden bij de Novib en het hilarische stuk bij de Lima O+ en die houten doos waar ik een gast met ballonnen liedjes heb zien maken _O-, heerlijk. En zondag lekker wat dingen gezien en lekker afgesloten! En maandag in regen :') gelukkig ff droog kunnen afbreken. Kwam uiteindelijk om 17.30 thuis.

Wat gezien:
Vrijdag
Triggerfinger _O_
Band of Skulls :)
Selah Sue :) O+ wat kan ze zingen zeg O+
OK GO :{ viel tegen
AIR O+ _O_ heerlijk, geweldig, Kelly watch the stars O+
Groove Armada *O* _O_ *O* _O_ *O*
Zero's Hero's was wel geinig, 90's was leuker.

Zaterdag
Lowlands zingt :D best geinig :W Alicia
Blood Red Shoes _O_ _O_ _O_ _O_ geweldig!
The Gaslight Anthem :Y tof
Peggy Sue ^O^ de sigaret _O-
LCD Soundsystem _O_
Beach House, niet echt mijn ding
Lowlands Rave _O_ *O* _O_ *O* _O_ zo tof Joost en z'n vriendjes 4,5 uur bijna non stop staan dansen :D
Len Faki :) nog even de vertiefde mensen bewonderen in de Bravo met heerlijke beats van Faki

Zondag
Moss ^O^
Wallis Bird _O_ _O_ zo tof mijn ontdekking van Lowlands, 5 snaren trok ze kapot in 45 minuten _O-
The National :) tof
Massive Attack _O_ ook hoe ondertussen de Vifit werd ontdaan van de luchtbedden _O-
De vrienden van ^O^ de kliko's kwamen al binnen _O-
Kees van Hondt _O_ _O_ _O_ _O_ hilarisch weer, was er bijna met een vriend van me met de schatkist vandoor, alles de beveiliging kwam achter ons aan :')

Top 5
1. Groove Aramda
2. Lowlands Rave
3. Blood Red Shoes
4. Wallis Bird
5. Triggerfinger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:53:07 #277
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85706489
Optreden van Wallis Bird had idd een enorm entertainment-gehalte. Het aanstekelijke enthousiasme, de knulligheid met problemen als je als band je eigen roadie bent en dan zoveel snaren breken. Maar het dan toch zo professioneel oplossen dat het gewoon een dikke gun-factor heeft.
En wat een fijn ADHD-gevalletje is het ook. Rollen over het podium en wat kan ze rammen met die opnieuw aangenaaide vingers. Maar dat doet ze dan ook al heel lang:
;)

Dit is al post-grasmaaierongeluk zo te zien.
pi_85706654
quote:

[..]

Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leuk :') En met een grote groep is het natuurlijk nog veel leuker _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 22:11:18 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85707433
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Optreden van Wallis Bird had idd een enorm entertainment-gehalte. Het aanstekelijke enthousiasme, de knulligheid met problemen als je als band je eigen roadie bent en dan zoveel snaren breken. Maar het dan toch zo professioneel oplossen dat het gewoon een dikke gun-factor heeft.
En wat een fijn ADHD-gevalletje is het ook. Rollen over het podium en wat kan ze rammen met die opnieuw aangenaaide vingers. Maar dat doet ze dan ook al heel lang:
[ afbeelding ] ;)

Dit is al post-grasmaaierongeluk zo te zien.
geweldig O+ die breaks waren ook duidelijk gemaakt om snaren te repareren _O- ze neemt niet voor niets 3 akoestische gitaren mee _O- ff wisselen weer eentje stuk _O- Ik ga snel kaartjes regelen voor haar concert in Nijmegen O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:11:04 #280
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85710770
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Goed gevonden dan.
pi_85710833
Vettt.
pi_85898163
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef ranja het volgende:

[..]

Klopt... misschien waren die te laat met kaartjes kopen, of kon het toch niet helemaal uit... je moet onwijs veel bekers hebben voor je winst hebt gemaakt.
zoals ik al eerder schreef.
Er zijn mensen die een kaartje kopen puur om bekertjes te kunnen rapen.
Ze rapen per dag een uur of 10 bekertjes,dus hebben ze nog tijd over om wat bands te kijken en te eten.
En die mensen verdienen dan hun kaartje terug+alles wat ze eten en drinken + nog een flinke vakantie
Dat is snel opgeteld zeker 1000 euro!!!!!
pi_85912552
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef MaartenVanRossum het volgende:

[..]

Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leuk :') En met een grote groep is het natuurlijk nog veel leuker _O_
Mag ik vragen waar je die lachgasballonetjes vandaan haalt? :P Volgens mij gebruikt echt iedereen op lowlands dat :')
pi_85912962
Je kan een slagroom spuit kopen bij de Macro of Sligro ofzo ( verschillende prijzen en inhoud), daar staan ook dozen met 50 slagroomspuit partonen , van ongeveer een tientje. ^O^
pi_85913022
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef smoeske het volgende:
Je kan een slagroom spuit kopen bij de Macro of Sligro ofzo ( verschillende prijzen en inhoud), daar staan ook dozen met 50 slagroomspuit partonen , van ongeveer een tientje. ^O^
Krijg je dat zomaar mee dan? :P die kassamevrouw ziet mij al aankomen met een doos van die dingen :')

edit: zijn dat deze dingen? http://www.slagroompatronen.nl/?gclid=CP_H1-Xq46MCFUYqDgodg3qwHw
pi_85915810
Ja die krijg je zomaar mee :)
pi_85918055
Dat verbaasde me trouwens wel op LL...al had ik een mini-uzi in mijn zak gehad, ik kon er gewoon mee het terrein oplopen.
People assume too much.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:42:56 #288
136730 PiRANiA
pi_85932830
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef very het volgende:
Dat verbaasde me trouwens wel op LL...al had ik een mini-uzi in mijn zak gehad, ik kon er gewoon mee het terrein oplopen.
Tja. Steeksproefgewijs controleren ze wel. En de camping kon je zelfs wel een atoombom binnensmokkelen vermoed ik. Onze spierwitte radiokist (60x40x40cm met zeer duidelijke speakers) hebben we ook gecamoufleerd binnengesmokkeld (al vraag ik me af of ze hem tegengehouden hadden als we hem open en bloot naar binnen hadden getild).
pi_85940034
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef julian6 het volgende:

[..]

Krijg je dat zomaar mee dan? :P die kassamevrouw ziet mij al aankomen met een doos van die dingen :')

edit: zijn dat deze dingen? http://www.slagroompatronen.nl/?gclid=CP_H1-Xq46MCFUYqDgodg3qwHw
Dat gas staat niet in de opium wet ofzo hoor , het is gewoon legaal ,die kassa juf is dat inmiddels ook wel gewend , heel Nederland zit aan 't gas w/ , het schap is ook bijna altijd leeg bij de Macro :Y
Ik douw die patronen gewoon tussen mijn tentstokken , dat gerammel klinkt ongeveer 't zelfde! ^O^
Dan stop ik de spuit bij mijn vriend in de tas , mochten ze moeilijk doen dan pikken ze niet alles in
pi_85941650
controles vallen altijd ook wel wat mee. lowlands viel voor mij dit jaar tegen. want ik was er niet. een festival kan toch niet binnen 8 dagen uitverkocht zijn?
pi_85942200
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:04 schreef MooiZat het volgende:
controles vallen altijd ook wel wat mee. lowlands viel voor mij dit jaar tegen. want ik was er niet. een festival kan toch niet binnen 8 dagen uitverkocht zijn?
Blijkbaar wel...
People assume too much.
pi_85942340
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef very het volgende:

[..]

Blijkbaar wel...
De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.
pi_85942382
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:

[..]

De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.
Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.
People assume too much.
pi_85942627
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef very het volgende:

[..]

Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.
Ja. dat is waar. maar je merkt toch wel de laatste jaren dat lowlands een andere doelgroep wil aanspreken.
pi_85942694
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:

[..]

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.

Ik denk dat 2011 ook gewoon binnen een week zal uitverkopen. Gezien 2010 qua weer (en dus qua herinneringen) ook weer top was.
pi_85942849
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.

Ik denk dat 2011 ook gewoon binnen een week zal uitverkopen. Gezien 2010 qua weer (en dus qua herinneringen) ook weer top was.
Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.
People assume too much.
pi_85943090
ik ga er dit jaar ook vroeg bij proberen te zijn, en ander idd naar sziget. 8 dagen naar de tering :P
pi_85943639
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef MooiZat het volgende:
ik ga er dit jaar ook vroeg bij proberen te zijn, en ander idd naar sziget. 8 dagen naar de tering :P
Ik ga liever feesten :s)
People assume too much.
pi_85955146
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef very het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.
Dat is hier ook de bedoeling. :D
pi_85955212
quote:
Op woensdag 1 september 2010 17:22 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Dat is hier ook de bedoeling. :D
Ben je lekker? Dan gaan we samen ;)
People assume too much.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: