abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:41:11 #1
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85592804
Ik vond het hartstikke leuk :Y Zeker getroffen met het weer. En een hoop leuke acts kunnen zien. :D
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:42:50 #2
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85592843
Selah Sue :verliefd:
Goed van jou.
pi_85593163
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
  maandag 23 augustus 2010 @ 00:54:29 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593190
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:53 schreef Socios het volgende:
Ik vond er geen reet aan. Gelukkig zijn we er weer een jaartje vanaf.
HI-LA-RISCH!
pi_85593222
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
We'll keep on whispering our mantras.
pi_85593228
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:54 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

HI-LA-RISCH!
:')
pi_85593268
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
pi_85593271
quote:

volgend jaar wil ik je kaartje wel dan.. ;(
pi_85593287
Juicyhil, was jouw vriendin afgelopen week in Eindhoven?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:00:35 #10
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_85593358
quote:

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:16 #11
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593396
quote:

Ik sliep zelf op camping 1, precies achter de Grolsch tent die ook tot in de late uren door ging. Maar ik sliep heerlijk. Sterker nog, nog nooit zo goed op een festival geslapen.
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:02:36 #12
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593405
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Dam, ga dan niet naar zoiets als lowlands. Dit is toch altijd. Trouwens hoe komt het dat jullie al thuis zijn? morgen gaat de camping toch pas dicht?
Ik moet morgen weer gewoon werken.
pi_85593407
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom dat geluid altijd zo fucking hard moet. Gelukkig heb ik goede op maat gemaakte oordopjes, maar echt, kan het niet wat zachter?
Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.

quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:00 schreef Bill_E het volgende:

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
  maandag 23 augustus 2010 @ 01:05:04 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85593472
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Het is vooral de batterij subwoofers die zo doordreunen over heel het terrein. Maak van de 24-uurstent een Silent Disco en alles is weer koek en ei zou ik zeggen.
Ik denk dat zo een silent disco niet echt zal bijdragen aan de sfeer.

Maar goed, als je op een festival camping staat, dan kun je van tevoren weten dat je er niet voor je rust hoeft te staan. En daarbij is camping 7 al een stuk rustiger.
pi_85593945
The National O+
Prachtig _O_
pi_85594756
Holy Fuuuuck!!
Doe eens lief!
pi_85595019
Ed Rush was fucking geniaal...

en een dikke lol @ het klapstuk met Kees van Hondt...wat een gekkenhuis was dat zeg :p
People assume too much.
pi_85595037
Ik vond de Bratwursten-stand toch wel 1 van de hoogtepunten dit jaar.
pi_85595395
fantastisch!! Net thuis... zijn om 3 uur weggereden ... superfestival... sfeer was geweldig, en Miike Snow helemaal :D
pi_85595924
quote:

Ga dan ook niet zo dicht bij de 24uurs tent staan :')
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_85596582
Ik heb het ook erg naar mijn zin, gehad, heb redelijk kunnen slapen op de caravancamping, welk in een tentje trouwens.
Ik heb niet zo gek veel gezien, maar dat doe ik nooit op Lowlands, LCD soundsystem was wel leuk, en Snow Patrol vond ik ronduit supergoed.

Vandaag lekker nog een dagje vrij, om een beetje uit te garen
pi_85596624
Het lijkt trouwens wel alsof ik 4 weken ben weggeweest, dit heb ik nu meer dan anders.
  maandag 23 augustus 2010 @ 09:42:19 #23
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85597309
Het was weer tof!! Volgende jaar weer .:)
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:04 #24
177242 Irien
Innit though
pi_85599197
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:57 schreef Socios het volgende:

[..]

Op donderdag was 's nachts ook ene ferme basdreun van de 24-uurstent... om 05.00 ofzo... toen baalde ik ook ff. Maar sliep op Camping 2, dus dan kun je dat verwachten. Ik neem sinds 2 jaar disco oordopjes mee voor bij optredens, heb ze niet altijd nodig gehad, maar vaak wel! Voor mij kan het ook wel tikkie zachter...

Wel intens genoten van Lowlands uiteraard *O*
Hoogtepunten

Mumford and Sons O+ ontroerend en opzwepend tegelijk
Queens of the Stone Age *O* daar dus met die oordopjes keihard op staan swingen en headbangen
Air, live heel goed,... dromerig, lief, tripmuziek, analoge synthesiser ^O^ .... "do you speak french?" :')
Placebo
Selah Sue / Ok Go (tweede halfuur dan, eerste saai)
Between the click of the light and the start of the dream
pi_85599389
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 01:02 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

[..]

Tja, het was mijn vierde keer. Eerdere jaren sliep ik best okay en kon ik de 3 dagen makkelijk door komen. Nu was ik op vrijdag al gebroken. Wie weet gaat die 24-uurs tent ieder jaar wel harder :P.

Naar huis gaan kan trouwens ook als de camping nog open is ;).
Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:12:16 #26
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85599443
quote:

Dan sta je op de verkeerde camping. Voor je rust moet je op de achterste campings (6/7??) staan. Niet op 1/2/3/4.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_85599462
Ik vond het zooo'n tof weekend! Alleen jammer dat, wat mij betreft, de echte hoogtepunten pas na mijn vertrek speelden :'( . Kan wel janken dat ik queens of te stone age en massive attack heb gemist.
pi_85599492
Camping 1 was goed te doen vond ik. Zonder eurdopjes zelfs.
  maandag 23 augustus 2010 @ 11:25:16 #29
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85599881
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dan sta je op de verkeerde camping. Voor je rust moet je op de achterste campings (6/7??) staan. Niet op 1/2/3/4.
4 is het ook stil hoor.
pi_85600390
Selah Sue ^O^ O+
Foals ^O^
Kip Braadworst ^O^
pi_85600503
Pendulum

Sub Focus

Fat Freddy's Drop

Dit waren echt onbetwist de toppers.

Leuk waren:
Katzenjammer
Daily Bread
Skindred
Snow Patrol

Tegenvallers:
ANOUK (totaal geen interesse + gebrek aan leuke nummers)
Jan Jaap van der Wal (die had alleen maar anti PVV propaganda)
De pannenkoekentent (2,5 muntje voor een pannenkoek met suiker ) :S
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_85601927
Fantastisch gehad. Stond lekker op camping 4 met een supermooie plek, vlakbij het brandpad zodat we gauw en veilig naar de plee konden, hoewel de greppel langs het toiletgebouw altijd verraderlijk blijft.

Leuk:
- Skindred
- QOTSA
- de enorme parade op camping 4 gisteravond.
- drumconcert door lowlanders voor de ingang gisteravond
- sfeer was weer top

Niet/Minder leuk:
- gisteren wel 3x eruit gevist door politie of beveiliging.
- veel eten kost veel muntjes
- regen op maandagochtend

Er komt gauw meer in mij op waarschijnlijk, maar ik moet toch eerst maar eens gaan slapen :P
pi_85602466
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:12 schreef Mone het volgende:
Ik vond het zooo'n tof weekend! Alleen jammer dat, wat mij betreft, de echte hoogtepunten pas na mijn vertrek speelden :'( . Kan wel janken dat ik queens of te stone age en massive attack heb gemist.
Waarom ga je dan zo vroeg weg?
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_85602572
Zoooo

Tering wat ben ik fucking brak zeg, nog niet geslapen vanacht. :')_!

Hoe dan ook leuk waren:

Tame Impala
Massive Attack
Broken Bells
Mumford & Sons
Yeasayer
The National
The XX
En de nachtprogramma's in Bravo/X-Ray

Ook onze buurman die in zijn Boerkini rondliep over camping 4, vrijdag in zijn speedo met gunther pruik. :')

Niet leuk waren:

Grootste tegenvallende concert: Snow Patrol!!

In 2006 was dat geweldig. Wat een arrogante mooiboy-kwal is dat geworden. Alleen maar 14 jarige groupies en de sfeer daar. :r :r Evenals de nummers van het nieuwe album :') Echt tering wat een tegenvaller was dat.
It's you my love, you who are the stranger
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:37:05 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_85602639
We leven noooog!

Ondanks dat ik vooraf dacht "Ik vind de line up niet zo boeiend als vorig jaar" heb ik toch veel mooie dingen gezien. Minder hoogte- en dieptepunten dan vorig jaar, maar gewoon algeheel goed.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_85602690
Prima festivalletje,

top-acts voor mij waren queens o/t stone age, pendulum en NOFX en de Thai met broodje hete kip, die gvd gisterenmiddag al op waren

btw programma vrijdag was wel matig over het algemeen

ps parade camping 4 was epic

[ Bericht 16% gewijzigd door Mupz op 23-08-2010 12:43:36 ]
pi_85602723
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef itchycoo het volgende:

Inderdaad dat was wel lachen :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 12:41:04 #38
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_85602774
Wat waren de security dit jaar een stel bitches.

Drumconcert voor de ingang was weer hard!
The Most Incredible, Baby
pi_85603028
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef RedGuy het volgende:

Je was er gratis heen penis, niet janken. :') Ze hadden je het terrein af moeten schoppen.
pi_85603713
Deadmau5 _O_
HAWTIN _O_ Wat een show _O_
pi_85603719
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef RedGuy het volgende:

Ze hadden de drumpartij bij de Llow Chi Minh City gelijk afgebroken :(
pi_85603728
En The Opposites openden echt master.
pi_85603897
Uitstekend vermaakt! Wel behoorlijk spierpijn nu, heb aardig wat meters gemaakt (sorry aan iedereen die ik bijna van de sokken heb gereden of het laten schrikken).

Plus:
Pendulum - heerlijk stampende Alpha
NOFX - hoe gaan de ouders van det 13jarige roodharige jongetje 'felching' uitleggen? :P
Mumford & Sons
LCD Soundsystem
Snow Patrol
Deadmau5
alle mensen die mij duwtjes door het gras/grind aanboden of aangaven het toch zo tof te vinden dat ik het met mijn rolstoel deed ^O^
De toiletpapierkunstenaar in/om de Alpha. Met terecht applaus op zondagmiddag :D

Min:
Blink 283 - automatische piloot en te gescript
Anouk - ook nogal automatische piloot
30 Seconds to Mars - net driekwart van de Alpha vol, beetje sneu
Queens of the Stone Age - prima optreden, maar een kwartier voor tijd eindigen en dan geen toegift?
de mestlucht die zondag over het terrein hing

Jammer dat ik een paar optredens voortijdig heb moeten ontvluchten vanwege de drukte. Met zoveel mensen op een kluitje vordt het een beetje benauwd op anderhalve meter hoogte "{.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_85604162
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:18 schreef itchycoo het volgende:
Fantastisch gehad. Stond lekker op camping 4 met een supermooie plek, vlakbij het brandpad zodat we gauw en veilig naar de plee konden, hoewel de greppel langs het toiletgebouw altijd verraderlijk blijft.

Leuk:
- Skindred
- QOTSA
- drumconcert door lowlanders voor de ingang gisteravond
- sfeer was weer top

Niet/Minder leuk:
- gisteren wel 3x eruit gevist door politie of beveiliging.
- veel eten kost veel muntjes
- regen op maandagochtend

Er komt gauw meer in mij op waarschijnlijk, maar ik moet toch eerst maar eens gaan slapen :P
Wij stonden ook aan t brandpad op camping 4. Wat ook mooi was, was de kabouter wesley stand up op zaterdagavond op camping 4.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_85604282
Leuk, springen in de alpha op van alles en nog wat...
de silent disco.. maar wat een mega lange rijen.
Crowd surfen bij Kees van der Hondt en dan keihard op de grond terecht komen en je portemonnee ineens kwijt zijn. En nu rug pijn :D
pi_85604431
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 11:10 schreef Mone het volgende:

[..]

Welke camping sliep je dan?? Er een silent disco van maken vind ik wel een goeie!
Camping 1, achter de Grolsch :'). Vlak voor de WC's.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:24:46 #47
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85604484
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:23 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Camping 1, achter de Grolsch :'). Vlak voor de WC's.
Precies, daar zat ik ook. Tussen de Grolsch en de WC's in aan het pad bij het bordje waarop staat dat je die vuilniszakken moet gebruiken.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:24:57 #48
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_85604493
Ik vond Burning Spear, The Specials, Beach House en Tim Knol wel de muzikale hoogtepunten eigenlijk. Goed dat er dit jaar weer wat meer ska en reggae te bewonderen was! ^O^ ^O^
pi_85604510
We kwamen er trouwens ook pas vrijdag achter dat camping 4 een Greenzone bleek te zijn. Gek genoeg stonden er alleen nergens prullenbakken of iets, dus van dat green is weinig terechtgekomen. Wel een paar gasten gehad die helemaal gingen flippen als ik een papiertje in de greppel gooide. :P
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:26:00 #50
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_85604532
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:25 schreef itchycoo het volgende:
We kwamen er trouwens ook pas vrijdag achter dat camping 4 een Greenzone bleek te zijn. Gek genoeg stonden er alleen nergens prullenbakken of iets, dus van dat green is weinig terechtgekomen. Wel een paar gasten gehad die helemaal gingen flippen als ik een papiertje in de greppel gooide. :P
Dat is camping 5 toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')