abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 21:27:56 #276
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85705180
ow moest dit hier:

wow wat een geweldige Lowlands _O_

Donderdag om 10.30 op de dijk en toen konden we er ineens al snel in... nouja wat wachten bij de ingang. De donderdag op de camping wordt zo steeds langer :') over een paar jaar staat de eerste bands al op donderdag :')

vrijdag lekkere dag gehad, veel gezien, zaterdag wat relaxter rond kunnen lopen en eens al die leuke uithoekjes van het terrein kunnen bekijken. De heerlijke ligbedden bij de Novib en het hilarische stuk bij de Lima O+ en die houten doos waar ik een gast met ballonnen liedjes heb zien maken _O-, heerlijk. En zondag lekker wat dingen gezien en lekker afgesloten! En maandag in regen :') gelukkig ff droog kunnen afbreken. Kwam uiteindelijk om 17.30 thuis.

Wat gezien:
Vrijdag
Triggerfinger _O_
Band of Skulls :)
Selah Sue :) O+ wat kan ze zingen zeg O+
OK GO :{ viel tegen
AIR O+ _O_ heerlijk, geweldig, Kelly watch the stars O+
Groove Armada *O* _O_ *O* _O_ *O*
Zero's Hero's was wel geinig, 90's was leuker.

Zaterdag
Lowlands zingt :D best geinig :W Alicia
Blood Red Shoes _O_ _O_ _O_ _O_ geweldig!
The Gaslight Anthem :Y tof
Peggy Sue ^O^ de sigaret _O-
LCD Soundsystem _O_
Beach House, niet echt mijn ding
Lowlands Rave _O_ *O* _O_ *O* _O_ zo tof Joost en z'n vriendjes 4,5 uur bijna non stop staan dansen :D
Len Faki :) nog even de vertiefde mensen bewonderen in de Bravo met heerlijke beats van Faki

Zondag
Moss ^O^
Wallis Bird _O_ _O_ zo tof mijn ontdekking van Lowlands, 5 snaren trok ze kapot in 45 minuten _O-
The National :) tof
Massive Attack _O_ ook hoe ondertussen de Vifit werd ontdaan van de luchtbedden _O-
De vrienden van ^O^ de kliko's kwamen al binnen _O-
Kees van Hondt _O_ _O_ _O_ _O_ hilarisch weer, was er bijna met een vriend van me met de schatkist vandoor, alles de beveiliging kwam achter ons aan :')

Top 5
1. Groove Aramda
2. Lowlands Rave
3. Blood Red Shoes
4. Wallis Bird
5. Triggerfinger
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 21:53:07 #277
267549 n00biedoobiedoo
Speaking In Thongs
pi_85706489
Optreden van Wallis Bird had idd een enorm entertainment-gehalte. Het aanstekelijke enthousiasme, de knulligheid met problemen als je als band je eigen roadie bent en dan zoveel snaren breken. Maar het dan toch zo professioneel oplossen dat het gewoon een dikke gun-factor heeft.
En wat een fijn ADHD-gevalletje is het ook. Rollen over het podium en wat kan ze rammen met die opnieuw aangenaaide vingers. Maar dat doet ze dan ook al heel lang:
;)

Dit is al post-grasmaaierongeluk zo te zien.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
pi_85706654
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Mone het volgende:

[..]

Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping dan :o ?
Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leuk :') En met een grote groep is het natuurlijk nog veel leuker _O_
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 25 augustus 2010 @ 22:11:18 #279
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_85707433
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Optreden van Wallis Bird had idd een enorm entertainment-gehalte. Het aanstekelijke enthousiasme, de knulligheid met problemen als je als band je eigen roadie bent en dan zoveel snaren breken. Maar het dan toch zo professioneel oplossen dat het gewoon een dikke gun-factor heeft.
En wat een fijn ADHD-gevalletje is het ook. Rollen over het podium en wat kan ze rammen met die opnieuw aangenaaide vingers. Maar dat doet ze dan ook al heel lang:
[ afbeelding ] ;)

Dit is al post-grasmaaierongeluk zo te zien.
geweldig O+ die breaks waren ook duidelijk gemaakt om snaren te repareren _O- ze neemt niet voor niets 3 akoestische gitaren mee _O- ff wisselen weer eentje stuk _O- Ik ga snel kaartjes regelen voor haar concert in Nijmegen O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:11:04 #280
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_85710770
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik vond het aanbod juist wel enorm goed, maar ik geil dan ook op obscure shizz :')
Goed gevonden dan.
pi_85710833
Vettt.
pi_85898163
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef ranja het volgende:

[..]

Klopt... misschien waren die te laat met kaartjes kopen, of kon het toch niet helemaal uit... je moet onwijs veel bekers hebben voor je winst hebt gemaakt.
zoals ik al eerder schreef.
Er zijn mensen die een kaartje kopen puur om bekertjes te kunnen rapen.
Ze rapen per dag een uur of 10 bekertjes,dus hebben ze nog tijd over om wat bands te kijken en te eten.
En die mensen verdienen dan hun kaartje terug+alles wat ze eten en drinken + nog een flinke vakantie
Dat is snel opgeteld zeker 1000 euro!!!!!
pi_85912552
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef MaartenVanRossum het volgende:

[..]

Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leuk :') En met een grote groep is het natuurlijk nog veel leuker _O_
Mag ik vragen waar je die lachgasballonetjes vandaan haalt? :P Volgens mij gebruikt echt iedereen op lowlands dat :')
pi_85912962
Je kan een slagroom spuit kopen bij de Macro of Sligro ofzo ( verschillende prijzen en inhoud), daar staan ook dozen met 50 slagroomspuit partonen , van ongeveer een tientje. ^O^
pi_85913022
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef smoeske het volgende:
Je kan een slagroom spuit kopen bij de Macro of Sligro ofzo ( verschillende prijzen en inhoud), daar staan ook dozen met 50 slagroomspuit partonen , van ongeveer een tientje. ^O^
Krijg je dat zomaar mee dan? :P die kassamevrouw ziet mij al aankomen met een doos van die dingen :')

edit: zijn dat deze dingen? http://www.slagroompatronen.nl/?gclid=CP_H1-Xq46MCFUYqDgodg3qwHw
pi_85915810
Ja die krijg je zomaar mee :)
pi_85918055
Dat verbaasde me trouwens wel op LL...al had ik een mini-uzi in mijn zak gehad, ik kon er gewoon mee het terrein oplopen.
People assume too much.
  dinsdag 31 augustus 2010 @ 18:42:56 #288
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_85932830
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef very het volgende:
Dat verbaasde me trouwens wel op LL...al had ik een mini-uzi in mijn zak gehad, ik kon er gewoon mee het terrein oplopen.
Tja. Steeksproefgewijs controleren ze wel. En de camping kon je zelfs wel een atoombom binnensmokkelen vermoed ik. Onze spierwitte radiokist (60x40x40cm met zeer duidelijke speakers) hebben we ook gecamoufleerd binnengesmokkeld (al vraag ik me af of ze hem tegengehouden hadden als we hem open en bloot naar binnen hadden getild).
pi_85940034
quote:
Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef julian6 het volgende:

[..]

Krijg je dat zomaar mee dan? :P die kassamevrouw ziet mij al aankomen met een doos van die dingen :')

edit: zijn dat deze dingen? http://www.slagroompatronen.nl/?gclid=CP_H1-Xq46MCFUYqDgodg3qwHw
Dat gas staat niet in de opium wet ofzo hoor , het is gewoon legaal ,die kassa juf is dat inmiddels ook wel gewend , heel Nederland zit aan 't gas w/ , het schap is ook bijna altijd leeg bij de Macro :Y
Ik douw die patronen gewoon tussen mijn tentstokken , dat gerammel klinkt ongeveer 't zelfde! ^O^
Dan stop ik de spuit bij mijn vriend in de tas , mochten ze moeilijk doen dan pikken ze niet alles in
pi_85941650
controles vallen altijd ook wel wat mee. lowlands viel voor mij dit jaar tegen. want ik was er niet. een festival kan toch niet binnen 8 dagen uitverkocht zijn?
pi_85942200
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:04 schreef MooiZat het volgende:
controles vallen altijd ook wel wat mee. lowlands viel voor mij dit jaar tegen. want ik was er niet. een festival kan toch niet binnen 8 dagen uitverkocht zijn?
Blijkbaar wel...
People assume too much.
pi_85942340
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:23 schreef very het volgende:

[..]

Blijkbaar wel...
De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.
pi_85942382
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:

[..]

De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.
Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.
People assume too much.
pi_85942627
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef very het volgende:

[..]

Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.
Ja. dat is waar. maar je merkt toch wel de laatste jaren dat lowlands een andere doelgroep wil aanspreken.
pi_85942694
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:

[..]

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.

Ik denk dat 2011 ook gewoon binnen een week zal uitverkopen. Gezien 2010 qua weer (en dus qua herinneringen) ook weer top was.
pi_85942849
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef JvS het volgende:

[..]

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.

Ik denk dat 2011 ook gewoon binnen een week zal uitverkopen. Gezien 2010 qua weer (en dus qua herinneringen) ook weer top was.
Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.
People assume too much.
pi_85943090
ik ga er dit jaar ook vroeg bij proberen te zijn, en ander idd naar sziget. 8 dagen naar de tering :P
pi_85943639
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef MooiZat het volgende:
ik ga er dit jaar ook vroeg bij proberen te zijn, en ander idd naar sziget. 8 dagen naar de tering :P
Ik ga liever feesten :s)
People assume too much.
pi_85955146
quote:
Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef very het volgende:

[..]

Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.
Dat is hier ook de bedoeling. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')