Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leukquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:51 schreef Mone het volgende:
[..]
Hoeee kan dat dan? Wat deed je op de camping dan?

geweldigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Optreden van Wallis Bird had idd een enorm entertainment-gehalte. Het aanstekelijke enthousiasme, de knulligheid met problemen als je als band je eigen roadie bent en dan zoveel snaren breken. Maar het dan toch zo professioneel oplossen dat het gewoon een dikke gun-factor heeft.
En wat een fijn ADHD-gevalletje is het ook. Rollen over het podium en wat kan ze rammen met die opnieuw aangenaaide vingers. Maar dat doet ze dan ook al heel lang:
[ afbeelding ]
Dit is al post-grasmaaierongeluk zo te zien.

Goed gevonden dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik vond het aanbod juist wel enorm goed, maar ik geil dan ook op obscure shizz

zoals ik al eerder schreef.quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:13 schreef ranja het volgende:
[..]
Klopt... misschien waren die te laat met kaartjes kopen, of kon het toch niet helemaal uit... je moet onwijs veel bekers hebben voor je winst hebt gemaakt.

Mag ik vragen waar je die lachgasballonetjes vandaan haalt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef MaartenVanRossum het volgende:
[..]
Zuipen, andere dingen tot ons nemen, lachgas, het was gewoon veel te gezellig en leukEn met een grote groep is het natuurlijk nog veel leuker

Krijg je dat zomaar mee dan?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:34 schreef smoeske het volgende:
Je kan een slagroom spuit kopen bij de Macro of Sligro ofzo ( verschillende prijzen en inhoud), daar staan ook dozen met 50 slagroomspuit partonen , van ongeveer een tientje.

Tja. Steeksproefgewijs controleren ze wel. En de camping kon je zelfs wel een atoombom binnensmokkelen vermoed ik. Onze spierwitte radiokist (60x40x40cm met zeer duidelijke speakers) hebben we ook gecamoufleerd binnengesmokkeld (al vraag ik me af of ze hem tegengehouden hadden als we hem open en bloot naar binnen hadden getild).quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:41 schreef very het volgende:
Dat verbaasde me trouwens wel op LL...al had ik een mini-uzi in mijn zak gehad, ik kon er gewoon mee het terrein oplopen.

Dat gas staat niet in de opium wet ofzo hoor , het is gewoon legaal ,die kassa juf is dat inmiddels ook wel gewend , heel Nederland zit aan 't gasquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:36 schreef julian6 het volgende:
[..]
Krijg je dat zomaar mee dan?die kassamevrouw ziet mij al aankomen met een doos van die dingen
edit: zijn dat deze dingen? http://www.slagroompatronen.nl/?gclid=CP_H1-Xq46MCFUYqDgodg3qwHw

Blijkbaar wel...quote:Op woensdag 1 september 2010 11:04 schreef MooiZat het volgende:
controles vallen altijd ook wel wat mee. lowlands viel voor mij dit jaar tegen. want ik was er niet. een festival kan toch niet binnen 8 dagen uitverkocht zijn?

De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.quote:

Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:
[..]
De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.

Ja. dat is waar. maar je merkt toch wel de laatste jaren dat lowlands een andere doelgroep wil aanspreken.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:28 schreef very het volgende:
[..]
Denk niet dat de line-up er wat mee te maken heeft, aangezien er nog maar 5 namen ofzo bekend waren tijdens die 8 dagen.

Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:27 schreef MooiZat het volgende:
[..]
De laatse 4 jaar duurde het toch wel iets langer. Komt denk ik omdat de line-up van LL meer richting andere stijlen is gegaan. dus een grotere doelgroep.

Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:37 schreef JvS het volgende:
[..]
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat 2009 gewoon een erg goed weekend was. Het was echt gruwelijk lekker weer en het was gewoon een hele leuke editie. Dat is al jaren het geval, al zit er af en toe een beetje een verregende editie bij.
Ik denk dat 2011 ook gewoon binnen een week zal uitverkopen. Gezien 2010 qua weer (en dus qua herinneringen) ook weer top was.

Ik ga liever feestenquote:Op woensdag 1 september 2010 11:47 schreef MooiZat het volgende:
ik ga er dit jaar ook vroeg bij proberen te zijn, en ander idd naar sziget. 8 dagen naar de tering

Dat is hier ook de bedoeling.quote:Op woensdag 1 september 2010 11:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik op dag 1 of 2 mijn kaartjes al koop. En misschien ga ik niet vanwege sziget, maar dan verkoop ik mijn kaartjes wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |