Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:02 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Franz Ferdinand (hoewel dat officieel natuurlijk ook weer geen britpop is![]()
ik had ze eerder gezien, en vond het ze op lowlands erg tegenvallen snowpatrol.quote:Op maandag 23 augustus 2010 22:18 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Het kan misschien niet je smaak zijn..maar Snow Patrol was echt niet slecht..
Ik vind het gewoon een jankbandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
ik had ze eerder gezien, en vond het ze op lowlands erg tegenvallen snowpatrol.
het is wel degelijk mijn smaak.
op cd niks, live viel tegen :$ sorry.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:07 schreef Burdie het volgende:
Ik vond het gezellig, maar ik vond dit wel de matigste versie tot nog toe (dit was mijn 5e lowlands).
Het leek wel of de organisatie minder haar best had gedaan om een goed programma neer te zetten, want het was toch al uitverkocht. Er waren weinig echt grote namen,
Heb toch echt prachtige dingen gezien!quote:weinig echt goede acts
minder bij Alpha komen dan!quote:, en ik heb een aantal dingen echt gemist. Het was overal stervensdruk,
quote:de muntjes waren belachelijk duur
quote:, en het programma was matig.
Tja.. je moet er niet naartoe...quote:Anouk als hoofdact op zaterdag? Seriously?
Daar heb je echt niet perse last van. Althans ik heb er nauwelijks iets van gemerkt!quote:De nieuwe X-Ray vind ik veel te groot om nog sfeer te hebben (was vorig jaar ook al zo, hadden ze nu dus terug kunnen draaien), LLowgenda was ooit een serieuze discussie met een klein groepje ipv een massale lezing vanaf de Lima, de swirls zijn verdwenen, en waren er ooit eerder zoveel gesponsorde activiteiten?
Volgens mij niet hoor..Ik vond het zelfs wat rustiger dan verleden jaar.quote:Don't get me wrong, ik heb me prima vermaakt (vooral in de ogoNONogo), maar hoop toch echt dat ze volgend jaar weer hun best gaan doen voor een goed programma ipv dat het uitgroeit tot één grote commerciële bende, met nóg meer bezoekers (waren er nu wederom 10.000 meer dan vorig jaar).
dit is ook een teken voor mij dat ik mij minder heb vermaakt op Lowlands. Voor het eerst geen verkoudheid de dagen/weken ernaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:30 schreef Irien het volgende:
Ik heb weer m'n standaard post-Lowlands verkoudheidVaste prik. Vriend ook dit keer. Samen snotteren, niezen, keelpijn.
bijkomen van de nachten met leuke mensen om je heen. Heerlijk is dat tussen 3 en 6 ff paar uurtjes gewoon lekker biertjes drinken met je buren of mensen die langs komen lopenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef ranja het volgende:
Camping overdagWat heb je daar dan te zoeken
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:41 schreef peaceman het volgende:
Ik ben alleen 's ochtends op de camping geweest... biertjes drinken en lekker kletsen kan ook op het festivalterrein en met een beetje geluk heb je dan nog leuke achtergrondmuziek.
Beach Housequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
Zoals zaterdagavond bij de India.
liefquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:47 schreef don-diablo het volgende:
Wij hebben ook een camera gevonden en ingeleverd en 1 foto gemaakt van ons. Zodat de mensen wisten wie de camera terug had gebracht.
Depeche Modequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Balgehakt het volgende:
Wat was nu eigenlijk de surprise-act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |