Nee.quote:

Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef RedGuy het volgende:
Wat waren de security dit jaar een stel bitches.
Drumconcert voor de ingang was weer hard!

Hebbie geluk.quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Sam_Raimi het volgende:
[..]
Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.

Geel bandje? Wat is dat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Mupz het volgende:
[..]
Hebbie geluk.
Bij een maat van me was 0.6 teveel100euro en 24 uur met een geel bandje lopen en nog gekker alles missen v/d zaterdag

dan ken ik jou!!quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Nee.
Wij hadden echt een huge afvalberg onder onze partytent. Al onze buren kwamen bij ons zitten dagelijks en dat was echt lachen.

Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.quote:

Wow, triestquote:Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef Mupz het volgende:
[..]
Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.

quote:Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Perquisite het volgende:
Die Antwoord heeft gevochten met Major Lazer backstage

Slapen doe je maar op Pinkpop.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.
Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.
Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden

Ik zag campingtafels de india worden ingedragen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef ScottTracy het volgende:
Oh en Kees van HondtWat een chaos weer

quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.
Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.
Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |