abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85604621
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:26 schreef Juicyhil het volgende:

[..]

Dat is camping 5 toch?
Nee.

Wij hadden echt een huge afvalberg onder onze partytent. Al onze buren kwamen bij ons zitten dagelijks en dat was echt lachen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_85604693
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 12:41 schreef RedGuy het volgende:
Wat waren de security dit jaar een stel bitches.

Drumconcert voor de ingang was weer hard!
Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.

Goed:
Oposites, wat zullen die gasten een b0ner hebben gehad de rest van het weekend.
La pegatina, wat een feest!
Dj Producer, lekker hersenloos rammen beetje jammer dat ik op het einde van de set werd opgepakt.
Bloodybeetroots, totale chaos
Metropool orkest met Serj blablabla waren echt supergoed.
blood redshoes, wat een lekker chick!!! en ze kan nog spelen ook. Heerlijke bak herrie!
Placebo, helemaal top.
DE QUEENS!!!!!! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Speelde echt superstrak, kei en keihard.

Verder nog gezien: LCD soundsystem vond ik niet zo tof. Beetje saai. My favorite scar (ofzo?) niet heel speciaal.

Volgend jaar moet ik nog maar zien of ik ga. Het is te duur. De security is irritant. De regeltjes worden tot op de letter gehandhaafd, bij het omschenkpunt "nee meneer de regel is dat er 2 bekers per keer worden afgegeven dus als u meer wilt moet u weer in de rij gaan staan" WTF!!!!! Daar krijg IK nou een slappe van.

Het was echt goed hoor, maar dit weekend heeft me inc kaartje tussen de 5 en 700 eu gekost en dat vind ik echt teveel van het goede.

[ Bericht 1% gewijzigd door Sam_Raimi op 23-08-2010 13:34:59 ]
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
pi_85604768
Het was echt liefde. O+
En nu ga ik douchen
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:40:34 #54
73209 dnzl
Minimalist.
pi_85605186
Is een van jullie nog naar de Aanwijsstokjes expositie gegaan?
pi_85605350
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:29 schreef Sam_Raimi het volgende:

[..]

Ik ben opgepakt. Stond vrijdag gewoon lekker te knallen bij de DJ producer geen gezeik met drugs nemen ofzo maar iemand had mij getipt al een dealer. Dus mee als een crimineel fouileren, had een pakkie, kon me niet legitimeren. Bij de politie is het pakkie geleegd bleek 0.3 gram coke te zijn en besloot de officier van justitie dat ik mocht gaan. Echt dikke mazzel gehad.

Hebbie geluk.
Bij een maat van me was 0.6 teveel >:O 100euro en 24 uur met een geel bandje lopen en nog gekker alles missen v/d zaterdag
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:44:51 #56
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85605391
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:43 schreef Mupz het volgende:

[..]

Hebbie geluk.
Bij een maat van me was 0.6 teveel >:O 100euro en 24 uur met een geel bandje lopen en nog gekker alles missen v/d zaterdag
Geel bandje? Wat is dat?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_85605395
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:28 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Nee.

Wij hadden echt een huge afvalberg onder onze partytent. Al onze buren kwamen bij ons zitten dagelijks en dat was echt lachen.
dan ken ik jou!! :o
Doe eens lief!
pi_85605469
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:44 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Geel bandje? Wat is dat?
Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.
  maandag 23 augustus 2010 @ 13:47:27 #59
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_85605514
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:46 schreef Mupz het volgende:

[..]

Je LL bandje wordt doorgeknipt en je krijgt tijdelijk een gele, met daarop de datum + tijd dat je weer het terrein op mag.
Wow, triest :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_85605535
die antwoord was gay
pi_85605757
Fool's Gold was geniaal!!!
Publiek zingt, feest en springt nog een kwartier door nadat de band het podium heeft verlaten. Presentator moest zijn afsluitende praatje nog houden, volgens mij heeft niemand dat kunnen verstaan. Podium leeg, alle instrumenten weg, en nog zingen we door. Top!
pi_85605791
Die Antwoord heeft gevochten met Major Lazer backstage :')
pi_85605918
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 13:53 schreef Perquisite het volgende:
Die Antwoord heeft gevochten met Major Lazer backstage :')
:')
pi_85606036
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
Slapen doe je maar op Pinkpop.
pi_85606090
Het was geweldig _O_

Top-5:
1. Mumford & Sons , prachtig O+
2. Typhoon & New Cool Collective, geweldig _O_
3. The Opposites & friends, feestje ^O^
4. Die Antwoord, beetje vreemd maar heel lekker :D
5. Shantel, dizko dizko Partizani! *O*

Ook goed: LCD Soundsystem (All My Friends _O_ ), The xx (veel van hetzelfde na een tijdje maar wel goed), Fresku, Flying Lotus, The Bloody Beetroots, Baskerville, The National (helaas maar de helft kunnen zien).

Tegenvaller: Broken Bells.

En: Zer00's Heroes was leuk. Tof dat ik The Expandables heb kunnen zien, maar een film in de Alpha is niet ideaal. Lowlands Rave was geniaal :D En weer genoten in de Groove Tube, zeker op zondagavond *O*
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_85606247
Oh en Kees van Hondt :D Wat een chaos weer :')
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_85606263
Leuk:
Muziek
Wazige gesprekken voeren op de camping
Mijn tipitent (de stokken van de koepeltent waren doormidden gebroken :') )
Dat ik met een groep was ipv. met z'n twee zodat ik mijn eigen plan kon trekken
Melk

Geweldig maar ook kut:
Qotsa; WAAROM ZO VROEG EINDIGEN?!?!?!?!??!?!?!?!????!!!!11!!1?
Magnetic man; mobiel verloren in de moshpit, aan het einde van de dag weer teruggekregen, maar daarna geblokkeerd door bezorgde ouders dus ik heb 2 dagen lang niemand kunnen bereiken. Erg handig als je iemand nodig hebt. :')
Hudson Mohawke; ik moest naar qotsa en dus na plusminus 25 minuten al weg. ;( Wat een typje was dat zeg. Zo'n vadsige witte engelse jongen die met een trolley het podium op kwam zetten en na 10 minuten gekloot met kabels MOEILIJK lekker draait. O+

en blalalalalalala ga zo maar door
pi_85606287
Oh Deadmau5 en Hawtin :o

Had ik wel tof gevonden, maar weet niet wat ik de andere dagen dan had gedaan :9!
pi_85606337
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 14:02 schreef ScottTracy het volgende:
Oh en Kees van Hondt :D Wat een chaos weer :')
Ik zag campingtafels de india worden ingedragen. _O- :D
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:17:07 #70
20343 SnuggLe
Drs. Betweter
pi_85606879
Deadmau5 was echt wel een tegenvaller. Bleergh, nu weet ik waarom ik niet van tranceachtige muziek hou. Beetje blazen...stilstaan..handjes in de lucht...blazen...na 3 minuten weer stilstaan. Zo kom je er toch nooit in! Nee het is geen echte trance, maar die wil ik ook geen techno noemen.

Synergie DJ-set daarentegen was SUPERRRR!

Later meer.
pi_85606906
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 00:55 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vond het verschrikkelijk. De vrijdag was maar saai, statische acts, weinig performance. Die nacht heb ik niet geslapen dankzij de 24-uurs tent die de Subwoofer op voluit zet. Zelfs nog geprobeerd in de auto op het parkeerterrein te slapen, maar dat lukte ook niet. Zaterdag naar huis gereden om te slapen, 's avonds weer terug voor LCD Soundsystem. Zaterdag op zondag weer niet geslapen en maar meteen naar huis gegaan.

Nee, nooit meer een festival met tentjes voor mij.

Eerdere jaren had ik niet zo'n last van het lawaai, dit jaar was het zelfs met oordopjes niet uit te houden
;( Dit soort mensen heeft gewoon wel een kaartje.... :r huillie!
pi_85607301
De grote vraag is natuurlijk, was de zondagavond Keeswaardig?
pi_85607342
Heb me heerlijk vermaakt :)

Pluspunten:
Snow Patrol gaf een leuke show
Heel veel middagdutjes in 't zonnetje
Snel door de controle en het tentje opzetten (helaas wel op camping 7)
Die gast met z'n wcpapier bij de Alpha

Minpunten
Realiseren voor hoeveel geld je net gegeten hebt
Heel erg moe jezelf over de brug slepen om op camping 7 te komen
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  maandag 23 augustus 2010 @ 14:49:18 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85608266
Ik vond het heel erg gezellig. Heb me heel goed vermaakt en kom volgend jaar denk ik wel weer. Pendulum O+ O+ Voor de rest vond ik Deadmau5, Mumford & Sons, The Gaslight Anthem en Blood Red Shoes helemaal te gek. En Die Antwoord was ook lekker geniaal. :D

Ik stond op camping 6 en ik heb nog nooit zo relaxt gekampeerd. Toch handig zo'n camper :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85608528
Hoe heet trouwens het laatste nummer dat Selah Sue zong?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')