Nieuwe mod op GC.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schaam je
Ik weet overigens niet meer waar jij mod van bent geweest. Dus ik moet me al helemaal schamen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe mod op GC.
De mod-wissels in Digital Corner
en poging 2
Slakkie en slarioux deleted, enter Godlike02!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
hier kan je zien of je er hebt.
quote:Je hebtgekregen van onze moderators.
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.quote:
again: war heb je het over?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.
Ik zou gaan voor eerst alle rode dan alle witte en dan pas de blauwequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.
Mag je morgen weer werken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef HeatWave het volgende:
Mijn notes zijn helemaal niet positief, integendeel.
Hmmm... ik vind drie rijen niet zo mooi, dat is te breed. Je bedoelt onder elkaar rood-wit-blauw toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor eerst alle rode dan alle witte en dan pas de blauwe
Frontriemen.quote:
Dat jaquote:
Ik dacht naast elkaar, maar laat maar, ik heb er toch de ballen verstand van..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind drie rijen niet zo mooi, dat is te breed. Je bedoelt onder elkaar rood-wit-blauw toch?
[..]
Frontriemen.
[..]
Dat ja
Je hoeft geen verstand van paarden te hebben om iets mooi te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht naast elkaar, maar laat maar, ik heb er toch de ballen verstand van..
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem isquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van paarden te hebben om iets mooi te vindenIk snap wat je bedoelt, maar dat vind ik zelf niet mooi
vast een riem aan de voorkant van het perdquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem is
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f741c46d09b6529equote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem is
Frontriemen hebben zo weinig te maken het het vlees...quote:
Oh, zo'n toetje op hun kopquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f741c46d09b6529e
ik zou 3 rijen zwart doen, dan 3 rijen rood en dan 3 rijen geelquote:
En een ingeweven hakenkruis?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou 3 rijen zwart doen, dan 3 rijen rood en dan 3 rijen geel
Nee, een adelaar.quote:
Mijn paard is van Duitse afkomst... Dus geen gek ideequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik zou 3 rijen zwart doen, dan 3 rijen rood en dan 3 rijen geel
Dat is net zo ridicuul als een fruitvlieg van Belgische afkomst!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn paard is van Duitse afkomst... Dus geen gek idee
Was het weer eens zover?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef Murmeli het volgende:
Waar gaat dit nou weer over? Iig wel beter dan het gefrustreerde gedoe van RZ
Daarom ga ik lekker nationalistisch een rood-wit-blauw frontriempje aan mijn paard hangen op wedstrijdenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is net zo ridicuul als een fruitvlieg van Belgische afkomst!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef Murmeli het volgende:
Huh? Alweer?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:12 schreef Murmeli het volgende:
Luxemburgse vlag? Zoals deze ->quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom ga ik lekker nationalistisch een rood-wit-blauw frontriempje aan mijn paard hangen op wedstrijden
De Nederlandse Vlag dus.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Luxemburgse vlag? Zoals deze ->
Dat hangt dus van de kleur blauw afquote:
Rood-wit-donker blauw.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hangt dus van de kleur blauw af
Wtfquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Murmeli het volgende:
Samzz, artic: ja, het was weer feest ja![]()
Ja want hij gunt een ander een relatie, maar zichzelf nog meer![]()
Ik gun hem ook een relatie...quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Murmeli het volgende:
Ik ben kleurenblind dus dat vraag je aan mij?quote:
Moet ik me heel erg schamen als ik het eigenlijk erg grappig vond?quote:
Neequote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet ik me heel erg schamen als ik het eigenlijk erg grappig vond?
Nog maar een jaar en dan komt er weer een LLquote:
Zeiksnor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben kleurenblind dus dat vraag je aan mij?
Hij had een off-day en KLB is dicht. Tsja....quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:21 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Moet ik me heel erg schamen als ik het eigenlijk erg grappig vond?
Heb ik weer wat gemist?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:18 schreef Murmeli het volgende:
KLB is open.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij had een off-day en KLB is dicht. Tsja....
Dan nog, zeik op wat origineels ofzoquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Hij had een off-day en KLB is dicht. Tsja....
Stalin en Leena zijn LIEEEEEFFFF!!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dan nog, zeik op wat origineels ofzo
Trouwens, lotussshoest met stalin en leena?
Ik nu slapen met r en max
Nee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:41 schreef Socios het volgende:
Kunnen we straks een KLB-topic van Lotusss verwachten?
Liggen ze express niet bij jou op bed? Of uit zichzelf niet?quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stalin en Leena zijn LIEEEEEFFFF!!!!
Liggen nu uitgeteld op de bank, en ik lig redelijk uitgeteld in bed
Truste!!!!quote:
Nou, ik hou de slaapkamer voorlopig voor mijzelfquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Liggen ze express niet bij jou op bed? Of uit zichzelf niet?
Film af trouwens
Espress niet dusquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nou, ik hou de slaapkamer voorlopig voor mijzelf
Ik hecht namelijk veel waarde aan een goede nachtrust!
Yay!!!quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Espress niet dus
Naja, ik weet wel waarom, dan zou ik het ook doen ja..
Mijn katje lag als kitten in d'r eigen doos naast m'n bed, en was dan onrustig, ze kwam dan bij me op bed liggen en was stil en lag niet in de weg
Woensdag zie ik m'n lieverdje eindelijk weer
Ze mag van m'n broertje mee verhuizen, maar ik weet nog niet wat ik doe..quote:Op zondag 22 augustus 2010 23:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Yay!!!
Ik wil ze nu echt noooooit meer kwijt
Geen last vanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom blijven haren altijd 3 uur nadruipen na het douchen?
Omdat je ze de eerste 20 minuten niet in een handdoek-tulband doet??quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Waarom blijven haren altijd 3 uur nadruipen na het douchen?
ik heb ze afgedroogd met een handdoek, maar omdat mn haar te lang is blijft een tulband niet goed zitten en lekt het alsnog.. En fohnen doe ik nooit, heb er niet eens eenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen last van
Kun je je haren niet gewoon drogen met een handdoek of haardroger?
Ik heb ook ontzettend lang haar en bij mij blijft een tulband gewoon wel zitten. SMOESJES!quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb ze afgedroogd met een handdoek, maar omdat mn haar te lang is blijft een tulband niet goed zitten en lekt het alsnog.. En fohnen doe ik nooit, heb er niet eens een
oke, mijn handdoeken zijn te klein voor mijn enorme hoofdquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:15 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb ook ontzettend lang haar en bij mij blijft een tulband gewoon wel zitten. SMOESJES!
quote:
omdat je nog steeds om dr geeft?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:29 schreef JoeBravo het volgende:
een gemeenschappelijke vriend die uit het niets op m'n ex begint af te geven, waarom raak ik daar zo door ontdaan?
blijkbaar jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
omdat je nog steeds om dr geeft?
dat is toch niet heel gek als je kijkt wat je allemaal met haar hebt gedeeld? Jullie hebben toch ook een kindje?quote:
Is het ook niet. Maar het is wel verrekte kut dat ik het me aantrek dat ze nu iemand die we beiden kennen kwetst.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat is toch niet heel gek als je kijkt wat je allemaal met haar hebt gedeeld? Jullie hebben toch ook een kindje?
maar ja, dat is niet meer jouw zaak, hoe lullig ook.. Tenzij je kind daardoor gekwetst wordt, dan moet je het bespreken.. Is het misschien een optie om aan je vrienden te vragen om dat soort dingen niet meer te vertellen omdat je er nog een beetje moeite mee hebt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:38 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Is het ook niet. Maar het is wel verrekte kut dat ik het me aantrek dat ze nu iemand die we beiden kennen kwetst.
En bevestigd worden in je eigen vermoedens dat ze foute keuzes gemaakt heeft en aan het maken is helpt ook niet.![]()
![]()
![]()
godver...
dat laatste heb ik ook gedaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar ja, dat is niet meer jouw zaak, hoe lullig ook.. Tenzij je kind daardoor gekwetst wordt, dan moet je het bespreken.. Is het misschien een optie om aan je vrienden te vragen om dat soort dingen niet meer te vertellen omdat je er nog een beetje moeite mee hebt?
goed zoquote:
situatie accepteren zoals hij is: ja, er vrede mee hebben? dat zie ik niet gebeuren.quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
goed zoeerst maar eens vrede krijgen met hoe het nu is
ahhhquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
Had net bij een liedje ineens dat ik héél verdrietig werd omdat het liedje precies beschreef hoe ik me eigenlijk de afgelopen jaren voelde....
En toen ging ik na mijn jankbui even met mijn kittens knuffelen en toen was alles weer ok
someday...quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
situatie accepteren zoals hij is: ja, er vrede mee hebben? dat zie ik niet gebeuren.
fijn he, poezebeesten?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
Had net bij een liedje ineens dat ik héél verdrietig werd omdat het liedje precies beschreef hoe ik me eigenlijk de afgelopen jaren voelde....
En toen ging ik na mijn jankbui even met mijn kittens knuffelen en toen was alles weer ok
Poezels knuffelen helpt daar goed bij jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:52 schreef Lotusss het volgende:
Jaaaah.... en Leena viel gewoon als een baby'tje in mijn armen in slaapquote:
nu ze nog veel slapen moet je ervan genietenquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaah.... en Leena viel gewoon als een baby'tje in mijn armen in slaap
Ze is nog zo klein....
Maar wie wil er nou niet bij Lotusss in d'r armen in slaap vallen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaah.... en Leena viel gewoon als een baby'tje in mijn armen in slaap
Ze is nog zo klein....
ik heb toch liever een lekkere kerelquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wie wil er nou niet bij Lotusss in d'r armen in slaap vallen?![]()
Dude...quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar wie wil er nou niet bij Lotusss in d'r armen in slaap vallen?![]()
Ja, jij wel, maar voor bijv. mij hoeft dát dan weer nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb toch liever een lekkere kerel
Kan ik me in jouw geval wel voorstellen jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb toch liever een lekkere kerel
idd, jij kwijlt liever sis' arm onderquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, jij wel, maar voor bijv. mij hoeft dát dan weer niet
Ik kwijl heul niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd, jij kwijlt liever sis' arm onder
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
hoe wou je dat geslijm anders noemen?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef RealZeus het volgende:
En ik zag in iemands ondertitel het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
Goedenacht.
Wat leuk dat er toch altijd mensen zijn die nog even de koeien van vanmiddag uit de sloot trekken.
Faalquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef RealZeus het volgende:
En ik zag in iemands ondertitel het volgende:
[..]
malcolm in the middlequote:
Biertje teveel op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe wou je dat geslijm anders noemen?
dat.quote:
ik herinner me een middag waar het gesprek van de nacht ervoor een heel topic heeft gevuldquote:
dat is niet geloofwaardigquote:
Dat klopt, maar dat was een gesprek waar ik zelf mee te maken had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik herinner me een middag waar het gesprek van de nacht ervoor een heel topic heeft gevuld
Ik ga zo maar eens een serie aanzetten op mijn laptop.quote:
en toch haalde je de oude koeien uit de sloot, daarbij maakt het niet uit of het over jou ging of nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was een gesprek waar ik zelf mee te maken had.
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch haalde je de oude koeien uit de sloot, daarbij maakt het niet uit of het over jou ging of niet
je moet pinky and the brain downloadenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een serie aanzetten op mijn laptop.
Mijn tv staat weer netjes in de woonkamer dus mijn externe HD wordt elke avond nog wel gebruikt om 1 a 2 afleveringen van een (willekeurige) serie of docu te kijken
ik zeer zeker niet, oude koeien zijn oude koeienquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.
Dus als het over jou gaat doet het er toe, maar over een ander dan niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.
Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als het over jou gaat doet het er toe, maar over een ander dan niet?
Die heb ik alquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet pinky and the brain downloaden
euhm die discussie was van de nacht ervoor dat in de middag werd opgehaald door jouquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Als de discussie , zoals toen, over iemand gaat en er is nog wat gezegd nadat diegene weg ging vind ik het niet zo gek dat degene over wie het gaat nog even terug komt op z'n verhaal.
In dit geval was er geen gesprek over dom gansje Murmeli maar moet dat kreng toch nog even een sneer uitdelen door er op terug te komen, terwijl ze geen onderwerp van gesprek was.
zussen enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heb ik al
Jij kent mij te goed
En dan ga jij het uren later nog nalezen en je er druk om maken? Sorry, maar dat is wel erg onznnig vind ik..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Als de discussie , zoals toen, over iemand gaat en er is nog wat gezegd nadat diegene weg ging vind ik het niet zo gek dat degene over wie het gaat nog even terug komt op z'n verhaal.
In dit geval was er geen gesprek over dom gansje Murmeli maar moet dat kreng toch nog even een sneer uitdelen door er op terug te komen, terwijl ze geen onderwerp van gesprek was.
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm die discussie was van de nacht ervoor dat in de middag werd opgehaald door jou![]()
Buiten dat begon dat gesprek niet eens over jou, maar met een loze opmerking richting een ander dat jij enorm naar jezelf toetrok om weer aandacht te vangen
1) Murmeli is geen krengquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Da's mooi voor je. Ik lees inderdaad de eerste paar posts nadat ik weg ging nog even terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ga jij het uren later nog nalezen en je er druk om maken? Sorry, maar dat is wel erg onznnig vind ik..
1 Jawel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Murmeli is geen kreng
2) het is nu aan jou dat je er weer over begint en dat is een reden waarom anderen het op z'n minst een béétje zat worden
3) laat het gewoon, drink/slaap je frustratie weg, morgen weer een dag. Als je er telkens ZELF op blijft terugkomen dan wordt het onderwerp (weer) een "parodie" en gaat het z'n eigen leven leiden. Daar ben jij niet bij gebaat.
4) * Lotusss geeft RZ een dikke knuffel!
Jezus man, doe eens niet zo gefrustreerd! Jij zou echt beter moeten weten dan jezelf zo op te lopen fokken om internet posts..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.
1quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
1 Jawel.
2 Dat komt omdat ik dat op de vorige pagina nog tegen kwam.
3 I don't give the welbekende fuck. Ik had een off-day maar blijkbaar mag dat niet.
4
luister eens botte lul, je hoeft mijn arrogantie niet onderuit te halen, daar ben ik zelf erg goed in. Dat jij je niet goed voelt over iets betekend niet dat je een ander onrespectvol hoeft te behandelen. En JIJ bent degene die alle drama die over jou gaat eeuwen lang omhoog blijft halen om in de aandacht te blijven staan zodat de anderen maar arme RZ blijven roepen. Ik begin er een beetje spuugzat van te worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
luister eens botte lul, je hoeft mijn arrogantie niet onderuit te halen, daar ben ik zelf erg goed in. Dat jij je niet goed voelt over iets betekend niet dat je een ander onrespectvol hoeft te behandelen. En JIJ bent degene die alle drama die over jou gaat eeuwen lang omhoog blijft halen om in de aandacht te blijven staan zodat de anderen maar arme RZ blijven roepen. Ik begin er een beetje spuugzat van te worden.
Murmpje is géén kreng. Anders zou het geen héle goede vriendin van me zijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
1 Jawel.
2 Dat komt omdat ik dat op de vorige pagina nog tegen kwam.
3 I don't give the welbekende fuck. Ik had een off-day maar blijkbaar mag dat niet.
4
Denk je nou echt dat ze jou gaat ontlopen? Dan schat je haar toch verkeerd in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.
En boeiend dat je er zat van wordt, ik zou zeggen: veel plezier elders.
maar jij begint er op deze pagina weer over terwijl niemand hier geinteresseerd was in de drama die aan die post vooraf ging. Erg triest weer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.
En boeiend dat je er zat van wordt, ik zou zeggen: veel plezier elders.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
*gooit met liefde door het singles topic*
Kun je ook met slaapzand strooienquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
Voor jou wel hoor! *speelt Klasina Vaak en gooit met zand naar bos81*quote:
Haaaiquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
Yup!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:41 schreef Rupsebeest het volgende:
Haaai
Jij bent toch degene met de twee kittens?
Bedankt. Nu maar kijken of het werkt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:41 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor! *speelt Klasina Vaak en gooit met zand naar bos81*
[..]
Haaai
Jij bent toch degene met de twee kittens?
kijk nou wat je doet, je laat het kapot vallenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
Hehe cuteee!quote:
Ze strooit het alleen maar over mij, want ik WIL gewoon slapen, morgen zat te doen voor de verhuizing..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wacht nou even tot CSI afgelopen is!
Hehe I do hope so! Slaap lekker en succes met de verhuizing!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bedankt. Nu maar kijken of het werkt.
Tot ziens
Sorry!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kijk nou wat je doet, je laat het kapot vallen![]()
Haaai lieverd!quote:
slaap lekker, en veel plezier en succes morgenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ze strooit het alleen maar over mij, want ik WIL gewoon slapen, morgen zat te doen voor de verhuizing..
Hellow, miss Lotusssquote:
Jaaaah ze zijn zooo lief en knuffelig! Had net een jankmoment en toen ging ik even naar ze toe om ze te knuffelen en daarna voelde ik me weer helemaal happy!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:42 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe cuteee!
Mijn ouders willen geen katten.M'n ex had er wel één en die as dood gegaan een week voordat het uit ging..
1. I don't give a shit about my reputation.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Hehe I do hope so! Slaap lekker en succes met de verhuizing!
[..]
Sorry!
Vecht het via pm uit of zo, dit niet goed voor jullie reputatie.
Dat kan ik ook hoor.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaah ze zijn zooo lief en knuffelig! Had net een jankmoment en toen ging ik even naar ze toe om ze te knuffelen en daarna voelde ik me weer helemaal happy!
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
1. I don't give a shit about my reputation.
2. Ik ben er klaar mee.
barbieboyquote:
Haha ja, ze kunnen je echt troosten, al is het maar met hun schattige koppies!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jaaaah ze zijn zooo lief en knuffelig! Had net een jankmoment en toen ging ik even naar ze toe om ze te knuffelen en daarna voelde ik me weer helemaal happy!
niks, dramaquote:
Hebben ze eigenlijk al aparte smaken qua snoepjes dat ze het liefste hebben?quote:
Ik heb wéér een rel gemist?quote:
Awwquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:47 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook slapen.... welterusten iedereen!
snoepjes? Dat krijg Varken niet, ik mest dr vet met nat voer en er staan de hele dag harde brokken.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk al aparte smaken qua snoepjes dat ze het liefste hebben?
nee hoorquote:
Trusten Bloemetje!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:47 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga ook slapen.... welterusten iedereen!
Ze moet en zal haar naam verdienen bedoel je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snoepjes? Dat krijg Varken niet, ik mest dr vet met nat voer en er staan de hele dag harde brokken.
Ik geef geen snoepjes. Ik geef ze alleen brokjes tot nu toe. Als ze twee weekjes verder zijn wil ik wel een keertje natvoer proberen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk al aparte smaken qua snoepjes dat ze het liefste hebben?
nee, ze is te mager volgens de dierenartsquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze moet en zal haar naam verdienen bedoel je?
Arm dingquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snoepjes? Dat krijg Varken niet, ik mest dr vet met nat voer en er staan de hele dag harde brokken.
Meen je dat? Damn, dat heb ik nog niet eerder gehoord...quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze is te mager volgens de dierenarts
Ze vreet wel echt veel
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:50 schreef Lotusss het volgende:
Maaruh... ik ben nu echt weg....
Sweet dreams iedereen!
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Af en toe wat te snoepen geven wordt haar gewoon ontnomen!
Mijn katje krijgt altijd snoepjes van mams als die thuis komt van d'r werk
Chips?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijn) maar that's it
te klein voor dr leeftijd ook.. Volgende week maken we weer een tripjequote:Op maandag 23 augustus 2010 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meen je dat? Damn, dat heb ik nog niet eerder gehoord...
Bij vetmesten horen ook snoepjes hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijn) maar that's it
nja, het zit zo, ze is gek op chips en als ik er een laat vallen kan ik die niet oprapen voor ie in dr bekkie zit, en als ik hem eruit wil halen bijt ze mn nagel door (ervaring).. En ik laat altijd wel iets vallenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chips?Obesitas-kat ontwikkelt obesitas
Je wattes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
En m'n Oreo's vallen uit elkaar verdomme!
Awquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, het zit zo, ze is gek op chips en als ik er een laat vallen kan ik die niet oprapen voor ie in dr bekkie zit, en als ik hem eruit wil halen bijt ze mn nagel door (ervaring).. En ik laat altijd wel iets vallen
en toch krijgt ze al genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij vetmesten horen ook snoepjes hoor
het krengquote:
wat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen qua werk btw
Hier blijven of proberen een baan te krijgen in Buenos Aires. Ik kreeg een aanbod.... Maar ik weet het echt niet....quote:
Okeee...tis 2 uur geweest, beer and chips 'o clock!quote:
wat was je reden om naar malta te vertrekken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier blijven of proberen een baan te krijgen in Buenos Aires. Ik kreeg een aanbod.... Maar ik weet het echt niet....
Oprotten uit Nederland, zon en zee....quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat was je reden om naar malta te vertrekken?
Laatste ep CSI kijken en dan naar bedquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Okeee...tis 2 uur geweest, beer and chips 'o clock!
Als je er morgen niet vroeg uit hoeft, soitquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laatste ep CSI kijken en dan naar bed
Maar natuurlijk wel met bier! Al moet ik daar mee oppassen.. Kan me lastig inhouden..
en heb je dat ook in b-a?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oprotten uit Nederland, zon en zee....Plus ik zat 9 maanden werkeloos thuis, ik werd helemaal depressief ervan.
Dat is een bekend gevoel, kutochtendenquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar natuurlijk wel met bier! Al moet ik daar mee oppassen.. Kan me lastig inhouden..
Ik hoef er niet vroeg uit, maar losse tongquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je er morgen niet vroeg uit hoeft, soit
Ja. Wat minder hete zomers, maar die begint wel in december daar. Dus ik heb een zomer van bijna een jaar dan.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet zo wel een keer proberen te slapen, morgen om 8.10 de deur uit
maar je kan altijd terug naar Malta? En je wou altijd wat van de wereld zien dus grijp je kans?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Wat minder hete zomers, maar die begint wel in december daar. Dus ik heb een zomer van bijna een jaar dan.![]()
Punt is, ik heb altijd gezegd dat ik veel wou zien van de wereld, alleen deed ik dat nooit omdat ik in een relatie zat. Nu kan ik gaan en staan waar ik wil, maar Malta bevalt me tot nu toe prima. Behalve het vuurwerk vanochtend om 9 uur terwijl ik om 5 uur in bed lag.
buhbaai vakantiequote:
Misschien kan ik dat, dat weet ik niet. Er moet natuurlijk wel werk zijn voor me. Misschien moet ik het maar aan laten komen op een muntje opgooien...quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je kan altijd terug naar Malta? En je wou altijd wat van de wereld zien dus grijp je kans?
Awww....quote:
en er is denk ik altijd wel een mogelijkheid om ergens aan de slag te gaan, right?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat, dat weet ik niet. Er moet natuurlijk wel werk zijn voor me. Misschien moet ik het maar aan laten komen op een muntje opgooien...![]()
[..]
Awww....![]()
Je was toch op zoek naar ander werk?
Heb je al wat anders gevonden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en er is denk ik altijd wel een mogelijkheid om ergens aan de slag te gaan, right?
Ja, 16e is mn laatste dag
nee, maar ik denk dat ik volgende week de uitzendbureaus eens afgaquote:
Succes!quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, vakantie.. Ik ga dinsdagavond met de boot terug naar Duinkerken, dan een paar dagen met verhuizen bezig houden.. Maandag weer werken..
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat ik volgende week de uitzendbureaus eens afga
ik hoop het ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!![]()
Ik ga maar eens How I met your Mother kijken, trusten allen!![]()
Wat is er met m'n moeder?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!![]()
Ik ga maar eens How I met your Mother kijken, trusten allen!![]()
Als ze tegelijk een Efteling muziekje afspelen is er niks aan de handquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mental Image voor als het licht aan gaat.
good moarningquote:
quote:
hoe doe je dat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
kutzooi...zat ik met mijn lip klem in mijn autosleutel...het is nog niet eens 9 uur en ik faal al
Koop toch eens een fatsoenlijke auto waarbij je geen sleutel hoeft te gebruiken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
kutzooi...zat ik met mijn lip klem in mijn autosleutel...het is nog niet eens 9 uur en ik faal al
Als je een waterfiets hebtquote:
Ik gok zo'n sleutelquote:
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef ArTiC het volgende:
Als je een waterfiets hebt![]()
Stond al om 5 uur naast mijn bed...keiharde regen op het dak en onweer
aha, ik zat aan een gewone sleutel te denken en snapte het echt nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gok zo'n sleutel![]()
[ http://images3.speurders.nl/images/51/5172/51726193_1.jpg&t=1]afbeelding ]
tip voor de volgende keer: steek je lip er niet tussenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...
exact zo'n sleutel idd...quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gok zo'n sleutel![]()
[ http://images3.speurders.nl/images/51/5172/51726193_1.jpg&t=1]afbeelding ]
ik zal proberen me te beheersenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer: steek je lip er niet tussen
Waarom? Waarom zit je lip in de buurt als je hem dicht klapt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...
Puntquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis te vroeg om te leven op een maandag
oke, maar al helemaal op een maandagquote:
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zit je lip in de buurt als je hem dicht klapt?
wil ik nu weten welke lippen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippen
Truequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, maar al helemaal op een maandag
ik heb maar 1 paar lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik nu weten welke lippen?
Artic is een jongetje toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik nu weten welke lippen?
En in shock dat je dit weekend Angel hebt gepijpt.quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:49 schreef ArTiC het volgende:
iedereen is in shock dat ik een man ben
Tssss! Belachelijk!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
True
Ik duik zo dan ook m'n bed weer in
Daar moest je lang over nadenken...nog geen koffie gehad?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
En in shock dat je dit weekend Angel hebt gepijpt.
Je denkt dat ik de hele tijd hier op F5 zit te rammen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar moest je lang over nadenken...nog geen koffie gehad?
daar ben ik niet zeker vanquote:
Dat deed je toch als werk?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:53 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je denkt dat ik de hele tijd hier op F5 zit te rammen?
[bouwvakkerspraat]quote:
als je er al een hebt zal ie vast de tafel niet reddenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
[bouwvakkerspraat]
Zal ik em eens ff op tafel leggen? whehehe
[/bouwvakkerspraat]
Jij kan je dat veroorloven, jij hebt vandaag toch verder niets te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:19 schreef Yuki het volgende:
Ik ben wel diehard; fok tot ik erbij neerval in slaap val
Heul wel!quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij kan je dat veroorloven, jij hebt vandaag toch verder niets te doen.
Heerlijk, bed!quote:
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkutquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:30 schreef Kreator het volgende:
[Singles actie] win een FOK! (blind) date in the dark.
Dus.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Re het volgende:
[..]
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkut
Wat de neuk? Doe eens normaal. Ik geef gewoon inhoudelijke normale kritiek op een kutsluikreclame.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Re het volgende:
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkut
nou en?... acties hebben nou eenmaal sponsors nodig dus niet zo miepen, als het je niet aanstaat blijf dan gewoon lekker weg, simpel, doeltreffendquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat de neuk? Doe eens normaal. Ik geef gewoon inhoudelijke normale kritiek op een kutsluikreclame.
Cave 15 jaar, kan nooit goed gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:45 schreef Re het volgende:
[..]
beetje... is ergens een feestje geloof ik?
Boehoehoe. Mocht je der niet op van de vrouw, afgelopen weekend? Lijkt me dan niet nodig om dat op mij af te reageren. Mongool.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:44 schreef Re het volgende:
nou en?... als het je niet aanstaat blijf dan gewoon lekker weg, simpel, doeltreffend
oei, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boehoehoe. Mocht je der niet op van de vrouw, afgelopen weekend? Lijkt me dan niet nodig om dat op mij af te reageren. Mongool.
ook een donker hol jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cave 15 jaar, kan nooit goed gaan.
Ik deed LOLquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
Oh noes kluts is kwijt![]()
gevoelens wel niet? kluts kwijt... verliefd ja of nee???????
tegen jou altijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals altijd. Maar je moet gewoon lief doen.
Hihi... bedankt voor het veroorzaken van mijn eerste glimlach vandaag...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
Oh noes kluts is kwijt![]()
gevoelens wel niet? kluts kwijt... verliefd ja of nee???????
De computer werkt mij tegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Zat het bij jullie ook zo tegen? wat een ramp zeg
Tis weer maandag he
Word? Dan zou je zeggen dat je tijd zat hebt om er wat aan te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
En volgens mij word ik strontchagrijnig vandaag
ik laat mijn humeur niet afhangen van een collega of PCquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De computer werkt mij tegenen ik heb last van een collega
En volgens mij word ik strontchagrijnig vandaag
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet blij dat ik niet kon hoefde te fietsen vandaag
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat mijn humeur niet afhangen van een collega of PC
anders ben ik elke dag Sjaggo
Haha nee zo erg is het ook weer niet. Maar het helpt vandaag niet mee om vrolijk te zijn/worden/blijvenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat mijn humeur niet afhangen van een collega of PC
anders ben ik elke dag Sjaggo
Dat is idd kut, ik moest ook met de bus. Ook niet echt relaxed. Maarja. Idd hopen dat het vanavond voorbij isquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Word? Dan zou je zeggen dat je tijd zat hebt om er wat aan te doen.
Ik ben niet blij dat ik niet kon fietsen vandaag, nu maar hopen dat het vanavond naar dansen wel kan. Maar chagrijnig? Nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |