Nieuwe mod op GC.quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schaam je
Ik weet overigens niet meer waar jij mod van bent geweest. Dus ik moet me al helemaal schamen
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nieuwe mod op GC.
De mod-wissels in Digital Corner
en poging 2
Slakkie en slarioux deleted, enter Godlike02!
quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/notes.php
hier kan je zien of je er hebt.
quote:Je hebtgekregen van onze moderators.
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.quote:
again: war heb je het over?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.
Ik zou gaan voor eerst alle rode dan alle witte en dan pas de blauwequote:Op zondag 22 augustus 2010 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mooier is... een steentje rood, een steentje wit, een steentje blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is of drie steentjes rood, drie steentjes wit, drie steentjes blauw en dat net zo lang tot de frontriem vol is.
Mag je morgen weer werken?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef HeatWave het volgende:
Mijn notes zijn helemaal niet positief, integendeel.
Hmmm... ik vind drie rijen niet zo mooi, dat is te breed. Je bedoelt onder elkaar rood-wit-blauw toch?quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou gaan voor eerst alle rode dan alle witte en dan pas de blauwe
Frontriemen.quote:
Dat jaquote:
Ik dacht naast elkaar, maar laat maar, ik heb er toch de ballen verstand van..quote:Op zondag 22 augustus 2010 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... ik vind drie rijen niet zo mooi, dat is te breed. Je bedoelt onder elkaar rood-wit-blauw toch?
[..]
Frontriemen.
[..]
Dat ja
Je hoeft geen verstand van paarden te hebben om iets mooi te vindenquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht naast elkaar, maar laat maar, ik heb er toch de ballen verstand van..
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem isquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoeft geen verstand van paarden te hebben om iets mooi te vindenIk snap wat je bedoelt, maar dat vind ik zelf niet mooi
vast een riem aan de voorkant van het perdquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem is
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f741c46d09b6529equote:Op zondag 22 augustus 2010 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
* Spezza19 weet niet eens wat een frontriem is
Frontriemen hebben zo weinig te maken het het vlees...quote:
Oh, zo'n toetje op hun kopquote:Op zondag 22 augustus 2010 23:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=f741c46d09b6529e
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |