ik zeer zeker niet, oude koeien zijn oude koeienquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.
Dus als het over jou gaat doet het er toe, maar over een ander dan niet?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.
Nee, je snapt het niet.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus als het over jou gaat doet het er toe, maar over een ander dan niet?
Die heb ik alquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je moet pinky and the brain downloaden
euhm die discussie was van de nacht ervoor dat in de middag werd opgehaald door jouquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Als de discussie , zoals toen, over iemand gaat en er is nog wat gezegd nadat diegene weg ging vind ik het niet zo gek dat degene over wie het gaat nog even terug komt op z'n verhaal.
In dit geval was er geen gesprek over dom gansje Murmeli maar moet dat kreng toch nog even een sneer uitdelen door er op terug te komen, terwijl ze geen onderwerp van gesprek was.
zussen enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Die heb ik al
Jij kent mij te goed
En dan ga jij het uren later nog nalezen en je er druk om maken? Sorry, maar dat is wel erg onznnig vind ik..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Als de discussie , zoals toen, over iemand gaat en er is nog wat gezegd nadat diegene weg ging vind ik het niet zo gek dat degene over wie het gaat nog even terug komt op z'n verhaal.
In dit geval was er geen gesprek over dom gansje Murmeli maar moet dat kreng toch nog even een sneer uitdelen door er op terug te komen, terwijl ze geen onderwerp van gesprek was.
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
euhm die discussie was van de nacht ervoor dat in de middag werd opgehaald door jou![]()
Buiten dat begon dat gesprek niet eens over jou, maar met een loze opmerking richting een ander dat jij enorm naar jezelf toetrok om weer aandacht te vangen
1) Murmeli is geen krengquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, je snapt het niet.
Da's mooi voor je. Ik lees inderdaad de eerste paar posts nadat ik weg ging nog even terug.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan ga jij het uren later nog nalezen en je er druk om maken? Sorry, maar dat is wel erg onznnig vind ik..
1 Jawel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
1) Murmeli is geen kreng
2) het is nu aan jou dat je er weer over begint en dat is een reden waarom anderen het op z'n minst een béétje zat worden
3) laat het gewoon, drink/slaap je frustratie weg, morgen weer een dag. Als je er telkens ZELF op blijft terugkomen dan wordt het onderwerp (weer) een "parodie" en gaat het z'n eigen leven leiden. Daar ben jij niet bij gebaat.
4) * Lotusss geeft RZ een dikke knuffel!
Jezus man, doe eens niet zo gefrustreerd! Jij zou echt beter moeten weten dan jezelf zo op te lopen fokken om internet posts..quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.
1quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
1 Jawel.
2 Dat komt omdat ik dat op de vorige pagina nog tegen kwam.
3 I don't give the welbekende fuck. Ik had een off-day maar blijkbaar mag dat niet.
4
luister eens botte lul, je hoeft mijn arrogantie niet onderuit te halen, daar ben ik zelf erg goed in. Dat jij je niet goed voelt over iets betekend niet dat je een ander onrespectvol hoeft te behandelen. En JIJ bent degene die alle drama die over jou gaat eeuwen lang omhoog blijft halen om in de aandacht te blijven staan zodat de anderen maar arme RZ blijven roepen. Ik begin er een beetje spuugzat van te worden.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, domme kut, ik wilde jou arrogantie even onderuit halen. En het gesprek ging daarna over het feit of ik jou wel of niet zou kunnen weerstaan. En daar wilde ik even op terug komen omdat dat over mij ging.
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
luister eens botte lul, je hoeft mijn arrogantie niet onderuit te halen, daar ben ik zelf erg goed in. Dat jij je niet goed voelt over iets betekend niet dat je een ander onrespectvol hoeft te behandelen. En JIJ bent degene die alle drama die over jou gaat eeuwen lang omhoog blijft halen om in de aandacht te blijven staan zodat de anderen maar arme RZ blijven roepen. Ik begin er een beetje spuugzat van te worden.
Murmpje is géén kreng. Anders zou het geen héle goede vriendin van me zijn!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
1 Jawel.
2 Dat komt omdat ik dat op de vorige pagina nog tegen kwam.
3 I don't give the welbekende fuck. Ik had een off-day maar blijkbaar mag dat niet.
4
Denk je nou echt dat ze jou gaat ontlopen? Dan schat je haar toch verkeerd in.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.
En boeiend dat je er zat van wordt, ik zou zeggen: veel plezier elders.
maar jij begint er op deze pagina weer over terwijl niemand hier geinteresseerd was in de drama die aan die post vooraf ging. Erg triest weer.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik was niet degene op de vorige pagina die er over begon en ja, daar moet ik wat van zeggen.
En boeiend dat je er zat van wordt, ik zou zeggen: veel plezier elders.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
*gooit met liefde door het singles topic*
Kun je ook met slaapzand strooienquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
Voor jou wel hoor! *speelt Klasina Vaak en gooit met zand naar bos81*quote:
Haaaiquote:
Goed bezig!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:39 schreef Rupsebeest het volgende:
Yup!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:41 schreef Rupsebeest het volgende:
Haaai
Jij bent toch degene met de twee kittens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |