Kan ik me in jouw geval wel voorstellen jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb toch liever een lekkere kerel
idd, jij kwijlt liever sis' arm onderquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, jij wel, maar voor bijv. mij hoeft dát dan weer niet
Ik kwijl heul niet!quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd, jij kwijlt liever sis' arm onder
quote:Op maandag 9 augustus 2010 18:02 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ach ik zit ook in SHJN SC. Pas na 5 deeltjes kwam ik erachter dat SHJN voor show hier je nagels stond.
hoe wou je dat geslijm anders noemen?quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef RealZeus het volgende:
En ik zag in iemands ondertitel het volgende:
[..]
pot verwijt de ketel enzoquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:12 schreef RealZeus het volgende:
Goedenacht.
Wat leuk dat er toch altijd mensen zijn die nog even de koeien van vanmiddag uit de sloot trekken.
Faalquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef RealZeus het volgende:
En ik zag in iemands ondertitel het volgende:
[..]
malcolm in the middlequote:
Biertje teveel op?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe wou je dat geslijm anders noemen?
dat.quote:
ik herinner me een middag waar het gesprek van de nacht ervoor een heel topic heeft gevuldquote:
dat is niet geloofwaardigquote:
Dat klopt, maar dat was een gesprek waar ik zelf mee te maken had.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik herinner me een middag waar het gesprek van de nacht ervoor een heel topic heeft gevuld
Ik ga zo maar eens een serie aanzetten op mijn laptop.quote:
en toch haalde je de oude koeien uit de sloot, daarbij maakt het niet uit of het over jou ging of nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat was een gesprek waar ik zelf mee te maken had.
Ik vind dat er wel degelijk toe doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en toch haalde je de oude koeien uit de sloot, daarbij maakt het niet uit of het over jou ging of niet
je moet pinky and the brain downloadenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:19 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ga zo maar eens een serie aanzetten op mijn laptop.
Mijn tv staat weer netjes in de woonkamer dus mijn externe HD wordt elke avond nog wel gebruikt om 1 a 2 afleveringen van een (willekeurige) serie of docu te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |