Ik hoef er niet vroeg uit, maar losse tongquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als je er morgen niet vroeg uit hoeft, soit
Ja. Wat minder hete zomers, maar die begint wel in december daar. Dus ik heb een zomer van bijna een jaar dan.quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ik moet zo wel een keer proberen te slapen, morgen om 8.10 de deur uit
maar je kan altijd terug naar Malta? En je wou altijd wat van de wereld zien dus grijp je kans?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Wat minder hete zomers, maar die begint wel in december daar. Dus ik heb een zomer van bijna een jaar dan.![]()
Punt is, ik heb altijd gezegd dat ik veel wou zien van de wereld, alleen deed ik dat nooit omdat ik in een relatie zat. Nu kan ik gaan en staan waar ik wil, maar Malta bevalt me tot nu toe prima. Behalve het vuurwerk vanochtend om 9 uur terwijl ik om 5 uur in bed lag.
buhbaai vakantiequote:
Misschien kan ik dat, dat weet ik niet. Er moet natuurlijk wel werk zijn voor me. Misschien moet ik het maar aan laten komen op een muntje opgooien...quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar je kan altijd terug naar Malta? En je wou altijd wat van de wereld zien dus grijp je kans?
Awww....quote:
en er is denk ik altijd wel een mogelijkheid om ergens aan de slag te gaan, right?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien kan ik dat, dat weet ik niet. Er moet natuurlijk wel werk zijn voor me. Misschien moet ik het maar aan laten komen op een muntje opgooien...![]()
[..]
Awww....![]()
Je was toch op zoek naar ander werk?
Heb je al wat anders gevonden?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en er is denk ik altijd wel een mogelijkheid om ergens aan de slag te gaan, right?
Ja, 16e is mn laatste dag
nee, maar ik denk dat ik volgende week de uitzendbureaus eens afgaquote:
Succes!quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh ja, vakantie.. Ik ga dinsdagavond met de boot terug naar Duinkerken, dan een paar dagen met verhuizen bezig houden.. Maandag weer werken..
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar ik denk dat ik volgende week de uitzendbureaus eens afga
ik hoop het ookquote:Op maandag 23 augustus 2010 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!![]()
Ik ga maar eens How I met your Mother kijken, trusten allen!![]()
Wat is er met m'n moeder?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succes!![]()
[..]
Jij nog meer succes! Ik hoop dat je een geweldige baan vind!![]()
Ik ga maar eens How I met your Mother kijken, trusten allen!![]()
Als ze tegelijk een Efteling muziekje afspelen is er niks aan de handquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mental Image voor als het licht aan gaat.
good moarningquote:
quote:
hoe doe je dat?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
kutzooi...zat ik met mijn lip klem in mijn autosleutel...het is nog niet eens 9 uur en ik faal al
Koop toch eens een fatsoenlijke auto waarbij je geen sleutel hoeft te gebruiken!quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:30 schreef ArTiC het volgende:
kutzooi...zat ik met mijn lip klem in mijn autosleutel...het is nog niet eens 9 uur en ik faal al
Als je een waterfiets hebtquote:
Ik gok zo'n sleutelquote:
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...quote:
quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:32 schreef ArTiC het volgende:
Als je een waterfiets hebt![]()
Stond al om 5 uur naast mijn bed...keiharde regen op het dak en onweer
aha, ik zat aan een gewone sleutel te denken en snapte het echt nietquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gok zo'n sleutel![]()
[ http://images3.speurders.nl/images/51/5172/51726193_1.jpg&t=1]afbeelding ]
tip voor de volgende keer: steek je lip er niet tussenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...
exact zo'n sleutel idd...quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik gok zo'n sleutel![]()
[ http://images3.speurders.nl/images/51/5172/51726193_1.jpg&t=1]afbeelding ]
ik zal proberen me te beheersenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tip voor de volgende keer: steek je lip er niet tussen
Waarom? Waarom zit je lip in de buurt als je hem dicht klapt?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het is zo'n sleutel dat je op een knopje moet drukken om het metalen deel uit te klappen...nou klap je sleutel uit, vouw hem half terug, steek je lip ertussen en klap dat ding dicht...
Puntquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tis te vroeg om te leven op een maandag
oke, maar al helemaal op een maandagquote:
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom? Waarom zit je lip in de buurt als je hem dicht klapt?
wil ik nu weten welke lippen?quote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht ff terug aan het weekend en waar ik toen zat met mijn lippen
Truequote:Op maandag 23 augustus 2010 08:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke, maar al helemaal op een maandag
ik heb maar 1 paar lippenquote:Op maandag 23 augustus 2010 08:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wil ik nu weten welke lippen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |