Ze moet en zal haar naam verdienen bedoel je?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snoepjes? Dat krijg Varken niet, ik mest dr vet met nat voer en er staan de hele dag harde brokken.
Ik geef geen snoepjes. Ik geef ze alleen brokjes tot nu toe. Als ze twee weekjes verder zijn wil ik wel een keertje natvoer proberen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk al aparte smaken qua snoepjes dat ze het liefste hebben?
nee, ze is te mager volgens de dierenartsquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze moet en zal haar naam verdienen bedoel je?
Arm dingquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snoepjes? Dat krijg Varken niet, ik mest dr vet met nat voer en er staan de hele dag harde brokken.
Meen je dat? Damn, dat heb ik nog niet eerder gehoord...quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ze is te mager volgens de dierenarts
Ze vreet wel echt veel
quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:50 schreef Lotusss het volgende:
Maaruh... ik ben nu echt weg....
Sweet dreams iedereen!
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijnquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Arm ding![]()
Af en toe wat te snoepen geven wordt haar gewoon ontnomen!
Mijn katje krijgt altijd snoepjes van mams als die thuis komt van d'r werk
Chips?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijn) maar that's it
te klein voor dr leeftijd ook.. Volgende week maken we weer een tripjequote:Op maandag 23 augustus 2010 01:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Meen je dat? Damn, dat heb ik nog niet eerder gehoord...
Bij vetmesten horen ook snoepjes hoorquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze kan af en toe een chipje krijgen of een rattenbrokje (die schijnen ook lekker te zijn) maar that's it
nja, het zit zo, ze is gek op chips en als ik er een laat vallen kan ik die niet oprapen voor ie in dr bekkie zit, en als ik hem eruit wil halen bijt ze mn nagel door (ervaring).. En ik laat altijd wel iets vallenquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Chips?Obesitas-kat ontwikkelt obesitas
Je wattes?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
En m'n Oreo's vallen uit elkaar verdomme!
Awquote:Op maandag 23 augustus 2010 01:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nja, het zit zo, ze is gek op chips en als ik er een laat vallen kan ik die niet oprapen voor ie in dr bekkie zit, en als ik hem eruit wil halen bijt ze mn nagel door (ervaring).. En ik laat altijd wel iets vallen
en toch krijgt ze al genoeg.quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij vetmesten horen ook snoepjes hoor
het krengquote:
wat dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 01:59 schreef Barbusse het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik moet doen qua werk btw
Hier blijven of proberen een baan te krijgen in Buenos Aires. Ik kreeg een aanbod.... Maar ik weet het echt niet....quote:
Okeee...tis 2 uur geweest, beer and chips 'o clock!quote:
wat was je reden om naar malta te vertrekken?quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hier blijven of proberen een baan te krijgen in Buenos Aires. Ik kreeg een aanbod.... Maar ik weet het echt niet....
Oprotten uit Nederland, zon en zee....quote:Op maandag 23 augustus 2010 02:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat was je reden om naar malta te vertrekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |