Wat de neuk? Doe eens normaal. Ik geef gewoon inhoudelijke normale kritiek op een kutsluikreclame.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:35 schreef Re het volgende:
donderstraal lekker op met je kritiek en laat mensen gewoon meedoen, verzuurde sufkut
nou en?... acties hebben nou eenmaal sponsors nodig dus niet zo miepen, als het je niet aanstaat blijf dan gewoon lekker weg, simpel, doeltreffendquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat de neuk? Doe eens normaal. Ik geef gewoon inhoudelijke normale kritiek op een kutsluikreclame.
Cave 15 jaar, kan nooit goed gaanquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:45 schreef Re het volgende:
[..]
beetje... is ergens een feestje geloof ik?
Boehoehoe. Mocht je der niet op van de vrouw, afgelopen weekend? Lijkt me dan niet nodig om dat op mij af te reageren. Mongool.quote:Op maandag 23 augustus 2010 09:44 schreef Re het volgende:
nou en?... als het je niet aanstaat blijf dan gewoon lekker weg, simpel, doeltreffend
oei, je hebt gelijkquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Boehoehoe. Mocht je der niet op van de vrouw, afgelopen weekend? Lijkt me dan niet nodig om dat op mij af te reageren. Mongool.
ook een donker hol jaquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cave 15 jaar, kan nooit goed gaan.
Ik deed LOLquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
Oh noes kluts is kwijt![]()
gevoelens wel niet? kluts kwijt... verliefd ja of nee???????
tegen jou altijdquote:Op maandag 23 augustus 2010 09:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zoals altijd. Maar je moet gewoon lief doen.
Hihi... bedankt voor het veroorzaken van mijn eerste glimlach vandaag...quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:04 schreef Godtje het volgende:
Oh noes kluts is kwijt![]()
gevoelens wel niet? kluts kwijt... verliefd ja of nee???????
De computer werkt mij tegenquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:19 schreef rival het volgende:
Goedemorgen
Zat het bij jullie ook zo tegen? wat een ramp zeg
Tis weer maandag he
Word? Dan zou je zeggen dat je tijd zat hebt om er wat aan te doen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
En volgens mij word ik strontchagrijnig vandaag
ik laat mijn humeur niet afhangen van een collega of PCquote:Op maandag 23 augustus 2010 10:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De computer werkt mij tegenen ik heb last van een collega
En volgens mij word ik strontchagrijnig vandaag
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:26 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben niet blij dat ik niet kon hoefde te fietsen vandaag
Ben je dat niet dan?quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:27 schreef rival het volgende:
[..]
ik laat mijn humeur niet afhangen van een collega of PC
anders ben ik elke dag Sjaggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |