Je zult een van de weinig zijn denk ik jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik ben volgens mij echt de enige die fan is van Near![]()
Oda neemt even vakantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L was veel toffer dan Nearquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik ben volgens mij echt de enige die fan is van Near![]()
Uiteraard Ken-ishiiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Speciaal gemaakt voor dit nummer door Koji Morimoto (Akira, Memories, The Animatrix).
WTF?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.mangareader.net/219/bakuman.html
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oda neemt even vakantie.geen vakantie voor de genialen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net nu het zo tof is
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik had verwacht dat die hier gepost zou worden dezelfde dag nog als dat die uitkwamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij was al een paar dagen uit... Had em dan eerder bekeken jij. :'D
Hitagi Senjougahara is een sletquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ja Misa was helemaal stom. Domme hoer was het
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hitagi Senjougahara is een slet
Wat is dat nu weer voor onzin. Ze kon juist nog geen sex hebben omdat ze is verkrachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hitagi Senjougahara is een slet
Dat weet ik, maar als het over Senjougahara(quote:
Dat neem je terug!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ja Misa was helemaal stom. Domme hoer was het
Waarom?quote:
oh god, wat is veel ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Mooi einde van deze arc van Naruto.... Nu ongelooflijk veel fillers
Daar kies j zelf voor als je naruto gaat kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar kies j zelf voor als je naruto gaat kijken
Bijna betekent niet helemaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof jij geen bier drinkt in de kroegquote:
Weer 2 a 3 jaar fillers op een rij?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Waarom Misa-Misa geen stomme hoer is?quote:
Niemand verplicht je om te kijken... Het is nog altijd beter dan die fillers tussendoor waar Bleach mee te kampen heeft. En veel studio's zijn met gekkere dingen weg gekomen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:35 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Weer 2 a 3 jaar fillers op een rij?Echt dat ze daarmee weg zijn gekomen...
Dan is het een obsessieve teefquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Waarom Misa-Misa geen stomme hoer is?
Ze is niet stom want kan prima horen en ze is geen hoer omdat ze Light-sexueel is.![]()
Al zou ik haar graag met L zien alleen al omdat Light halverwege in de serie in een mongool veranderde.
"I would never dream about living in a world without Light"
Sorry hoor maar de bleach fillers hebben tenminste een verhaal.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Niemand verplicht je om te kijken... Het is nog altijd beter dan die fillers tussendoor waar Bleach mee te kampen heeft. En veel studio's zijn met gekkere dingen weg gekomen.
Herinner je je KyoAni's 'Endless Eight' nog?
Implicerend dat de Sora, Guren en die laatste met de mass destruction jutsu arcs geen verhaal hadden?quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Sorry hoor maar de bleach fillers hebben tenminste een verhaal.
Indien je niet de manga volgt is de Bounto arc toch stukken beter dan een jaar lang losse Naruto afleveringen.
Nee, implicerend dat het jaar aan losse episodes die nergens op sloegen Naruto in zijn geheel een middelmatige anime maakt. Het 1ste seizoen en shippuuden alleen hadden Naruto een briljante anime gemaakt. Hadden ze van al die fillers een verhaal gemaakt, ook al had het niet canon geweest, had Naruto een hoger cijfer gehad van mij.quote:Op zondag 29 augustus 2010 16:54 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Implicerend dat de Sora, Guren en die laatste met de mass destruction jutsu arcs geen verhaal hadden?
Niemand verplicht je die zooi te kijken. E.M.S.F.! Echte mannen skippen fillers!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfs een jaar of anderhalf totaal geen Naruto had ik beter gevonden dan die zooi aan fillers.
Ik vind bleach fillers wel leuk, dat zijn verhaal lijnen an sich, Naruto fillers is random zooiquote:Op zondag 29 augustus 2010 16:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niemand verplicht je om te kijken... Het is nog altijd beter dan die fillers tussendoor waar Bleach mee te kampen heeft. En veel studio's zijn met gekkere dingen weg gekomen.
Herinner je je KyoAni's 'Endless Eight' nog?
Echte mannen zouden geen baggerfillers durven maken!quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Niemand verplicht je die zooi te kijken. M.N.S.F.! Echte mannen skippen fillers!
Ze is een heerlijk naïeve bloedgeile gothic teef die een obsessie heeft... Dat ga ik niet bestrijden.quote:
En dan is er totaal niks mis met Misaquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze is een heerlijk naïeve bloedgeile gothic teef die een obsessie heeft... Dat ga ik niet bestrijden.
We hebben het hier over Japan. Daar vind men alleen dit soort mannen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Echte mannen zouden geen baggerfillers durven maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dan is het goed dat je een broertje hebt die alles al heeft gezien en je dus precies kan vertellen wat je kan skippen en wat de moeite waard is!quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, implicerend dat het jaar aan losse episodes die nergens op sloegen Naruto in zijn geheel een middelmatige anime maakt. Het 1ste seizoen en shippuuden alleen hadden Naruto een briljante anime gemaakt. Hadden ze van al die fillers een verhaal gemaakt, ook al had het niet canon geweest, had Naruto een hoger cijfer gehad van mij.
Ze hadden gewoon eens moeten praten met Masashi Kishimoto over een filler verhaal dat niet de manga raakt maar wel aanvullend is.
Nee Naruto had stukken beter kunnen zijn.
Zelfs een jaar of anderhalf totaal geen Naruto had ik beter gevonden dan die zooi aan fillers.
Ik heb em een heel eind gezien maar ik vond persoonlijk dat de serie naar het einde toe echt slecht werd. Maargoed smaken verschillen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:14 schreef .Cake. het volgende:
Moet ook Death Note maar eens op het lijstje zetten. Kan ik tenminste meepraten
Precies en dat is er mis met haarquote:Op zondag 29 augustus 2010 20:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ze is een heerlijk naïeve bloedgeile gothic teef die een obsessie heeft... Dat ga ik niet bestrijden.
Van UBquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:04 schreef Frag_adder het volgende:
Misschien een domme vraag, maar wat is moé? Mijn Japans is een klein beetje roestig de laatste paar weken.
Ik snap het nog niet, maar het maakt ook niet uit.quote:
Dat dacht ik ook, dat het zeg maar van die personen waren die ze beschreven als heel erg schattig (cute werkt beter)quote:Op maandag 30 augustus 2010 13:22 schreef Ascendancy het volgende:
Ik had altijd een soort schattig in mijn hoofd. De lieve kant van een Tsundere.
u madquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Precies en dat is er mis met haar
Quir, ik dacht wat je dood was
Die status pagina is handig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef SleepSub het volgende:
Ik word altijd zo moe van maandagen![]()
En ik wacht op men nieuwe beeldscherm![]()
HOTD 09
Jup~ Dat is precies onze volgorde~quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die status pagina is handig.
Wat is eigenlijk de volgorde?
timen > vertalen >checken > encoden > releasen?
Ja. Eigenlijk is het modder, maar goed genoeg. (geen grapje btw)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Cake, heb je poep in je ogen ofzo?
Nee. Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je ziet toch wel dat we sinds de V1 lelijke chart, van een persoon die ik me niet kan herinneren, Bakuman al aan het hypen zijn?
Hehe, het hoeft niet per sé moé te zijn hoor. Maar Death Note stond toch al niet bovenaan de lijst, meer iets voor later onder de groep "klassiekers die iedereen kent". A lá GitS, Bleach (moek ook nog zien), Code Geass, FMA:B, etc.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Verder zou ik niet aan Death Note beginnen als ik jouw was. Het enige personage met moé elementen is Misa-Misa... Behalve als je een meisje bent. Die vinden L volgens mij ook moé. XD
quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Volgend jaar een prequel van Bakemonogatari over Shinobu
FUCK YEAH!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef zquing het volgende:
trouwens, Cowboy Bebop is een bazenserie, dat ik die nu pas gezien heb
Is er een film, die ga ik zo maar eens downloaden danquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
FUCK YEAH!
Ook de film gezien? Die is eindbaas. Goeie animaties en muziek enzo!
Daar heb je je HOTD 9quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef Qunix het volgende:
Sleepsub, ik wacht hoor.... Doe rustig aan, als je maar opschiet.
Saai en episodicquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef zquing het volgende:
trouwens, Cowboy Bebop is een bazenserie, dat ik die nu pas gezien heb
Heel HOTD 9 is epischquote:
Gewoon door heen kijkenquote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef Quir het volgende:
Morgen eerste dag van mijn studie, introductieweek gemist, vandaag niet bijgewoond, wat een denderend begin.
Ach, wees blij, ik moet me weer aanmelden op een school, en dat nu nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef Quir het volgende:
Morgen eerste dag van mijn studie, introductieweek gemist, vandaag niet bijgewoond, wat een denderend begin.
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ach, wees blij, ik moet me weer aanmelden op een school, en dat nu nog![]()
(Niet mijn schuld of met luiheid te maken, men vorige school vertelde IN de vakantie dat ik beter naar een ander school terecht kon, want ik had teveel klachten over de organisatie. Verder waren men punten goed en waardeerde ze mijn capaciteiten gewoon niet)
Bio-informaticaquote:
OV Chip, altijd een feestjequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.
[..]
Bio-informatica
Dat is vrij moeilijk, gelukkig is de serie zelf wel vetquote:
Ah, klinkt lastigquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.
[..]
Bio-informatica
LOL, goede smoes! Die moet ik onthoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef SleepSub het volgende:
en waardeerde ze mijn capaciteiten gewoon niet)
Werkt die al dan? Ik heb in jaar 1 een foto ingeleverd, en een paar maanden voor ik afgestudeerd was werd ie ingevoerd maar werkte het niet... Handig systeem hoor...quote:
Ja, hij werkt wel aardig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt die al dan? Ik heb in jaar 1 een foto ingeleverd, en een paar maanden voor ik afgestudeerd was werd ie ingevoerd maar werkte het niet... Handig systeem hoor...
Station Eindhoven: 2 sporen op 1 perron, treinen komen tegelijk binnen en midden voor de trap staat 1 paal voor de OV-chipkaart.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef lelouch het volgende:
Gebruik de mijne al 4 jaar zonder probleem. Zat bij de eerste Rotterdamse studenten die hem als test kregen![]()
Snap echt niet waarom iedereen der problemen mee heeft?
Haha, klopt iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Station Eindhoven: 2 sporen op 1 perron, treinen komen tegelijk binnen en midden voor de trap staat 1 paal voor de OV-chipkaart.
Mijne is nooit gedeactiveerd door de IB toen ik stoptequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef lelouch het volgende:
Gebruik de mijne al 4 jaar zonder probleem. Zat bij de eerste Rotterdamse studenten die hem als test kregen![]()
Snap echt niet waarom iedereen der problemen mee heeft?
Ik heb mezelf wel afgemeld, krijg je na 5 maanden een brief waarin staat dat je naast het deactiveren ook het reisproduct dient te verwijderen door naar zo een paal te gaan waar je reisproducten op kan halen. Maar die heeft station Weert hier geen... Het werkt echt top!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijne is nooit gedeactiveerd door de IB toen ik stopte
Niet dat het een probleem is, maar ik heb nu ook geen eens bericht gekregen over activatie, maar er gratis mee reizen durf ik eigenlijk niet in de trein. Bus en tram checken wel gewoon gratis in.
Ja, als ze daar achterkomen mag je alles terugbetalen, en terecht natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
Klopt, ik ben eind Februari afgestudeerd en eind Juli kreeg ik een brief dat alleen afmelden niet genoeg was. Stond verder niets over gevolgen dus ik stop hem er wel eens in wanneer ik die paal tegen kom.
Maar om hem actief erop te laten staan terwijl je hem niet deactiveert is volgens mij wel een probleem. Kan je dat niet flink geld kosten?
Sinds 1 maart is mijn OV niet meer geldig en ik heb nooit enig bericht gehad, dan is er toch geen fout van mijn kant?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als ze daar achterkomen mag je alles terugbetalen, en terecht natuurlijk.
Net zoals je vroeger een flinke boete kreeg als je het reisdocument niet zelf op tijd inleverde ben je nu zelf verantwoordelijk dat je het reisproduct verwijdert. Je mag de OV chipkaart wel houden maar als ik jou was zou ik er toch echt even achteraan bellen met de IB-groep / dienst uitvoering onderwijs. Mochten ze heel moeilijk doen, zeg dan dat je hem nooit gebruikt hebt maar het niet wist. Ze zouden moeten kunnen nazoeken dat jij er niet mee gereisd hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds 1 maart is mijn OV niet meer geldig en ik heb nooit enig bericht gehad, dan is er toch geen fout van mijn kant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |