Klopt, asu no yoichi is minder ecchi dan HotD bijvoorbeeld. Alleen asu no yoichi is als ecchi-serie bedoelt en HotD niet. Daarom stoor ik me er zo aan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:10 schreef Michie_ het volgende:
Ik heb asu no yoichi gezien maar het viel daar toch wel mee met het echi gehalte![]()
Bij echi denk ik eerder aan Ikkitousen of een soortgelijke serie
De eerste arc is episch en anime-geschiedenis, de 2e arc had nooit moeten gebeuren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:11 schreef gniffie het volgende:
death note is faal man, alleen de eerste arc is noemenswaardig![]()
infinite ryvius boven alles
Hoorde het net. Triest. De man heeft een paar briljante films gemaakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
REPOST:
Satoshi Kon overleden. Mogen hij rusten in vrede.
Serial Experiments: Lainquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:10 schreef Frey het volgende:
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die tips hebben voor een goede anime. Ik ben nou niet echt een gigantische anime fan die echt alles wil zien, ik ben echt heel kieskeurig.
Lain is het meest vaagste anime die ik ken. Oh wacht ik ken nog een paar...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:00 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Serial Experiments: Lain
Saikano: The Last Love Song on This Little Planet
Probeer ook eens een film van bovengenoemde regisseur Satoshi Kon
Wat geven? (ben echt suf nu, dus kan zijn dat ik bepaalde innuendo niet snap?)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:27 schreef Ascendancy het volgende:
En toch zou je Shana geven![]()
* Ascendancy eet maar weer eens wat .Cake.
SPOILER: K-ON!! 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:48 schreef .Cake. het volgende:
Ik hoop dat ze verder gaan...SPOILER: K-ON!! 21Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Repelsteeltju Heeft je bericht een beetje verbeterdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:20 schreef SleepSub het volgende:
Mensen... 2011 zal een slechte jaar worden voor de anime industrie...
Key Animator Shojuro Yamauchi is overleden.
Zoek dan op welke afleveringen filler zijn of veel filler bevatten en kijk ze gewoon niet. Of sla gewoon het hele tweede seizoen over. Dat kan ook natuurlijk. Overstappen op de novelles is een optie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:24 schreef .Cake. het volgende:
Ow en heb Shana gister afgekeken. Mijn mening (mocht dat iemand interesseren) is dat de serie wel oké is, maar meer ook niet. Vooral in het begin viel het tegen, ik denk met name door de hoge verwachtingen die ik er van had en die highschool filler bullshit. Tweede helft van de serie was al veel leuker, meer één verhaal en meer achtergronden. Alleen toen kwam het eind, wat ik toch wel beetje tegen vond vallen. POEF!! Opeens blijkt ze het toch aan te kunnen en nog te leven....Beetje lauw...
Hmm, maar Shana 2 is nog meer filler? .... begin ik toch stiekem te twijfelen...
Kletteraar! Ga jij maar lekker Amagami SS kijken ofzo.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:14 schreef gniffie het volgende:
Hij heeft geen highschool romances gemaakt dus die vent zal wel niks voorstellen
Ik ga wel de tweede serie kijken hoor, ik vind namelijk wel dat de serie potentie heeft om van "oké" naar "redelijk goed" te gaanquote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
Zoek dan op welke afleveringen filler zijn of veel filler bevatten en kijk ze gewoon niet. Of sla gewoon het hele tweede seizoen over. Dat kan ook natuurlijk. Overstappen op de novelles is een optie.
Ook raad ik je aan om de film (hervertelling van S1) te kijken. Dat zal waarschijnlijk een aantal dingen voor je ophelderen. Dat heeft het voor mij tenminste wel gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik zo dol ben op amerikaanse cartoons
Maar Southpark family Guy American Dad hebben enige orginaliteit.
En als we op strips komen, doe my dan toch vooral Asterix TinTin, Suske & Wiske, etc
Serieus ik kan een mangaatje best waarderen...maar dit semi prestigieuse gewauwel: pmslMuslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
Haha, ja sommige (vooral wat oudere) anime zijn inderdaad zoals die southpark persiflage wil doen voorkomen. (denk toch wel dat hij die met die ster in Butters oog bedoeld Asc). Maar kom op, het is Southpark, daarin wordt alles overdreven belachelijk gemaaktquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef desiredbard het volgende:
Die japanse persiflage op southpark slaat de plank dus niet ver mis
Komop zeg al; die koppies zien er hetzelfde uit.... niks orginaliteit.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:53 schreef desiredbard het volgende:
Niet dat ik zo dol ben op amerikaanse cartoons
Maar Southpark family Guy American Dad hebben enige orginaliteit.
Tja, het heeft al genoeg geld gekost, dus die extra 29,95 kon er ook nog wel van afquote:Op donderdag 26 augustus 2010 18:14 schreef Ascendancy het volgende:
Das best stom, studeer je af, kost het je nog geld ook
Deze is er ookquote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:49 schreef .Cake. het volgende:
GitS is gemaakt om als officiële videoclip te dienen voor Wamdue!! Ik wist het!
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Iemand hier die Code Geass ook kijkt? Lelouch is echt by far de beste character die ik tot nu ben tegengekomen.
Die hebben we natuurlijk allemaal al gezienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Iemand hier die Code Geass ook kijkt? Lelouch is echt by far de beste character die ik tot nu ben tegengekomen.
Mja, alleen was het bij Death Note meer dat het door andere chars kwam. L, Ryuk en die andere shinigami (ff de naam kwijt) die creëerden wel omstandigheden waardoor het karakter van Light veel beter zichtbaar werd, terwijl Lelouch het allemaal 'zelf deed'.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:51 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die hebben we natuurlijk allemaal al gezien
Ik vond Light trouwens nog beter. Dat was pas een eikel.
Hoe Light te werk ging was geniaal inderdaad. Vooral dat uitspelen tegen elkaar en op de manier hoe. Alleen ik zeg al vanaf dat gekut met Near was de hele serie een heel stuk minder. Want het was in principe gewoon L alleen dat wat saaier. Ook met dat snoep en die dobbelstenen waar hij al die zooi van maakte. Best jammer.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:56 schreef Ascendancy het volgende:
Uiteraard. Maar bij Lelouch kun je ook stellen dat zijn verleden hem gemaakt heeft.
Maar Lelouch was niet echt slecht. En als je verder kijkt zie je dat ie eigenlijk een zwak en zacht mietje is op veel vlakken. Light daarentegen(en dit gaat enkel over de 1e arc) was met recht een arrogante geniale klootzak
Ik heb het dan ook over de 1e arc. De 2e arc verban ik liever. Maar dat geldt bij CG net zo goed. R1 is superieur.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hoe Light te werk ging was geniaal inderdaad. Vooral dat uitspelen tegen elkaar en op de manier hoe. Alleen ik zeg al vanaf dat gekut met Near was de hele serie een heel stuk minder. Want het was in principe gewoon L alleen dat wat saaier. Ook met dat snoep en die dobbelstenen waar hij al die zooi van maakte. Best jammer.
HotD.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef blessed19 het volgende:
iemand die nog een ecchi serie kan aanraden?
Amaenaideyo!! + Amaenaideyo!! Katsu!! ?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:00 schreef blessed19 het volgende:
iemand die nog een ecchi serie kan aanraden?
Hmja, bij CG vond ik dat 'verval' toch een heel stuk minder eigenlijk. Bij DN wordt de rol van L pas duidelijk als hij er niet meer is. Dan krijg je zo'n saaie ripoff en dan is eigenlijk heel de serie vernaaid, want dan is het karakter van Light ook niet meer zo duidelijk. Daarbij komt ook dat L veel slimmer lijkt/is dan Near en dat hij er weet ik hoe lang over doet en Near komt er en die heeft het allemaal zo door.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Ik heb het dan ook over de 1e arc. De 2e arc verban ik liever. Maar dat geldt bij CG net zo goed. R1 is superieur.
quote:
ik zal ze es binnenhengelen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Amaenaideyo!! + Amaenaideyo!! Katsu!! ?
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 22:12 schreef Zeroku het volgende:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
Asc zullen we de nieuwe chart in de OP zetten?
chartfag heeft em weer gemaakt enzo.lol ik was hem net aan het bekijken en wou hem posten. Jij was snellerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Speciaal gemaakt voor dit nummer door Koji Morimoto (Akira, Memories, The Animatrix).quote:
Hij was al een paar dagen uit... Had em dan eerder bekeken jij. :'Dquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:07 schreef lelouch het volgende:
[..]
lol ik was hem net aan het bekijken en wou hem posten. Jij was sneller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |