u madquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Precies en dat is er mis met haar
Quir, ik dacht wat je dood was

Die status pagina is handig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:46 schreef SleepSub het volgende:
Ik word altijd zo moe van maandagen
En ik wacht op men nieuwe beeldscherm
HOTD 09

Jup~ Dat is precies onze volgorde~quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:45 schreef Qunix het volgende:
[..]
Die status pagina is handig.
Wat is eigenlijk de volgorde?
timen > vertalen >checken > encoden > releasen?

Ja. Eigenlijk is het modder, maar goed genoeg. (geen grapje btw)quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Cake, heb je poep in je ogen ofzo?
Nee. Maar bedankt voor de tipquote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Je ziet toch wel dat we sinds de V1 lelijke chart, van een persoon die ik me niet kan herinneren, Bakuman al aan het hypen zijn?

Hehe, het hoeft niet per sé moé te zijn hoor. Maar Death Note stond toch al niet bovenaan de lijst, meer iets voor later onder de groep "klassiekers die iedereen kent". A lá GitS, Bleach (moek ook nog zien), Code Geass, FMA:B, etc.quote:Op zondag 29 augustus 2010 23:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
Verder zou ik niet aan Death Note beginnen als ik jouw was. Het enige personage met moé elementen is Misa-Misa... Behalve als je een meisje bent. Die vinden L volgens mij ook moé. XD
 En nieuwe Shiki
  En nieuwe Shiki   

quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:43 schreef Ascendancy het volgende:
Volgend jaar een prequel van Bakemonogatari over Shinobu

FUCK YEAH!quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef zquing het volgende:
trouwens, Cowboy Bebop is een bazenserie, dat ik die nu pas gezien heb

Is er een film, die ga ik zo maar eens downloaden danquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:05 schreef Qunix het volgende:
[..]
FUCK YEAH!
Ook de film gezien? Die is eindbaas. Goeie animaties en muziek enzo!

Daar heb je je HOTD 9quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:42 schreef Qunix het volgende:
Sleepsub, ik wacht hoor.... Doe rustig aan, als je maar opschiet.

Saai en episodicquote:Op maandag 30 augustus 2010 19:55 schreef zquing het volgende:
trouwens, Cowboy Bebop is een bazenserie, dat ik die nu pas gezien heb

Heel HOTD 9 is epischquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |