Je zult een van de weinig zijn denk ik jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik ben volgens mij echt de enige die fan is van Near![]()
Oda neemt even vakantie.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L was veel toffer dan Nearquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:37 schreef lelouch het volgende:
[..]
[..]
Dank je
Ik ben volgens mij echt de enige die fan is van Near![]()
Uiteraard Ken-ishiiquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:43 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Speciaal gemaakt voor dit nummer door Koji Morimoto (Akira, Memories, The Animatrix).
WTF?quote:
Thanksquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:16 schreef Easymodo het volgende:
[..]
http://www.mangareader.net/219/bakuman.html
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 10:07 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Oda neemt even vakantie.geen vakantie voor de genialen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net nu het zo tof is
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
Ik had verwacht dat die hier gepost zou worden dezelfde dag nog als dat die uitkwamquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Hij was al een paar dagen uit... Had em dan eerder bekeken jij. :'D
Hitagi Senjougahara is een sletquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ja Misa was helemaal stom. Domme hoer was het
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hitagi Senjougahara is een slet
Wat is dat nu weer voor onzin. Ze kon juist nog geen sex hebben omdat ze is verkrachtquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:48 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Hitagi Senjougahara is een slet
Dat weet ik, maar als het over Senjougahara(quote:
Dat neem je terug!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 15:09 schreef Ascendancy het volgende:
Ja Misa was helemaal stom. Domme hoer was het
Waarom?quote:
oh god, wat is veel ?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Mooi einde van deze arc van Naruto.... Nu ongelooflijk veel fillers
Daar kies j zelf voor als je naruto gaat kijkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 23:00 schreef Qunix het volgende:
Mooi einde van deze arc van Naruto.... Nu ongelooflijk veel fillers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op zondag 29 augustus 2010 04:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Daar kies j zelf voor als je naruto gaat kijken
Bijna betekent niet helemaal!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |