Gewoon door heen kijkenquote:
Wat ga je doen?quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef Quir het volgende:
Morgen eerste dag van mijn studie, introductieweek gemist, vandaag niet bijgewoond, wat een denderend begin.
Ach, wees blij, ik moet me weer aanmelden op een school, en dat nu nogquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:39 schreef Quir het volgende:
Morgen eerste dag van mijn studie, introductieweek gemist, vandaag niet bijgewoond, wat een denderend begin.
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.quote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Ach, wees blij, ik moet me weer aanmelden op een school, en dat nu nog![]()
(Niet mijn schuld of met luiheid te maken, men vorige school vertelde IN de vakantie dat ik beter naar een ander school terecht kon, want ik had teveel klachten over de organisatie. Verder waren men punten goed en waardeerde ze mijn capaciteiten gewoon niet)
Bio-informaticaquote:
OV Chip, altijd een feestjequote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.
[..]
Bio-informatica
Dat is vrij moeilijk, gelukkig is de serie zelf wel vetquote:
Ah, klinkt lastigquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:45 schreef Quir het volgende:
[..]
Nou, ik heb ruzie met mijn OV-chipkaart.
[..]
Bio-informatica
LOL, goede smoes! Die moet ik onthoudenquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:44 schreef SleepSub het volgende:
en waardeerde ze mijn capaciteiten gewoon niet)
Werkt die al dan? Ik heb in jaar 1 een foto ingeleverd, en een paar maanden voor ik afgestudeerd was werd ie ingevoerd maar werkte het niet... Handig systeem hoor...quote:
Ja, hij werkt wel aardig.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:14 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Werkt die al dan? Ik heb in jaar 1 een foto ingeleverd, en een paar maanden voor ik afgestudeerd was werd ie ingevoerd maar werkte het niet... Handig systeem hoor...
Station Eindhoven: 2 sporen op 1 perron, treinen komen tegelijk binnen en midden voor de trap staat 1 paal voor de OV-chipkaart.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef lelouch het volgende:
Gebruik de mijne al 4 jaar zonder probleem. Zat bij de eerste Rotterdamse studenten die hem als test kregen![]()
Snap echt niet waarom iedereen der problemen mee heeft?
Haha, klopt iddquote:Op maandag 30 augustus 2010 21:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Station Eindhoven: 2 sporen op 1 perron, treinen komen tegelijk binnen en midden voor de trap staat 1 paal voor de OV-chipkaart.
Mijne is nooit gedeactiveerd door de IB toen ik stoptequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:24 schreef lelouch het volgende:
Gebruik de mijne al 4 jaar zonder probleem. Zat bij de eerste Rotterdamse studenten die hem als test kregen![]()
Snap echt niet waarom iedereen der problemen mee heeft?
Ik heb mezelf wel afgemeld, krijg je na 5 maanden een brief waarin staat dat je naast het deactiveren ook het reisproduct dient te verwijderen door naar zo een paal te gaan waar je reisproducten op kan halen. Maar die heeft station Weert hier geen... Het werkt echt top!quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:29 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Mijne is nooit gedeactiveerd door de IB toen ik stopte
Niet dat het een probleem is, maar ik heb nu ook geen eens bericht gekregen over activatie, maar er gratis mee reizen durf ik eigenlijk niet in de trein. Bus en tram checken wel gewoon gratis in.
Ja, als ze daar achterkomen mag je alles terugbetalen, en terecht natuurlijk.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:35 schreef Frag_adder het volgende:
Klopt, ik ben eind Februari afgestudeerd en eind Juli kreeg ik een brief dat alleen afmelden niet genoeg was. Stond verder niets over gevolgen dus ik stop hem er wel eens in wanneer ik die paal tegen kom.
Maar om hem actief erop te laten staan terwijl je hem niet deactiveert is volgens mij wel een probleem. Kan je dat niet flink geld kosten?
Sinds 1 maart is mijn OV niet meer geldig en ik heb nooit enig bericht gehad, dan is er toch geen fout van mijn kant?quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:37 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, als ze daar achterkomen mag je alles terugbetalen, en terecht natuurlijk.
Net zoals je vroeger een flinke boete kreeg als je het reisdocument niet zelf op tijd inleverde ben je nu zelf verantwoordelijk dat je het reisproduct verwijdert. Je mag de OV chipkaart wel houden maar als ik jou was zou ik er toch echt even achteraan bellen met de IB-groep / dienst uitvoering onderwijs. Mochten ze heel moeilijk doen, zeg dan dat je hem nooit gebruikt hebt maar het niet wist. Ze zouden moeten kunnen nazoeken dat jij er niet mee gereisd hebt.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:38 schreef Ascendancy het volgende:
Sinds 1 maart is mijn OV niet meer geldig en ik heb nooit enig bericht gehad, dan is er toch geen fout van mijn kant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |