Geen ideequote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Het vorige topic liep bijna 5 maanden.
Waar is iedereen?
kom dan maar eens in KSC kijkenquote:
Dit is echt heel ambetant. Woelen en piekeren is hier ook vrij standaard, net zoals verschillende keren 's nachts opstaan om naar het toilet te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, geen pijn (gelukkig), ik val 'gewoon' niet in slaap omdat horizontaal schijnbaar een stand is die mijn hersens overuren laat draaien.
Ik slaap overdag niet.
5 maandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Waar is iedereen?
Ze gingen naar ksc en zijn toen verdwenen. Rara.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Waar is iedereen?
Koffie is the root of all evilquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze gingen naar ksc en zijn toen verdwenen. Rara.
Ik ook niet, maar vaker dan hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie is the root of all evil.
Ook daar ben ik niet vaak.
Da wee'k ook nie..quote:
ze is d'r ring aan het zoekenquote:
Bengelquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zo verdrietig kijken ja.![]()
[..]
Pff, ik zou een nieuwe kopen, kost minder tijd.
Thee dan?quote:
Ook nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Thee dan?
[ afbeelding ]
Hebben we ook heel veel van!
zo dan?quote:
ik kan je niet helpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een eigen woornuimte.. Weet je iets? Let me know!
Ken je mensen die me wel kunnen helpen?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een eigen woornuimte.. Weet je iets? Let me know!
Hoe bedoel je? Je hoeft toch niet nog vaker te klikken om het te kunnen lezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]Niet mijn regio...
Leuk, zulke linkjes waar je weer iets anders tegenkomt waar je moet klikken en weer, en weer.
Day Zero trok mijn aandachtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hoeft toch niet nog vaker te klikken om het te kunnen lezen?
Maar je kent vast wel mensen die mij misschien verder kunnen helpen, toch?
Nee, als ik ga huren kan ik eventueel huursubsidie krijgen, krijg ik meer stufi (van 90 naar 220) en mn ouders betalen ongeveer 100 euro mee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Day Zero trok mijn aandacht.
Ik ken niet veel mensen in die regio... En de mensen die ik ken hebben een koophuis.
Raar trouwens dat je als je 650 euro aan huur kunt betalen je geen hypotheek kunt rondkrijgen (of zou je voor dat bedrag aflossing een bedrag loskrijgen waar je alleen een schuurtje kunt kopen?)
En Day Zero moet ik ook maar weer eens bijwerken jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Day Zero trok mijn aandacht.
Ik ken niet veel mensen in die regio... En de mensen die ik ken hebben een koophuis.
Raar trouwens dat je als je 650 euro aan huur kunt betalen je geen hypotheek kunt rondkrijgen (of zou je voor dat bedrag aflossing een bedrag loskrijgen waar je alleen een schuurtje kunt kopen?)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ken je mensen die me wel kunnen helpen?
Geen afspraak buiten de deur iigquote:
*taart neerzet*quote:
Thanks Troeliepoelie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:01 schreef Troel het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera
Gefeliciteerd lieve qu!
Drukke trainingsdag vandaag gehad, morgen weer! Daarna meteen weer beginnen met school!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yummie![]()
En nog proficiat ook natuurlijkEen leuke dag in het vooruitzicht?
Bengels!quote:
Maar we blijven reanimeren!quote:Op zondag 12 september 2010 10:13 schreef es70 het volgende:
Het lijkt meer een laatste stuiptrekking te zijn geweest dan een revival.
Nou, wisselend. Maar langzaam aan gaat het wel weer steeds beter gelukkig.quote:
Mwah...quote:
ik muggenquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef leonieke het volgende:
Goed, goedThomas is ondertussen al 6 maand geweest. De tijd vliegt gewoon
Hij heeft al tanden, zit al helemaal alleen (liggen vindt hij nu helemaal waardeloos
) en is uiteraard nog steeds de mooiste jongen
![]()
Maar het is leuk en speciaal en eigenlijk niet zo'n grote verandering als ik had gedacht.
Ja, we kunnen inderdaad niet klagen. Hij heeft enorm veel last gehad van krampen in het begin, de nachtvoedingen waren niet leuk *kuch* maar duurden gelukkig niet langquote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
Het is dan ook vaak niet zoals anderen beschrijven. Al is een makkelijk kind wel erg fijn.
Een huilbaby is geen pretje, dat is wel een hele verandering.
Fijn dat hij zo goed gaat, lekker groeit, niet veel last van dingetjes heeft.
Ja, zeker en vastquote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoorHet moederschap bevalt je wel?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het slopen is eind maart gebeurd. Het bouwen wil nog niet echt lukken, al zijn ze eind juli begonnen. Op papier
Yep. En de kerst over haal ik hier ook nog wel. En volgende zomer.quote:
Zo ver zijn we nog lang niet, we zijn nu eerst over geld aan het steggelen in de aanloop naar de bouw.quote:Op zondag 12 september 2010 21:03 schreef leonieke het volgende:
Heel erg k*t dus.
Zit er een boeteclausule in jouw contract (als in: het moet binnen een bepaalde periode af zijn, zoniet moeten ze gaan betalen)?
Dan blijf je nog, hè?quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zo zo, het wordt weer even gezellig hier.
Sjezusquote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. En de kerst over haal ik hier ook nog wel. En volgende zomer.
ALS het mag he. Want er dreigt ook uitzetting omdat ik niet meer studeer en de verhuurder mijn huidige kamer nodig heeft voor studenten. Dus nog tempodwang ook. En maar hypotheek betalen. En zij maar falen.quote:
Ze beroepen zich op dringende noodzaak.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Je studeert toch al zo lang niet meer? Hebben ze dan een poot om op te staan om je er nu na al die jaren eruit te zetten?
leoniekequote:
ik heb weekendquote:
Jupquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tof qu![]()
Al zou Hvs nou niet bepaald mjn stad zijnMaar wel een huis
![]()
Bij mij ligt inmiddels de fundering en de laagste vloer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:48 schreef qu63 het volgende:
Woei! Ik heb een huis voor mijzelf!
Vanaf 1 november woon ik op mijzelf in Hilversum!
Wat leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tof qu![]()
Al zou Hvs nou niet bepaald mjn stad zijnMaar wel een huis
![]()
Bij mij ligt inmiddels de fundering en de laagste vloer
Wel de goede kant hequote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:48 schreef qu63 het volgende:
Woei! Ik heb een huis voor mijzelf!
Vanaf 1 november woon ik op mijzelf in Hilversum!
Klote, maar wie boeit dat.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:50 schreef Kuukske het volgende:
Bengels.. Hallo!
Hoe gaat het met je.
Je glibberde ervan?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Pheno blauw?
* Kuukske valt van d'r stoeltje.
Ehm.. Eemnesserweg it isquote:
*Kuuk weer op stoeltje zet*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:03 schreef Kuukske het volgende:
Pheno blauw?
* Kuukske valt van d'r stoeltje.
Ja onwijs. Maar ik schrok vooral van zijn blauwe kleur.quote:
Wa bende toch 'n dotje.quote:
Wat dacht je van mij...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja onwijs. Maar ik schrok vooral van zijn blauwe kleur.
Maaruhm ja, kleurt je leuk. Je hebt gelukkig een goede afdeling gekozen.quote:
Maar blauw is een mooie kleur.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:09 schreef Kuukske het volgende:
Ja onwijs. Maar ik schrok vooral van zijn blauwe kleur.
Een erg leuke afdeling met toffe mensen en toffe contacten. Vandaag naar de Donkervoort-garage geweest voor een game-launch. Toch leuk om zo'n auto in een mal te zienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maaruhm ja, kleurt je leuk. Je hebt gelukkig een goede afdeling gekozen.
Jazeker! Nou en of.quote:
Ohja dat soort bezoekjes aan bedrijven zijn altijd leuk!! Heb je nou trouwens Rossdale opgevolgd?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Een erg leuke afdeling met toffe mensen en toffe contacten. Vandaag naar de Donkervoort-garage geweest voor een game-launch. Toch leuk om zo'n auto in een mal te zien
Voor zo ver ik weet is Rossdale nooit PR geweestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohja dat soort bezoekjes aan bedrijven zijn altijd leuk!! Heb je nou trouwens Rossdale opgevolgd?
Oh dan deed die wat anders.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
Voor zo ver ik weet is Rossdale nooit PR geweest
Rustig.. nouja. Druk @ work. En de andere dagelijkse sleur van het leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoe is t eigenlijk met iedereen hier?
Hm. Diekenniknie! Maar leuk dat je de feitjes er even bij hebt gepakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Pheno het volgende:
@Kuukske Nee, ik heb freak1 opgevolgd, die daarvoor in januari begonnen was.
Op zich goed. Een nek die niet wil bewegen, en een uitstraling naar pink, dus waarschijnlijk een afgeknelde zenuw.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Laat ik het zo zeggen, niemand kent hem. Dat zegt genoeg als PR.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm. Diekenniknie! Maar leuk dat je de feitjes er even bij hebt gepakt.
Jíj daarentegen. Wie kent je niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Laat ik het zo zeggen, niemand kent hem. Dat zegt genoeg als PR.
Ja, maar wie ben jij?quote:
Druk op het werk en met z'n allen ziek, maar voor de rest gaat alles goedquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb een huisquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Cool qu! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:19 schreef qu63 het volgende:
Ik heb een huis![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja, en ik schijn druk te moeten zijn met school
Kuuks! Does lief!quote:
Doe ik toch?? Ik vraag gewoon wie'tie is? Of zij.quote:
Hij en ik heb ooit deel 1 geopendquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe ik toch?? Ik vraag gewoon wie'tie is? Of zij.
Oh. Wacht. IK WEET HET! JA! Ik weet het al!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus?
Niet slecht bedoeld ofzo
hoiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh. Wacht. IK WEET HET! JA! Ik weet het al!
Haai..
het is ook best lang geleden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Het moest nog even landen en er moest wat informatie worden gelinkt in m'n bovenkamertje.
Hier landt er helemaal nietsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Het moest nog even landen en er moest wat informatie worden gelinkt in m'n bovenkamertje.
Jah gewoon z'n gangetje. Mager maar gezond zoals ze hier zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
het is ook best lang geleden...
Alles goed met je?
Genoeg, hoop ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jíj daarentegen. Wie kent je niet.
Ik wil ook een PM!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is iets in je PM box geland
ja volgens mij ben jij er ook al vanaf deel 1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij zat ik ook in de eerste.
En ja ik weet wel wie je bent.
*kruipt terug in de zetel*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is iets in je PM box geland
Ja dat had ik toen ook!quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja volgens mij ben jij er ook al vanaf deel 1
Ik wil er geenquote:
* qu63 stuurd Pheno geen PMquote:
* Pheno helemaal blij isquote:
Ja, dat ben je wel iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ik was er gewoon niet in deel 1. Ook leuk.
Mja, ze moeten toch minder glibberenquote:
Mja, waar val jij van van je stoel?quote:
Je bent uit voorzorg maar op de grond gaan zitten?quote:
Zeurquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh hemel! Het gaat snel.
Edit: Oh, nu niet meer.
Van mijn vriendje.quote:
Ik wist al wie het is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef qu63 het volgende:
Je bent uit voorzorg maar op de grond gaan zitten?
Welke?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
met mij is alles ook goed in februari in Maastricht Master doen
Wat ben je toch lief!quote:
Ik ben nooit tevreden. Nee. Klopt.quote:
Ahwquote:
En dat op een doorsnee woensdagavond.quote:
dan moet je verhuizen uit die mooie blokkendoosquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Leuk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Nouja, das op zich wel weer een goed punt, dat betekend dat je blijft verbeterenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nooit tevreden. Nee. Klopt.
Ach, ik had toch niets beters meer te doenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat op een doorsnee woensdagavond.
Als 'n trein.quote:
Mja ik verveelde me ook godsgruwelijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
Ach, ik had toch niets beters meer te doen
Allebei nuttig voor de samenleving. Ergens. Op de een of andere manier.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:33 schreef qu63 het volgende:
Nouja, das op zich wel weer een goed punt, dat betekend dat je blijft verbeteren
Of zeuren...
de ketel is weer op stoom, I repeat: de ketel is weer op stoomquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Tsjoeke tsjoeke tsjoeke tsjoeke TUUT TUUT
Wat, vrouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Allebei nuttig voor de samenleving. Ergens. Op de een of andere manier.
Zou iemand anders om een andere reden op fok posten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik verveelde me ook godsgruwelijk.
Forensica, criminologie en rechtsplegingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Welke?
Of wist ik dat al maar ben ik het vergeten
En heb je daar ook al woornuimte?
Pfff.. ik kan nog een tijdje terug gaan maar je was er idd eerder dan ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ik was er al VOOR de 1e lounge.
Ja.quote:
Iemand in R&P ongetwijfeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
Zou iemand anders om een andere reden op fok posten?
Zoek je ook in de omliggende durpjes en/of steden??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Forensica, criminologie en rechtspleging
en nee moet druk zoeken
Lachen hèquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon ineens iedereen weer hier
Alsof we allemaal maanden lang hebben zitten wachten tot er iemand anders wat zou posten
Wel grappig eigenlijk als je het zo bekijktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof we allemaal maanden lang hebben zitten wachten tot er iemand anders wat zou posten
Ja gaaf, het net is de mummie weer tot leven komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook daar zitten leukere en mindere.quote:
Qutie is het schuld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was eigenlijk op weg naar de koffiereeks om Fles te pesten, maar de TT van dit topic was té opvallend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ja gaaf, het net is de mummie weer tot leven komt
Ik zag dit topic ineens in myat verschijnen, dus moest ik wel ff kijken.
Oh dat gaat lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook daar zitten leukere en mindere.
[..]
Qutie is het schuld.Met zijn huisje.
Puik plan wel. Ik ga in ieder geval m'n best doen om onder werktijd meer te posten (quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we het dan ook doorzetten en er niet een eenmalige actie van maken?
ja hoor zolang het redelijk in de buurt isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je ook in de omliggende durpjes en/of steden??
Ja, steek het nog wat op mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker![]()
eerst Loeneke huis
nou qutie huis
en we zijn er nog niet mee klaar voorlopig
quote:
Nah het komt vast wel goed toch? Zou je evt. nog een tijdje kunnen pendelen vanaf Utrecht? Of is dat écht te ver.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor zolang het redelijk in de buurt is
ik heb het ook beredruk als semi ambtenaar, maar ik koekeloer af en toe even tussendoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puik plan wel. Ik ga in ieder geval m'n best doen om onder werktijd meer te posten (!!! ) want ik heb het tegenwoordig nog druk ook als ambtenaar.
Mja sinds we in een kantoortuin zitten gaat gluren zelfs maar amper.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het ook beredruk als semi ambtenaar, maar ik koekeloer af en toe even tussendoor
Oh ik betaal ook al 2 jaar hypotheekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, steek het nog wat op mij![]()
Ondertussen wonen we hier al bijna 2 jaarDe tijd vliegt gewoon!
2uur heen, 2 uur terug, en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso wegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..].
[..]
Nah het komt vast wel goed toch? Zou je evt. nog een tijdje kunnen pendelen vanaf Utrecht? Of is dat écht te ver.
ja thuiszitten gaat je ook de neus uithangen op een gegeven moment...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben werkeloos/ziektewet, tijd zat, maar lurk tegenwoordig ook meer dan ik post.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
2uur heen, 2 uur terug, en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Ah, je moet de jaren toch betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik betaal ook al 2 jaar hypotheek
Mja, dat heb ik dus ook. Dat gaat wel een gevalletje gillende tijdnood worden eind maartquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Wil toch wel in februari er wonen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]Oh. Oké. Tot wanneer heb je de tijd om wat te vinden?
waar is "er"?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wil toch wel in februari er wonen hoor
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor, moet even mijn lief ophalen van koor.
Maastricht!quote:
tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Truste kuukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik ga zo es naar bed. Morgen weer werken.
K-dengK-deng?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Ik was toen lid van eenn groot en Koninklijk mannenkoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof
We zingen hier heel veel in huis, maar ik heb het nog niet tot een CD geschopt
Ook leukquote:
quote:
Cool!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forensica, criminologie en rechtspleging
en nee moet druk zoeken
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie is het schuld.Met zijn huisje.
Ik heb morgen mijn 2e en laatste schooldag deze weekquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het fietsenhok er nog staan?
Ah, zwijg tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn 2e en laatste schooldag deze week
En dan hoef ik op maandag maar 2 uur naar school!![]()
Slaap lekker Bengelsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor, daar gaan ze weer. Bedoel die twee met het fietshok.
Slaap lekker allemaal.
Hij is begonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik ben geen echte ambtenaar, ik werk de laatste weken meer dan 50u per week, heb nog 211 overuren staan en 16 dagen congé.quote:
congé?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben geen echte ambtenaar, ik werk de laatste weken meer dan 50u per week, heb nog 211 overuren staan en 16 dagen congé.
Ik ben gewoon een dwaas![]()
Verlofquote:
Ik zei het toch, dwazen doen datquote:En sinds wanneer werken ambtenaren 50 uur per week? Of doen alleen Belgische ambtenaren dat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Slaap lekker allemaal.
De treinkilometers die achter een stoomtrein gemaakt zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef leonieke het volgende:
Fles, waarvoor staan de getallen tussen haakjes eigenlijk in je sig?
Zeg dat danquote:
Het is toch maar tijdelijk he, mag ik hopen..quote:Ik zei het toch, dwazen doen dat
Maar binnenkort hé, binnenkort zal ik wat verlof opnemen
Moet wel tijdelijk zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeg dat dan
[..]
Het is toch maar tijdelijk he, mag ik hopen..
Trustequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef leonieke het volgende:
ahdan weet ik dat ook.
En nu nog een film zienSlaapwel!
Tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinkilometers die achter een stoomtrein gemaakt zijn
Ik was mooie lieve schattige blonde Kuukske al weer aan het verwarren met dikke lelijke knoestige goldfinger inderdaadquote:
Nou ik er zo eens over denk is het best een veilige gok dat ik de enige persoon ter wereld ben die jullie allebei ooit ontmoet heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was mooie lieve schattige blonde Kuukske al weer aan het verwarren met dikke lelijke knoestige goldfinger inderdaad![]()
![]()
![]()
Ik heb ze beide nog niet ontmoetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik er zo eens over denk is het best een veilige gok dat ik de enige persoon ter wereld ben die jullie allebei ooit ontmoet heeft![]()
En ja, ik let heel sterk op avatars
Helaas, 130 resultatenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een Google Whack kunnen zijn met "Kuukske Goldfinger"![]()
Kuukse Goldfinger1963 zijn er maar 7 trouwens!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een Google Whack kunnen zijn met "Kuukske Goldfinger"![]()
Ik hoop dat ze er van genoten heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is net over haar heen gegaan in de top-500
Ik ben net uit de top50 gedonderd zie ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom weet ik daar niks vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Die mist was geloof ik wel heel erg in het zuiden.
Hier in het noorden echt helemaal niets. Zelfs geen file.
Mijn gordijnen blijven nog even dicht. Lekker warm bed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Die mist was geloof ik wel heel erg in het zuiden.
Hier in het noorden echt helemaal niets. Zelfs geen file.
't Midden van 't land!quote:
Oh mehn, dat lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:35 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn gordijnen blijven nog even dicht. Lekker warm bed.
Ruilen? Jij wel met de pijn in mijn rug, anders wil ik niet jouw werk overnemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, dat lijkt me heerlijk.
Het was vanmorgen verdomd fris op de fiets.
Erhmz. Misschien een dagje? Of 2? Gewoon om jou wat pijnloze momenten te geven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ruilen? Jij wel met de pijn in mijn rug, anders wil ik niet jouw werk overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |