Geen ideequote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Het vorige topic liep bijna 5 maanden.
Waar is iedereen?
kom dan maar eens in KSC kijkenquote:
Dit is echt heel ambetant. Woelen en piekeren is hier ook vrij standaard, net zoals verschillende keren 's nachts opstaan om naar het toilet te gaan.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 22:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, geen pijn (gelukkig), ik val 'gewoon' niet in slaap omdat horizontaal schijnbaar een stand is die mijn hersens overuren laat draaien.
Ik slaap overdag niet.
5 maandenquote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Waar is iedereen?
Ze gingen naar ksc en zijn toen verdwenen. Rara.quote:Op zondag 22 augustus 2010 03:28 schreef Symphonic het volgende:
Waar is iedereen?
Koffie is the root of all evilquote:Op zondag 22 augustus 2010 11:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze gingen naar ksc en zijn toen verdwenen. Rara.
Ik ook niet, maar vaker dan hier.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Koffie is the root of all evil.
Ook daar ben ik niet vaak.
Da wee'k ook nie..quote:
ze is d'r ring aan het zoekenquote:
Bengelquote:Op zondag 22 augustus 2010 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan zou ik ook zo verdrietig kijken ja.![]()
[..]
Pff, ik zou een nieuwe kopen, kost minder tijd.
Thee dan?quote:
Ook nietquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
Thee dan?
[ afbeelding ]
Hebben we ook heel veel van!
zo dan?quote:
ik kan je niet helpenquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een eigen woornuimte.. Weet je iets? Let me know!
Ken je mensen die me wel kunnen helpen?quote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:00 schreef qu63 het volgende:
Ik ben trouwens op zoek naar een eigen woornuimte.. Weet je iets? Let me know!
Hoe bedoel je? Je hoeft toch niet nog vaker te klikken om het te kunnen lezen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]Niet mijn regio...
Leuk, zulke linkjes waar je weer iets anders tegenkomt waar je moet klikken en weer, en weer.
Day Zero trok mijn aandachtquote:Op zondag 22 augustus 2010 18:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Je hoeft toch niet nog vaker te klikken om het te kunnen lezen?
Maar je kent vast wel mensen die mij misschien verder kunnen helpen, toch?
Nee, als ik ga huren kan ik eventueel huursubsidie krijgen, krijg ik meer stufi (van 90 naar 220) en mn ouders betalen ongeveer 100 euro mee.quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Day Zero trok mijn aandacht.
Ik ken niet veel mensen in die regio... En de mensen die ik ken hebben een koophuis.
Raar trouwens dat je als je 650 euro aan huur kunt betalen je geen hypotheek kunt rondkrijgen (of zou je voor dat bedrag aflossing een bedrag loskrijgen waar je alleen een schuurtje kunt kopen?)
En Day Zero moet ik ook maar weer eens bijwerken jaquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Day Zero trok mijn aandacht.
Ik ken niet veel mensen in die regio... En de mensen die ik ken hebben een koophuis.
Raar trouwens dat je als je 650 euro aan huur kunt betalen je geen hypotheek kunt rondkrijgen (of zou je voor dat bedrag aflossing een bedrag loskrijgen waar je alleen een schuurtje kunt kopen?)
quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ken je mensen die me wel kunnen helpen?
Geen afspraak buiten de deur iigquote:
*taart neerzet*quote:
Thanks Troeliepoelie!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:01 schreef Troel het volgende:
Er is er een jarig hoera hoera
Gefeliciteerd lieve qu!
Drukke trainingsdag vandaag gehad, morgen weer! Daarna meteen weer beginnen met school!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Yummie![]()
En nog proficiat ook natuurlijkEen leuke dag in het vooruitzicht?
Bengels!quote:
Maar we blijven reanimeren!quote:Op zondag 12 september 2010 10:13 schreef es70 het volgende:
Het lijkt meer een laatste stuiptrekking te zijn geweest dan een revival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |