Ik heb morgen mijn 2e en laatste schooldag deze weekquote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou het fietsenhok er nog staan?
Ah, zwijg tochquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik heb morgen mijn 2e en laatste schooldag deze week
En dan hoef ik op maandag maar 2 uur naar school!![]()
Slaap lekker Bengelsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Ja hoor, daar gaan ze weer. Bedoel die twee met het fietshok.
Slaap lekker allemaal.
Hij is begonnenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Slaap lekker allemaal.
Ik ben geen echte ambtenaar, ik werk de laatste weken meer dan 50u per week, heb nog 211 overuren staan en 16 dagen congé.quote:
congé?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben geen echte ambtenaar, ik werk de laatste weken meer dan 50u per week, heb nog 211 overuren staan en 16 dagen congé.
Ik ben gewoon een dwaas![]()
Verlofquote:
Ik zei het toch, dwazen doen datquote:En sinds wanneer werken ambtenaren 50 uur per week? Of doen alleen Belgische ambtenaren dat?
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Slaap lekker allemaal.
De treinkilometers die achter een stoomtrein gemaakt zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:09 schreef leonieke het volgende:
Fles, waarvoor staan de getallen tussen haakjes eigenlijk in je sig?
Zeg dat danquote:
Het is toch maar tijdelijk he, mag ik hopen..quote:Ik zei het toch, dwazen doen dat
Maar binnenkort hé, binnenkort zal ik wat verlof opnemen
Moet wel tijdelijk zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Zeg dat dan
[..]
Het is toch maar tijdelijk he, mag ik hopen..
Trustequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:21 schreef leonieke het volgende:
ahdan weet ik dat ook.
En nu nog een film zienSlaapwel!
Tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De treinkilometers die achter een stoomtrein gemaakt zijn
Ik was mooie lieve schattige blonde Kuukske al weer aan het verwarren met dikke lelijke knoestige goldfinger inderdaadquote:
Nou ik er zo eens over denk is het best een veilige gok dat ik de enige persoon ter wereld ben die jullie allebei ooit ontmoet heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was mooie lieve schattige blonde Kuukske al weer aan het verwarren met dikke lelijke knoestige goldfinger inderdaad![]()
![]()
![]()
Ik heb ze beide nog niet ontmoetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik er zo eens over denk is het best een veilige gok dat ik de enige persoon ter wereld ben die jullie allebei ooit ontmoet heeft![]()
En ja, ik let heel sterk op avatars
Helaas, 130 resultatenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een Google Whack kunnen zijn met "Kuukske Goldfinger"![]()
Kuukse Goldfinger1963 zijn er maar 7 trouwens!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zou een Google Whack kunnen zijn met "Kuukske Goldfinger"![]()
Ik hoop dat ze er van genoten heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Hij is net over haar heen gegaan in de top-500
Ik ben net uit de top50 gedonderd zie ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
en waarom weet ik daar niks vanquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Zuidenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Die mist was geloof ik wel heel erg in het zuiden.
Hier in het noorden echt helemaal niets. Zelfs geen file.
Mijn gordijnen blijven nog even dicht. Lekker warm bed.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:24 schreef Symphonic het volgende:
Die mist was geloof ik wel heel erg in het zuiden.
Hier in het noorden echt helemaal niets. Zelfs geen file.
't Midden van 't land!quote:
Oh mehn, dat lijkt me heerlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:35 schreef Bengeltje het volgende:
Mijn gordijnen blijven nog even dicht. Lekker warm bed.
Ruilen? Jij wel met de pijn in mijn rug, anders wil ik niet jouw werk overnemen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:39 schreef Kuukske het volgende:
Oh mehn, dat lijkt me heerlijk.
Het was vanmorgen verdomd fris op de fiets.
Erhmz. Misschien een dagje? Of 2? Gewoon om jou wat pijnloze momenten te geven?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:40 schreef Bengeltje het volgende:
Ruilen? Jij wel met de pijn in mijn rug, anders wil ik niet jouw werk overnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |