Wat, vrouwenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Allebei nuttig voor de samenleving. Ergens. Op de een of andere manier.
Zou iemand anders om een andere reden op fok posten?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:34 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik verveelde me ook godsgruwelijk.
Forensica, criminologie en rechtsplegingquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
Welke?
Of wist ik dat al maar ben ik het vergeten
En heb je daar ook al woornuimte?
Pfff.. ik kan nog een tijdje terug gaan maar je was er idd eerder dan ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen, ik was er al VOOR de 1e lounge.
Ja.quote:
Iemand in R&P ongetwijfeld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
Zou iemand anders om een andere reden op fok posten?
Zoek je ook in de omliggende durpjes en/of steden??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
Forensica, criminologie en rechtspleging
en nee moet druk zoeken
Lachen hčquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Gewoon ineens iedereen weer hier
Alsof we allemaal maanden lang hebben zitten wachten tot er iemand anders wat zou posten
Wel grappig eigenlijk als je het zo bekijktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Alsof we allemaal maanden lang hebben zitten wachten tot er iemand anders wat zou posten
Ja gaaf, het net is de mummie weer tot leven komtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ook daar zitten leukere en mindere.quote:
Qutie is het schuld.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik was eigenlijk op weg naar de koffiereeks om Fles te pesten, maar de TT van dit topic was té opvallend.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Ja gaaf, het net is de mummie weer tot leven komt
Ik zag dit topic ineens in myat verschijnen, dus moest ik wel ff kijken.
Oh dat gaat lekkerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ook daar zitten leukere en mindere.
[..]
Qutie is het schuld.Met zijn huisje.
Puik plan wel. Ik ga in ieder geval m'n best doen om onder werktijd meer te posten (quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Symphonic het volgende:
Zullen we het dan ook doorzetten en er niet een eenmalige actie van maken?
ja hoor zolang het redelijk in de buurt isquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoek je ook in de omliggende durpjes en/of steden??
Ja, steek het nog wat op mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat gaat lekker![]()
eerst Loeneke huis
nou qutie huis
en we zijn er nog niet mee klaar voorlopig
quote:
Nah het komt vast wel goed toch? Zou je evt. nog een tijdje kunnen pendelen vanaf Utrecht? Of is dat écht te ver.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoor zolang het redelijk in de buurt is
ik heb het ook beredruk als semi ambtenaar, maar ik koekeloer af en toe even tussendoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Puik plan wel. Ik ga in ieder geval m'n best doen om onder werktijd meer te posten (!!! ) want ik heb het tegenwoordig nog druk ook als ambtenaar.
Mja sinds we in een kantoortuin zitten gaat gluren zelfs maar amper.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:44 schreef Symphonic het volgende:
ik heb het ook beredruk als semi ambtenaar, maar ik koekeloer af en toe even tussendoor
Oh ik betaal ook al 2 jaar hypotheekquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:42 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, steek het nog wat op mij![]()
Ondertussen wonen we hier al bijna 2 jaarDe tijd vliegt gewoon!
2uur heen, 2 uur terug, en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso wegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:43 schreef Kuukske het volgende:
[..].
[..]
Nah het komt vast wel goed toch? Zou je evt. nog een tijdje kunnen pendelen vanaf Utrecht? Of is dat écht te ver.
ja thuiszitten gaat je ook de neus uithangen op een gegeven moment...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:46 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ben werkeloos/ziektewet, tijd zat, maar lurk tegenwoordig ook meer dan ik post.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
2uur heen, 2 uur terug, en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Ah, je moet de jaren toch betalenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik betaal ook al 2 jaar hypotheek
Mja, dat heb ik dus ook. Dat gaat wel een gevalletje gillende tijdnood worden eind maartquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
en aangezien ik niet meer studeer moet ik hier sowieso weg
Wil toch wel in februari er wonen hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]Oh. Oké. Tot wanneer heb je de tijd om wat te vinden?
waar is "er"?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Wil toch wel in februari er wonen hoor
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen hebquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:49 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga er zo vandoor, moet even mijn lief ophalen van koor.
Maastricht!quote:
tofquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Truste kuukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:50 schreef Kuukske het volgende:
Mja ik ga zo es naar bed. Morgen weer werken.
K-dengK-deng?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb net een CD op staan waar ik zelf ok aan meegezongen heb
Ik was toen lid van eenn groot en Koninklijk mannenkoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tof
We zingen hier heel veel in huis, maar ik heb het nog niet tot een CD geschopt
Ook leukquote:
quote:
Cool!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Forensica, criminologie en rechtspleging
en nee moet druk zoeken
Sorryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:40 schreef Bengeltje het volgende:
Qutie is het schuld.Met zijn huisje.
Forum Opties | |