het is ook best lang geleden...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Het moest nog even landen en er moest wat informatie worden gelinkt in m'n bovenkamertje.
Hier landt er helemaal nietsquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef Kuukske het volgende:
Het moest nog even landen en er moest wat informatie worden gelinkt in m'n bovenkamertje.
Jah gewoon z'n gangetje. Mager maar gezond zoals ze hier zeggen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:22 schreef Symphonic het volgende:
het is ook best lang geleden...
Alles goed met je?
Genoeg, hoop ikquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jíj daarentegen. Wie kent je niet.
Ik wil ook een PM!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is iets in je PM box geland
ja volgens mij ben jij er ook al vanaf deel 1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Serieus? Volgens mij zat ik ook in de eerste.
En ja ik weet wel wie je bent.
*kruipt terug in de zetel*quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er is iets in je PM box geland
Ja dat had ik toen ook!quote:
Ik ook hoorquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja volgens mij ben jij er ook al vanaf deel 1
Ik wil er geenquote:
* qu63 stuurd Pheno geen PMquote:
* Pheno helemaal blij isquote:
Ja, dat ben je wel iddquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:30 schreef Kuukske het volgende:
Nouja, ik was er gewoon niet in deel 1. Ook leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |