Nou, wisselend. Maar langzaam aan gaat het wel weer steeds beter gelukkig.quote:
Mwah...quote:
ik muggenquote:
Lekker hoorquote:Op zondag 12 september 2010 18:29 schreef leonieke het volgende:
Goed, goedThomas is ondertussen al 6 maand geweest. De tijd vliegt gewoon
Hij heeft al tanden, zit al helemaal alleen (liggen vindt hij nu helemaal waardeloos
) en is uiteraard nog steeds de mooiste jongen
![]()
Maar het is leuk en speciaal en eigenlijk niet zo'n grote verandering als ik had gedacht.
Ja, we kunnen inderdaad niet klagen. Hij heeft enorm veel last gehad van krampen in het begin, de nachtvoedingen waren niet leuk *kuch* maar duurden gelukkig niet langquote:Op zondag 12 september 2010 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
Het is dan ook vaak niet zoals anderen beschrijven. Al is een makkelijk kind wel erg fijn.
Een huilbaby is geen pretje, dat is wel een hele verandering.
Fijn dat hij zo goed gaat, lekker groeit, niet veel last van dingetjes heeft.
Ja, zeker en vastquote:Op zondag 12 september 2010 18:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker hoorHet moederschap bevalt je wel?
quote:Op zondag 12 september 2010 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het slopen is eind maart gebeurd. Het bouwen wil nog niet echt lukken, al zijn ze eind juli begonnen. Op papier
Yep. En de kerst over haal ik hier ook nog wel. En volgende zomer.quote:
Zo ver zijn we nog lang niet, we zijn nu eerst over geld aan het steggelen in de aanloop naar de bouw.quote:Op zondag 12 september 2010 21:03 schreef leonieke het volgende:
Heel erg k*t dus.
Zit er een boeteclausule in jouw contract (als in: het moet binnen een bepaalde periode af zijn, zoniet moeten ze gaan betalen)?
Dan blijf je nog, hč?quote:Op zondag 12 september 2010 21:30 schreef Bengeltje het volgende:
Zo zo, het wordt weer even gezellig hier.
Sjezusquote:Op zondag 12 september 2010 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Yep. En de kerst over haal ik hier ook nog wel. En volgende zomer.
ALS het mag he. Want er dreigt ook uitzetting omdat ik niet meer studeer en de verhuurder mijn huidige kamer nodig heeft voor studenten. Dus nog tempodwang ook. En maar hypotheek betalen. En zij maar falen.quote:
Ze beroepen zich op dringende noodzaak.quote:Op zondag 12 september 2010 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Je studeert toch al zo lang niet meer? Hebben ze dan een poot om op te staan om je er nu na al die jaren eruit te zetten?
leoniekequote:
ik heb weekendquote:
Jupquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tof qu![]()
Al zou Hvs nou niet bepaald mjn stad zijnMaar wel een huis
![]()
Bij mij ligt inmiddels de fundering en de laagste vloer
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:48 schreef qu63 het volgende:
Woei! Ik heb een huis voor mijzelf!
Vanaf 1 november woon ik op mijzelf in Hilversum!
Wat leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
tof qu![]()
Al zou Hvs nou niet bepaald mjn stad zijnMaar wel een huis
![]()
Bij mij ligt inmiddels de fundering en de laagste vloer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |