Aissati. Excelsior valt mij niet tegen maar die hebben volgens mij ook gewoon een goede coach.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:![]()
lang leve de reeksen knop in de nieuwe layout...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
kijk maar eens onder een gesloten topic
daar komt dan te staan "Open nieuw Deel", in 't blauw! Boven het reageervlak.
Als je daar op klikt krijg je een 'nieuw topic', met daarin TT en OP van het huidige topic. Even aanpassen en klaar
Oh veel plezierquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, tot maandag!
Morgen naar Varsseveld, bloemencorso, en overmorgen naar de Volkswagen Event in Artis en daarna nog ff SAIL meepakken.
Ga dus nu pitten, oooi![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:34 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, tot maandag!
Morgen naar Varsseveld, bloemencorso, en overmorgen naar de Volkswagen Event in Artis en daarna nog ff SAIL meepakken.
Ga dus nu pitten, oooi![]()
Ik ben gisteren naar The Expendables geweest.Als je tijd hebt om naar de bios te gaan voor een ouderwetse actiefilm, dan moet je daarnaartoe gaanquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Genoeg 3FM gehoord. FF film kijken (geen idee welke maar dat komt wel goed)
Nu pas is het waarschijnlijk echt officieel naar buiten gekomen voor de persbureau'squote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef alors het volgende:
Rudy krijgt het nu pas binnen van die zanger van Ou Est Le Swimming Pool...
moest ik ook meteen aan denkenquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:49 schreef Pino112 het volgende:
Dat 'Stop breathing' is nu wel letterlijk zo![]()
Zeer merkwaardig verhaal. Eerst de toetsenist die een meisje het ziekenhuis in springt en even later de zanger die zelfmoord pleegt...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100820_182 uitgebreider artikel
Met steun van de Vlaamse overheid.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeer merkwaardig verhaal. Eerst de toetsenist die een meisje het ziekenhuis in springt en even later de zanger die zelfmoord pleegt...
Al kon ik het niet helpen om toch even te lachen om de heuse zelfmoordlijn die ze in BE hebben.
http://www.gva.be/nieuws/(...)reden-pukkelpop.aspxquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Teh fuck..quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:07 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://www.gva.be/nieuws/(...)reden-pukkelpop.aspx
hier word gesuggereerd "dat de zanger van een mast gesprongen zou zijn op de artiestenparking"
Damnquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:48 schreef naatje_1 het volgende:
Staat bij elk artikel daarover op de verschillende sites vermeld. Wettelijk iets waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeer merkwaardig verhaal. Eerst de toetsenist die een meisje het ziekenhuis in springt en even later de zanger die zelfmoord pleegt...
Al kon ik het niet helpen om toch even te lachen om de heuse zelfmoordlijn die ze in BE hebben.
klopt, ik moet ook meteen aan dit artikel denken http://tweakers.net/nieuw(...)-sites-beperken.htmlquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Staat bij elk artikel daarover op de verschillende sites vermeld. Wettelijk iets waarschijnlijk.
we zullen het missen (op 3fm dan).quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Dus toch nog Mr. Brightside. Mooi zo!
Nice!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 00:57 schreef Sirolf het volgende:
Dus toch nog Mr. Brightside. Mooi zo!
Ik vind dit wel leuk om te lezen want Timo is ook erg enthousiast over de filmquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik ben gisteren naar The Expendables geweest.Als je tijd hebt om naar de bios te gaan voor een ouderwetse actiefilm, dan moet je daarnaartoe gaan
Dat hebben ze van voicstquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 01:44 schreef hole1988 het volgende:
die beelden van de opposites, met een rubberboot crowdsurfen
De Arbeidsvitaminen beginnen ook al over 2 dagen alweer! Moet je dat niet eens gaan aankondigen?quote:
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen beginnen ook al over 2 dagen alweer! Moet je dat niet eens gaan aankondigen?
Dus dat liedje is van hun, mooi liedje is dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:33 schreef Cee het volgende:
Video van het laatste optreden van Ou est le swimming pool. Op 4.26 springt de (voor het publiek rechter) keyboardist (da's dus Charles) het publiek in.
Bij dezequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen beginnen ook al over 2 dagen alweer! Moet je dat niet eens gaan aankondigen?
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:58 schreef joers1 het volgende:
3FM...festivalzender.....Pinkpop, okay...maar moeten al die festivals zo uitgemolken worden??
Hoi !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Middag, ik ben net op tijd voor Timur en Ramon en de tent
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:Is dat ff lekker wakker worden , met een microfoon in je hand en dan een scheet meenemen de andere tent in
Prachtig inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:34 schreef gerbenp het volgende:
HAHA. Een foutje van de NPO dat iedereen het mailtje heeft gehad!
...dat was inderdaad ook waar ik m.n. op doeldequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.
Nou, dan ben ik het dus met je eensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
...dat was inderdaad ook waar ik m.n. op doelde
Dan moet je jezelf maar eens bedenken wat de taak van de overheid is, ik weet dat sers dit al eens heeft gezegd, maar volgens mij niet in deze vorm. De taak van de overheid met betrekking tot de publieke omroep is het zorgen voor informatieve, educatieve en culturele programma's. Dit betekent dus dat een documentaire onder informatie valt en een programma als sesamstraat onder educatief, maar waar staat cultuur dan voor? Juist, mensen moeten zich cultureel bewust zijn en een sfeercheck op een groot festival met veel Nederlanders hoort daarbij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.
Nou, als ze dat denken te bereiken door slappe vragen te stellen aan festivalgangers of ze veel hebben gezopen of al seks hebben gehad dan vind ik dat totaal geen meerwaarde hebben. Interviews met bands vind ik wel wat toevoegen, maar dat kan ook hier in Nederland. Dat er veel buitenlanders rondlopen tijdens Sziget prima, maar als ze dat 1x zeggen dan geloof ik dat ook welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf maar eens bedenken wat de taak van de overheid is, ik weet dat sers dit al eens heeft gezegd, maar volgens mij niet in deze vorm. De taak van de overheid met betrekking tot de publieke omroep is het zorgen voor informatieve, educatieve en culturele programma's. Dit betekent dus dat een documentaire onder informatie valt en een programma als sesamstraat onder educatief, maar waar staat cultuur dan voor? Juist, mensen moeten zich cultureel bewust zijn en een sfeercheck op een groot festival met veel Nederlanders hoort daarbij.
Dat is voor de leuk inderdaad, maar tegelijkertijd wordt er ook verteld over die tentjes die overal staan en bezoeken de DJ's ook andere plaatsen van de stad. 3 op reis, alleen dan is 3 nu de radiozenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, als ze dat denken te bereiken door slappe vragen te stellen aan festivalgangers of ze veel hebben gezopen of al seks hebben gehad dan vind ik dat totaal geen meerwaarde hebben. Interviews met bands vind ik wel wat toevoegen, maar dat kan ook hier in Nederland. Dat er veel buitenlanders rondlopen tijdens Sziget prima, maar als ze dat 1x zeggen dan geloof ik dat ook wel.
Hej gaaf jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:01 schreef megamandy het volgende:
Dat was ikWhaha ik denk sms even word je opgebeld
Ja ik ook, normaal hoor ik nooit iets, word mijn plaatje niet gedraaid etc. En nu ik denk, zeg even hoe dat ding heet wordt je opgebeld met de vraag of ik alles over Frodo wist hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:Ik heb zo vaak gesmst , nooit iets gehoord, ik doe t nie meer
Dat magquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik even zeggen dat ik Band of Skulls puik vind?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:Sorry meneer, ik zal na 3 uur kijken of ik u verder kan helpen !
uberhaupt...dansen op Green Day ? :quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat een idioot grietje op de webcam. slechte dansmovies maken op green day. blegh
tja, ze dacht dat het kan, maar het zag er vooral debiel uit...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:58 schreef joers1 het volgende:
[..]
uberhaupt...dansen op Green Day ? :
Nee, de MH is weer bar slecht deze weekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Had On Melancholy Hill zelfs getipt als nieuwe Megahit, maar dat is er niet echt van gekomen
Ben wel benieuwd naar Ting Tings zometeen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
de lowlands stream is weer begonnen, met
Nu:
Typhoon & New Cool Collective
Straks:
the Ting Tings, Air, Daily Bread, Blood Red Shoes en nog veel meer Lowlands
Agreequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, de MH is weer bar slecht deze week![]()
prachtig tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef Sirolf het volgende:
Optredens van Air van gisteren nu op de VPRO-stream, met Kelly Watch The Stars!
't Is een beetje charity achtig, dat nummer. Goh, toepasselijk, met 555 en zo.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, de MH is weer bar slecht deze week![]()
Zeer foute woord keuze...quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, hij gaat waarschijnlijk weer kapot gedraaid worden
Daaaaagquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
Grappig, Marijke staat te oefenen op de DJ-plaats in de 3FM-studio!
[ link | afbeelding ]
Beloofd al veel goeds lijkt me, Timo (van de DJ School) staat er ook bij. Denk dat ze wel een plekje krijgt in de nacht!quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bbquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:07 schreef Timo20 het volgende:
Gisteren werd trouwens hier een livestream geplaatst van 3voor12 TV, live van lowlands. Heeft iemand die link nog eens voor me?
Had `m al gevonden idd.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:08 schreef gerbenp het volgende:
[..]
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb
Ik zag haar jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[ link | afbeelding ]
die LLstream is zo brak als een konijn op wielen. haperingen, geluidswisselingen. merkte het vooral aan het einde van Corton en 't begin van Annemiekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 20:26 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag haar ja
Maar de LL 3fm stream doet het bij mij niet (meer)....
Volgens mij zit Roosmarijn in de studio.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:16 schreef Paul-89 het volgende:
Iemand enig idee hoe dat werkt nu als Giel over de camping slentert met de knoppen ? heeft hij soms iets van een apparaat bij zich of gewoon iemand in de studio die het bedient ?
Ok, nooit gedacht dat Giel de intro's zonder pc-schermpje kan vol lullen.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:17 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij zit Roosmarijn in de studio.
Ik niet persoonlijk hoor , Roos melde het net maar heb geen beelden gezien.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:22 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen! Mag ook op twitter
\quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik niet persoonlijk hoor , Roos melde het net maar heb geen beelden gezien.Wie weet komen ze nog.
Ok, Goodnight.quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:29 schreef Vlindur het volgende:
[..]
\
Ik ga het niet afwachten. Ik ga nu echt naar bed
Is Mumford and Sons al voorbij gekomen?quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:41 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik switch tussen camping radio en het kijken naar NL3.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Is Mumford and Sons al voorbij gekomen?
*zwengelt dvr aan*quote:Op zondag 22 augustus 2010 00:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
![]()
Maar het gaat door tot 6.15 dus wie weet komen ze nog een keer voorbij.
Als je nog geen zin heb om te slapen en er treed ook niets van jouw smaak op? waarom niet..quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
Die figuren die steeds voorbij komen gelopen en die bekertjes van de grond rapen.Waarom koopt dat volk überhaupt kaartjes voor een festival ? Lekker schooieren over de grond voor een paar eurie, spannend weekend.
Ik vind het iets treurigs hebben, maar ze moeten het inderdaad zelf weten.quote:Op zondag 22 augustus 2010 01:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Als je nog geen zin heb om te slapen en er treed ook niets van jouw smaak op? waarom niet..
Topquote:Op zondag 22 augustus 2010 01:28 schreef radio3fmfan het volgende:Ilse Delange ook op ll2010
![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig hoef ik geen 3FM te luisterenquote:
quote:Op zondag 22 augustus 2010 11:25 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig hoef ik geen 3FM te luisteren
Yeah, ik verwacht elk moment bezoek maar de radio blijft lekker aanquote:
Haha goed bezig! Zoals Ramon zou zeggen: prioriteiten stellen!quote:Op zondag 22 augustus 2010 12:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yeah, ik verwacht elk moment bezoek maar de radio blijft lekker aan
Dit was de vorige singlequote:Op zondag 22 augustus 2010 12:49 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe SIA... Tsja, verwacht hier niet zo heel veel van. Vrij matig liedje, imho.
Niet in Nederland, toch? Volgens mij is dit de opvolger van Clap Your Hands. Volgens mij is het geen re releasequote:
Hij is daarvoor al gedraaid, 100% zeker, ik zal bewijs zoeken.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet in Nederland, toch? Volgens mij is dit de opvolger van Clap Your Hands. Volgens mij is het geen re release.
Je hebt helemaal gelijk inderaad! Maf dit want het is volgens mij toch echt de opvolger van Clap Your hands want You've Changed zit ook in de promo van nieuwe singles. Wsl. dan toch een re release hier in Nederland.quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:31 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is daarvoor al gedraaid, 100% zeker, ik zal bewijs zoeken.
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/9661
quote:Op zondag 22 augustus 2010 13:47 schreef 3rdRock het volgende:
collega van me woont trouwens in de buurt van de troelstralaan en die haat marktplaatsoplichters...mmm....
Ik verstond het al niet. Maar wat was hij toch stoer zeg! hahaquote:Op zondag 22 augustus 2010 13:53 schreef 3rdRock het volgende:
krijg kanker in je hart? das lekker subtiel
god, wat een team zeg....quote:Op zondag 22 augustus 2010 15:09 schreef alors het volgende:
Bart en Roosmarijn, dat worden 3 gouden uurtjes mensen!
thnksquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:33 schreef alors het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/101tv-bb van lowlands 101tv
http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm_ll2010 3fm webcam op LL
Hej borisz tnx voor de reminderquote:Op zondag 22 augustus 2010 15:25 schreef borisz het volgende:
Hansiej NL - Estland(basketball) live bij de NOS.
Lachen iddquote:Op zondag 22 augustus 2010 20:35 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, even een emo.gif voor de prestatie van Feyenoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannen en voetbal....Vrouwen en uiterlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ga ik ook niet missenquote:Op zondag 22 augustus 2010 21:05 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Vertel, wat is er met vrouwen en uiterlijk?
Okayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 augustus 2010 21:02 schreef Jannekje7 het volgende:
Mannen en voetbal....VoetbalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
word? word.
Die is echt té foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |