Hej gaaf jaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:01 schreef megamandy het volgende:
Dat was ikWhaha ik denk sms even word je opgebeld
Ja ik ook, normaal hoor ik nooit iets, word mijn plaatje niet gedraaid etc. En nu ik denk, zeg even hoe dat ding heet wordt je opgebeld met de vraag of ik alles over Frodo wist hahaquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:Ik heb zo vaak gesmst , nooit iets gehoord, ik doe t nie meer
Dat magquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:28 schreef 3rdRock het volgende:
mag ik even zeggen dat ik Band of Skulls puik vind?
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:34 schreef oh-oh het volgende:Sorry meneer, ik zal na 3 uur kijken of ik u verder kan helpen !
uberhaupt...dansen op Green Day ? :quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:55 schreef 3rdRock het volgende:
wat een idioot grietje op de webcam. slechte dansmovies maken op green day. blegh
tja, ze dacht dat het kan, maar het zag er vooral debiel uit...quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:58 schreef joers1 het volgende:
[..]
uberhaupt...dansen op Green Day ? :
Nee, de MH is weer bar slecht deze weekquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 14:13 schreef -Hans- het volgende:
Had On Melancholy Hill zelfs getipt als nieuwe Megahit, maar dat is er niet echt van gekomen
Ben wel benieuwd naar Ting Tings zometeen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
de lowlands stream is weer begonnen, met
Nu:
Typhoon & New Cool Collective
Straks:
the Ting Tings, Air, Daily Bread, Blood Red Shoes en nog veel meer Lowlands
Agreequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, de MH is weer bar slecht deze week![]()
prachtig tochquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 15:53 schreef Sirolf het volgende:
Optredens van Air van gisteren nu op de VPRO-stream, met Kelly Watch The Stars!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |