quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen beginnen ook al over 2 dagen alweer! Moet je dat niet eens gaan aankondigen?
Dus dat liedje is van hun, mooi liedje is dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 09:33 schreef Cee het volgende:
Video van het laatste optreden van Ou est le swimming pool. Op 4.26 springt de (voor het publiek rechter) keyboardist (da's dus Charles) het publiek in.
Bij dezequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 02:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De Arbeidsvitaminen beginnen ook al over 2 dagen alweer! Moet je dat niet eens gaan aankondigen?
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:58 schreef joers1 het volgende:
3FM...festivalzender.....Pinkpop, okay...maar moeten al die festivals zo uitgemolken worden??
Hoi !quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Middag, ik ben net op tijd voor Timur en Ramon en de tent
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:15 schreef oh-oh het volgende:Is dat ff lekker wakker worden , met een microfoon in je hand en dan een scheet meenemen de andere tent in
Prachtig inderdaadquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:34 schreef gerbenp het volgende:
HAHA. Een foutje van de NPO dat iedereen het mailtje heeft gehad!
...dat was inderdaad ook waar ik m.n. op doeldequote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.
Nou, dan ben ik het dus met je eensquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:40 schreef joers1 het volgende:
[..]
...dat was inderdaad ook waar ik m.n. op doelde
Dan moet je jezelf maar eens bedenken wat de taak van de overheid is, ik weet dat sers dit al eens heeft gezegd, maar volgens mij niet in deze vorm. De taak van de overheid met betrekking tot de publieke omroep is het zorgen voor informatieve, educatieve en culturele programma's. Dit betekent dus dat een documentaire onder informatie valt en een programma als sesamstraat onder educatief, maar waar staat cultuur dan voor? Juist, mensen moeten zich cultureel bewust zijn en een sfeercheck op een groot festival met veel Nederlanders hoort daarbij.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik Pinkpop - Lowlands wel festivals waar 3FM bij hoort te zijn. Dit zijn toch wel de grotere festivals in eigen land. Zoals het nu gaat valt het mij ook niet tegen want ze hebben toch al het nodige laten horen. Maar als ik dan terug denk aan Sziget (Boedepest, wtf?!) dan vind ik dat echt onbegrijpelijk. Ze hebben daar vrijwel geen optreden van uitgezonden. Als de PO toch moet bezuinigen dan is het Sziget festival het eerste waar een streep door kan worden gezet. Wat een aanfluiting was dat.
Nou, als ze dat denken te bereiken door slappe vragen te stellen aan festivalgangers of ze veel hebben gezopen of al seks hebben gehad dan vind ik dat totaal geen meerwaarde hebben. Interviews met bands vind ik wel wat toevoegen, maar dat kan ook hier in Nederland. Dat er veel buitenlanders rondlopen tijdens Sziget prima, maar als ze dat 1x zeggen dan geloof ik dat ook welquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf maar eens bedenken wat de taak van de overheid is, ik weet dat sers dit al eens heeft gezegd, maar volgens mij niet in deze vorm. De taak van de overheid met betrekking tot de publieke omroep is het zorgen voor informatieve, educatieve en culturele programma's. Dit betekent dus dat een documentaire onder informatie valt en een programma als sesamstraat onder educatief, maar waar staat cultuur dan voor? Juist, mensen moeten zich cultureel bewust zijn en een sfeercheck op een groot festival met veel Nederlanders hoort daarbij.
Dat is voor de leuk inderdaad, maar tegelijkertijd wordt er ook verteld over die tentjes die overal staan en bezoeken de DJ's ook andere plaatsen van de stad. 3 op reis, alleen dan is 3 nu de radiozenderquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 12:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou, als ze dat denken te bereiken door slappe vragen te stellen aan festivalgangers of ze veel hebben gezopen of al seks hebben gehad dan vind ik dat totaal geen meerwaarde hebben. Interviews met bands vind ik wel wat toevoegen, maar dat kan ook hier in Nederland. Dat er veel buitenlanders rondlopen tijdens Sziget prima, maar als ze dat 1x zeggen dan geloof ik dat ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |