Echt veel ruggegraat heb je niet he?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:18 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Jaren geleden werkte ik in een parkeergarage. Niet het fijnste werk. Er gaat vaak iets mis, waarbij klanten dan weer moeten wachten. En dan, eigenlijk terecht, vallen ze mij aan op het feit dat als er stroomstoring is (wat iedere maand zeker eens gebeurde) de hele tent feitelijk veranderd in een ondergrondse gevangenis, waar je spontaan claustrofobisch van wordt.
Maar goed mijn punt:
Toen ik er solliciteerde; daar was de man, de "bedrijfsleider" (zowaar een zeer goede), een man naar mijn hart. We konden het snel goed vinden. De man was, zo hij vertelde, een fan van nauwkeurigheid, goede controle, collegialiteit, efficiëntie, nadenken, vriendelijkheid, behulpzaamheid (met name binnen het feit dat ik hem 's nachts zijn bed uit mocht bellen, wanneer nodig... TOP).
Een half jaar werkte ik er, zeer fijne vent, veel gelachen, kreeg complimenten over mijn werkstijl. Buiten dat alles kreeg ik wel eens wat commentaar, maar opbouwend en ik kon er iets mee...
JAWEL... TOEN GEBEURDE DIT:![]()
Waarschijnlijk omdat de man werkelijk een zeer goede manager was, kreeg hij een grote promotie. Hij was in feite een rayonmanager. Hij werd géén provinciaalmanager. Nee, ook géén landelijk manager. Hij ging naar internationaal management en PR. Jaren later hoorde ik dat hij zelfs nogmaals promoveerde en inmiddels het tienvoudige verdient van voorheen.
Maar goed... Zoals je misschien al raadt: hij werkte in eerste instantie een nieuw aankomend "talent" () in, die zijn post zou gaan waarnemen. Bij kennismaking, had die 'nieuwe', meteen al commentaar op mijn uiterlijk, dat ik mijn blouse van mijn kostuum niet in mijn broek deed zoals dat hoorde (blouse was te kort, maar goed, dat had er volgens hem niets mee te maken, klootzak). Dat zei hij in bijzijn van mijn, op dat moment nog, huidige baas, terwijl hij nog geen flikker te zeggen had.
Wat weken later kreeg die gast dus de functie. Toen begon het gedonder...
Die gast had in Amsterdam gewoon een eigen kantoor. Maar daar werkten nog twee collegae van hem, en kon hij niet rustig werken. Hij ging dus in mijn kantoor werken. Mijn administratie kon ik niet doen, want hij zat achter mijn computer. En op een dag was er toch een kleine twee uur aan administratieve werkzaamheden te verrichten. Als leek vergis je je er al gauw in dat er meer bij komt kijken dan je denkt. Maar goed. Volgens hem kon ik mijn administratie wel doen als hij naar huis ging. Wat hij dan natuurlijk deed als ik ook naar huis mocht.Zo is hij een twee weken achter elkaar in mijn kantoor komen zitten. Zodat ik onmogelijk mijn werk goed kon doen.
Toen ik eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt had, en zei dat ik gewoon iedere dag bij mijn computer moest kunnen, zei hij dit: "...misschien moet je dan gewoon zoals ik je al bevolen (ja![]()
![]()
![]()
dit zei deze oneindig grote cholera-tyfus-kloot-kanker-debiele-mongool-op-wielen-waarvan-ik-had-gewild-dat-zijn-moeder-hem-nooit-uit-haar-kut-had-geduwd echt letterlijk) had, nadat ik naar huis ga, die zaken regelen..."
Ik dus: "...maar dan moet ik ook naar huis!..."![]()
![]()
Hij: "...heb jij een van-negen-tot-vijf-mentaliteit?"![]()
Toen zei ik: "nee, ik niet".#@$^%@#$^@$&
"Maar ik heb thuis ook een vriendin, een was, en een tuin, en een moeder in het ziekenhuis, en een broer jarig.... bla-die-bla..."![]()
"Bij jou gaat privé dus duidelijk voor op je werk? Of niet?"
"Ehmtja-een-beetje-wel-denk-ik-maar-ik-bedoel-ikke......." zei ik toen; "ik heb wel een leven en ik verdien geld op mijn werk om te kunnen leven... ik leef niet om op mijn werk geld te kunnen verdienen voor een ander, als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel".
"Nee, dat begrijp ik niet helemaal, jij hebt een goedkope mentaliteit, ik stel voor dat ALS JIJ ZO NODIG NAAR JE VRIENDINNETJE thuis moet, dat jij die administratie eventueel (VERPLICHT bedoelt dit kind van satan dus) maar thuis op de computer doen..."
Toen barstte de bom dus....
"U heeft werkelijk overal commentaar op! Ik ben het zat OM ZO BEHANDELD TE WORDENIK WIL RESPECT
![]()
IK HEB OP ZICH TIJD ZAT OM DIE ADMIN. TE DOEN IN MIJN WERKTIJD
DAT GA IK DUS NIET THUIS DOEN
OMDAT U NIET STRESSBESTENDIG BENT EN NIET GEWOON AAN UW EIGEN BUREAU KUNT WERKEN
JA
ZOU IK ZOGENAAMD IN MIJN EIGEN TIJD DIE ADMIN. MOETEN REGELEN?
VOEL EVEN AAN JE HOOFD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee weken later ontslag, om redenen van agressie e.d.
Ik hoop dat die man vannacht nog verdrinkt in zijn eigen kots na een epileptische aanval, die hij kreeg omdat hij zijn vrouw zijn twee kinderen in brand heeft zien steken.
Kankerlijer.
Op verzoek heb ik zijn naam wel voor je!!!
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:21 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Echt veel ruggegraat heb je niet he?
Tjee, tjee...quote:Op zaterdag 11 september 2010 17:15 schreef Maitje het volgende:
...............
Vervolgens gaf hij "zogezegd" toe. Samen liepen ze naar het schap en mevrouw hangt het kaartje terug. Ze kijkt mijn teamleider aan, zegt dankjewel. Mijn teamleider knikt naar haar zegt graag gedaan wenst der een fijne avond en dan:
Grist hij het kaartje van het schap en loopt zo weg![]()
Hij was immer klaar met deze vrouw, dus in dit geval stond mijn teamleider in zijn recht. Ik vond het zo mooi. Maar toch, elke keer als dit mens in de winkel is, moet ik opeens naar de wc
Dat ik succes heb behaald mede door de juiste opstelling.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:34 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Maar jij hebt wel ruggegraat dus? En waar blijkt dat uit?
Gast, doe even normaal. Ja, vervelend, niet netjes van je manager, traumatische ervaring kennelijk, maar om iemand nou expliciet dood te wensen, zijn vrouw en kinderen incluis: get a grip. Op basis van je post kan je ook concluderen dat je terecht wegens agressie de tent bent uitgelazerd.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:18 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Nou inderdaad!![]()
Jaren geleden werkte ik in een parkeergarage. Niet het fijnste werk. Er gaat vaak iets mis, waarbij klanten dan weer moeten wachten. En dan, eigenlijk terecht, vallen ze mij aan op het feit dat als er stroomstoring is (wat iedere maand zeker eens gebeurde) de hele tent feitelijk veranderd in een ondergrondse gevangenis, waar je spontaan claustrofobisch van wordt.
Maar goed mijn punt:
Toen ik er solliciteerde; daar was de man, de "bedrijfsleider" (zowaar een zeer goede), een man naar mijn hart. We konden het snel goed vinden. De man was, zo hij vertelde, een fan van nauwkeurigheid, goede controle, collegialiteit, efficiëntie, nadenken, vriendelijkheid, behulpzaamheid (met name binnen het feit dat ik hem 's nachts zijn bed uit mocht bellen, wanneer nodig... TOP).
Een half jaar werkte ik er, zeer fijne vent, veel gelachen, kreeg complimenten over mijn werkstijl. Buiten dat alles kreeg ik wel eens wat commentaar, maar opbouwend en ik kon er iets mee...
JAWEL... TOEN GEBEURDE DIT:![]()
Waarschijnlijk omdat de man werkelijk een zeer goede manager was, kreeg hij een grote promotie. Hij was in feite een rayonmanager. Hij werd géén provinciaalmanager. Nee, ook géén landelijk manager. Hij ging naar internationaal management en PR. Jaren later hoorde ik dat hij zelfs nogmaals promoveerde en inmiddels het tienvoudige verdient van voorheen.![]()
![]()
Maar goed... Zoals je misschien al raadt: hij werkte in eerste instantie een nieuw aankomend "talent" () in, die zijn post zou gaan waarnemen. Bij kennismaking, had die 'nieuwe', meteen al commentaar op mijn uiterlijk, dat ik mijn blouse van mijn kostuum niet in mijn broek deed zoals dat hoorde (blouse was te kort, maar goed, dat had er volgens hem niets mee te maken, klootzak). Dat zei hij in bijzijn van mijn, op dat moment nog, huidige baas, terwijl hij nog geen flikker te zeggen had.
Wat weken later kreeg die gast dus de functie. Toen begon het gedonder...
Die gast had in Amsterdam gewoon een eigen kantoor. Maar daar werkten nog twee collegae van hem, en kon hij niet rustig werken. Hij ging dus in mijn kantoor werken. Mijn administratie kon ik niet doen, want hij zat achter mijn computer. En op een dag was er toch een kleine twee uur aan administratieve werkzaamheden te verrichten. Als leek vergis je je er al gauw in dat er meer bij komt kijken dan je denkt. Maar goed. Volgens hem kon ik mijn administratie wel doen als hij naar huis ging. Wat hij dan natuurlijk deed als ik ook naar huis mocht.Zo is hij een twee weken achter elkaar in mijn kantoor komen zitten. Zodat ik onmogelijk mijn werk goed kon doen.
Toen ik eindelijk al mijn moed bij elkaar geraapt had, en zei dat ik gewoon iedere dag bij mijn computer moest kunnen, zei hij dit: "...misschien moet je dan gewoon zoals ik je al bevolen (ja![]()
![]()
![]()
dit zei deze oneindig grote cholera-tyfus-kloot-kanker-debiele-mongool-op-wielen-waarvan-ik-had-gewild-dat-zijn-moeder-hem-nooit-uit-haar-kut-had-geduwd echt letterlijk) had, nadat ik naar huis ga, die zaken regelen..."
Ik dus: "...maar dan moet ik ook naar huis!..."![]()
![]()
Hij: "...heb jij een van-negen-tot-vijf-mentaliteit?"![]()
Toen zei ik: "nee, ik niet".#@$^%@#$^@$&
"Maar ik heb thuis ook een vriendin, een was, en een tuin, en een moeder in het ziekenhuis, en een broer jarig.... bla-die-bla..."![]()
"Bij jou gaat privé dus duidelijk voor op je werk? Of niet?"
"Ehmtja-een-beetje-wel-denk-ik-maar-ik-bedoel-ikke......." zei ik toen; "ik heb wel een leven en ik verdien geld op mijn werk om te kunnen leven... ik leef niet om op mijn werk geld te kunnen verdienen voor een ander, als-je-begrijpt-wat-ik-bedoel".
"Nee, dat begrijp ik niet helemaal, jij hebt een goedkope mentaliteit, ik stel voor dat ALS JIJ ZO NODIG NAAR JE VRIENDINNETJE thuis moet, dat jij die administratie eventueel (VERPLICHT bedoelt dit kind van satan dus) maar thuis op de computer doet..."
Toen barstte de bom dus....
"U heeft werkelijk overal commentaar op! Ik ben het zat OM ZO BEHANDELD TE WORDENIK WIL RESPECT
![]()
IK HEB OP ZICH TIJD ZAT OM DIE ADMIN. TE DOEN IN MIJN WERKTIJD
DAT GA IK DUS NIET THUIS DOEN
OMDAT U NIET STRESSBESTENDIG BENT EN NIET GEWOON AAN UW EIGEN BUREAU KUNT WERKEN
JA
ZOU IK ZOGENAAMD IN MIJN EIGEN TIJD DIE ADMIN. MOETEN REGELEN?
VOEL EVEN AAN JE HOOFD
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Twee weken later ontslag, om redenen van agressie e.d.
Ik hoop dat die man vannacht nog verdrinkt in zijn eigen kots na een epileptische aanval, die hij krijgt omdat hij zijn vrouw zijn twee kinderen in brand ziet steken.
Kankerlijer.
Op verzoek heb ik zijn naam wel voor je!!!
Ik snap je punt wel. En dat 'doodwensen' is meer provocerend bedoeld. Maar ik was toentertijd niet agressief. Ik sprak nog steeds tamelijk beleefd, naar omstandigheden, maar met de nodige stemverheffing. En het was jammer genoeg gewoon een methode om mij er daar uit te werken.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal. Ja, vervelend, niet netjes van je manager, traumatische ervaring kennelijk, maar om iemand nou expliciet dood te wensen, zijn vrouw en kinderen incluis: get a grip. Op basis van je post kan je ook concluderen dat je terecht wegens agressie de tent bent uitgelazerd.
Ik heb ook successen behaald in werk, met de juiste opstelling. Mijn punt rondom deze gast, is dat hij, wat je opstelling ook is / was (want mijn verhaal geldt ook min of meer voor collegae), hij je gewoon als een stuk wc-papier gebruikt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:43 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Dat ik succes heb behaald mede door de juiste opstelling.
Waar ik op doelde is dat je het schreef alsof het een recente ervaring was van iemand die al veel werkervaring heeft opgedaan.
Nou, afgaande op de manier waarop je het beschreven hebt ben je volgens mij nog geen stap verder gekomen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:04 schreef TeaserRay het volgende:
[..]
Ik heb ook successen behaald in werk, met de juiste opstelling. Mijn punt rondom deze gast, is dat hij, wat je opstelling ook is / was (want mijn verhaal geldt ook min of meer voor collegae), hij je gewoon als een stuk wc-papier gebruikt.
en toch wel denigrerend van je, dat je er van uit gaat dat een ander die iets schrijft, niet de juiste opstelling heeft.
En over je "je schreef het als een recente....":
Neen, dat deed ik niet, ik begon het stuk met: ".............jaren geleden...........", wel goed lezen he?!?!
Niet flexibel genoeg zijn kan ook betekenen dat je te duur was. Een ontslagreden is vrij vaak niet de werkelijke reden van ontslag als de reden niet erg duidelijk is. Dat zou kunnen he.quote:Op zaterdag 25 september 2010 18:10 schreef Fixers het volgende:
De situatie:
Mijn eerste echte bijbaan. Een luxe hotel. Was op mijn 16e begonnen naast mijn mbo. Er een jaar tussenuitgeweest en na mijn mbo eindstage elders weer gaan doorleren en ook weer bij dat hotel in de zalen gaan werken. Vanwege studie was kon ik op een gegeven moment enkel in de weekeinden. Of ik nu om 5 uur 's morgens moest beginnen of pas klaar was dat boeide me niet veel. Het was tof werk met toffe collega's. Bij elkaar 6 jaar parttime gewerkt.
De zaak:
Afdelingsmanager vertrekt voor een betere baan elders. De assistent afdelingsmanager is op dat moment met zwangerschapsverlof en er wordt een nieuwe afdelingsmanager aangetrokken. Ongeveer een maand na zijn begin kreeg ik een telefoontje van de junior-superevisor (stagiair die was blijven plakken en net afgestudeerd was) eeen telefoon dat mijn contract be-eindigd zou worden. Ik was niet flexibel genoeg. Ik had met meneer de nieuwe manager nimmer ontmoet en nooit gesproken. Hij heeft niet eens gevraagd of ik flexibeler kon plannen. En dan durfde hij niet eens zelf bellen maar liet dat een juniorsupervisor doen.
Op mijn afscheidsborreltje (had ik de toffe collega's al genoemd) kreeg ik van de assistenafdelingsmanager te horen dat ze slechts op de hoogt was gesteld en dat de senior-supervisor mij graag had gehouden. Was een soloactie van de nieuwe chef.
Dit alles was overigens ruim voor de crisis. Een jaar of 5 geleden.
Afgaande op wat jij schrijft, ga jij niet of nauwelijks in op wat men tegen je zegt. Je blaat wat commentaar, maar laat het topic liggen.quote:Op zaterdag 25 september 2010 13:10 schreef Monco10 het volgende:
[..]
Nou, afgaande op de manier waarop je het beschreven hebt ben je volgens mij nog geen stap verder gekomen.
Boehoehoe!quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Gast, doe even normaal. Ja, vervelend, niet netjes van je manager, traumatische ervaring kennelijk, maar om iemand nou expliciet dood te wensen, zijn vrouw en kinderen incluis: get a grip. Op basis van je post kan je ook concluderen dat je terecht wegens agressie de tent bent uitgelazerd.
Kwijt kom je ze nooit.quote:Op dinsdag 28 september 2010 01:36 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Boehoehoe!![]()
Hij heeft gewoon volkomen gelijk dat hij die gast doodwenst. Ik wens mensen als die gast ook dood. Er zijn al genoeg mensen op deze aarde waarvan een groot deel een nutteloze toevoeging is met een negatieve invloed op de rest en zulk soort mensen ben je beter kwijt dan rijk.
Managersquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:06 schreef Henno het volgende:
Inderdaad managers die niet weten waar ze het over hebben, de werknemers hierdoor onmogelijke opdrachten geven, de klachten hierover negeren, en uiteindelijk diezelfde werknemers de schuld geven als het inderdaad misgaat.
Kansloos.
Doe ik ook altijd, die kop die je dan krijgtquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:41 schreef ReVamp_ het volgende:
Ik werk nu 5 jaar in de horeca, en geloof me, je komt de meest achterlijkste mensen tegen.
Sta ik in de snackbar te werken, vraagt een gast:,,Hebben jullie misschien een saus voor bij de kipnuggetjes?'' Ik antwoord:,,ja hoor, ik heb chilisaus, mayonaise, curry, ketchup of satesaus.
Antwoord van de gast: Ja doe maar. In mijn hoofd: JA WAT DOE MAAR???
Ja die kun je echt schieten dan hequote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:48 schreef fs180 het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, die kop die je dan krijgt
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
Nu mijn vraag aan jullie:
Wat is het meest belachelijke dat je op je werk hebt meegemaaktMijn loonstrookje en hoe heb je daarop gereageerd? heel hard gehuild
Dit kan zowel positief belachelijk als negatief belachelijk zijn.
ik geef hem gelijk. Niet die manager dus, maar die gast.quote:Op zaterdag 25 september 2010 12:51 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Het irriteert mij wanneer ik (duidelijk geen polio) een winkel binnen kom en er zo'n verkopert op je af komt met een aangeleerd verkooppraatje...quote:Het irriteert mij net zoveel als het antwoord "Ja" op een vraag die keuze geeft uit 2 of meer opties.
iemand die 10 minuten lang met zijn snuffert achter mij meekeekquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:54 schreef fairytalessuck het volgende:
[knip= afgezeikt worden tijdens werk]
Nu mijn vraag aan jullie:
Wat is het meest belachelijke dat je op je werk hebt meegemaakt en hoe heb je daarop gereageerd?
Dit kan zowel positief belachelijk als negatief belachelijk zijn.
Dat zie ik ook vaak bij ambtenaren. Die zouden het dus in een commercieel bedrijf nooit reddenquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:57 schreef Terreros85 het volgende:
Het allerergste: Raamambtenaar als collega. Hij had één klein klusje op een dag. Dat streek hij uit over de hele dag. Door zijn dienstverband van een decennium verdiende hij ook nog eens een kapitaal. Iedereen op de afdeling is het erover eens dat hij niets toevoegt en alleen maar geld kost. De enige die dat niet zag, was het afdelingshoofd. Ze zijn rookmaatjes. Lekker motiverend om met zo'n idioot te werken. Het is overigens een organisatie in de categorie semi-overheid.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:42 schreef littledrummergirl het volgende:
ik werk met verstandelijk gehandicapten volwassenen in een woonvorm. Op een avond werkte ik alleen ( op een groep van 20 mensen) en ik ging medicatie uitdelen. Ik klopte bij een client aan en die liet me niet binnen. Afspraak is dat we drie keer kloppen en daarna zelf naar binnen komen met onze sleutel.
Anyway ze deed niet open en ik deed de deur open. Ze stond recht achter de deur met n mes in haar hand waar ze mee naar me wees. Ik probeerde rustig uit te leggen wie ik was en wat ik kwam doen. Ik gaf haar de medicijnen aan maar die sloeg ze uit mn hand..
Ze was in een psychose geraakt en dacht dat ik haar wilde vergiftigen...ik raapte de pillen weer op en toen ik omhooogkwam zette ze het mes tegen mijn keel ( achteraf dom om niet weg te gaan toen ze haar meds niet wilde....). Ik scheet in mijn broek maar ben maar gewoon in het wilde weg gaan praten om haar rustig te houden.. Een hoop ' het komt wel goed' en ' leg dat mes eerst even weg, dat praat fijner' en uiteindelijk deed ze dat ook... Pffff
toen heel even gepraat, maar er kwam geen samenhangend woord uit.
Daarna als een gek naar mn kantoor gerend en de crisisdienst gebeld die haar kwamen ophalendamn wat een avond was dat.....
Ik hoorde laatst dat de afdeling aardig gaat inkrimpen. Zul je zien dat hij blijft en andere capabele mensen weg moeten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:22 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook vaak bij ambtenaren. Die zouden het dus in een commercieel bedrijf nooit redden
jup.. Ik kon die nacht ook echt niet slapen van de adrenaline die door mn lijf gierde. Maar ach , t schijnt part of the job te zijnquote:Op donderdag 10 februari 2011 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je dit kan na vertellen.. damn.
Je bent zeker een knuffel spw'erquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jup.. Ik kon die nacht ook echt niet slapen van de adrenaline die door mn lijf gierde. Maar ach , t schijnt part of the job te zijndus moet er maar aan wennen.
jij kunt fobo's lezenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 10:46 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Je bent zeker een knuffel spw'er
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tweede rare collega was een 16 jarige jongen die tegen zijn 13 jarige collega vertelde dat hij altijd toe keek als zijn parkieten aan het paren waren.
quote:Op maandag 23 augustus 2010 10:10 schreef Tuvai.net het volgende:
Hulpkracht bij Jan Linders op 16 / 17 jarige leeftijd:
- Manager die het presteerde om je elke dag om 4 uur (vaak als je nog op school zat) te bellen, of je niet om half 5 / 5 uur kon komen werken (op z'n Kerkraads ook."Kannst te unne stund ierder beginne wah?"
). Toch altijd maar gedaan want je kon het geld goed gebruiken. Twee keer had ik "nee" gezegd omdat ik het een week wat drukker had op school. Zit ik de week daarna ineens op kantoor met de directrice en die manager. Het gesprek ging om het feit dat ik 'niet flexibel en inzetbaar' was.
- Dezelfde manager die eiste dat mijn collega's en ik altijd een kwartier van tevoren aanwezig zouden zijn, hetgeen dan altijd resulteerde in dat je gewoon 10 minuten te vroeg onbetaald aan het werk was. Toen ik dat op een gegeven moment weigerde tenzij ik al die losse kwartiertjes ook daadwerkelijk betaald zou krijgen, zat ik de week daarna wederom bij de directrice en die manager op kantoor. Ik was 'weer hard achteruit gegaan' en mijn houding begon 'vijandig' te worden.![]()
- Directrice die, terwijl ik aan het vakkenvullen was, letterlijk ineens van achter een rek tevoorschijn kwam springen waardoor ik me een hoedje schrok. Zonder iets te zeggen liep ze weer weg, 10 minuten later werd ik bij haar op kantoor geroepen. Zonder iets te zeggen gooit ze een aangebroken zakje bifi-worstjes voor mij op tafel, toen ik haar vroeg waar dit over ging, vertelde ze me dat ik dus degene was die al een tijd producten zit aan te breken/op te eten en weer terug in de schappen stopte, anders was ik niet zo geschrokken daarnet!![]()
![]()
Dat met die krantenwijk inderdaad. Die falerts die jonge kinderen zich niet ziek laten melden en zo.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:28 schreef VonHinten het volgende:
[..]![]()
![]()
OT:
Krantenlopen
Het verhaal van rampzalige werkomstandigheden met krantenlopen vroeger herken ik. Als je je eens ziek meldde (of god vervloeke het eens op vakantie wilde) dan leverde dat altijd weer een boel gezeik en geklaag op. Of je dan zelf maar ff een vervanger wilde regelen. Lukte dat niet, dan ging Herr Uberfuhrer aan de telefoon het hele lijstje af: "Kan je broer niet? Je zus? Je <insert de hele familieboom tot aan je derde achternicht>?" Toen heeft me vader eens heel boos teruggebeld naar die kerel en vanaf toen was het geen probleem meer als ik eens ziek was.
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.quote:
Dat zijn alleen nog maar klanten. Bazen zijn pas erg: "Op je knieen, bek houden of opdonderen."quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.
Weer zo'n minachtend, achterlijk ventje. Rot toch op.quote:
Iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan mensen die denken dat ze zo iemand aan kunnen spreken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |